💕 از بالن تبلیغاتی در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

کاربرد بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

از آنجا که بالن تبلیغاتی می تواند به راحتی تبلیغات شما عزیزان را به دید عموم مردم برسانند و اهداف تجاری و تبلیغاتی شما سروران را به خوبی جامعه عمل پوشانده تا بتوانید برای کسب و کار خود یک تبلیغات بسیار اثر بخش و مفید انجام داده و نگاه عامه مردم را به بالن تبلیغاتی سفارشی خود معطوف نمایید، لذا می توانید بالن تبلیغاتی را در محل ها و جاهای متنوع نصب نموده و نام و نشان تجاری خود را به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسانید.

محل نصب بالن تبلیغاتی

این نکته بسیار اهمیت خاص و ویژه ای دارد که بالن تبلیغاتی باید در یک محل مناسب نصب گردد تا بتواند نگاه طیف وسیعی از عموم مردم را به خود جلب نمایند.

از این رو بالن تبلیغاتی می‌تواند در هر جایی و هر نقطه که شما عزیزان مد نظرتان می باشد نصب شود، اما یکی از شرایط بسیار خاص و ویژه برای نصب بالن تبلیغاتی این است که ما همیشه به شما سروران و مشتریان گرامی اذعان مینمائیم که بهترین گزینه برای نصب بالن تبلیغاتی محل واحد صنفی و شغلی شما عزیزان می باشد که مخاطب از فواصل دور می تواند بالن را دیده و هر چقدر که به شما نزدیک تر می شود واحد صنفی شما نیز بیشتر و بهتر نگاه مخاطب را به خود جلب می نماید که این امر تاثیر بسزایی بر مشتری می گذارد.

به همین دلیل تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا مادامی که برای نصب بالن خدمت شما عزیزان در محلتان حضور پیدا می‌کنند بهترین جانمایی را برای نصب بالن در محل شما انجام داده و پس از جمع بندی کلی با شما عزیزان و مشتریان گرامی بالن را طبق اصول حرفه ای نصب می نماید و چون چاپ روی بالن تبلیعاتی به صورت قرینه و در دو سمت بالن صورت می پذیرد، مخاطب از هر زاویه ای می تواند چاپ روی بالن تبلیغاتی را مشاهده و ملاحظه نماید.

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی می تواند در هر محل و هر نقطه ای که مدنظر شما کارفرمایان و صاحبان برندهای گوناگون می باشد نصب گردد و تحویلتان شود. لذا هیچ گونه محدودیتی برای نصب بالن تبلیغاتی وجود نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

مکان بالن تبلیغاتی

بهترین لوگو برای چاپ روی بالن تبلیغاتی چیست؟

لازم به توضیح است از آنجا که بالن تبلیغاتی می تواند به راحتی نگاه عموم مردم را به خود جذب نماید این که بتوانید یک چاپ منحصر به فرد روی بالن تبلیغاتی انجام دهید یکی از نکات بسیار مهم و ضروری می باشد.

در نظر داشته باشید که همیشه و در همه حال شما صاحبان مشاغل خود را به جای مشتری گذاشته و مادامی که قرار است تبلیغات اثربخش انجام دهید، از این دید نیز به آن نگاه کنید که آیا خود شما این تبلیغات را می‌پسندید و یا نگاه شما را جلب می نماید.

از این رو می تواند بهترین تصمیم گیری را انجام داده و برای چاپ روی بالن تبلیغاتی این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که استفاده از متن و نوشته در سایز و ابعاد بسیار بزرگ بسیار تاثیر بسزایی بر روی عموم خواهد گذاشت.

و به راحتی مخاطب از فواصل دور و نزدیک می تواند چاپ روی بالن را ملاحظه و مشاهده نموده و منظور تبلیغاتی شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن درک نماید که این بزرگترین و بهترین رسالت برای تولید بالن تبلیغاتی می باشد که مخاطب درچند ثانیه تبلیغات را ملاحظه کرده و در ذهن خود بسپارد.

حال بعضا برخی از مشتریان عزیز علاقه دارند که لوگوی اختصاصی خود را روی بالن چاپ نمایند. به همین دلیل در هنگام طراحی به این نکته اشاره می نماییم که از آنجا که لوگو هیچ بار تبلیغاتی برای مخاطب ندارد پس بهترین گزینه این است که از نوشته استفاده کنیم و همیشه و در همه حال متن و نوشته، بیشتر مخاطب را به خود جذب می نماید و کشش و واکنش بیشتری را به همراه خواهد داشت.

بالن تبلیغاتی در چه ارتفاعی نصب می شود؟

لازم به توضیح است از آنجا که بالن تبلیغاتی به وسیله ی یک طناب قطور مهار می‌شود این امکان وجود دارد که در هر ارتفاع و در حد سطحی که شما عزیزان مدنظرتان می باشد بالن را نصب نماییم.

اما از آنجا که می‌بایست چاپ روی بالن و همچنین خود بالن به راحتی و به بهترین شکل ممکن به دید عموم برسد و مخاطب بتواند از هر فاصله‌ی چاپ روی بالن را ملاحظه و مشاهده نماید، لذا بهترین ارتفاع برای نصب بالن ارتفاع حدود ۴۰ تا ۵۰ متر از سطح زمین می باشد.

این امر موجب می‌شود که اگر ساختمان های بلند و مرتفع در اطراف شما عزیزان وجود دارد مزاحم دید بالن نشود و هم مخاطب بتواند به راحتی چاپ را خوانده و منظور تبلیغاتی شما عزیزان را متوجه شود.

در نظر داشته باشید که اگر شما عزیزان مد نظرتان این است که بالن در ارتفاع کمتری نصب شود نیز هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و این امکان میسر می باشد که آن را از یک ارتفاع ۱۰ متری تا حدود ۵۰ متری نهایتاً تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا نصب نموده و تحویل شما سروران دهند.

اما به این دلیل که مد نظر می باشد که عموم مردم و عابرین بتوانند بالن را از فواصل دور نیز مشاهده نمایند پس اگر بالن در ارتفاع استاندارد ۴۰ تا ۵۰ متری نصب شود تبلیغات به بهترین شکل ممکن به دیده ایشان رسیده و می تواند طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان را نیز جذب نماید.

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

مکان بالن تبلیغاتی

آیا برای نصب بالن ابزار خاصی نیاز است؟

در نظر داشته باشید که از آنجا که تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا بسیار حرفه‌ای بوده و کار خود را به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، این نکته حائز اهمیت می باشد که زمان نصب بالن تبلیغاتی نیاز به هیچ وسیله و ابزاری نمی باشد و تیم نصب بالن تمامی وسایل و ابزاری که برای هرچه بهتر انجام شدن نصب بالن نیاز می باشد به همراه خود آورده و فرایند نصب را انجام خواهند داد.

در نظر داشته باشید که با توجه به شرایط جوی و شرایط آب و هوایی که در منطقه ای که قرار است بالن نصب شود، تیم نصب شرکت دیبا تمامی محاسبات لازم را برای هر چه بهتر نصب شدن بالن انجام خواهند داد و سپس اقدام به نصب بالن خواهند نمود.

شایان ذکر است که بهترین و مناسبترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره نمودیم در فضای بالایی واحد تجاری و صنفی شما خواهد بود و چون فضای مذکور تحت تصرف شما عزیزان میباشد به همین دلیل نیاز به هیچ گونه مجوز از ارگان و نهادی برای نصب بالن نیاز نمی باشد.

بالن تبلیغاتی برای عید نوروز:

از آنجا که رفته رفته به ایام عید نوروز نزدیک می شویم و تمامی مشاغل و واحدهای تجاری برنامه‌های خاص و مدون برای تبلیغات برند و نشان تجاری خود را دارند، لذا این نوید را به شما سروران می دهیم که شرکت چاپ دیبا برای تمامی مناسبت هایی که در طی سال جاری می باشد تخفیفات و شرایط ویژه جهت سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی را در نظر خواهد داشت و شما عزیزان می توانید از این تخفیفات به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و سفارشات خود را ثبت نمایید.

و یکی از این ایام که بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل عموم مردم می باشد ایام ویژه عید نوروز می باشد که ما نیز در شرکت دیبا به این ایام نگاه ویژه و خاص خواهیم داشت و بالاترین و بیشترین تخفیفات خود را برای ایام نوروز در نظر خواهیم گرفت تا بتوانیم خدمات ویژه و خاصی را برای سفارش بالن تبلیغاتی به شما عزیزان ارائه نماییم.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

مکان بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *