💕 پمپ باد دستی بادکنک

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

فهرست مطالب

یک ابزار بسیار کارآمد برای باد کردن بادکنک تبلیغاتی، وسیله‌ای به نام پمپ باد می باشد که این ابزار خیلی راحت و به سهولت می‌توانند فرایند تزریق باد داخل بادکنک را انجام داده تا شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل ممکن دیزاین و بادکنک آرایی خود را انجام دهید و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به همراه گیره و نی به مشتریان هدف خویش تحویل نمایید.

در نظر داشته باشید که از چند سال پیش وسیله ای به نام پمپ باد دستی بادکنک به بازار عرضه شد که این پمپ باد می تواند کار همان تلمبه باد را انجام داده و شما عزیزان می توانید بادکنک ها را به دهانه ورودی پمپ باد دستی متصل کرده و با فشردن اهرم پمپ باد بادکنک های تبلیغاتی خویش را باد نمایید.

لازم به توضیح است که فرم ظاهری و کارایی پمپ باد های دستی به مرور زمان و رفته رفته علاوه بر این که بهتر شد و ظاهری مناسب تر به خود گرفت فشار باد و میزان بادی را که داخل بادکنک ها نیز تزریق می نمود با شدت بیشتری انجام می داد.

در نتیجه توانست جایگاه فروش خود را در بازار به دست آورد و بسیاری از متخصصان افرادی که کارهای بادکنک آرایی را انجام می‌دادند و همچنین عموم مردم برای مصارف شخصی از این دست پمپ ‌بادها استفاده می نمودند تا زمانی که پمپ باد برقی بادکنک روانه بازار شد و به سرعت جایگاه خود را در بازار تثبیت نمود.

پمپ باد بادکنک دستی

پمپ باد بادکنک برقی بهتر است یا دستی؟

در نظر داشته باشید که پمپ باد برقی بادکنک در مدل ها و رنگ بندی های متنوع و با کارایی های گوناگون در بازار موجود می باشند.

لازم به توضیح است که پمپ باد برقی بادکنک در مدت کمتر از چند ثانیه می تواند تعداد کثیری بادکنک را با سهولت بسیار زیاد برای شما سروران باد نموده و این کار باعث می‌شود که شما عزیزان بتوانید بدون دغدغه و با صرف اندکی وقت بادکنک آرایی و دیزاین محل مراسمات و یا واحدهای تجاری خود را انجام داده که بدون هیچ زحمت و سختی این امر را برای شما میسر می نماید.

حال قصد این را داریم که به این سوال شما عزیزان که آیا پمپ باد برقی بادکنک بهتر است یا پمپ باد دستی بادکنک، جامه عمل پوشانده و برای شما نکات مفیدی را در این زمینه بیان نماییم.

همانطور که در مقالات قبلی و در بالا به آن اشاره نمودیم پمپ باد دستی برای اینکه شما بتوانید تعداد کمی بادکنک را باد نمایید و برای مصارف شخصی بهره برداری نمائید تا زمان زیادی را صرف نکنید، گزینه ای مطلوب می باشد و هزینه بسیار ناچیزی برای خرید آن می بایست صرف نمایید.

اما اگر قصد دارید تعداد زیادی بادکنک تبلیغاتی را مورد استفاده قرار دهید و در بازه زمانی مختلف و در ادوار گوناگون از بادکنک تبلیغاتی و یا بادکنک های ساده به جهت دیزاین و یا ارائه آن در واحدهای تجاری بهره برداری نمایید بهترین گزینه برای خرید پمپ باد برقی بادکنک می باشد.

علت آن این امر است که چون کار به صورت مستمر انجام می شود و فرایند باد نمودن بادکنک یک کار دائمی برای شما عزیزان می باشد، پس می بایست از ابزاری استفاده کنید که بتوانند در کمترین زمان و با بیشترین قدرت و سرعت کار باد کردن بادکنک های تبلیغاتی را انجام دهید که این وسیله فقط پمپ باد برقی بادکنک می باشد که شرکت دیبا در بهترین کیفیت های ممکن به کل کشور عرضه و ارائه می نماید.

لذا با توجه به مطالبی که ارائه شد باید شما عزیزان به اقتضای کاری که می خواهید انجام دهید بهترین تصمیم را گرفته و پمپ باد بادکنک خود را تهیه نمایید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

تفاوت قیمت پمپ باد برقی با دستی:

از بابت بحث قیمت برای پمپ باد دستی و برقی باید به این نکته اشاره نماییم که پمپ باد های برقی در حال حاضر در مدل های متفاوت در حدود رنج قیمت تقریباً ۱۵ هزار تومان می باشد که با توجه به اینکه از مواد پلاستیکی تهیه می شود باید برای کار باد کردن بادکنک های خود در تعداد کم حداقل از ۲ الی ۳ پمپ باد دستی استفاده کنید و خریداری نمایید تا در صورتی که یکی از پمپ بادهای دستی به هر علتی دیگر قابل استفاده نبود از پمپ باد یدک خود استفاده کنید تا کار به نحو احسن انجام گردد.

اما این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که پمپ باد های برقی بادکنک نیز در دو مدل مختلف توسط شرکت دیبا عرضه می گردد و از رنج قیمتی ۶۵۰ هزار تومان الی ۸۰۰ هزار تومان برخوردار می باشد.

اما باید به این نکته توجه نمایید که در صورتی که هر یک از این پمپ باد های برقی بادکنک را خریداری نمایید، می‌توانید در یک بازه زمانی حداقل ۱۰ سال از آنها استفاده نموده و برای هر یک از مراسمات خانوادگی و شغلی که پیش رو دارید از آن بهره بهره برداری نمایید و فقط کافی است دو شاخه پمپ باد برقی را به پریز برق وصل نموده و حالا آماده استفاده می باشد.

پمپ باد بادکنک

مدل های متنوع پمپ باد برقی بادکنک:

شایان ذکر است که پمپ باد برقی بادکنک توسط شرکت دیبا در دو مدل پمپ باد برقی دو سوپاپ ۶۰۰ وات قدرت و با رنگ صورتی و پمپ باد برقی دو سوپاپه با ۷۰۰ وات قدرت با رنگ آبی عرضه می گردد.

لازم به توضیح است که تفاوت این پمپ باد ها فقط در میزان قدرت و خروجی باد آنها می باشد بدین منظور که پمپ باد برقی ۶۰۰ وات در مدت ۵ ثانیه یک بادکنک را باد می کند در صورتیکه پمپ باد برقی ۷۰۰ وات در مدت ۴ ثانیه فرایند باد کردن بادکنک را انجام خوادهد داد.

و وجه تشابه هردو پمپ باد این است که هر دو به صورت دو سوپاپ می باشند بدین منظور که دو تا نازل برای خروج باد دارند و این امکان وجود دارد که بصورت همزمان دو عدد بادکنک را باد نمایید.

نکته حائز اهمیت این می باشد که شما عزیزان اگر به صورت درست و منطقی از پمپ باد های برقی شرکت دیبا استفاده نمایید بدین منظور که زمانی که ۲۰ الی ۳۰ عدد بادکنک را با یک پمپ، باد نمودید یک آنتراک و وقفه ۲ دقیقه ای به پمپ بدهید و مجدد ۳۰ عدد بادکنک دیگر را باد نمایید که این امر موجب می شود به پمپ باد شما فشار نیاید و طول عمر پمپ باد را بسیار زیاد خواهد نمود و شما عزیزان می ‌توانید به مدت ۱۰ سال به بهترین شکل ممکن از پمپ باد خویش استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

پمپ باد بادکنک دستی یا برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *