💕 خرید پمپ باد بادکنک با کیفیت و ارزان

ارسال پمپ بادکنک به تمامی شهرها

فهرست مطالب

پمپ باد بادکنک این کارایی را دارد که شما می توانید به راحتی بادکنک ها را در میزان بسیار بالا باد نموده و از آن بهره برداری نمایید. یا اگر قصد این را دارید که برای مراسمات و افتتاحیه ها و جشن های خانوادگی بادکنک آرایی انجام دهید و یا بادکنک های تبلیغاتی خود را باد نموده و به مشتریان خود ارائه نمایید یک ابزار بسیار کارآمد برای سهولت کار باد کردن بادکنک، پمپ باد بادکنک می باشد.

پمپ باد با کیفیت و مقرون به صرفه:

نکته حائز اهمیت است که بتوانید یک پمپ باد بادکنک با کیفیت با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تهیه نموده تا بتوانید در طولانی مدت از آن بهره برداری و استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که امروزه از هر کالا و یا جنسی که قصد خرید آن را دارید در کیفیت های مختلف و در شکل و شمایل متنوع می توانید ابزار و یا کالای خود را تهیه نمایید.

خرید پمپ باد بادکنک نیز از این موضوع مستثنی نبوده و پمپ باد ها در تنوع بسیار زیاد در بازار و در واحدهای تجاری موجود می باشد.

شرکت چاپ دیبا که به صورت تخصصی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید یکی از شاخه های دیگر که به صورت منحصر به فرد در آن فعالیت مسمتر دارد، عرضه و پخش پمپ باد بادکنک در سراسر کشور می باشد.

با توجه به اینکه تمامی مشتریان شرکت دیبا که در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی ثبت سفارش نموده اند، لذا با توجه به اینکه در تیراژ بالا بادکنک های تبلیغاتی را سفارش داده و مورد استفاده قرار می دهند، نیاز به پمپ باد بادکنک خواهند داشت. به همین دلیل ما را بر آن داشته که بهترین و مرغوبترین پمپ بادهای برقی بادکنک را به دست شما مصرف کنندگان گرامی عرضه نمائیم.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

خرید پمپ باد بادکنک با کیفیت و ارزان

نحوه ثبت سفارش پمپ باد و ارسال به تهران و شهرستان:

شرکت چاپ دیبا از مجاری مختلف و شبکه های اجتماعی این امکان را برای شما مشتریان گرامی میسر نموده که بتوانید از راه‌های ارتباطی متنوع با پرسنل شرکت دیبا ارتباط برقرار کرده و بتوانید به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایید.

شما می توانید ثبت سفارش خود را اعم از چاپ بادکنک تبلیغاتی، تولید بالن تبلیغاتی و همینطور خرید پمپ باد بادکنک انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل خویش سفارشات را تحویل بگیرید.

برای ثبت سفارش پمپ باد برقی بادکنک بعد از مشاوره در زمینه خرید منطقی و درست که توسط مشاوران شرکت دیبا انجام می گردد، می توانید از طریق واتساپ سفارشات خود را ثبت نمایید.

سپس شرکت دیبا فاکتور برای شما عزیزان با توجه به کالاهای درخواستیتان صادر می نماید و سپس بعد از پرداخت وجه پمپ باد برقی و ارسال آدرس محل دقیق تحویل سفارش، در کمترین زمان ممکن پمپ باد برقی بادکنک به محل شما عزیزان ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است که اگر شما عزیزان در شهر تهران حضور داشته باشید بعد از ارسال آدرس دقیق و مشخصات تحویل گیرنده، در کمتر از ۲ ساعت سفارش مذکور به محل شما عزیزان از طریق پیک ارسال خواهد شد و کالا به دستتان خواهد رسید.

اما اگر شما سروران در هر نقطه دیگری از کشور قرار داشته باشید از طریق تیپاکس سفارش به درب محل شما ارسال می گردد.

لازم به توضیح است که زمان ثبت سفارش می بایست آدرس دقیق محل تحویل با شماره تماس تحویل گیرنده ارسال گردد تا ما بتوانیم پمپ باد برقی بادکنک شما عزیزان را به شرکت تیپاکس تحویل داده و با توجه به مندرجات بارنامه که خدمتتان پیامک می شود، ارسال سفارش صورت خواهد گرفت.

در این حالت، زمان تحویل یک روز تا ۲ روز بعد از خرید و واریز وجه، سفارش به درب منزل شما عزیزان رسیده و تحویل می گردد.

همچنین بخوانید: فروش پمپ باد برقی بادکنک

خرید پمپ باد بادکنک با کیفیت و ارزان

پمپ باد برقی بادکنک تا چه میزان در صرف وقت تاثیر دارد؟

باید به این نکته اشاره نماییم که پمپ باد برقی بادکنک در مدل دو سوپاپه که توسط شرکت دیبا عرضه می شود.

لذا این قابلیت را دارد که به صورت همزمان دو عدد بادکنک را باد نموده و این امر موجب می‌شود که شما عزیزان بتوانید به سهولت در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تعداد کثیری از بادکنک ها را به منظور ارائه به مشتریان یا برای مصارف شخصی و شغلی خود باد کرده و مورد استفاده قرار دهید.

باید توجه داشته باشید که با توجه به اینکه پمپ باد های دو سوپاپه این قابلیت را دارد که به صورت همزمان دو نازل آن کار کرده و خروجی باد به شما داده شود و همچنین این قابلیت وجود دارد که تنها از یک نازل و سوپاپ آن که به جهت خروج و پرتاب باد استفاده شود.

در نظر داشته باشید که اگر از پمپ باد دستی بادکنک استفاده نمایید به طور حتم تعداد زیادی از بادکنک هایی که به جهت باد کردن قرار است مورد استفاده قرار گیرد در هنگام باد شدن خواهد ترکید.

و یا به دلیل اینکه باید فرایند باد شدن به صورت تلمبه زدن انجام شود، موجب خستگی و اتلاف وقت شما عزیزان می گردد.

در صورتی که اگر از پمپ باد برقی بادکنک استفاده نمایید علاوه بر اینکه ترکیدن در بادکنک وجود نخواهد داشت و بادکنک ها به میزان مورد نظر شما عزیزان باز می گردد به هیچ عنوان اتلاف وقت و خستگی به همراه ندارد و در کمتر از چند ثانیه تعداد ۲ عدد بادکنک را باد می نمائید.

لذا این مووضوع را در نظر بگیرید که در یک بازه زمانی بسیار کوتاه با سهولت، فرآیند باد کردن بادکنک ها انجام خواهد شد و شما عزیزان می توانید به راحتی به سایر کارهای خود برسید و انجامشان دهید.

باید توجه داشته باشید که در صورتی که یکبار یک هزینه برای خرید پمپ باد برقی بادکنک نمایید می توانید حداقل به مدت ۱۰ سال با استفاده درست و بهینه از پمپ باد ها بهره برداری نمایید.

همچنین بخوانید: رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

بهترین مدل های پمپ باد برقی بادکنک:

بهترین مدل های پمپ باد برقی بادکنک در دو مدل پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی و نیز پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آب می باشند.

که پمپ باد صورتی ۶۰۰ وات قدرت دارد و در مدت زمان ۵ ثانیه یک عدد و یا بصورت همزمان دو عدد بادکنک را باد می نماید و پمپ باد برقی رنگ آبی ۷۰۰ وات قدرت دارد که در مدت زمان ۴ ثانیه یک یا بصورت همزمان دو عدد بادکنک را باد خواهد نمود.

حال مدل های دیگری از پمپ باد بادکنک به صورت برقی در بازار موجود می باشد که قدرت آن ۶۸۰ وات یا ۵۰۰ وات می باشد که از لحاظ کیفیت با پمپ بادهای مذکور بسیار متفاوت می باشند.

لذا بهترین کار این است که از یک جای مطمئن که به صورت تخصصی این کار را انجام می دهد پمپ باد خود را تهیه نمایید و خرید خود را انجام نموده تا بتوانید از کالای خریداری شده خود به نحو احسن با کیفیت بالا بهره برداری و استفاده نمایید.

لذا از آنجا که شرکت دیبا به صورت تخصصی چاپ بادکنک تبلیغاتی را انجام می دهد به همین دلیل باید برای تمامی سفارشات خود پمپ باد برقی با کیفیت نیز به مشتریان خود ارائه نماید تا ایشان بتوانند در تعداد بالا بادکنک ها را به سهولت باد نمایند و به همین دلیل کیفیت های پمپ باد های ارائه شده توسط شرکت دیبا تضمین شده می باشند و به عبارت دیگر با اطمینان خاطر به شما عزیزان ارائه می گردد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

خرید پمپ باد بادکنک با کیفیت و ارزان

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *