💕 بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

در عصر حاضر می توان انواع بسیار متنوعی از تبلیغات را در اختیار داشت که هر کدام از این تبلیغات کارایی و بازدهی منحصر به فرد خود را دارند. اینکه امروزه بتوانیم یک تبلیغات بسیار تاثیرگذار و مخاطب پسند را انتخاب نموده و با آن برند خود را به همه مردم معرفی نماییم، امری است بسیار حساس و تا حدودی سخت، که باید دقت نظر بسیار مطلوبی در انتخاب مدل تبلیغاتی خود داشته باشیم.

حال شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر در داخل کشور افتخار همکاری داشته است، این نوید را به شما عزیزان می‌دهد که می‌توانید از تجربیات سایر برندها در زمینه استفاده از بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی استفاده نموده و یک انتخاب بسیار مطلوب و ایده آل داشته باشید.

در نظر بگیرید بسیاری از شرکت های بزرگ که در کشور عزیزمان ایران فعالیت می نمایند و هزینه های بسیار هنگفتی در زمینه تبلیغات انجام می دهند، که می توان به تبلیغاتی نظیر تیزرهای تبلیغاتی در صدا و سیما و بیلبوردهای تبلیغاتی اشاره نمود که با توجه به اینکه این دسته از تبلیغات هزینه بسیار هنگفتی برای تمامی شرکتها در بر خواهد داشت، اما شرکت های مذکور به هیچ عنوان از تبلیغاتی نظیر بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی غافل نشده و با انجام این دسته از تبلیغات می‌توانند مخاطب های خاص و منحصر به فردی را در سطح گسترده به استفاده از کالا و محصول و خدمات تولیدی خود جلب نمایند، که این امردر یک بازه زمانی کوتاه می تواند بازدهی بسیار مطلوب و مثمر ثمری برای ایشان در بر داشته باشد.

شباهت چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی

حال تعدادی کثیری از مشتریان شرکت دیبا بر این باور هستند که از آنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی در یک گروه شغلی قرار می گیرد و تقریباً همگن می باشند. لذا بر این باور می باشند که این دسته از تبلیغات،  تبلیغاتی مشابه به هم محسوب می شود. بر همین اساس به شما عزیزان و سروران باید این نکته را اعلام نماییم که چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی یک تبلیغات مجزا نسبت به یکدیگر بوده و هیچ سنخیتی با یکدیگر نخواهد داشت. گواه این مطلب این باشد که شما عزیزان از بادکنک تبلیغاتی به همراه گیره و نی بادکنک که به وسیله پمپ باد برقی بادکنک باد میشود، میبایست در مجموعه شغلیتان به عنوان یک اشانتیون یا یک گیفت تبلیغاتی به مشتریان خود تحویل نمایید که به همین دلیل چاپ بادکنک بعنوان یک هدیه تبلیغاتی محسوب میگردد.

در صورتی که بالن تبلیغاتی مانند یک تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر عمل نموده و تبلیغات شما عزیزان را به معرض دید عموم مردم میرساند و نیازی نیست که هر شخصی که به مجموعه شما عزیزان مراجعه می نماید، از تبلیغات شما منحصرا استفاده نماید. لذا تفاوت چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی در این مورد می باشد که بادکنک تبلیغاتی را شما عزیزان در واحد کسب و کار خود به مشتریان ارائه می دهید اما در صورتی که بالن تبلیغاتی را در مکانی نصب نموده که عموم مردم اعم از مشتریان و رهگذران از فواصل دور و نزدیک از واحد کسب و کار شما، متوجه تبلیغات منحصر به فردتان شده و بازدهی بسیار مطلوبی در بازه زمانی کوتاه و بلند مدت برایتان به همراه خواهد داشت.

پس در انتها این نکته نیز مهم می باشد که هر کدام یک از مدلهای تبلیغاتی، نظیر چاپ بادکنک و یا بالن تبلیغاتی تاثیرات و بازخورد منحصر به فرد خود را دارد و نمی توانیم میزان بازدهی هر یک از آنها را با مدل تبلیغاتی دیگر مقایسه نمود چون اصلاً همچین امکانی وجود ندارد و هر یک از این تبلیغات بهترین روش برای معرفی برند و نشان تجاری شما عزیزان به عموم مردم و مخاطبین خواهد بود و تاثیرات بسیار شگرفی برایتان به همراه دارد و همچنین بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

همچنین بخوانید: چرا بهتر است رنگ بالن ها روشن باشد

بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی

مدل و روش چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

لازم به توضیح است که مدل ها و روشهای متنوعی برای انواع چاپ وجود دارد که هر یک از این مدل ها منحصر و مختص به یک نوع از تبلیغات و فرآیند چاپ می باشد که هر یک از این مراحل یک کارایی منحصر به فرد خود را خواهد داشت.در نظر داشته باشید مثلا برای چاپ روی کاغذ از چاپ افست استفاده می‌شود، در صورتی که برای چاپ روی ظروف و یا یک جسم با سطح سفت و سخت از چاپ تامپو استفاده می‌شود که این قابلیت وجود دارد که روی اجسام سفت فرآیند چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، در صورتی که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی باید از چاپ سیلک استفاده نمود.
چاپ سیلک بدین صورت میباشد که باید ابتدا یک طراحی از روی لوگو انجام شود که این فرآیند داخل برنامه و نرم افزاری مانند فتوشاپ یا کورل انجام میشود، که شرکت چاپ دیبا به خاطر اینکه کار طراحی ها به بهترین شکل ممکن انجام شود از نرم افزار کورل استفاده نموده و بعد از فرآیند طراحی و به تایید رسیدن توسط مشتریان عزیز، از روی لوگو تایید شده یک شابلون یا همان کلیشه تهیه می گردد.

فرایند ساخت کلیشه

فرایند ساخت کلیشه به صورتی میباشد که باید لوگو توسط مراحلی مانند عکسبرداری تحت شرایط ویژه روی یک توری با منافذ بسیار کوچک قرار گرفته و اصطلاحا ظاهر شود و سپس بعد از تهیه شابلون، فرایند چاپ روی بادکنک های تبلیغاتی آغاز می گردد.باید در نظر داشت که شابلون های ساخته شده برای هر یک از سفارشات توسط اپراتور بر روی دستگاه تمام اتوماتیک چاپ بادکنک تبلیغاتی نصب گردیده که این دستگاه صفر تا صد کار را به بهترین شکل ممکن و در بازه زمانی بسیار کوتاه بر روی بادکنکها فرآیتد چاپ شدن تا خشک شدن چاپ را انجام میدهد.

در نظر داشته باشید که شرکت چاپ دیبا این قابلیت را دارد که روزانه ۱۰۰ هزار عدد بادکنک را چاپ و تحویل شما مشتریان گرامی دهد و این افتخار را داریم با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک بتوانیم در بازه زمانی های بسیار مطلوب فرایند تبلیغات شما سروران را به درستی و با کیفیت بسیار بالا انجام دهیم. بعد از انجام مراحل چاپ و خشک شدن بادکنک های تبلیغاتی، سپس مراحل بسته بندی بادکنک ها انجام شده و در آخر با مشتریان عزیز این هماهنگی انجام می شود که اگر سفارشات برای استان تهران باشد در همان روز کار به دست ایشان برسد و اگر سفارشات برای شهرستان‌ باشد سفارشات از طریق راه های هوایی و زمینی و از طریق ترمینال های اتوبوسرانی و یا شرکت های باربری به شهر مورد نظر مشتریان عزیز ارسال خواهد شد و تصویر رسیدهای بارنامه جهت تحویل گرفتن بادکنک های تبلیغاتی برای مشتریان گرامی ارسال می گردد.

همچنین بخوانید: تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلغاتی

بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی

چاپ بادکنک یک طرفه بهتر است یا دو طرفه

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار صاحب سبک بوده و با استفاده از پرسنل مجرب و همچنین بهره برداری از دستگاه های تمام اتوماتیک می‌تواند فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی را به صورت یک طرف چاپ و یا دو طرف چاپ انجام داده و تحویل شما سروران نماید. لازم به توضیح است که شما عزیزان میتوانید لوگو مورد نظر خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی به صورت یک رو چاپ سفارش داده که این امر موجب می شود برند شما فقط در یک سمت بادکنک چاپ گردد اما در صورتیکه اگر بخواهید چاپ دو طرف بر روی بادکنک انجام شود این امکان میسر می باشد که همان لوگو را در طرف دوم بادکنک چاپ نماییم و یا از یک لوگوی متفاوت دیگر برای چاپ در طرف دیگر بادکنک استفاده و بهره برداری نمایید که با این کار می توانید از تمام ظرفیت و فضای بادکنک تبلیغاتی خویش با کمترین هزینه ممکن بهره برداری نموده و استفاده نمایید.

نکات مهم در چاپ بادکنک دوطرفه

نکته مهم در امر چاپ دوطرفه بادکنک این است که شما عزیزان با سفارش چاپ دوطرفه بادکنک علاوه بر اینکه می‌توانید از ۲ لوگوی متفاوت استفاده نمایید این امکان برایتان وجود دارد که با سفارش هزار عدد بادکنک با چاپ یکرو از طرف دوم بادکنک که قابل استفاده می باشد به درستی بهره برده و با یک هزینه بسیار مقرون به صرفه دو تا پیام مجزا و منحصر به فرد به جهت تبلیغات به مشتریان خویش ارائه نمایید.

این امر سبب می شود که اصطلاحاً با یک تیر دو نشان زده و از هزینه‌ای که به جهت تبلیغات پرداخت می نماییم به صورت کامل بهره برداری و استفاده نمایید. برای مثال لازم به توضیح است که خدمت شما سروران بیان نماییم که شرکت چاپ دیبا که برای بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعداد زیادی بادکنک چاپ و عرضه می نمایند در بعضی مواقع این موقعیت پیش آمده است که یک فروشگاه زنجیره ای مانند هایپر استار، برای اینکه شرکت معتبری مانند پگاه، کاله یا سایر شرکت‌های دیگر که در این فروشگاه محصولات خود را عرضه می‌نمایند و قصد تبلیغات برند و نشان تجاری خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی دارند و قصد دارند بادکنک های تبلیغاتی را در در این فروشگاه عرضه نمایند.

به همین جهت فروشگاه هایپر پرستار از این موقعیت استفاده نموده و از شرکت‌های مختلف مانند پگاه و کاله به عنوان اسپانسر بهره برده و با ایشان به این توافق می‌رسد که  شرکت های مذکور یک طرف بادکنک را با لوگوی خود چاپ نمایند و طرف دوم بادکنک لوگو فروشگاه هایپر استار چاپ گردد که این امر بهترین شرایط ممکن برای دو طرف محسوب می گردد.

و این یک ایده بسیار جذاب می باشد که شما عزیزان در واحدهای کسب و کار خود میتوانید از این نکته بهره لازم را برده و برای خود اسپانسر نیز جذب نمایید و یا به صورت دیگر با یکی از همکاران خود می توانید هر یک از شما، یک سمت بادکنک را با لوگوی منحصربه‌فرد خویش چاپ نموده و هزینه تمام شده چاپ بادکنک تبلیغاتی را بین خودتان تقسیم نمایید که برایتان صرفه اقتصادی نیز به همراه خواهد داشت.

در نتیجه چاپ بادکنک به صورت دو طرف چاپ به مراتب بهتر بوده و موجب می شود علاوه براینکه مخاطب از هر سمتی که بادکنک نگاه نماید ، لگوی شما به راحتی در معرض دید ایشان باشد، از  طرف دیگر برای شما صرفه اقتصادی به همراه خواهد داشت یعنی همان بادکنک که می تواند یک رو چاپ روی آن انجام شود با صرف یک هزینه بسیار ناچیز در طرف دیگر آن فرایند چاپ به راحتی انجام شده که می توانید از دو سمت بادکنک با کمترین هزینه به جهت چاپ استفاده نمایید.

بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *