جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی دست دوم و نو

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار

فهرست مطالب

ارائه انواع اطلاعات مانند برند تولیدی و یا بارکدهای خصوصی و عمومی روی بسیاری از وسیله های خانگی، صنعتی و حتی خوراکی، الزامی موثر برای افزایش رونق خرید و فروش می باشد که امروزه توسط دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی بزرگ و کوچک، مورد ارائه قرار می گیرد.

مشخصات فنی دستگاه لیبل پشت چسب دار 

طبعا با افزايش تکنولوژی برای ارائه اطلاعات تولیدی و فروش محصولات مختلف صنعتی و خانگی در بازار، تولیدکنندگان مختلف دستگاه لیبل، انواع مختلفی از این محصول را برای ایجاد کارایی عالی در زمینه صنعتی، به وجود آورده اند که مورد رضایت متقاضیان این محصول قرار گرفته است.

این محصول دارای اندازه های متنوعی می باشد که می تواند به‌صورت سیار و یا ثابت برای ارائه انواع لیبل های پشت چسبدار مورد استفاده قرار بگیرد.

نوع سیار این محصول، طبعا دارای اندازه کوچکتری است که همواره می تواند روی تمامی دستگاه های چاپ مختلف نصب شده و در تولید لیبل های رنگی، مات و براق، کاربرد موردنظر را با تیراژ بالا امکان پذیر نماید.

سایز بزرگ این محصول، به عنوان بهترین گزینه برای مراکز صنعتی است که با داشتن کاربردی متنوع و قابلیت های به روز، امکان تولید لیبل را به شکل دیجیتالی فراهم کرده و بدون نیاز به بررسی های ویژه در زمان تولید لیبل، سرعت و راندمان بالاتری را اعمال نماید.

عموما رنگبندی این محصول نیز برحسب برند تولیدی و همچنین مدل بندی آن، متفاوت بوده و انتخاب را می تواند برای متقاضیان این محصول با توجه به نوع مصرف و نیاز فعالیت کاری، گسترده تر نماید.

جنس سطح بدنه این دستگاه، متمایز با جنس داخلی قطعات موردنظر می باشد، به عبارتی استفاده از پلاستیک های سخت و فشرده که قابلیت عدم خط و خش پذیری را دارا هستند، در مراحل تولید بدنه دستگاه برای برندهای معتبر این محصول، حائز اهمیت قرار می گيرند. طبعا برندهای خارجی این که در بازار داخلی دارای مشهوریت بالایی هستند، نسبت به قیمت خرید و هزینه تولیدی که دارا می باشند، می توانند از بدنه فلزی و یا استیل با آلیاژ متنوع برای تولید این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی

اجزای مختلف دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی

طبیعتا برای ارائه لیبل هایی که امکان چسبندگی را به صورت آسان روی انواع متریال های شیشه ای، فلزی، پلاستیکی و حتی پارچه ای، به تنهایی دستگاه لیبل زن کافی نبوده و برای این کار، از قطعات و اجزای اولیه و ثانویه جهت کارکرد دستگاه استفاده می شود.

عموما کاغذ لیبل و ریبون جزو مهمترین اجزای این دستگاه می باشند که در کنار کیفیت و نوع کارکرد دستگاه، بهترین نتیجه را برای تولید لیبل ارائه می کنند. هد حرارتی، نگهدارنده ریبون و لیبل از سایز قطعات مهم برای این محصول می باشد.

کاربرد ویژه دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی

لیبل های رنگی از جدیدترین کاربردهای دستگاه لیبل زن می باشد که می تواند تناژ رنگی مختلفی را از لحاظ رنگ کاغذ و یا فونت و اشکال ارائه شده روی لیبل ایجاد کرده و به عنوان لیبل زن رنگی شناخته شود.

کارایی چاپ لیبل به صورت پشت چسبدار، امکان استفاده را برای انواع مراکز صنعتی به وجود می آورد، این دستگاه می تواند با درج اشکال و فونت های مختلف، در ارائه اطلاعاتی مانند قیمت، نام برند، تاریخ تولید و انقضا و همچنین بارکدهای اختصاصی، کوشا بوده و بهترین روش برای شناساندن اطلاعات موردنیاز به مشتریان محصولات متنوع باشد.

انواع دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار

برای شناسایی انواع این دستگاه، می تواند به نوع خانگی یا دستی و اتوماتیکی دستگاه لیبل زن اشاره کرد که کاربردی متنوع با نحوه کارکرد گوناگون را دارا می باشند.

دستگاه چاپ لیبل خانگی

امکان استفاده را برای فروشگاه ها و مراکز مختلف به جهت لیبل زنی به صورت دستی فراهم کرده است. صرفا طرز کار آسان آن، یکی از جذابیت های مهم برای متقاضیان محصول است. این محصول می تواند در نوع مدرن، به کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند متصل شده و امکان چاپ و طراحی لیبل را در کمترین زمان ممکن به وجود بیاورد.

دستگاه چاپ لیبل اتوماتیک

دارای سری ویژگی های اصولی و مهمی می باشد که می تواند به صورت چندمنظوره مورد استفاده قرار بگیرد. چاپ و چسباندن لیبل روی محصولات، از ساده ترین اقدامات این دستگاه می باشد که به جهت کارایی گسترده تر در زمینه مذکور، با قیمتی بسیار بالایی نسبت به نوع خانگی مورد عرضه قرار می گیرد.

هر دو نوع این دستگاه ها با سایزهای مختلف برای ارائه کاغذ لیبل با عرض گوناگون تولید شده اند که باید برحسب نیاز و تعداد تیراژ مدنظر در یک دقیقه، بررسی لازمه دستگاه ها انجام شده و انتخاب و خرید دستگاه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه چاپ افست

توجه ویژه به عمودی و یا افقی بودن لیبل ایجاد شده توسط دستگاه مزبور، از سری نکات مهم برای انتخاب نوع مناسب می باشد. در صورت نیاز به تولید لیبل زیاد در مدت زمان کوتاه، توصیه می شود نوع عمودی این محصول را انتخاب کنید که به طور میانگین در عرضه 150 عدد لیبل در محدوده زمانی یک دقیقه، بهترین کاربرد را ارائه می کند.

دستگاه چاپ لیبل اتوماتیک

قیمت دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی

طبعا مواردی برای قیمت گذاری این محصول توسط برند تولیدی حائز اهمیت می باشد که در ادامه مهمترین موارد مذکور مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

  • برند تولیدی، می تواند به عنوان اصلی ترین نکته در قیمت گذاری دستگاه، مهم شمرده شود، ترجیحا برندهای خارجی و نام آشنا به جهت داشتن معروفیت، توانسته اند هزینه آن را روی قیمت تمام شده محصول افزوده و سبب بالا رفتن قیمت فروش محصول شوند.
  • سایز و مدل محصول، در رده دوم قیمت دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار قرار دارد، چرا که تنوع کارکرد برای مدل های مختلف این دستگاه، طبعا براساس تفاوت در سایز، جنس بدنه و همچنین هزینه تولید محصول می باشد که به صورت مجموعه ای با میزان مشخص، روی قیمت نهایی محصول تعمیم می یابند.
  • دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی در نوع گارانتی دار، ضمانت استفاده خوبی را برای متقاضیان اعمال می کند، لذا نوع گارانتی و مدت زمان آن، تاثیر فراوانی در ارائه قیمت و میزان تقاضا و همچنین کیفیت محصول دارد.

نتیجه گیری

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار و رنگی، در ساده ترین و مدرن ترین مدل موجود در بازار، دارای کارکرد ویژه ای برای ارائه لیبل می باشد که بررسی ویژگی و نوع کارایی آن، جزو مهمترین مسائل برای تهیه محصول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *