جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی

با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی را می‌توانیم از زمره بهترین انواع تبلیغات نظر داشته باشیم که با یک هزینه بسیار مقرون به صرفه می تواند تبلیغات بسیار کارآمد برای معرفی برند شما عزیزان به عموم مردم تلقی نمود.

در نظر داشته باشید که وجه تمایز بالن تبلیغاتی با سایر تبلیغات در این است که شما می توانید در محل واحد صنفی خود و در ارتفاع حدود ۳۰ الی ۵۰ متری این تبلیغات موثر را نصب نموده تا آحاد مردم از فواصل دور و نزدیک بتوانند به درستی و به بهترین شکل ممکن با کسب و کار شما عزیزان و نوع فعالیتی که انجام می دهید آشنایی پیدا کنند و این امر در دراز مدت موجب می گردد که بر میزان سودآوری و بازدهی کسب و کار شما به صورت بسیار چشمگیر بیفزاید.

همچنین بخوانید: پارچه ضدآب در ساخت بالن

با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی چیست؟

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که بالن تبلیغاتی را از پارچه ای به نام برنی تهیه و تولید می نمایند و این پارچه مانند سفره های غذا می باشد و با توجه به متریال با کیفیتی که دارد و همچنین منافذ بسیار بسته ای که دارد می تواند به راحتی گاز را داخل خود نگهداری کند تا بالن در مدت زمان ایده‌آلی در ارتفاع قرار داشته باشد تا کسب و کار شما را معرفی نماید.

شایان ذکر است که پارچه برنی توسط شرکت های مختلف تولید می گردد که به صورت عمده برای تولید بالن تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

حال اینکه بتوانیم بهترین نوع پارچه را از معتبر ترین شرکت ممکن در ایران تهیه نماییم امری است که باید در آن دقت نظر داشته باشیم تا این امکان را فراهم نماییم که یک بالن تبلیغاتی ایده آل و مطلوب در اختیار مشتریان گرامی قرار داده تا خیال ایشان را از بابت کیفیت محصول راحت نمائیم.

به همین جهت بهترین نوع پارچه توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می گردد که در یک خط تولید بسیار مجهز و مطلوب تولید شده و روانه بازار خواهد شد به همین سبب شرکت چاپ دیبا که رزومه بسیار قوی در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی دارد، فقط و فقط برای تولیدات بالن تبلیغاتی خود از پارچه برنی تولید شده در شرکت مارون صنعت اصفهان بهره خواهد برد و یک بالن تبلیغاتی بسیار مقاوم و مطلوب را به سفارش اختصاصی مشتریان گرامی تولید نموده و روانه بازار خواهد نمود.

با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی

مقاومت پارچه بالن در برابر شرایط جوی مختلف:

شایان ذکر است با توجه به اینکه پارچه برنی از آن دسته از پارچه ها محسوب می گردد که در مقابل سرما و گرما استقامت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل شما عزیزان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران حضور داشته باشید و با هر شرایط جوی که در منطقه شما حاکم باشد بالن تبلیغاتی می‌تواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما عزیزان را به معرض دید عموم مردم برساند.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا از جنوب کشور که هوا بسیار گرم باشد، تا شمال کشور که هوا مرطوب می باشد و همینطور مناطق دیگر مانند اردبیل و تبریز و نقاط این چنینی که هوا بسیار سرد نیز خواهد بود در فصل‌های مختلف سال از بهار گرفته تا زمستان فرایند نصب بالن تبلیغاتی را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

اما نکته حائز اهمیت این است که پارچه برنی در شرکت مارون صنعت اصفهان برای شرایط جوی گوناگون نیز تولید می شود، بدین منظور که شرکت دیبا از پارچه برنی با میکرون بیشتر یعنی پارچه نرم تر برای فصول سرد سال استفاده می نماید، در صورتی که از پارچه با میکرون کمتر یعنی پارچه خشک تر برای فصول گرم سال استفاده خواهد نمود.

لذا این امر موجب می‌شود که ما بتوانیم تولیدات بهتر و محصولات باکیفیت تری را به شما عزیزان ارائه دهیم تا شما سروران نیز با خیال آسوده بتوانید تبلیغات خود را بر فراز واحد تجاری خویش نصب نموده و مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهید.

همچنین بخوانید: مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع

شرایط آب و هوایی مطلوب در زمان نصب بالن تبلیغاتی:

همانطور که در بالا و مقالات دیگر در گذشته به آن اشاره نمودیم پارچه بالن تبلیغاتی در برابر شرایط جوی مختلف استقامت بسیار عالی دارد و می‌تواند به راحتی گاز داخل بالن را در خود نگه داشته تا تبلیغات شما در معرض دید مردم قرار داشته باشد.

اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که همانطور که داخل سایت شرکت چاپ دیبا تصاویر و ویدئوهای بالن تبلیغاتی را ملاحظه نمودید به این نکته پی برده اید که بالن تبلیغاتی نیاز به نصب در محل شما عزیزان دارد و می بایست نصابان شرکت دیبا در محل شما حاضر شده و پس از جانمایی برای نصب بالن تبلیغاتی اقدام به تزریق گاز داخل بالن نموده و سپس بالن را در آسمان به اهتزاز در آورد.

به همین جهت برای اینکه نصابان شرکت دیبا بتوانند به راحتی و با سهولت بیشتری فرایند مدنظر را برای شما عزیزان انجام دهند می بایست شرایط جوی به نوعی باشد که این امکان فراهم باشد که در فضای باز و در محل واحد صنفی شما تزریق گاز داخل بالن انجام شده و ایشان بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده سپس بالن را به ارتفاع بفرستند.

به همین جهت شرکت دیبا با توجه به پیش بینی وضعیت آب و هوایی و با چک کردن وضعیت در روزهای مختلف سال، قبل از هر یک از نصب های خود در هر نقطه از کشور شرایط جوی را بررسی نموده و سپس با هماهنگی شما عزیزان در محلتان حاضر می‌شوند تا سفارش شما عزیزان را تحویلتان نمایند.

با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی

مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی از زمان نصب:

همان طور که در بالا به آن اشاره نمودیم اینکه شما بتوانید بهترین کیفیت پارچه بالن تبلیغاتی را تهیه نمایید که می‌تواند در میزان ماندگاری بالن و تبلیغاتی بسیار به شما کمک نمایند.

به همین منظور شرکت چاپ دیبا فقط و فقط از بهترین متریال برای تولید بالن استفاده می نماید و علاوه بر استفاده از تجهیزات بسیار مطلوب به جهت تولید بالن تبلیغاتی، کادری مجرب در داخل شرکت در اختیار دارد که می توانند بهترین نوع بالن را تولید نمایند.

لازم به توضیح است عمر مفید پارچه بالن یک سال می باشد و شما عزیزان از زمان نصب بالن تبلیغاتی توسط تیم نصب شرکت دیبا به مدت یکسال می توانید از بالن تبلیغاتی خویش بهره برده و استفاده نمایید. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که همان‌طور که بالن تبلیغاتی می تواند برای شما تبلیغات بسیار کارآمدی محسوب شود به همین تناسب نیز نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

یعنی شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که نصابان شرکت دیبا در زمان نصب بالن تبلیغاتی آموزش لازم را به شما سروران خواهند داد و شما می توانید در صورتی که نیاز به شارژ مجدد برای بالن تبلیغاتی وجود داشته باشد به راحتی شارژ را انجام داده و سپس آن را با همان فرم اولیه در ارتفاع در اختیار داشته باشید و فقط کافی است یک آموزش چند دقیقه ایی ببینید و خودتان بتوانید به بهترین شکل ممکن و راحت ترین حالت این کار را انجام داده و میسر نمایید.

همچنین بخوانید: تولیدکننده بالن های تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

با کیفیت ترین جنس بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *