💕 دلایل استفاده از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی چیست

دلایل استفاده از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی چیست

فهرست مطالب

امروز تبلیغات یک عنصر جدا نشدنی از میزان پیشرفت و پیشبرد اهداف تبلیغاتی در کسب و کارهای متنوع در گروه‌های شغلی گوناگون می باشد. باید در نظر داشت که روش کسب و کارهای سنتی که از دیرباز از آن پیروی و استفاده می‌شد، دیگر امروزه منسوخ شده و بسیاری از کسب و کارهای جدید روی به تبلیغات و استفاده از ظرفیت های بالقوه و بسیار تاثیر گذارانواع متنوع تبلیغات نموده اند.
در نظر بگیرید که در گذشته مدیران و صاحبان مشاغل در کسب و کارهای متنوع تنها به این مورد که در واحد صنفی خود حضور داشته باشند تا مشتری به آنها مراجعه کند اقدام
می کردند و هیچ گونه فعالیت دیگری برای این که بتوانند مشتری را ترغیب کنند تا از مجموعه آنها بازدید نماید و یا فرآیند های تشویقی برای مشتریان در نظر داشته باشند تا میل به خرید از محصولات خود را در ایشان افزایش دهند، نداشته و تنها به ارائه محصول و کالای خود در واحد صنفی خویش مبادرت می کردند.
اما امروزه مدل های متنوع از ترغیب مشتری و احساس نیاز در فروش یک کالا و محصول در مشتریان بوجود آمده است که باید تمامی کسب و کارها در امورات روزمره خود به آن عمل نموده تا در بازار رقابتی فعلی در کشور بتوانند سهم قابل توجهی از فروش محصولات را به خود اختصاص دهند.

جلب توجه افراد به بالن تبلیغاتی های معلق

لذا تبلیغات بهترین گزینه در امر به دست آوردن سهم بزرگی از فروش محصولات و ترغیب مشتریان خواهد بود که می توانیم به دو مدل بسیار شگفت انگیز و بسیار تاثیر گزار که امروزه مورد توجه تمامی صاحبان مشاغل و برندهای مختلف قرار گرفته است اشاره نمائیم، که این دو مدل تبلیغاتی شامل چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی می باشند.
از مهمترین مزیت آنها این امر می باشد که بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است. بالن تبلیغاتی به این دلیل که برند شما را در ارتفاع و در آسمان به صورت معلق به نمایش عموم مردم می‌رساند مورد توجه قرار گرفته است و بسیار پر مخاطب و پر بازده خواهد بود که باعث می شود مخاطب از فواصل دور و نزدیک با توجه به احساس غریزی به اجسامی در آسمان قرار می گیرد، به آن توجه می نماید و این احساس را پوشش داده و موجب می‌شود که شما بتوانید با بهترین راه حل و به کمک بالن تبلیغاتی، تبلیغات و برند خود را به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسانید. از طرف دیگر بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مراجعین عامه مردم هدیه داده می شود و موجب می گردد که برند شما عزیزان مانند یک تابلو تبلیغاتی و به کمک گیره و نی بادکنک که به آن متصل است در سطح شهر به حرکت در آمده و تبلیغات برند شما را به نحو احسن به دید عموم مردم برساند.

طرح تشویقی بالن

طرح تشویقی یکی از روش‌های تبلیغاتی است که در آن از بالن‌های تبلیغاتی برای تشویق مشتریان به انجام یک کار خاص استفاده می‌شود. این کار خاص می‌تواند خرید یک محصول، استفاده از یک خدمات، یا شرکت در یک مسابقه باشد. می توانید بسته به نیازتان شکل و اندازه بالن تبلیغاتی خود را سفارش دهید.
میزان تاثیر گذاری بادکنک تبلیغاتی

میزان تاثیر گذاری بادکنک تبلیغاتی چقدر است؟

با توجه به اینکه بادکنک یکی از آن دسته از لوازم کاربردی می باشد که از کودکی تا بزرگسالی، تمامی افراد را به خود جذب نموده و باعث می شود ایشان یک خاطره و یک احساس نوستالژی بسیار هیجان انگیز و دلنشین از بادکنک ها داشته باشند، یعنی هم موجب می شود که بتوانیم از این ظرفیت بالقوه بادکنک بهره برده و هم با اضافه کردن چاپ روی بادکنک بتوانیم برند و تبلیغات شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر مخاطب برسانیم.
با توجه به اینکه در بادکنک تبلیغاتی از رنگ های بسیار مفرح و شاد استفاده می شود و از آنجا که چاپ روی بادکنک با رنگ بادکنک متضاد می باشد، موجب می شود که این تضاد یک شکل و شمایل بسیار مطلوب را ایجاد نموده تا مخاطب و مشتریان کسب و کارهای مختلف از تبلیغات شما درک درستی را بدست آورده و چون این دسته از تبلیغات بسیار خاص میباشد موجب میگردد که تا زمانهای طولانی تبلیغات شما در ذهن عامه مردم باقی بماند. در نظر داشته باشید که شما عزیزان میتوانید بر روی بادکنک تبلیغاتی نام و نشان تجاری خویش، شماره تماس، آدرس محل کسب و کار خود، آدرس صفحات مجازی، شعار تبلیغاتی و یا هر آنچه که در کسب و کارتان تاثیر میگذارد را چاپ نموده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن درک درستی از تبلیغات خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی به مشتری القا نمایید.

بالن تبلیغاتی تا چه حد بر شغل ما اثر مثبت دارد

 بالون تبلیغاتی در سال های اخیر در کشور رواج پیدا کرده است و مورد استقبال تمامی صاحبان برند ها و مشاغل مختلف قرار گرفته است و همچنین در برگیرنده تمامی گروه های شغلی می باشد.
بالن های تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های مختلف و در قطرهای متنوع و با رنگ بندی های بسیار شکیل و چشم نواز در شرکت چاپ دیبا تولید و عرضه میگردد. لازم به توضیح است که شما عزیزان و سروران می توانید هر آنچه که برای تبلیغات در ذهن دارید را بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید و از آنجا که چاپ روی بالن تبلیغاتی توسط استیکر یا همان شبرنگ انجام میشود این قابلیت را خواهد
داشت که شما عزیزان در ادوار مختلف بتوانید چاپ روی بالن تبلیغاتی را نیز تغییر دهید.
شایان ذکر است در نظر بگیرید که امروزه یک بیلبورد تبلیغاتی و یا تابلو تبلیغاتی که در سطح شهر نصب می شود هزینه بسیار گزاف و زیادی در بر خواهد داشت و با توجه به اینکه عموم مردم در مکان های مختلف در سطح شهر با این تابلوها و بیلبوردها مواجه می‌شوند، دیگر جذابیت و تاثیرگذاری چندانی برای ایشان نخواهد داشت. در صورتی که شما عزیزان به کمک بالن تبلیغاتی میتوانید تبلیغات مثمر ثمر را که به نوعی جدید نیز محسوب می‌شود را با یک هزینه بسیار ناچیز نسبت به سایر انواع تبلیغات، برند خود را در مسیر درست و هدفمند به عموم مردم معرفی نموده و نگاه همگان رو به تبلیعات خویش معطوف نمایید. شما عزیزان می توانید بالن های تبلیغاتی را در در محل واحدهای صنفی خود بر روی پشت بام نصب نموده و در ارتفاع حدود ۵۰ متری از سطح زمین قرار دهید تا از فواصل گوناگون، تمامی افرادی که از شعاع های متفاوت نسبت به بالن تبلیغاتی عبور می نمایند، بتوانند تبلیغات شما را در آسمان ملاحظه و مشاهده نمایند که این امر موجب میشود نشان تجاری شما عزیزان در خاطر مخاطب حک گردد.
استفاده از بادکنک و بالن تبلیغاتی

آیا میتوان به صورت همزمان از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیعاتی استفاده نمود؟

لازم به توضیح است با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی در یک گروه همگن از تبلیغات می باشند، این مکان را برای شما مشتریان گرامی میسر می سازد تا بتوانید به طور همزمان و در یک دوره مشخص از چاپ بادکنک و همچنین بالن تبلیغاتی استفاده نمایید.
در حال حاضر حائز اهمیت می باشد که این نکته را نیز به شما بیان نمائیم که در صورتی که شما عزیزان بالن تبلیغاتی را در محل کسب و کار خود در ارتفاع ۵۰ متری نصب نمایید و عامه مردم می توانند به راحتی این تابلوی تبلیغاتی معلق در هوا را ملاحظه نموده و همچنین ایشان را ترغیب مینماید که به واحد صنفی شما مراجعه نمایند و شما بتوانید با ارائه تبلیغاتی به جا و درست مانند چاپ بادکنک تبلیغاتی، این امکان برایتان محقق شود که بادکنک های تبلیغاتی را بعنوان یک گیفت تبلیغاتی به مراجعین شغلی خویش تحویل داده تا تبلیغات شما را به صورت درست و هدفمند در سطح شهر برایتان انجام نمایند.
لازم به ذکر است که با استفاده همزمان از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی این قابلیت که هم تبلیغات در معابر و هم تبلیعات در ارتفاع برایتان میسر شود را در اختیار دارید که امکان خیلی بیشتر و بهتری برای دیده شدن نشان تجاری شما صاحبان مشاغل و کسب و کارهای متنوع را بیش از پیش بیشتر مینماید که بازخورد و تاثیر گزاری کار رو بیشتر مینماید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص انواع بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی با لوگو و بالن با طرح جدید و اختصاصی خود با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
همچنین می توانید نمونه کارهای چاپ دیبا را از قسمت گالری ویدیو بالن تبلیغاتی و یا شبکه های اجتماعی مشاهده نمایید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *