جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت بالن تبیلغاتی

فهرست مطالب

مراحل تولید بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی از آن از تبلیغات است که بسیار پربازده بوده و در یک بازه زمانی کوتاه تاثیر بسزایی بر مشاغل مختلف ایجاد می نماید.

از این رو در این مقاله قصد داریم مراحل تولید بالن تبلیغاتی را تا حدودی که قابل درک برای شما عزیزان باشد توضیح دهیم تا شما سروران نیز بتوانید با نحوه تولید بالون تبلیغاتی تا حدودی آشنا شوید. لازم به توضیح است که برای تولید بالن تبلیغاتی تنها کیفیت جنس پارچه ای که مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت این را دارد که گاز هلیوم را داخل خود نگهداری نماید، کیفیت جنس برنی می باشد. لذا باید در نظر داشته باشید که جنس برنی تا حدودی به سفره های غذایی که شما عزیزان در منزل استفاده می نمایید شباهت دارد. از طرفی بهترین نوع پارچه برنی که شرکت چاپ دیبا برای تولید بالون های تبلیغاتی استفاده می نماید از کیفیت جنس مارون صنعت اصفهان می باشد که از بهترین مواد و متریال اولیه تولید و عرضه می گردد.

باید در نظر داشت که پارچه برنی در اصطلاح تخصصی ازجنس ۱۷ میکرون می باشد که همان ضخامت پارچه می باشد.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

کیفیت بالن در زمستان و تابستان

تیم تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا با توجه به اینکه شما عزیزان در زمستان یا تابستان اقدام به تولید و نصب بالن تبلیغاتی می نمایید، از کیفیت ۴۲% برنی برای زمستان استفاده میکند که تا حدودی نرم تر بوده و بر اثر خشکی آب و هوا در زمستان به بالون آسیب نمی رسد و از طرف دیگر از کیفیت ۳۸% برنی در تابستان استفاده می شود که تا حدودی سفت تر بوده و یا خشک تر می باشد که در اثر تابش آفتاب شدید به پارچه آسیب نخواهد دید.

لذا بعد از مشخص شدن کیفیت پارچه اقدام به تولید بالون تبلیغاتی میشود که بعد از مراحل خیاطی و عایق بندی با چسب های مخصوص که موجب میشود گاز هلیوم از بالن خارج نگردد، فرایند تولید به اتمام می رسد و آخرین مرحله در بحث تولید بالون تبلیغاتی نورگیری بالن میباشد . به این صورت که یک مرتبه بالن  باد شده تا احیانا قبل از نصب و اوج دهی اگر مشکلی در کار باشد مرتفع گردد.

لذا بعد از اتمام مراحل تولید، بالن آماده نصب در محل مشتریان گرامی می باشد و تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در محل مقرر حاضر شده و با گازهلیوم بالنن تبلیغاتی را پر نموده و سپس مراحل اجرایی آغاز می گردد و هر جایی که مشتریان گرامی بخواهند بالن تبلیغاتی خود را نصب نمایند، بنا به خواسته ایشان فرآیند نصب انجام شده و به اتمام خواهد رسید.

همچنین بخوانید: مدلها و انواع متنوع بالن های تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه میشود:

شایان ذکر است که قیمت بالن تبلیغاتی بر اساس مواد اولیه ای که برای تولید بالون تبلیغاتی تهیه می گردد و همچنین نیروی کاری که قرار است در یک بازه زمانی مشخص جهت تولید انجام وظیفه نماید و سایر عوامل که در حوزه صنعت و تولید دخیل هستند موجب می گردد که قیمت تمام شده یک بالن تبلیغاتی به دست آمده و یک حاشیه سود بسیار منطقی و رقابتی از طرف شرکت دیبا بر روی بالون های تبلیغاتی در نظر گرفته خواهد شد تا قیمت نهایی به مشتریان عزیز اعلام گردد.

شایان ذکر است با توجه به نوسانات بازار ارز و تورمی که به خاطر تحریم های ظالمانه در کشور به وجود آمده و قیمت اجناس در حوزه های مختلف با افزایش چشمگیر روبرو شده است و همچنین مهمتر از همه اینکه ثبات قیمتی برای یک بازه زمانی وجود ندارد از این رو به ناچار مجبور خواهیم بود بر اساس نرخ روز اجناس و متریال که برای یک بالن تبلیغاتی تهیه می گردد به مشتریان عزیز قیمت اعلام نماییم.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بالن های تبلیغاتی:

حال باید در نظر داشت که مثلاً یک بالن تبلیغاتی قطر ۳ متر یک طاقه پارچه برنی در آن استفاده می شود و همچنین دو عدد کپسول گاز هلیوم
در آن برای اوج دهی تزریق میگردد و همچنین بحث دوخت عایق بندی و سایر عوامل که در قیمت تمام شده تاثیر خواهند داشت نیز مورد محاسبه قرار می گیرد و در نهایت یک قیمت نهایی به دست می آید.

اما نکته قابل تحمل در امر تولید بالون تبلیغاتی در شرکت چاپ دیبا این است که ما از بهترین کیفیت پارچه و همچنین مواد اولیه و گاز هلیوم
برای بالن های تبلیغاتی تولیدی خود استفاده نموده و در نهایت با کمترین حاشیه سود ممکن بالون های تبلیغاتی را که به صورت سفارشی و بنا به خواست مشتری تولید می‌گردد عرضه می نماییم.

حال در نظر داشته باشید که اگر هر یک از عوامل گفته شده در فوق در مواد اولیه افزایش و یا کاهش قیمت داشته باشد موجب می گردد که بر قیمت نهایی بالن تبلیغاتی تاثیر مستقیم ایجاد نماید.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

تاثیر بالن تبلیغاتی بر مشاغل مختلف:

در نظر داشته باشید که در عصر حاضر انواع و اقسام مدل های مختلف تبلیغاتی برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف در دسترس شما عزیزان می باشد که شما میتوانید با توجه به اقتضا و نیاز خود از هر یک از این تبلیغات بهره مند شوید.

لازم به توضیح است یکی از بهترین انواع تبلیغات امروزه بازخورد بسیار فراوان و تاثیر بسیار چشمگیری در مشاغل مختلف دارد بالن تبلیغاتی می باشد.

لذا از آنجا که بالون تبلیغاتی یک تبلیغات زودبازده و اثر گذار محسوب می شود سبب می گردد که شما در کمترین بازه زمانی بتوانید بازخورد بسیار مطلوبی را برای رشد و پیشرفت شغل خود در اختیار داشته باشید و همچنین موجب می شود که میزان فروش و سود دهی کسب و کار شما افزایش یافته و به نوعی برند و نشان تجاری شما سروران را در ذهن مشتریان هدف و عامه مردم هک می نماید.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

تاثیر بالن تبلیغاتی در نمایشگاه:

مثلا یکی از مکان‌هایی که بالن تبلیغاتی در آنجا خیلی پر بازخورد می باشد در محل نمایشگاه ها مختلف در سراسر کشور می باشد و از آنجا که این نمایشگاه ها در بازه زمانی های کوتاه در بازه زمانی های ۳ الی ۵ روز برگزار می‌شود موجب می گردد تاثیرات بسیار چشمگیری بر روی شغل و کسب و کار شما ایجاد گردد.

از سوی دیگر اگر شما عزیزان قصد این را دارید که در محل واحد کسب و کار خویش از بالن تبلیغاتی یا سازه های بادی استفاده نمایید می توانید برای بازه های زمانی بلند مدت نیز از تاثیرات بالن بهره مند شوید. از این رو میتوانید بالون های تبلیغاتی را در مدت زمان سی الی چهل روز در اختیار داشته باشید و مورد استفاده قرار دهید و بعد از مدت مقرر با شارژ گاز مجدد در همان مکان از تاثیرات آن بهره مند شوید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *