💕 قیمت پمپ باد بادکنک

قیمت پمپ باد بادکنک

فهرست مطالب

پمپ باد برقی بادکنک یک وسیله بسیار کارآمد به جهت باد کردن بادکنک در مدل های گوناگون و متنوع نظیر بادکنک های مدل گرد، قلب، ماری و سایر انواع بادکنک ها می باشد.
در نظر داشته باشید شما عزیزان برای استفاده از بادکنک به جهت مراسمات تجاری و خانوادگی خود می بایست به راحت ترین شکل ممکن بادکنک ها را باد نموده و در یک بازه زمانی کوتاه این امکان برایتان میسر باشد که بتوانید از آن استفاده و بهره برداری نمایید.

حال در سال های اخیر برای رفاه شما عزیزان به منظور اهداف تجاری و یا برای مصارف خانگی که از بادکنک استفاده می نمایید و دغدغه باد نمودن بادکنک ها برایتان همیشه وجود داشته است لذا به همین جهت عرضه پمپ باد برقی بادکنک در ایران صورت گرفت.

به همین جهت شما عزیزان با استفاده از پمپ باد های برقی بادکنک می توانید در یک بازه زمانی بسیار کوتاه چندین بادکنک را باد نموده و استفاده نمایید.

مدل های پمپ باد برقی بادکنک:

در نظر داشته باشید که پمپ باد بادکنک در مدل ها و انواع گوناگون در بازار موجود می باشند و بهترین مدل برای استفاده مصارف خانگی و یا اهداف تجاری که توسط شرکت دیبا عرضه می گردد، در دو مدل ۷۰۰ وات و همچنین ۶۰۰ وات می باشد.

لازم به توضیح است که پمپ باد های با کیفیت را که شرکت دیبا به شما عزیزان عرضه می نماید را می‌توانید در یک بازه زمانی طولانی و برای چندین سال مورد استفاده قرار دهید.

در همین راستا باید به شما عزیزان این نکته را اذعان نماییم که قیمت پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی که ۷۰۰ وات قدرت دارد مبلغ ۸۰۰ هزار تومان می باشد و پمپ باد برقی بادکنک دو سوپاپه که ۶۰۰ وات قدرت دارد و رنگ صورتی می باشد مبلغ ۶۵۰ هزار تومان می باشد.

باید به این نکته اشاره نماییم که شرکت دیبا پمپ باد های برقی را با کیفیت اصلی به مشتریان عرضه می دارد و شما سروران میتوانید در دراز مدت با همان کیفیت اولیه از پمپ باد های خود بهره برداری و استفاده نموده و به هیچ عنوان دچار کوچکترین مشکلی نخواهید شد.

برخلاف بسیاری از پمپ باد ها که روانه بازار شده و به صورت تقلبی و با کیفیت بسیار نامطلوب عرضه می گردد و فقط به علت شکل ظاهری که از کیفیت اصلی کپی برداری شده و قیمت پایین تری که دارد، مشتریان گرامی را گمراه نموده و موجب می گردد که ایشان متضرر گردند.

قیمت پمپ باد بادکنک

 

کدام یک از پمپ بادهای بادکنک را انتخاب کنیم؟

لازم به توضیح است که پمپ باد برقی در انواع بسیار گوناگون در کشور و روانه بازار شده است و در مدل‌های نظیر تک سوپاپه و دو سوپاپه و گاها به صورت پمپ باد های تایمر دار در دسترس عموم مردم می باشد.

اما این نکته که بتوانیم بهترین مدل ایده آل برای پمپ باد برقی بادکنک را خریداری نموده و علاوه بر صرفه اقتصادی که برای ما در برخواهد داشت، بتوانیم به راحتی با آن کار نموده و نیاز خود را مرتفع نمائیم، امری است که باید مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم یک خرید منطقی انجام دهیم و پمپ بادی را که واقعا نیاز کاری ما را انجام میدهد در اختیار داشته باشیم.

پمپ باد برقی برای بادکنک آرایی:

حال باید به این نکته اشاره نماییم که پمپ باد های برقی دو سوپاپه رنگ آبی که ۷۰۰ وات قدرت دارد برای افرادی که به صورت مداوم در طول روز با آن کار می نمایند و به نوعی فعالیت زیادی با پمپ باد بادکنک خواهند داشت، به همین جهت این افراد می بایست از این دسته از پمپ باد استفاده نموده و نیاز کاری خود را مرتفع نمایند.

عموماً این افراد، متخصص بادکنک آرایی بوده که از این راه کسب درآمد نیز می نمایند و بحث سرعت در کار برایشان خیلی مهم و کلیدی میباشد.

و همچنین افرادی که برای کارهای تجاری نظیر باد نمودن چاپ بادکنک تبلیغاتی نیاز به پمپ باد برقی دارند که می‌توانند در یک بازه زمانی کوتاه و در کمتر از ۴ ثانیه دو عدد بادکنک را برای ایشان باد نموده تا ایشان بتوانند به راحتی بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خویش ارائه نمایند.

پمپ باد برقی برای مصارف خانگی:

حال این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بسیاری از اشخاصی که برای مصارف خانگی نیاز به پمپ باد برای باد کردن بادکنک ها دارند و به صورت موردی از پمپ باد خود در طی سال استفاده می نمایند و همچنین فروشگاه‌های کوچک تر که تعداد محدودتری از بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خود می‌توانند تحویل بدهند، از پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارد استفاده نموده و به این علت که قیمت مناسب تری دارد برای مصارف خانگی و همچنین مصارف تجاری مطلوب می باشد.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

 

تفاوت انواع پمپ باد برقی بادکنک:

لازم به توضیح است تفاوت پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی با پمپ باد برقی رنگ صورتی در این است که پمپ باد ۷۰۰ وات آبی در ۴ ثانیه دو عدد بادکنک را باد می نمایند و آماده بهره برداری می نماید.

در صورتی که پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی ظرف مدت ۵ ثانیه الی ۶ ثانیه، دو عدد بادکنک را باد نموده و آماده استفاده می نماید.

شایان ذکر است که علتش این است که پمپ باد برقی آبی ۱۰۰ وات قدرت بیشتری دارد که این امر موجب می گردد پرتاب باد بیشتری را داشته باشد و بادکنک سریع تر باد شود.

اما بعضا برخی از مشتریان از ما این سوال را می پرسند که آیا پمپ باد های برقی رنگ آبی با صورتی از نظر کیفیت نیز با هم متفاوت می باشد؟

که باید به این نکته اشاره نماییم که به هیچ عنوان از نظر کیفیت، پمپ باد ها با هم تفاوتی نداشته و ندارد و فقط تنها تفاوت آنها در بحث قدرت موتور پمپ باد می باشد.

این امر موجب می گردد پمپ باد پرتاب باد بیشتر و یا کمتری داشته باشد و همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم و آن را در مقیاس زمان و ثانیه مقایسه نمودیم طی مدت زمان مشخص بادکنک ها باد می شوند.

ارسال پمپ باد بادکنک به تهران و شهرستان:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا علاوه بر تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی، فرایند عرضه مستقیم پمپ باد برقی بادکنک را به سراسر ایران نیز انجام میدهد.

به همین دلیل شما عزیزان می توانید پمپ باد های برقی را به صورت عمده و یا خرده از شرکت دیبا تهیه نموده و شما عزیزان در شهر تهران در کمتر از ۲ ساعت، پمپ باد مورد نظر شما عزیزان توسط پیک به محل مورد نظرتان ارسال شده و تقدیم حضورتان می گردد.

فقط شما سروران می بایست سفارش خود را در شرکت دیبا ثبت نموده و نوع پمپ باد درخواستی خویش را اعلام نمایید تا فرایند ارسال توسط پرسنل مجرب شرکت دیبا صورت پذیرد.

لازم به توضیح است که اگر شما عزیزان در هر نقطه از کشور به جز تهران تشریف داشته باشید می بایست آدرس محل تحویل پمپ باد را به شرکت دیبا ارسال نموده تا از طریق تیپاکس فرایند ارسال خدمت شما عزیزان انجام شود.

به محض اینکه پمپ باد برقی بادکنک تحویل شرکت تیپاکس به مقصد مورد ارسال گردد، یک پیام تحویل سفارش از طریق شرکت تیپاکس برای شما ارسال می گردد که حاوی یک کد رهگیری و مشخصات لازم و میزان هزینه ارسال می باشد.

شما عزیزان پس از دریافت مرسوله خود می توانید فرایند پرداخت هزینه تیپاکس را انجام داده و تسویه نمایید و کار مورد نظر خویش را تحویل بگیرید.

نکته حائز اهمیت این است که تمام پمپ باد های ارسالی به شهرستان ظرف مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به دست شما سروران در محل مورد نظرتان خواهد رسید و شما عزیزان با یک برنامه‌ریزی درست می توانید از پمپ باد خود در بازه زمانی مد نظر خویش بهره برداری و استفاده نمایید.

قیمت پمپ باد بادکنک

همچنین بخوانید: خرید پمپ باد بادکنک با کیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *