💕 مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات میباشد که تمامی گروههای سنی را در میگیرد و برای تمامی افراد با هر جنسیتی که باشند جذابیت خاص خود را دارد . از مزایای بادکنک تبلیغاتی این است که تمامی کسب و کارها اعم از شرکتهای تولیدی ، خدماتی و توزیعی و در کل تمامی مشاغل میتوانند از تاثیرات و بازخورد ویژه این نوع از تبلیغات بهره مند شوند . در ادامه به مبحث مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی  نیز می پزدازیم.

لازم به ذکر است که بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از هدایا و گیفت های تبلیغاتی به شمار میرود که همیشه و در همه حال جلوی چشم میباشد و بر خلاف برخی از انواع تبلیغات، آنرا نمیتوان داخل جیب و یا کیف گذاشت و یا پنهان کرد . زیرا شما بادکنک تبلیغاتی را به همراه یک گیره و نی یا در حالت دیگر بادکنک را که داخل آن گاز هلیوم تزریق شده است به همراه یک نخ یا ربان از واحدهای صنفی و انواع متنوع کسب و کارها به عنوان یک اشانتیون یا هدیه تبلیغاتی دریافت مینمائید .

باید اذعان نمائیم که تمامی کودکان و خردسالان همیشه و در تمام ادوار علاقه بیش از اندازه ایی به بادکنک های رنگی داشته و دارند و این نکته سبب میگردد که والدین نیز به این احساس و علاقه فرزندان خویش اهمیت ویژه ایی دهند و برای عزیزان و دلبندان خود این ابزار مفرح و شادی آفرین را تهیه نمایند . پس چه بهتر خواهد بود که شما مدیران و صاحبان مشاغل به این نیاز کودکان و والدین نگاه ویژه ایی داشته باشید و با انجام تبلیغات بر روی بادکنک یک بستر بسیار مناسب به جهت توسعه و معرفی برند و شغل خود ایجاد نمائید و از بازخورد ایده آل چاپ بادکنک تبلیغاتی بهره مند شوید .

 

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

نوشتن متن روی بادکنک :

برای نوشتن روی بادکنک باید به چند نکته خیلی مهم توجه داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت چاپ بادکنک به درستی و در جهت بسیار مناسب بهره بریم .
صاحبان مشاغل در نظر بگیرند که برای چاپ روی بادکنک چون فضای شابلون اختصاصی شما که قرار است به وسیله آن فرآیند چاپ انجام شود محدود است و یک ابعاد استانداردی برای شابلون یا همان کلیشه وجود دارد ، پس باید از این فضا و اندازه به درستی استفاده کرد و تا حد امکان از کلمات کلیدی و اساسی که معرف شغل شما میباشد حتما استفاده شود و همچنین برای برند سازی حرفه خود میتوانید از لگوی تجاری خویش بهره ببرید و همچنین میتوانید با ذکر وقعیت مکانی واحد تجاری ، أدرس صفحات مجازی ، شماره تماس و عنواینی از این دست بهترین بهره را از بادکنک تبلیغاتی خود برده و علاوه بر اینکه چشم مخاطب را با تبلیغات و متن های زیاد اذیت نمیکنید ، میتوانید نگاه ایشان را به تبلیغات خود جذب نموده و یک بازخورد خوب از نوشتن و چاپ روی بادکنک بدست آورید .

اما باید در نظر داشته باشید که ما بر اساس تجربه و چندین سال فعالیت در این حوزه قصد داریم که تا حد ممکن بتوانیم راهنمایی درستی به شما سروران در زمینه تبلیغات ارائه نمائیم . نکته مهم این است که شما عزیزان برای چاپ بادکنک علاوه بر سفارش بادکنک رنگ جور ( که تلفیقی از 8 الی 10 رنگ بادکنک شاد است )، میتوانید از رنگ بادکنک اختصاصی و تک رنگ که هماهنگی با رنگ سازمانی شما نیز دارد استفاده نمائید و همین طور برای چاپ و یا نوشتن روی بادکنک نیز میتوانید رنگ چاپ مورد نظر خود را اعلام نمائید تا شرکت چاپ دیبا بر اساس سلیقه و سفارش شما سروران فرآیند چاپ بادکنک، بالن تبلیغاتی، بادکنک تبلیغاتی و … را انجام دهد .

 

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک و گیفت نمایشگاهی

مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

بهترین نوع سفارش بادکنک تبلیغاتی :

با توجه به اینکه بادکنک به خودی خود با توجه به رنگ بندیهای متنوع یک ابزار مناسب برای شادی کودکان میباشد، شما مشتریان گرامی میتوانید از کل بادکنک برای چاپ استفاده نمائید . به این صورت که برای سفارشات چاپ بادکنک در شرکت دیبا شما مشتریان گرامی میتوانید از دو لگو یا طراحی متفاوت برای چاپ نیز استفاده نمائید . لازم به ذکر است که میتوانید یک لگو را روی بادکنک چاپ نمائید و در طرف دوم بادکنک یا همان پشت بادکنک نیز میتوانید از یک لگوی کاملا متفاوت برای چاپ نیز استفاده نمائید . حالت دیگری هم وجود دارد که میتوانید یک طراحی و یا لگو را در دو طرف بادکنک که پشت به پشت هم یا به صورت قرینه ی یکدیگر چاپ میشوند را به همکاران ما در شرکت دیبا سفارش دهید تا مطابق با سلیقه شما مشتریان گرامی چاپ روی بادکنک را انجام دهیم .

شایان ذکر است که به این نوع چاپ ، چاپ دو طرفه بادکنک یا چاپ دوبله روی بادکنک نیز گفته میشود که شما عزیزان فضای بیشتری برای چاپ مطلب و متن مورد نظر خود روی بادکنک خواهید داشت و با خیالی آسوده میتوانید تمامی نکات و کلمات مد نظر خود را برای نوشتن روی بادکنک سفارش دهید ، که این بهترین نوع سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی برای مشاغلی است که میخواهند از فضای کلی بادکنک به جهت تبلیغات بهره مند شوند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ بادکنک، بالن تبلیغاتی و … با کارشناسان ما در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *