💕  نکات مفید و مهم در طراحی بالن های تبلیغاتی

طراحی بالن های تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار پر مخاطب بوده و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تاثیر بسزایی را بر روی مشتریان خواهد گذاشت و باعث می شود نام و نشان تجاری شما سروران به خوبی در بین عامه مردم دیده شده و علاوه بر آن شناخته نیز شود و همین امر موجب می گردد که فروش بیشتر را برایتان در بر داشته باشد و همچنین دایره مشتریان هدفتان بزرگتر شده و پیشرفت روز افزونی را در کسب و کارتان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید در بر داشته باشد. لذا نکات مفید و مهمی در طراحی بالون تبلیغاتی باید به آن دقت شود تا یک تبلیغ بسیار ایده آل و مفید را در اختیار داشته و بتوانیم بازخورد بسیار مطلوبی را از بالن تبلیغاتی به دست آوریم که در زیر به آن اشاره می نماییم.
طراحی بالن های تبلیغاتی

انتخاب نوع طراحی و نوعچاپ برو روی بالن تبلیغاتی

برای استفاده از بالن تبلیغاتی ابتدا میبایست فرم و مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده و مهمترین عامل بر تاثیرگذاری بالن تبلیغاتی نوع طراحی و چاپی است که روی آن صورت می‌گیرد.
از این رو تیم طراحی شرکت دیبا بر اساس تجربه و کارهای متفاوتی که برای شرکتها و برندهای معتبر داخل و خارجی در سطح کشور انجام داده است این پیشنهاد را به شما سروران می دهد که برای چاپ لوگو خود می بایست از کلمات کم اما در سایز بزرگ استفاده نمایید تا بتوانید در نگاه اول چشم مخاطب را به سمت تبلیغات خود خیره و معطوف نمایید.
حال میخواهیم به این نکته اشاره نماییم که چون بالن تبلیغاتی در ارتفاع حدود ۵۰ متر نصب می شود پس می بایست چاپ روی آن به گونه‌ای باشد که از فواصل دور و نزدیک به درستی خوانده شود که هر شخصی در هر گروه سنی بتواند از این نوع تبلیغات بهره برده و به بهترین شکل ممکن علاوه بر دیدن بالن تبلیغاتی بتواند چاپ روی آن را نیز به راحتی ملاحظه نموده و به نوعی آن را بخوانند.

چاپ  شعار و لوگوی تبلیغاتی روی بالن

پس بهترین روش این است که شما صاحبان مشاغل و کسب و کارهای متفاوت در سطح کشور باید و باید فقط از نام و نشان تجاری خود برای چاپ بهره ببرید و اگر شعار تبلیغاتی دارید نیز می‌توانید آن را روی بالون چاپ نمایید اما تا حد امکان باید کلمات کم و در سایز بزرگ روی بالون چاپ شود.
لازم به توضیح است که این امر بالنی ایده آل برای چاپ در اختیار ما قرار می دهد و ما می توانیم دو طرف بالون تبلیغاتی را به صورت قرینه چاپ نموده و علاوه بر سطر اصلی که در بالا قرار میگیرد، می‌توانیم یک سطر پایین‌تر از لوگوی اصلی با اندازه یک مقدار کوچکتر را در خط دوم و زیر خطر اول برای چاپ روی بالن داشته باشیم که این بهترین نوع طراحی و چاپ روی بالن تبلیغاتی خواهد بود.
نصب بالن تبلیغاتی

پر فروش ترین مدل بالن تبلیعاتی در شرکت دیبا

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی در مدلها و در اشکال مختلف تولید و عرضه می گردد که هر کدام از این مدل ها دارای سایزها و اندازه های متفاوتی به خواست مشتریان گرامی می باشد.
لذا می توان از مدل هایی مانند گرد یا کروی، مکعب مستطیل و مکعب مربع، مدل هندسی و بسیاری مدل متفاوت دیگر نام برد. لذا هر یک از مدل های فوق از قابلیت‌های متفاوت برخوردار می‌باشد و برای مصارف گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که چون بالن در ارتفاع تقریباً ۵۰ متری قرار می گیرد باید به گونه‌ای طراحی و تولید گردد که حالت
آیرودینامیک داشته باشد و بتواند باد را از خود عبور دهد به همین دلیل تیم طراحی شرکت دیبا در اولین گزینه مدل گرد یا همان کروی را به مشتریان خود توصیه می نماید.
علت این امر این است که بالون تبلیغاتی در مدل گرد، علاوه بر اینکه بالن در ارتفاع باد را از خود عبور می دهد و باعث می شود که بالن تکان های شدید نداشته باشد، شعاع چاپ بسیار خوبی را در
اختیار ما قرار می‌دهند که می توانیم به صورت قرینه آن را بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده که مشتری از هر سمتی که بخواهد به بالن نگاه کند به راحتی چاپ روی بالن را می تواند ملاحظه نماید.
به همین دلیل اکثر مشتریان شرکت دیبا از مدل گرد برای تولید و چاپ بالن استفاده می نمایند که این امر موجب می گردد که علاوه بر اینکه استفاده از آن بسیار راحت تر باشد و برای دفعات گوناگون بتوان به راحتی آن را شارژ مجدد و پر گاز نمود، همچنین به دفعات بتوان از آن در فواصل زمانی مختلف بتوان از آن بهره برد.

انواع سایز بالن و رنگبندیهای آن

نکته بسیار مهم در امر چاپ بالن تبلیغاتی این است که با توجه به اینکه از استیکر یا شبرنگ برای چاپ روی بالن استفاده می شود شما سروران میتوانید که برای دفعات مختلف استیکرهای چاپ خورده روی بالون را بردارید و مجدد چاپ مد نظر خود را روی بالون تبلیغاتی قرار دهید و تبلیغاتی جدید و تازه برای استفاده و بهره‌برداری در اختیار داشته باشید. شایان ذکر است بالون ها در اندازه و ابعاد مختلف و در سایزهای متنوع و همچنین در رنگ بندی های گوناگون تولید و چاپ می‌شوند. باید اذعان نماییم که شرکت چاپ دیبا بالن های تبلیغاتی را در قطرهای ۳ متر، ۳ و نیم متر و ۵/۵ متر تولید و عرضه مینماید و هر یک از این قطرها دارای یک شعاع چاپ مختص به خود می باشد. شایان ذکر است بالن های تبلیغاتی در قطر ۳ متر دارای شعاع چاپ حدود ۸ متر می باشد که بصورت قرینه در دو سمت بالون تبلیغاتی فرآیند چون صورت می‌گیرد. همچنین شعاع چاپ بالن قطر ۳ و نیم متر در حدود ۹ الی ۱۰ متر می باشد که آن هم به صورت دو طرفه روی بالن تبلیغاتی چاپ خواهد خورد. و در آخر شعاع چاپ بالن تبلیغاتی قطر ۵/۵ متر است که حدود ۱۶ و ۱۷ متر فضای چاپ در دو سمت بالن تبلیغاتی در اختیار خواهیم داشت که این بزرگ‌ترین فضای چاپ روی بالون در شرکت دیبا می باشد.

طراحی بالن های تبلیغاتی

چاپ دو طرفه بر روی بالن تبلیغاتی

نکته حائز اهمیت این است که ما میتوانیم نکات کلیدی شغل شما سروران را بر روی بالون تبلیغاتی در دو طرف بالن تبلیغاتی و به صورت دو سطر و یا دو خط در هر طرف بالن  چاپ نماییم.
لازم به ذکر است که بهترین رنگ هایی که برای تولید بالون می توان از آن استفاده نمود رنگ سفید، زرد و قرمز می باشد که موجب می گردد علاوه بر اینکه بالن در ارتفاع به خوبی و درستی و با جلوه بسیار زیبا دیده شود، چاپ روی بالن نیز خود را به بهترین شکل ممکن نشان داده و نگاه عامه مردم را به سمت خود جذب می نمایند.
مثلاً در نظر داشته باشید که برای بالون رنگ قرمز می توان از چاپ سفید بهره برد و برای بالن رنگ زرد می توان از رنگ چاپ قرمز و یا مشکی جهت چاپ استفاده نمود.
اما از آنجا که بالون رنگ سفید یک رنگ خنثی می باشد می توان از هر رنگی برای چاپ روی بالن بهره برداری نمود به این صورت که از رنگ قرمز، سبز، مشکی و آبی جهت چاپ روی بالن سفید استفاده کرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *