جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 چاپ بادکنک تبلیغاتی ویژه ولنتاین

چاپ بادکنک تبلیغاتی ویژه ولنتاین

فهرست مطالب

هدایای ویژه روز ولنتاین:

ولنتاین که به آن روز عشاق و عاشقها نیز گفته میشود همه ساله در روز چهاردهم فوریه یا بیست و پنج بهمن ماه برگزار میشود و تمامی کسانی که عاشق یک شخصی در زندگی خود هستند عشق و ارادت خود را به ایشان ابراز نموده و بصورت خصوصی یا دسته جمعی این روز را در کنار یکدیگر جشن میگیرند و از ابراز علاقه به یکدیگر و ثابت نمودن عشق بی حد و اندازه به معشوق خود لذت خواهند برد.

لازم به ذکر است که ولنتاین از کشورهای غربی به فرهنگهای مختلف و همچنین کشورهای دیگر در سراسر جهان ورود پیدا کرده است و در اصل این روز در گذشته برای اروپائیها بسیار مهم بوده است و جشنهای متعددی در روز ولنتاین برگزار میشده است که کم کم و با گذشت زمان روز ولنتاین در تمامی کشورهای جهان مرسوم شده و مورد استقبال قرار گرفته است که یکی از کشورهایی که چند سالی است که این جشن در آن به وضوح قابل مشاهده میباشد ایران است که بیشتر در میان جوانان ، روز ولنتاین بازتاب گسترده ایی دارد . در ادامه به مبحث هدایای ویژه روز ولنتاین نیز میپردازیم:

در روز ولنتاین مرسوم است دو طرفی که به یکدیگر علاقه دارند برای هم هدایایی را تهیه نموده و جهت ابراز عشق در این روز اصطلاحا به یکدیگر کادوهای خاص و منحصر به فردی را خواهند داد . لذا برخی از این کادوها مانند یک شاخه گل رز ، عروسک ، شکلات ، بادکنک و از این دست از هدیه ها میباشد .

یکی از هدایایی که میتواند در روز ولنتاین شخص مورد علاقه شما را بسیار سورپرایز نماید ارائه بادکنک چاپ شده به صورت اختصاصی میباشد . برای این کار شما میتوانید چاپ بادکنک را با عکس و یا یک متن عاشقانه برای طرف مقابل خود به صورت اختصاصی انجام دهید و تحویلشان نمائید که بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

هدایای ویژه روز ولنتاین

بادکنکهای مختص به روز ولنتاین :

رنگ اختصاصی روز ولنتاین قرمز میباشد که که تمامی هدیه ها تا حد امکان به این رنگ خریداری و تهیه میگردد . لذا بادکنکهای تبلیغاتی در این روز نیز به رنگ قرمز و یا سرخ میباشند که بسیار جلوه زیبا و خاصی را ایجاد مینماید .

مدلهای بادکنک در روز ولنتاین نیز به شکل قلب و گرد میباشد ، که به جهت چاپ بادکنک مورد استفاده قرار میگیرد که شرکت دیبا ، چاپ روی بادکنک قرمز را به شما عزیزان رنگ سفید پیشنهاد میدهد که بسیار چشم نواز خواهد بود.

شما عزیزان نیز میتوانید از یک ترکیب رنگ دیگر نیز استفاده نمائید که آن رنگ بادکنک سفید با چاپ قرمز میباشد که این رنگ بادکنک با چاپ نیز بسیار خاص میباشد .
شایان ذکر است که بادکنکهایی که شرکت دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده مینماید تماما این قابلیت را دارند که گاز هیلوم را داخل آنها تزریق نمائید و برای این کار میتوانید ابتدا گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نموده و سپس با یک ربان بلند دهانه بادکنک را بسته و بادکنک را به صورت معلق در هوا مهار و حمل نمائید که این امر نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود .

 

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

هدایای ویژه روز ولنتاین

چاپ بادکنک ویژه ولنتاین :

شایان ذکر است که در سالهای اخیر بسیاری از رستورانها ، کافی شاپ ها برای برگزاری روز ولنتاین اقدامات خاصی را انجام میدهند تا علاوه بر اینکه یک فضای خاص و ویژه را برای مشتریان خود فراهم آورند بتوانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند . لذا برای این امر یکی از اقداماتی که در این سالها بسیار رواج پیدا کرده است چاپ بادکنک تبلیغاتی برای رستورانها و کافی شاپها با آرم و لگوی اختصاصی ایشان و همچنین تبریک روز ولنتاین میباشد . همچنین صاحبان این دسته از مشاغل علاوه بر چاپ بادکنک اقدام به بادکنک آرایی حرفه ایی نیز نموده تا بتوانند فضایی منحصر به فرد ایجاد نموده تا مشتریان بتوانند هر چه بیشتر از زیبایی محیطی که در آن هستند لذت ببرند و این یک کار بسیار خلاقانه میباشد که میتوانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی مشتریان این دسته از مشاغل در آینده بگزارد و بر میزان فروش و درآمد ایشان بیافزاید .

لذا شرکت دیبا برای روز ولنتاین همه ساله تخفیفات ویژه و منحصر به فردی را برای چاپ بادکنک تبلیغاتی اعمال نموده تا شما مشتریان گرامی بتوانید نیازهای تبلیغاتی خود را با کمترین هزینه مرتفع نمائید و علاوه بر این با توجه به تجربیات سالهای قبل برای چاپ بادکنک تبلیغاتی قادر خواهیم بود پیشنهادات ویژه و خاصی برای مشتریان عزیز ارائه نمائیم که بسیار شگفت انگیز میباشند .

لازم به توضیح است که شما عزیزان میتوانید هر نوع لگو ، متن ، عکس و یا هر آنچه که مد نظرتان میباشد که برای روز ولنتاین میبایست بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شود را با مشاوران ما در شرکت دیبا در میان گذاشته تا علاوه بر راهنمایی شما عزیزان ، بتوانیم بهترین بادکنکهای تبلیغاتی را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شما سروران قرار دهیم و در نقطه ایی از ایران عزیز که هستید ارسال سفارش را انجام دهیم .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در زمینه چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *