💕 پمپ باد برقی برای مصرف خانگی و تجاری

چاپ بادکنک برای افتتاحیه

فهرست مطالب

پمپ باد بادکنک برای مصارف مختلف:

امروزه بسیاری از خانواده ها برای انجام امورات دیزاین و بادکنک آرایی مراسمات خویش از وسیله ای کاربردی به نام پمپ باد بادکنک برقی بهره می برند.

لذا این امر موجب می شود که شما بتوانید علاوه بر سرعت عمل دادن به فرآیند بادکردن بادکنک های مد نظر خویش در هر مدل و شکلی که باشند، سبب می گردد بادکنک ها را به میزان دلخواه بدون اینکه به خود زحمت بدهید و همچنین بادکنک ها دچار ترکیدگی شوند، آنها را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

پمپ باد بادکنک برای مصرف خانگی:

لازم به ذکر است با توجه به اینکه شما خانواده های محترم در طول سال نهایتا چندین دفعه می خواهید مراسمات خانوادگی برگزار نمایید و کارهای روزمره ی شما بدین صورت نیست که قصد استفاده روزانه از پمپ باد را داشته باشید، به همین جهت بهترین پمپ باد برای مصارف خانگی، پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی با ۶۰۰ وات قدرت می باشد که می تواند نیاز شما عزیران را به بهترین شکل ممکن مرتفع نماید تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با صرف هزینه بسیار مطلوبی پمپ باد خود را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

حال اینکه به این نکته نیز باید اشاره نمائیم که بهترین نوع پمپ باد، پمپ باد برقی دو سوپاپه می باشد که با داشتن دو عدد موتور مجزا می تواند طول عمر بسیار بالایی داشته باشد و به همین جهت به یک موتور فشار وارد نمی شود.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

 

پمپ باد برقی برای مصارف تجاری:

یکی دیگر از مصارف بسیار کاربردی به جهت بهره گیری از پمپ باد برقی، استفاده از پمپ باد بادکنک برای کسب و کارها و مصارف تجاری می باشد.

به همین جهت تمامی مشاغلی که قصد این را دارند که سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی دهند تا لوگو، نام و نشان تجاری خویش و یا هر آنچه که برای تبلیغات مد نظرشان می باشد را روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و سپس به گیره و نی بادکنک متصل نمایند تا مانند یک بنر تبلیغاتی در دست مشتریانشان در سطح شهر قرار گیرد، به همین جهت برای باد نمودن بادکنک های تبلیغاتی نیاز به پمپ باد برقی بادکنک می باشد تا مادامی که مشتریان ایشان وارد محل تجاری شما صاحبان مشاغل گردد به راحتی به هر تعداد بادکنک تبلیغاتی که نیاز می باشد، بادکنک ها را به کمک پمپ باد باد نموده و سپس به ایشان تحویل نمائید.

نکته قابل تامل در امر خرید و ثبت سفارش پمپ باد برقی برای مصارف تجاری این است که با توجه به این مسئله که واحدهای تجاری به صورت روزمره و در تعداد بالا می بایست بادکنک های تبلیغاتی را باد نمایند، لذا بهترین گزینه برای ایشان خرید پمپ باد برقی دو سوپاپه با رنگ آبی و با قدرت ۷۰۰ وات می باشد.

لذا علت پیشنهاد این نوع از پمپ باد قدرت بسیار بالای این پمپ بادها می باشد که موجب می شود ظرف مدت زمان ۴ ثانیه بتوانید دو عدد بادکنک تبلیغاتی را باد نمائید و به مشتریان خویش تحویل دهید.

از طرف دیگر با توجه به قدرت بسیار بالای پمپ بادهای مذکور، پرتاب بسیار بالا و حجم موتور این دست از پمپ بادها می باشد که می تواند به راحتی مورد استفاده برای فواصل زمانی طولانی و به صورت روزمره قرار بگیرد.

پمپ باد برقی برای مصرف خانگی و تجاری

نحوه کار کردن با پمپ باد برقی بادکنک:

لازم به توضیح است که برای استفاده از پمپ باد برقی دو سوپاپه چه به صورت ۶۰۰ وات رنگ صورتی و چه بصورت ۷۰۰ وات رنگ آبی کافی است که پمپ باد خود را به کمک دوشاخه برقی که برای آن در نظر گرفته شده است به پریز برق متصل نمائید، سپس پمپ باد برقی آماده استفاده می باشد.

در مرحله بعد شما عزیزان می توانید به صورت تک تک بادکنک ها را باد نمائید و یا به طور همزمان دو عدد بادکنک را در قسمت دهانه ورودی بادکنک قرار دهید.

بعد از این مرحله با فشردن نازل های پمپ باد به سمت پائین که به صورت متحرک می باشد و یا با فشردن دکمه خاموش و روشن که بر روی پمپ باد مورد نظر تعبیه شده است شما عزیزان می توانید یک یا دو عدد بادکنک را به شکل همزمان باد نمائید.

بعد از این مرحله و مادامیکه بادکنک ها به اندازه مورد نظر باد شدند، کافی است که باد نمودن بادکنک ها را متوقف نموده و آنها را از نازل ها جدا کرده و سپس دهانه ورودی آن را ببنید و در آخر می توانید بادکنک های تبلیغاتی را به گیره و نی بادکنک متصل نموده و به مراجعین خود تحویل دهید.

همچنین بخوانید: پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

 

ضمانت شرکت دیبا برای پمپ باد برقی:

لازم به ذکر است که شرکت دیبا با توجه به سابقه بسیار طولانی در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و پخش پمپ باد برقی بادکنک به صورت عمده و خرده در سطح کشور، این نوید را به شما عزیزان می دهد که شرکت دیبا صرفا فروشنده پمپ باد نمی باشد و با تجربه بسیار بالایی که در این خصوص و به صورت فعالیت تخصصی که دارد بهترین نوع پمپ باد را به شما عزیزان تحویل می نماید.

از این رو شما عزیزان تمامی پمپ بادهایی را که از شرکت دیبا تهیه می کنید، چه پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی و یا پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی به مدت یکسال گارانتی تعویض از شرکت دیبا خواهد داشت.

لذا شما سروران با خیالی راحت و آسوده محصول مورد نظر خود را از شرکت دیبا خریداری نموده و تیم فروش شرکت دیبا در زمان خرید محصول توضیحات تکمیلی برای استفاده بهتر به جهت افزایش طول عمر مفید پمپ باد را در اختیار شما عزیزان می گذارند که بتوانید در دراز مدت با همان کیفیت روز اول از پمپ باد خود استفاده و بهره برداری نمائید.

همچنین بخوانید: خرید ارزان قیمت پمپ باد برقی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

پمپ باد برقی برای مصرف خانگی و تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *