💕 پنج ترفند برای ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

فهرست مطالب

استفاده مقرون به صرفه از چاپ بادکنک:

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که با توجه به اقتضای امروز هم بهره وری بالایی دارد و هم خیلی مقرون به صرفه می باشد در نظر داشته باشید که شما با یک هزینه بسیار پایین، تعداد قابل توجهی از بادکنک تبلیغاتی را در اختیار خواهید داشت و می توانید این بادکنک را به عنوان یک اشانتیون گیفت تبلیغاتی به مراجعین خویش و عامه مردم تحویل دهید. برای این که بتوانید تعداد منطقی ایی تبلیغات در اختیار داشته باشید، می بایست تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد بابت چاپ لوگوی اختصاصی خود روی بادکنک را به شرکت چاپ دیبا سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت موجود در ایران، بادکنک های تبلیغاتی خود را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: تاثیر چاپ بادکنک تبلیغاتی روی افراد با سنین مختلف

مزیت گیره و نی بادکنک:

در نظر داشته باشید که صرفاً چاپ روی بادکنک تبلیغاتی نیاز به ابزاری دارد که آن را بتوانید به راحتی و به سهولت به مراجعین و مشتریان خود تحویل دهید که یکی از بهترین این ابزار که هم جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می نماید و هم استفاده از بادکنک تبلیغاتی را سهل و آسان میکند گیره و نی بادکنک می باشد. لذا شما عزیزان میتوانید بادکنک ها را باد نموده و سپس بعد از آن که به سایز مورد نظرتان نزدیک شد باد نمودن را متوقف نموده و و سپس به راحتی و سهولت هر چه بیشتر به گیره و نی بادکنک متصل نمایید.

این امر سبب می‌شود که شما بتوانید بادکنک های تبلیغاتی را به دست مشتریان هدف خود رسانده و این بادکنک ها مانند یک تابلو روان در سطح شهر تبلیغات شما را به درستی انجام خواهد داد و دیگر مشکل این را ندارید که مخاطب مورد نظر شما نتوانند بادکنک را حمل کرده و یا اینکه نتواند از آن استفاده کند. از این رو با توجه به این که گیره و نی بادکنک از جنس پلاستیک مرغوب میباشد و هزینه بسیار پایینی را برای شما صاحبان مشاغل و برندهای معتبر در بر خواهد داشت یکی از بهترین گزینه ها جهت ارائه بادکنک تبلیغاتی به عموم مردم و مشتریان بالقوه شما عزیزان می باشد که بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه نیز می باشد.

ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

روشهای استفاده بهینه از بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بادکنک تبلیغاتی را می توانید در روش های مختلف و مدل های گوناگون مورد استفاده قرار داد و تبلیغات برند و محصول مورد نظر خویش را به بهترین شکل ممکن انجام نمایید. از این رو روش های متعددی برای استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که در این مقاله قصد داریم به برخی از این روشها به جهت آشنایی برای شما عزیزان اشاره نماییم. یکی از بهترین روشها استفاده بادکنک تبلیغاتی به همراه گیره و نی می باشد که هم هزینه مقرون به صرفه دارد و هم خیلی راحت به مانند یک تابلوی تبلیغاتی عمل می‌نماید که اصولاً شرکت چاپ دیبا بادکنک های تبلیغاتی خود را به همراه گیره و نی برای صاحبان مشاغل و برندهای مختلف ارسال می نماید تا ایشان بتوانند به راحتی از چاپ بادکنک تبلیغاتی خود بهترین و بیشترین بازخوردها را دریافت نمایند.

همچنین بخوانید: بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی

گاز هلیوم برای بادکنک تبلیغاتی:

یکی دیگر از روش هایی که مخاطب پسند می باشد و تا حدودی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از گاز هلیوم برای تزریق به بادکنک های تبلیغاتی میباشد. در این روش شما می توانید با استفاده از کپسول های گاز هلیوم بادکنک آنرا پر نموده و سپس به وسیله یک روبان و یا که یک نخ بادکنک ها را به مراجعین و مشتریان خود تحویل دهید تا ایشان بتوانند این بادکنک ها را که به صورت معلق در هوا قرار می‌گیرد را حمل نموده و از آن استفاده نمایند. شایان ذکر است مهمترین نکته در استفاده از گاز هلیوم این است که با توجه به قیمت نسبتاً زیاد گاز هلیوم نمی توان تعداد زیادی بادکنک را با گاز هلیوم پر نمود چون به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و توجیح اقتصادی ندارد.

چاپ لوگو روی بادکنک تبلیغاتی:

یکی دیگر از راه هایی که از چاپ بادکنک تبلیغاتی می توان بهترین بهره برداری را نمود این است که بادکنک های تبلیغاتی را که با لوگو و نشان تجاری خود چاپ نموده ایم، با آن فضای داخلی و یا خارجی محل کسب و کار خویش را بادکنک‌ارایی نماییم. به این صورت که شما می توانید فضای خارجی محل کسب و کار خود را با بادکنک دیزاین نموده و از بادکنک های تبلیغاتی خود برای دیزاین با بادکنک استفاده نمایید. راه دیگر این است که محل داخلی کسب و کار خود را به اشکال و مدل های مختلف و به صورت ریسه ای و یا با کمک استندهای بادکنک آرایی و با کمک افراد بادکنک آرایی و متخصصان این امر که بهتر و راحت تر می توانند شما را راهنمایی کنند دیزاین و یا بادکنک آرایی نمایید.

لازم به توضیح است که روش های فوق از بهترین روش های بهینه و مقرون به صرفه برای بادکنک آرایی و استفاده از چاپ بادکنک می باشد.

پنج ترفند برای بهتر ماندن بادکنک هلیومی:

گاز هلیوم از آن دسته از گازها می باشد که نسبت به هوا و اکسیژن سبک تر بوده و به همین خاطر است که وقتی داخل بادکنک قرار میگیرد موجب می گردد که بادکنک ها به صورت معلق در هوا قرار بگیرند. از این رو با توجه به اینکه بادکنک از کیفیت جنس و متریال لاتکس تولید می گردد و همچنین چون دارای منافذ باز میباشد موجب می شود که هوا یا گاز هلیومی داخل بادکنک تزریق می شود به مرور زمان از داخل بادکنک خارج شده بادکنک به فرم اولیه خود بازگردد. به همین خاطر برای اینکه بخواهیم از خارج شدن گاز هلیوم داخل بادکنک جلوگیری نماییم می توانیم از برخی از ترفند ها برای این مورد استفاده نماییم.

ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

ترفند های برای جلوگیری از خروج گاز هلیوم:

_استفاده از چسپ مایع:

یکی از این ترفند ها این است که قبل از این که گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نماییم از چسب مایع مخصوص بادکنک استفاده کنیم. به این صورت که یک یا دو قطره از چسب مایع را داخل بادکنک در زمانی که در حالت و فرم اولیه خود قرار دارد ریخته و با دو انگشت خود جداره های بادکنک را با یکدیگر ماساژ می دهیم که کل فضای داخلی بادکنک آغشته به چسب گردد، سپس گاز هلیوم را به بادکنک تزریق کرده و این امر سبب می شود که بازه زمانی طولانی تری گاز هلیوم داخل بادکنک باقی بماند و موجب جلوگیری از خارج شدن گاز هلیوم از بادکنک می گردد.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تیراژ پایین

_استفاده از چسپ دو طرفه:

ترفند دیگری که می‌توانیم برای بادکنک آرایی استفاده نموده و بدون اینکه گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نماییم بادکنک ها را به هر جایی که میخواهیم مانند سقف یا دیوار چسبانده و از آن بهره ببریم، استفاده از چسب دو طرفه بادکنک میباشد. در این مورد می توانیم چسب را به محلی که قرار است که بادکنک به سقف یا دیوار چسبیده شود میچسبانیم و سپس بادکنک را در محل مورد نظر فیکس نموده و یا میچسبانیم . لذا در این مورد بادکنک مانند زمانی که گاز هلیوم به آن تزریق شده باشد به صورت معلق در فضای بسته قرار می گیرد و هزینه بسیار پایینی نیز برای ما در بر خواهد داشت چون دیگر داخل بادکنک را نیاز نیست گاز هلیوم تزریق نماییم و به صورت معمول از هوا پر می نماییم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع بادکنک تبلیغاتی، تم تولد ، بالن تبلیغاتی یا همچنین پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مناسب ترین مشاوره را در خصوص اجرای بالن های تبلیغاتی خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *