💕 چاپ بادکنک تولد

چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

برگزاری تولد برای عزیزانمان از آن دسته از مراسم سالیانه است که بسیار حائز اهمیت می باشد. شما برای اینکه بتوانید یک تولد خاص و غافلگیر کننده را برای کسانی که در زندگیتان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند برگزار کنید باید از ایده های خلاقانه و به بروز برای تولد ایشان استفاده نمائید.

در نظر داشته باشید علاوه بر تهیه اقلامی مانند کیک، میوه، کادو، تزئین محل برگزاری مراسم با بادکنک و ربان، و همچنین در نظر گرفتن غذا و نوشیدنی مناسب و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر که از موارد معمول در برگزاری تمامی تولدها می باشد باید یک ایده خاص را نیز برای اینکه میهمانان را سوپرایز نمائید در نظر بگیرید.

در سال های اخیر یکی مواردی جالب و هیجان انگیز که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از تم های تولد با موضوعات متنوع و منحصر به فرد می باشد که مطمئنا به مراسم شما جلوه زیبایی خواهد داد.

اما در این مطلب شرکت چاپ دیبا در نظر دارد یک ایده ی جدید، فوق العاده و کاملا اختصاصی را به شما عزیزان معرفی نماید که می توانید با این روش، نگاه تمامی میهمانان را به خود و مراسمتان خیره نمائید و آن چاپ بادکنک تولد می باشد.

در این روش شما عزیزان می توانید هر نوع عکس، لوگو و متنی را که مد نظرتان می باشد و برای تبریک به عزیزانتان در نظر دارید را بر روی بادکنک چاپ نموده و با تزئین نمودن بادکنک های چاپ شده با لوگوی اختصاصی در محل برگزاری مراسم، زیبایی مراسم خویش را چندین برابر نمائید.

برای این امر فقط کافی است که تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید برای عرض تبریک روی بادکنک چاپ نمائید تا ما در شرکت چاپ بادکنک دیبا، ایده های شما را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن برایتان روی بادکنک چاپ نمائیم.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

چاپ بادکنک تولد

خدمات چاپ بادکنک برای مراسمات

هر چه زمان از بدو ورود چاپ بادکنک تبلیغاتی به داخل کشور می گذرد از این صنعت استفاده های متنوع تری صورت می گیرد و بیشتر مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است تا جایی که برای برگزاری اعیاد ملی و مذهبی، انتخابات مختلفی که در سطح کشوری برگزار می گردد، افتتاحیه های بزرگ و کوچک و… استفاده می شود و در این چند ساله اخیر یکی از موارد استفاده از چاپ روی بادکنک برای جشن های تولد، ولنتاین و یا عروسی می باشد که جلوه بی نظیری برای دیزاین و تزئیین این دسته از مراسمات ایجاد می نماید و نگاه تمامی حاضرین در جشن را به خود معطوف می نماید.
لازم به توضیح است شما عزیزان برای چاپ بادکنک تولد می توانید از هر لوگویی که مد نظرتان می باشد استفاده نمائید و شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا اذعان می نماید سخترین لوگو ها و طرحی ها را با بهترین کیفیت ممکن برای مراسمات شما سروران چاپ می نماید.

فروش بادکنک برای تزیینات مراسم تولد

شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی که به صورت تخصصی بر روی آن فعالیت می نماید، اقدام به فروش آنلاین محصولات و مایحتاج شما عزیزان در زمینه فروش بادکنک خام در رنگ ها و مدل های متنوع با کیفیت های مختلف، گیره و نی بادکنک، پمپ باد بادکنک برقی و دستی، استند ایستاده و یا رومیزی نموده است.

لذا شما عزیزان می توانید با مشاوران ما در شرکت چاپ دیبا از طریق صفحه تماس با ما در سایت و یا چت واتساپ تماس بر قرار نموده و سفارشات خود را ثبت نمائید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات شما را در هر استانی از کشور عزیزمان ایران که هستید و اقامت دارید ارسال نمائیم.

لازم به توضیح است که برای فروش بادکنک شما می توانید هر نوع رنگی را که به صورت اختصاصی یا تک رنگ و یا رنگ میکس مد نظرتان هست را سفارش دهید. اما باید در نظر داشته باشید که بادکنک ها در بسته های 100 عددی می باشند و حداقل میزان سفارش یک بسته می باشد.

هزینه چاپ بادکنک تولد و تبلیغاتی

چاپ بادکنک تبلیغاتی یک فرآیند مختص به خود را دارد که به آن چاپ سیلک نیز گفته می شود. در چاپ سیلک ابتدا باید لوگوی مشتری به نحوی که به تمامی ریزه کاری ها به درستی و به بهترین شکل ممکن روی بادکنک چاپ شود طراحی شده و سپس از روی لوگوی اختصاصی شابلون تهیه شود و بعد از این مراحل اقدام به چاپ بادکنک خواهیم نمود.

باید در نظر داشت با توجه به اینکه اکثر اقلامی که برای چاپ بادکنک استفاده می شود اعم از خود بادکنک، رنگ، موادی که برای تهیه شابلون بکار می رود به صورت وارداتی بوده و خرید این اقلام ارتباط مستقیم با قیمت ارز دارد.

لذا از این رو با نوسانات زیادی که در زمینه ارز در کشورمان وجود دارد نمی توان یک هزینه ثابت برای چاپ بادکنک برای یک دوره مشخص یک ساله در نظر گرفت چون هر زمانی که قیمت بادکنک و دیگر موارد چاپ بادکنک افزایش و یا کاهش پیدا می کند ما نیز در شرکت چاپ بادکنک دیبا باید این نوسات قیمت را بر روی بهای تمام شده کالا در نظر بگیریم و قیمت چاپ بادکنک را به مشتریان گرامی اعلام نمائیم.

اما شرکت چاپ دیبا با اقتدار اعلام می دارد که از بهترین کیفیت جنس بادکنک و مرغوب ترین نوع رنگ برای چاپ بادکنک استفاده نموده و نازلترین قیمت چاپ بادکنک تبلیغاتی را در ایران و در میان تمامی همکاران و رقبای خود در کل کشور در نظر می گیرد و به مشتریان اعلام قیمت می نماید. لذا شما سروران از همین رو با یک استعلام قیمت و نوع بادکنک مصرفی و نمونه کارهای چاپ شده از شرکت های همکار متوجه تفاوت قیمت و کیفیت چاپ دیبا با سایر رقبا خواهید شد.

همچنین بخوانید: هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک تولد

چاپ عکس و متن و لوگو روی بادکنک تولد

شرکت چاپ دیبا به صراحت اعلام می دارد هر گونه عکس و متن و لوگوی اختصاصی را که شما عزیزان در نظر دارید روی بادکنک چاپ نمائید را به بهترین شکل ممکن به مرحله چاپ و اجرا رسانده و سفارشات را در کوتاهترین زمان تحویلتان خواهد دارد.

در نظر داشته باشید یکی از سخترین انواع چاپ روی بادکنک، چاپ عکس می باشد که دارای پیچیدگی های بسیار می باشد اما در شرکت دیبا سخترین عکس ها را به بهترین نحو روی بادکنک چاپ می نمائیم تا شما سروران با خیالی آسوده بادکنک های چاپ شده را برای مراسمات مختلف مانند جشن تولدها، افتتاحیه ها، همایش های گوناگون و… مورد استفاده قرار دهید.

گواه آن نمونه های متنوعی است که شرکت چاپ دیبا برای بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی، واحدهای صنفی، فروشگاه های زنجیره ای، چاپ بادکنک برای جشن ها و مراسمات خانوادگی و… انجام داده است که می توانید برای آشنایی هر چه بیشتر با ماهیت چاپ بادکنک، نمونه کارهای ما را در این سایت و همچنین شبکه های اجتماعی شرکت دیبا ملاحظه و مشاهده نمائید.

حال شما عزیزان برای این که بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای چاپ متن و لگو روی بادکنک انجام دهید تا بهترین نوع طراحی با بازخورد بسیار زیاد برایتان بهمراه داشته باشد، پیشنهاد می دهیم که ابتدا با طراحان شرکت دیبا که در این خصوص تخصص دارند مشورت نموده تا ایشان بتوانند بهترین راهنمایی و پیشنهادات را به شما عزیزان داده و بهترین تصمیم گیری را برای چاپ متن و لوگو روی بادکنک انجام دهید.

یک طراحی درست سبب می شود که زمانی که کار چاپ شد و به دست مشتریان و یا عموم مردم رسید، بهترین بازخورد را ایجاد نموده و تبلیغات کالا و محصول را بهترین شکل صورت دهد.

همچنین بخوانید: چاپ عکس و متن دلخواه روی بادکنک

چاپ بادکنک تولد

فروش بادکنک در طرح های مختلف

شایان ذکر است که شرکت دیبا در چند سال اخیر علاوه بر چاپ بادکنک که به صورت تخصصی این کار را انجام می دهد، اقدام به فروش بادکنک بصورت خام نیز نموده است. لذا از این رو شما عزیزان می توانید بهترین نوع بادکنک های خام در مدل های گرد و قلبی را در کیفیت جنس های مالزی، تایلندی، چینی و… و در رنگبندی های میکس ( جور) و یا تک رنگ را به ما سفارش داده تا در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما در هر جای ایران عزیز که باشید تحویلتان نمائیم.

لازم به ذکر است فروش بادکنک در انواع متنوع فقط در بسته های 100 عددی صورت می گیرد و همچنین شرکت دیبا در کنار فروش بادکنک، سایر ملزومات نظیر پمپ باد برقی، گیره و نی بادکنک، بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت عرضه می نماید.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش بادکنک و سایر انواع ملزومات با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ ارتباط برقرار نموده و سفارشات خود را ثبت نمائید.

هزینه چاپ بادکنک

همانطور که در مقالات قبلی خدمت شما سروران اعلام کرده بودیم فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی از چند مرحله تشکیل می شود. که این مراحل شامل طراحی لوگو، ساخت شابلون، چاپ بادکنک، بسته بندی و وکیوم می باشد.

از این رو با توجه به اینکه بادکنک یک کالای وارداتی می باشد و نوسانات قیمت ارز که در چند سال اخیر و با توجه به تحریم ها با آن مواجه هستیم، قیمت چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز دستخوش همین نوسانات قرار می گیرد و در طول سال با افزایش و کاهش روبرو می شویم.

اما شرکت دیبا اعلام می نماید برای چاپ بادکنک تبلیغاتی هزینه طراحی لوگو و همچنین ساخت شابلون که در حدود 60 هزار تومان می باشد را بصورت رایگان در نظر گرفته و هیچ گونه وجهی را برای این دو مورد دریافت نمی نماید. همچنین برای چاپ بادکنک از کیفیت بادکنک مالزی با بالاترین کیفیت رنگ چاپ استفاده می نماید که بهترین کیفیت ممکن را در حال حاضر دارا می باشد. با این ضمانت که تا دوسال از زمان چاپ نه چاپ بشکند و نه بریزد.

شایان ذکر است شما مشتریان گرامی می توانید با کمترین هزینه، چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک هلیومی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ بادکنک تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *