💕 چاپ بادکنک قیمت مناسب

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می‌توان به عنوان یک وسیله پرکاربرد در امر تبلیغات برند ها و مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار داد.

در نظر داشته باشید با توجه به این که بادکنک های تبلیغاتی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جلوه خاص و ویژه‌ای دارد، می‌تواند برند شما را به راحتی و به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برساند و به عبارت دیگر مانند یک تابلوی تبلیغاتی روان در سطح شهر فرآیند تبلیغات شما را انجام دهد.

از این رو در نظر داشته باشید که بادکنک های تبلیغاتی در قیمت های متفاوت توسط شرکت های گوناگون چاپ و مورد عرضه قرار می گیرد.

به همین جهت شما سروران باید به این نکته علاوه بر این که یک چاپ بادکنک تبلیغاتی با کیفیت از نظر نوع بادکنک و از نظر نوع چاپ در زمان دیافت سفارش توجه داشته باشید، باید از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای شما برخوردار باشد.

سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب:

حال به شما سروران این نکته را نیز اذعان می نمائیم که حتماً و حتماً برای سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی از چاپ بادکنک با تیراژ حداقل هزار عدد استفاده نمایید تا بتوانید قیمت بسیار مناسب تری را در اختیار داشته باشید و کلیت کار برایتان مقرون به صرفه نیز باشد.

به همین لحاظ شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی، همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی و عرضه پمپ باد بادکنک(برقی) فعالیت می نماید، سفارشات شما عزیزان را در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما سروران قرار خواهد داد.

و همینطور در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات شما را به مقصد مورد نظرتان در هر نقطه از کشور که باشید از طریق مجاری ارتباطی ارسال خواهد نمود تا شما عزیزان بتوانید در شهر مورد نظر خود سفارش را به راحتی دریافت نموده و مورد بهره برداری و استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: سفارش طراحی و چاپ بادکنک

چاپ بادکنک قیمت مناسب

ویژگی های بادکنک تبلیغاتی با کیفیت:

در امر سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی و تهیه آن به شما سروران این نکته را بیان می نماییم که یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید بادکنک تبلیغاتی، کیفیت جنس بادکنک می باشد.

بدین منظور که اگر کیفیت بادکنک مطلوب باشد، می توانید به راحتی و با بهترین حالت ممکن بادکنک ها را در سایز بزرگ و ایده‌آل تحویل مشتریان خود دهید و این دست از بادکنک ها به هیچ عنوان دارای پرتی و سوراخ شدگی نمی باشد و شما مادامی که ۱۰۰۰ عدد بادکنک را دریافت می نمایید، می توانید به همان تعداد بادکنک های تبلیغاتی خود را به مشتریان خویش تحویل دهید.

-سایز استاندارد بادکنک تبلیغاتی:

از طرف دیگر بادکنک های تبلیغاتی با کیفیت مطلوب در سایز استاندارد ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشند که شرکت دیبا این نوید را به شما عزیزان می دهد با توجه به اینکه از کیفیت جنس مالزی استفاده و بهره برداری می نماید و سایز این بادکنک ها ۱۲ اینچ می باشد، اما شما عزیزان میتوانید بادکنک های شرکت دیبا را تا ۳۲ الی ۳۴ سانت نیز باد نموده و از آنجا که هر چقدر بادکنک ها بیشتر باد شوند لوگوی چاپ شده روی بادکنک ها نیز بزرگتر می شود به همین دلیل جلوه بهتری خواهد داشت و مخاطب را نیز بیشتر و بهتر به خود جذب می نماید.

-کیفیت رنگ چاپ بادکنک:

نکته حائز اهمیت دیگر کیفیت رنگ چاپ روی بادکنک می باشد که باید از رنگی بسیار ایده آل و مطلوب استفاده شود تا در دراز مدت نه چاپ بشکند و نه بریزد و همچنین همان موقع نیز در زمان دریافت بادکنک های تبلیغاتی، چاپ روی بادکنک دچار اصطلاحا کچلی رنگ نیز نباید باشد.

به همین دلیل به شما سروران این نکته مهم را بیان می نماییم که حتماً و حتماً قبل از خرید و سفارش بادکنک تبلیغاتی باید در خصوص رزومه شرکتی که قصد خرید از آن را دارید تحقیق و بررسی نموده تا بتوانید یک خرید مطلوب و ایده آل انجام داده و با خیالی آسوده و راحت بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان هدف خود تحویل نمایید.

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس های بادکنک چیست؟

چاپ بادکنک قیمت مناسب

چاپ بادکنک با رنگبندی الوان:

لازم به توضیح است که بادکنک های تبلیغاتی در بهترین حالت ممکن در رنگبندی های جور و یا الوان در اختیار عموم مردم قرار می گیرد و اگر شما عزیزان قصد این را دارید که بادکنک های تبلیغاتی را در واحد صنفی و تجاری خود به صورت روزمره در اختیار مشتریان خود قرار دهید، استفاده از رنگ بندی های شاد که اصطلاحاً به آن الوان نیز گفته می‌شود بسیار چشم‌نواز خواهد بود و می تواند چشم هر مخاطبی را در نگاه اول به خود معطوف و جذب نماید.

شایان ذکر است رنگ بندی الوان بدین معنی می باشد که برای سفارش شما عزیزان در حدود ۸ الی ۱۰ رنگ بادکنک برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اینکه رنگ های بادکنک های جور و الوان رنگ های شاد و مفرح می باشد می تواند تاثیر بسیار شگرفی بر روی مخاطب بگذارد.

این نکته نیز بسیار مهم می باشد که برای چاپ روی بادکنک های الوان از یک یا دو رنگ متضاد برای چاپ استفاده و بهره برداری می شود تا بتوان چاپ روی بادکنک را به بهترین شکل ممکن انجام داد و این تضاد رنگ بادکنک و رنگ چاپ سبب می گردد که مخاطب بتواند لوگوی اختصاصی شما عزیزان را به راحتی بر روی بادکنک مشاهده نموده و از آن استفاده و بهره برداری نماید.

استفاده از بادکنک تبلیغاتی با رنگ اختصاصی:

یکی دیگر از انواع بسیار خاص از بادکنک تبلیغاتی که مورد توجه برندها و مشاغل قرار می‌گیرد، چاپ بادکنک تبلیغاتی با رنگ اختصاصی و تک رنگ می باشد.

بدین معنی که اگر شما عزیزان قصد این را دارید که برای یک سمینار و یا یک همایش از رنگ سازمانی خود استفاده نمایید، می توانید رنگ مورد نظر خود را برای بادکنک ها در زمان ثبت سفارش انتخاب نموده و همینطور با توجه به آنچه که در سر دارید از رنگ چاپ مطلوب خویش نیز به جهت چاپ روی بادکنک ها استفاده و بهره برداری نمایید.

برای مثال شما عزیزان می توانید در زمان ثبت سفارش بفرمایید از رنگ بادکنک قرمز با رنگ چاپ سفید برای تمامی بادکنک ها استفاده و بهره برداری شود و شرکت دیبا بر اساس خواست و نظر شما سروران فرآیند چاپ را روی بادکنک های تبلیغاتی انجام خواهد داد.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که برخی از برندها برای اینکه بتوانند تم سازمانی خود را رعایت نمایند می‌بایست از رنگ بادکنک اختصاصی با رنگ چاپ مورد نظر خویش استفاده و بهره برداری نمایند که شرکت دیبا این امر را با بهترین کیفیت موجود برای شما سروران میسر نموده تا در هنگام ثبت سفارش بتوانید رنگ چاپ و رنگ بادکنک را انتخاب نموده و سفارش خود را نهایی نمایید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی

چاپ بادکنک قیمت مناسب

چاپ روی بادکنک به صورت دو طرف چاپ:

یکی دیگر از نکات مهم در امر سفارش بادکنک تبلیغاتی این نکته می باشد که شما سروران می توانید روی بادکنک های تبلیغاتی در دو طرف بادکنک فرآیند چاپ را انجام دهید.

بدین منظور که شما عزیزان می توانید روی یک طرف بادکنک از یک لوگوی خاص استفاده نموده و برای چاپ روی طرف دوم نیز یک لوگوی مجزای دیگر را به جهت انجام کار چاپ روی بادکنک ها سفارش داده تا تیم و کادر مجرب شرکت دیبا با توجه به سفارش شما انجام وظیفه نمایند.

لازم به توضیح است که شما سروران نیز می‌توانید لوگوی منحصر به فرد خود را نیز در دو طرف بادکنک چاپ نموده تا بتوانید از فضای مطلوب و ایده آل بادکنک نهایت استفاده و بهره برداری را نموده و این امکان را فراهم نمایید که مخاطب از هر زاویه ای بتوانند لوگوی شما عزیزان را به درستی بر روی بادکنک های چاپ شده ملاحظه و مشاهده نماید و همچنین شما سروران بتوانید علاوه بر انجام اهداف تبلیغاتی خود، از بازخورد ایده آل بادکنک تبلیغاتی برای کوتاه مدت و بلند مدت بهره‌مند شوید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *