💕 چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که در سال های گذشته در میان صاحبان مشاغل و برندهای معتبر و همچنین عامه مردم برای برگزاری جشن های مختلف و متنوع بسیار مرسوم شده است و مورد استقبال قرار گرفته است.

مطمئنا اگر شما عزیزان در بازه های زمانی متفاوت در نظر داشته اید که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی اقدام کنید در یک بررسی کوچک و تماس با شرکت هایی که این امر را انجام داده اند، متوجه شده اید که هر یک برای چاپ روی بادکنک از یک کیفیت جنس بادکنک جهت انجام چاپ نام برده اند و از آن جنس بادکنک به دفعات تعریف نموده اند.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که در میان انبوه این همه نام و کیفیت جنس بادکنکی که برای چاپ بادکنک به شما پیشنهاد می شود کدامیک از همه با کیفیت تر است و بهتر است که از آن برای بادکنک تبلیغاتی شما استفاده شود.

لذا در این مقاله قصد داریم تا نگاه ویژه ای برای پاسخ به این سوال شما عزیزان داشته باشیم و تا حد ممکن بتوانیم اطلاعات مفیدی را به شما سروران ارائه نمائیم.

همچنین بخوانید: مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

بهترین کیفیت جنس بادکنک برای چاپ

لازم به توضیح است که بهترین کیفیت جنس بادکنک که یک برند جهانی می باشد کیفیت جنس کوالاتکس آمریکا می باشد که بسیار کیفیت مرغوبی دارد. اما با توجه به تحریم هایی که کشور ایران دچار آن شده است به ندرت داخل کشور یافت می شود و قیمت بسیار گزافی دارد که اصلا مقرون به صرفه نیست که برای انجام چاپ بادکنک از آن استفاده شود.

لذا در سال های اخیر بسیاری از کشورهای آسیای شرقی این کمبود را مرتفع نموده و اقدام به تولید بادکنک با کیفیت های متنوع نموده اند. یکی از کشورهای تولید کننده بادکنک کشور تایلند می باشد که چندین سال است در این زمینه فعالیت مستمر داشته و بادکنک هایی که از این کشور وارد ایران می گردد بسیار با کیفیت می باشند. اما با توجه به قیمت بسیار بالای دلار در چند سال اخیر این کیفیت جنس نیز از قیمت بالایی برای چاپ بادکنک برخوردار می باشد.

کیفیت بادکنک مالزی بهتر است یا تایلندی؟

لازم به توضیح است یکی از کیفیت جنس هایی که در سال های گذشته با کیفیت جنس تایلندی رقابت تنگاتنگ دارد و گوی سبقت را تا حدودی از بادکنک تایلندی ربوده است و توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد، بادکنک مالزی می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب و عالی، از قیمت خیلی مناسبی نیز در ایران برخوردار می باشد که شرکت چاپ بادکنک دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک خود از جنس مالزی استفاده می نماید. که علاوه بر رنگبندی های متنوع و زیبا در دو نوع متالیک یا براق و همچنین مدل مات تولید و عرضه می گردد.

اما یکی از بی کیفیت ترین انواع بادکنک های موجود در ایران که برخی از همکاران به علت قیمت پائین، این نوع بادکنک را جهت چاپ بادکنک مورد استفاده قرار می دهند کیفیت جنس چینی است که به علت کیفیت نامناسب لاتکس استفاده شده در بادکنک چینی به هیچ عنوان به شما سروران توصیه نمی کنیم که برای ثبت سفارش بادکنک تبلیغاتی خود از بادکنک چینی استفاده نمائید.

همچنین بخوانید: پمپ باد یا تلمبه بادکنک برقی

چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

تفاوت بادکنک تایلندی و مالزی با بادکنک چینی:

بادکنک های مالزی و تایلندی به علت رقابت تنگاتنگی که در کسب سهم بیشتر در بازار با یکدیگر دارند، از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که بادکنک مالزی و تایلندی یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ بادکنک تبلیغاتی در ایران و حتی کشورهای آسیایی محسوب می شود.

علت این امر سایز 12 اینچ یا 30 سانتی واقعی که این دسته از بادکنک ها دارند و همچنین به علت استفاده از بهترین نوع لاتکس در این بادکنک ها به راحتی می توان گاز هلیوم را داخل آنها تزریق نمود و همچنین نکته خیلی مهم در بادکنک های مالزی و تایلندی این است که زمانی که شما داخل بادکنک را از هوا پر می کنید تا چندین روز باد و هوا را داخل خود نگه می دارد و منافذ بسته لاتکس سبب می گردد که هوا نتواند در مدت زمان کوتاه از داخل بادکنک خارج شود.

اما در بادکنک های بی کیفیت چینی اولین نکته این است که این بادکنک ها دارای سایز استاندارد 12 اینچ نبوده و نهایتا در سایز 10 الی 11 اینچ وارد کشور می گردد که همین مسئله سبب می گردد که چاپ روی بادکنک به علت کوچک بودن سایز بادکنک، لوگو با اندازه و سایز مناسب روی بادکنک چاپ نشود و بادکنک جنبه تبلیغاتی خود را از دست بدهد و نتواند تاثیر مثبت خود را روی مخاطب بگذارد.

نکته دیگر در بادکنک های چینی این است که سوراخ شدگی داخل این نوع بادکنک بسیار زیاد می باشد که همین امر موجب می گردد که نتوان از بادکنک های سوراخ استفاده نمود و نکته دیگر این است که در بادکنک های چینی به علت کیفیت بسیار نا مطلوب لاتکس، قادر به تزریق نمودن گاز هلیوم داخل بادکنک نمی باشیم.

شرکت دیبا از چه جنس بادکنکی برای چاپ استفاده می نماید؟

شرکت چاپ بادکنک دیبا که چندین سال است در حوزه چاپ بادکنک فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای داخلی و خارجی همکاری می نماید و همچنین دارای یک رزومه بسیار قوی در امر بادکنک تبلیغاتی می باشد.

لذا لازم به ذکر است که شرکت دیبا برای انجام چاپ روی بادکنک از کیفیت جنس بادکنک مالزی برای تمامی سفارشات مشتریان عزیز استفاده می نماید که تمامی مشتریان از این نوع جنس بسیار راضی می باشند.

شایان ذکر است که شرکت دیبا، چاپ روی بادکنک را نیز تا دو سال گارانتی می نماید که در صورتی که شما عزیزان بادکنک را در جای مطلوب و خشک نگهداری کنید تا دو سال نه چاپ روی بادکنک می شکند و نه می ریزد.

این نکته نیز حائز اهمیت است که شرکت دیبا به شما عزیزانی که قصد چاپ بادکنک تبلیغاتی را دارید پیشنهاد می دهد به خاطر تفاوت اندکی که در قیمت بادکنک چینی با کیفیت مالزی و تایلندی وجود دارد از کیفیت چینی استفاده نکنید و به نوعی هزینه و سرمایه خود را هدر ندهید. علت این امر آن است که شما 1000 عدد بادکنک چینی دریافت می کنید اما تعداد زیادی از بادکنک ها که سوراخ بوده و تعدادی هم در زمان باد شدن می ترکد و آن دسته از بادکنک را هم که باد می کنید به علت سایز کوچک بادکنک لوگو به درستی روی آن نمایش داده نمی شود و نکته آخر هم اینکه به علت کیفیت نامناسب بادکنک، در کوتاهترین زمان ممکن باد داخل بادکنک خارج می شود.

شما می توانید برای سفارش چاپ بادکنک، بالن تبلیغاتی و  بادکنک آرایی با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: دیزاین و چاپ بادکنک تولد

چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *