💕 چاپ برچسب روی بالن تبلیغاتی

چاپ برچسب روی بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی با توجه به جلوه بسیار خاص و ویژه ای که برای مخاطب به وجود می‌آورد، می تواند یک گزینه تبلیغاتی بسیار مطلوب و ایده آل محسوب گردد که سبب می شود در یک بازه زمانی کوتاه تمامی افراد که در محیط پیرامون شما زندگی و عبور و مرور می نمایند به راحتی و به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما عزیزان مشاهده نموده و این امر در دراز مدت و کوتاه مدت سبب می گردد که بر میزان فروش و سودآوری کسب و کار شما بیفزاید.

چاپ روی بالن گازی تبلیغاتی:

باید توجه داشته باشید که بهترین حالت برای چاپ روی بالن تبلیغاتی این است که از کلمات کم در سایز بزرگ استفاده شود تا مخاطبین بتوانند از فواصل دور و نزدیک به راحتی چاپ روی بالون تبلیغاتی را ملاحظه نموده و منظور تبلیغاتی شما عزیزان را در اولین نگاه متوجه شوند که این امر رسالت مهمی در بحث تبلیغات می باشد.

شایان ذکر است که باید توجه داشته باشید که چاپ روی بالن تبلیغاتی به صورت برچسب و یا شبرنگ و یا به عبارت دیگر به صورت استیکر انجام می شود یعنی همان شبرنگ هایی که روی شیشه های مغازه ها به جهت تبلیغات واحدهای تجاری نصب و وصل می شود.

به همین دلیل شما عزیزان می توانید در هر رنگ و یا هر مدلی که مد نظرتان باشد چاپ روی بالن را انجام داده و حتی به دفعات این امکان برای شما ممکن می باشد که بتوانید بعد از یک بازه زمانی چاپ روی آن را تغییر داده و مجدد برچسب جدید و لوگو جدید چاپ نموده و مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهید.

لذا برای چاپ روی بالن تبلیغاتی ابتدا تیم طراحی شرکت دیبا طرح مورد نظر شما عزیزان را به صورت ماکت با رنگ موردنظرتان آماده نموده و از طریق شبکه های اجتماعی برایتان ارسال می کنند تا پس از تایید بتوانیم طرح مورد نظر شما را به صورت استیکر و یا برچسب چاپ نموده و بر روی بالون تبلیغاتی با سایزی که انتخاب نموده اید چاپ نماییم.

همچنین بخوانید: از بالن تبلیغاتی در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

چاپ برچسب روی بالن تبلیغاتی

تفاوت چاپ روی بالن تبلیغاتی با چاپ بادکنک تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که یکی دیگر از مدل های تبلیغاتی که بسیار پر مخاطب نیز می‌باشد و می‌تواند چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نماید چاپ بادکنک تبلیغاتی در کنار تولید بالن تبلیغاتی می باشد.

لذا به همین دلیل شرکت چاپ دیبا، فرآیند کار تبلیغاتی خود را به صورت چاپ بادکنک تبلیغاتی آغاز نموده و پس از گذشت زمان و با توجه به درخواست‌های مکرر توسط مشتریان عزیز خط تولید بالن تبلیغاتی را نیز راه اندازی نموده و توانسته است یک رزومه بسیار قوی در زمینه بالن تبلیغاتی نیز به دست آورد.

چاپ روی بادکنک:

باید در نظر داشته باشید که چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به صورت سیلک می باشد و و بدین منظور برای انجام فرآیند چاپ حتماً باید شابلون و کلیشه تهیه گردد و سپس فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به کمک رنگ چاپ انجام گردد. و این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که چاپ بادکنک به صورت تک رنگ و توسط پیشرفته ترین دستگاه های چاپ در شرکت دیبا انجام می پذیرد.

چاپ روی بالن:اما برای چاپ روی بالن تبلیغاتی فرآیند چاپ توسط شبرنگ و استیکر انجام می‌شود و شما عزیزان می توانید هر نوع چاپ و هر نوع عکسی که مد نظرتان می باشد را برای چاپ انتخاب نموده تا شرکت دیبا بتواند استیکر مورد نظر آن را تهیه نموده و بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نماید.

تاثیر گذارترین لوگو برای چاپ بالن تبلیغاتی:

یک یاز مواردی که در ابتدای امر چاپ تبلیغاتی مورد توجه قرار دارد، این است که از چه لوگو و متن تبلیغاتی برای سفارشات خود استفاده نماییم تا بهترین بازخئرد را داشته باشد؟
بدین منظور شما می توانید از کلمات کلیدی برای کسب و کار خود بهره برده و سپس این کلمات را در کنار یکدیگر قرار داده و بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده تا مخاطب بتواند به راحتی منظور تبلیغاتی شما را درک نماید و متوجه رسالت تبلیغاتی شما گردد.

لذا می توانید مثلاً برای تبلیغات یک آرایشگاه از کلمه سالن زیبایی استفاده نمایید و برند آن سالن زیبایی را در خط زیرین قرار داده تا مخاطب علاوه بر این که به راحتی بتواند منظور تبلیغات شما را درک نموده، متوجه نام و برند کسب و کار شما نیز گردد تا تبلیغات شما عزیزان در ذهن ایشان هک گردد.

البته در مواردی نیز وجود دارد که شما عزیزان می توانید مثلاً برای بحث انتخابات در زمینه های متنوع از نام و حتی عکس شخص مورد نظر که کاندید شده است برای تبلیغات استفاده و بهره برداری نمایید که این نیز می‌تواند به نوعی در فرآیند تبلیغات برای کاندیداهای گرامی بسیار موثر واقع گردد.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی در چه اندازه هایی تولید می شود؟

چاپ برچسب روی بالن تبلیغاتی

تفاوت سایزهای متنوع بالن تبلیغاتی با یکدیگر:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا در امر تولید بالن تبلیغاتی در ۳ سایز فرآیند تولید را انجام می دهد.

به همین جهت شما عزیزان می توانید بالن تبلیغاتی خود را در سه سایز قطر ۳ متر، قطر سه و نیم متر و همچنین پنج و نیم متر انتخاب نموده تا بتوانید مدل تبلیغاتی خود را در محیط و فضای کسب و کاری که دارید به اهتزاز در آورده و تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسانید.

به همین منظور برای انتخاب بالن مناسب در قطر ایده آلی که مطلوب کسب و کار شما عزیزان می باشد باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که:

-اگر شما عزیزان در محیط شهر قرار دارید بهترین قطر برای شما عزیزان قطر ۳ متر و یا قطر سه و نیم متر می باشد چون مخاطب می‌تواند به راحتی از فضای دور و نزدیک تبلیغات شما را ملاحظه نماید و با توجه به اینکه اطراف واحد صنفی تجاری شما ساخته شده می باشد و محیط پیرامون شما مملو از جمعیت بوده و رفت و آمد انجام می شود به همین جهت سایز سه متر و سه و نیم متر برای کسب و کار شما عزیزان مطلوب می باشد.

-اما اگر فضای اطراف شما عزیزان در محیط تجاری و کسب و کاری که قرار دارید باز می باشد و تا حدودی مخاطب می بایست از فواصل دور بتواند برند و نام و نشان تجاری شما را مشاهده ملاحظه نماید بهترین گزینه برای شما عزیزان قطر پنج و نیم متر خواهد بود که باعث می شود سایز چاپ روی بالن در بزرگ ترین حالت ممکن انجام شده و مخاطب به راحتی چاپ روی آن را مشاهده نموده و متوجه منظور تبلیغات شما عزیزان گردد.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که شرکت چاپ دیبا فرآیند تولید بالن تبلیغاتی را در رنگ های متنوع و با توجه به خواست و نظر شما عزیزان انجام خواهد داد و همچنین شما سروران می توانید حتی رنگ چاپ روی بالن تبلیغاتی خود را نیز به خواست و نظر خود انتخاب نموده و فرایند تولید با توجه به سلیقه شما عزیزان صورت پذیرد و کار نهایی شده در محل واحد صنفی شما در شهر و محل فعالیتتان در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که باشید نصب گردد.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *