💕 چاپ دو رنگ بادکنک

چاپ دو رنگ بادکنک

فهرست مطالب

چاپ روی بادکنک

چاپ روی بادکنک همان طوری که بسیار جذاب می باشد و مخاطب را به سمت خود جلب می نماید، اما برای انجام دادن آن یک پروسه و یک فرآیند با مراحل مجزا و تفکیک شده با دقت کامل باید صورت پذیرد تا به درستی لوگوی طراحی شده بر روی بادکنک تبلیغاتی نقش بسته و پیام تبلیغاتی به مخاطبان القا گردد.

از این رو باید تمامی متریال و اجناسی که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت بوده تا سفارش بصورت مطلوب به دست مشتری برسد. لذا شایان ذکر است برای چاپ روی بادکنک یکی از اقلامی که بسیار مورد اهمیت است و نقش اساسی را در امر چاپ بادکنک ایفا می نماید، رنگ چاپ مصرفی روی بادکنک می باشد.

در نظر داشته باشید کاری که شرکت دیبا و یا سایر همکاران ما انجام می دهند، چاپ روی بادکنک می باشد پس مهمترین و اصلی ترین نکته در این شغل کیفیت رنگ مصرفی بوده و این امر باعث می گردد تا یک شرکت از سایر رقبا متمایز شده و مشتری به سمت آن شرکت بیشتر گرایش داشته باشد.

لذا در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی در رابطه با رنگ چاپ روی بادکنک به شما عزیزانی که به این حرفه علاقه مند می باشید و یا قصد سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی دارید در اختیارتان قرار دهیم تا یک شناخت نسبی راجع به این شغل بدست آورید، پس لطفا با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک دو طرفه و دو رو

انواع مختلف رنگ چاپ بادکنک:

شرکت های مختلف با توجه به تجربیاتی که دارند از انواع متنوع رنگ جهت چاپ روی بادکنک بهره می برند که این امر بستگی به نوع سلیقه مدیران شرکت دارد.
برای چاپ بادکنک از دو نوع رنگ می توان استفاده نمود. نوع اول رنگ های پی وی سی می باشد و نوع دو رنگ های پایه آب که در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.
هر رنگی برای اینکه رقیق شود و بتوان از آن استفاده نمود با یک نوع حلال رقیق می شود که حتما باید در نظر داشت که از چه نوع رنگی استفاده می کنید تا همان حلال را برای رقیق نمودن آن مورد استفاده قرار دهید چون مثلا اگر یک رنگ پایه آب باشد نمی توانید از تینر و یا ریتارد برای رقیق کردن آن استفاده کنید چون رنگ خراب می شود و غیر قابل استفاده خواهد بود.

-انتخاب رنگ پی وی سی برای چاپ بادکنک

نکته دیگری هم می بایست به آن توجه داشته باشید این است که چون جنس بادکنک از لاتکس می باشد هر نوع رنگی را نمی توان برای چاپ روی بادکنک مورد استفاده قرار داد، زیرا از روی بادکنک می ریزد و یا می شکند و یا به عبارت دیگر چاپ روی بادکنک از بین می رود و غیر قابل استفاده خواد بود.

لازم به ذکر است که رنگ های پی وی سی دارای حلال ریتارد می باشد که یکی از مشتقات نفتی می باشد و به نسبت خیلی دقیقی باید با رنگ مخلوط شود تا رنگ نه خیلی شل و رقیق شود که شره کند و یا نه خیلی غلیظ باشد که بروی بادکنک به درستی قرار نگیرد و یا چاپ با کچلی همراه باشد .

یکی از محسنات رنگ پی وی سی این است که به واسطه اینکه حلالش ریتارد می باشد وقتی عملیات چاپ انجام می شود سریع چاپ روی بادکنک خشک می شود اما عیب بزرگ این نوع رنگ بوی بد ریتارد می باشد که سبب می گردد تا چند روز بادکنک چاپ شده با این بو همراه باشد و مخاطب را اذیت می کند. برای جلوگیری از این امر می بایست بادکنک ها در مجاورت هوا قرار گیرد تا اصطلاحا بوی بد بپرد و از بین رود و بعد مورد استفاده قرار گیرد.

-انتخاب رنگ با پایه آب برای چاپ بادکنک

اما رنگ چاپ با پایه آب همانطوری که از اسمش مشخص می باشد حلال این نوع رنگ آب می باشد و رنگ فوری نیز به آن گفته میشود . این نوع رنگ به واسطه نوع حلالی که دارد بسیار سریع خشک میشود و مشکل بوی بد رنگهای پایه ریتارد را ندارد و و از نظر چاپ هم به درستی و با کیفیت بالا عملیات چاپ را میتوان به کمک این نوع رنگ انجام داد .

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

چاپ دو رنگ بادکنک

نحوه چاپ روی بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی، در سال های گذشته فعلیت مستمری نیز در زمینه تولید و چاپ بالن تبلیغاتی مینماید

به همین دلیل می بایست به شما سروران این نکته را بیان نمائیم که پارچه ای که برای تولید بالن تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه برنی می باشد که تولید شرکت های متنوع در داخل کشور می باشد.

لذا شما عزیزان در نظر داشته باشید که پارچه برنی مانند سفره می باشد به همین دلیل چاپ می بایست از طریق استفاده از شبرنگ و یا استیکر انجام پذیرد.

علت این امر این است که شبرنگ به راحتی بر روی بالن می چسبد و قرار می گیرد و از طرف دیگر چون این قابلیت را دارد که می توان آنرا مجدد تعویض نمود به همین جهت برای واحدهای تجاری در ادوار مختلف سال به مراتب کاربرد بیشتری نیز خواهد داشت. و همچننین مهمترین نکته در امر انجام چاپ روی بالن این است که با توجه به حجم و ابعاد بسیار بزرگ بالن تبلیغاتی، امکان چاپ بصورت سیلک روی بالن مانند بادکنک تبلیغاتی نمی باشد.

بکارگیری و انجام چاپ چند رنگ بر روی بالن تبلیغاتی:

یکی دیگر از نکاتی که در امر خرید و سفارش بالن تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد این است که ما در شرکت دیبا می توانیم فرآیند چاپ روی بالن را به صورت چند رنگ برای شما عزیزان انجام دهیم.

بدین منظور که شما عزیزان هر لوگو و یا متن و همچنین تصویری که مد نظرتان می باشد که بر روی بالن می بایست چاپ شود را فقط کافی است به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل دهید تا کادر مجرب شرکت دیبا در کمترین زمان ممکن بهترین نوع بالن تبلیغاتی را با چاپ اختصاصی شما سروران آماده و تولید نموده و به شهر و استان محل اقامت شما عزیزان ارسال نماید تا تیم تخصصی نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا فرآیند نصب بالن را در محل شما انجام داده و سفارش تقدیم حضورتان گردد.

همچنین بخوانید: مدت زمان ماندگاری بالن در ارتفاع

چاپ دو رنگ بادکنک

چاپ دو رنگ بادکنک تبلیغاتی:

این نکته در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی خیلی مهم می باشد که در کشور عزیزمان ایران فقط دستگاه های چاپ یک رنگ روی بادکنک وجود دارد که تنها یک رنگ چاپ را می توان روی بادکنک چاپ نمود، مگر اینکه شما برای جذابیت کار بخواهید از رنگ های متنوع برای یک سفارش استفاده نمائید یا به عبارت دیگر مثلا برای یک سفارش 1000 عددی بخواهید از چند رنگ چاپ بهره ببرید.

به این صورت که تعدادی از بادکنک ها را با رنگ قرمز چاپ نمائید و سپس شابلون را شسته و با رنگ مشکی چاپ انجام شود یا به همین ترتیب از رنگ های دیگر برای یک سفارش استفاده شود. اما در حال حاضر دستگاه اتوماتیکی در ایران وجود ندارد که بتواند همزمان بتوان از دو یا چند رنگ برای چاپ یک لوگو رو بادکنک استفاده نمود.
بعضا برخی از مشتریان می فرمایند که ما نمونه کارهای چاپ رو رنگ را ملاحظه نموده ایم که این امر صحت دارد اما این نوع چاپ بصورت دستگاهی و اتوماتیک انجام نشده است.

لذا انجام این چاپ دو رنگ فقط بصورت دستی بوده است به این صورت که شابلون را به دو قسمت بالا و پائین تقسیم نموده و اول با چسب نواری بخش پائینی لوگو را می پوشانند که رنگ چاپ بر روی بادکنک در هنگام چاپ قسمت بالایی نفوذ نکند و تمامی بادکنک ها را با یک رنگ، آن هم فقط قسمت بالایی لوگو را چاپ نموده و سپس جای چسب را عوض کرده و حالا قسمت بالای لوگو را چسبانده و قسمت زیرین لوگو را آزاد می نمایند و حالا با یک رنگ دیگر قسمت پائینی لوگو را روی بادکنک چاپ می نمایند.

چاپ دو رنگ به صورت دستی

نکته قابل توجه در این نوع چاپ این است که چون کار به صورت دستی انجام می شود به هیچ عنوان کیفیت چاپ بادکنک با دستگاه را ندارد و همین طور نمونه کاری که شما دیده اید با دقت بسیار بالایی و آن هم در تعداد خیلی کم چاپ شده تا به رویت مشتری برسد و نظر ایشان را جلب نماید در صورتی که در تعداد بالا به هیچ عنوان کیفیت چاپ دو رنگ نظر شما را جلب نخواهد نمود و رضایت شما را به همراه نخواهد داشت.

لذا شرکت دیبا به هیچ عنوان به شما عزیزان توصیه نمیکند که چاپ دو رنگ بادکنک را انجام دهید زیرا علاوه بر عدم رضایت، هزینه گزافی را نیز باید پرداخت نمائید که مقرون به صرفه نمی باشد.

شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا به صراحت و با قدرت اعلام می نماید که جهت چاپ بادکنک از بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ چاپ خارجی بهره برده و چاپ انجام شده را تا دو سال گارانتی می نماید که در نوع خود کاملا بی سابقه می باشد و هیچ یک از شرکت های رقیب این کار را انجام نخواهند داد.

همچنین بخوانید: انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ دو رنگ بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *