💕 چاپ عکس روی بادکنک فویلی

چاپ عکس روی بادکنک فویلی

فهرست مطالب

چاپ روی بادکنک در شرکت چاپ دیبا

در چند سال اخیر چاپ روی بادکنک یکی از مواردی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و استقبال فراوانی از آن صورت می گیرد. حال یکی از جنبه های متنوع چاپ روی بادکنک، استفاده از آن برای تبلیغات می باشد که بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی از تاثیرات بالقوه بادکنک تبلیغاتی آگاه بوده و برای رشد کالا و محصول خویش از چاپ لوگو بر روی بادکنک استفاده می نمایند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را بدست آورده و در نتیجه به اهداف مالی بزرگتری دست یابند.

شایان ذکر است که برای چاپ روی بادکنک می توان از هر لوگو یا متن و یا عکسی استفاده کرد که بتواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. اما نکته قابل توجه در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی این است که باید چیزی را روی بادکنک چاپ کرد که علاوه بر اینکه از کمترین کلمات و ترامها و اعداد در لوگو استفاده شده باشد در عین حال هدف تبلیغاتی و آن چیزی که در ذهن صاحبان برندهای کوچک و بزرگ قرار دارد به مشتریان القا شود، به شکلی که شعار تبلیغاتی چاپ شده روی بادکنک به مدت طولانی در ذهن ایشان باقی بماند.

لذا شرکت دیبا برای اینکه بتواند در امر طراحی لوگو تا میزان بسیار زیادی به شما مشتریان گرامی مشاوره و اطلاعات درست ارائه نماید تا بازخورد بیشتری دریافت نمائید از این رو بهترین طراحان لوگو را در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی در اختیار دارد که می توانند مناسب ترین طراحی لوگوی تبلیغاتی را به شما عزیزان ارائه داده تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه انجام دهید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک دو طرفه و دو رو

چاپ عکس روی بادکنک فویلی

انواع بادکنک های مصرفی جهت چاپ بادکنک

شایان ذکر است که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی از بادکنک های مختلف با جسن های گوناگون در اشکال متنوع استفاده می شود که قصد داریم اطلاعاتی مفیدی در این زمینه به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم تا بتوانید بهترین جنس و همچنین بهترین نوع بادکنک را جهت تبلیغات خود انتخاب نموده و سفارش دهید.

لازم به توضیح است که بادکنک ها در کیفیت جنس های مالزی، تایلندی، چینی و ترک در کشور موجود می باشد که هر کدام از این بادکنک ها توسط شرکت های مختلف برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد .

لذا باید توجه داشت که بادکنک های مالزی و تایلندی از نظر کیفیت جنس و سایز بادکنک بسیار شبیه هم می باشند. از همین رو باید اذعان کنیم که سایز این بادکنک ها 12 اینچ یا 30 سانت می باشد که با توجه به جنس مرغوبی که دارند شما عزیزان میتوانید به راحتی تا 32 الی 34 سانت نیز این بادکنک ها را بدون هیچ مشکلی باد نمائید.

همچنین از نظر کیفیت جنس به هیچ عنوان بادکنک های مالزی و تایلندی دارای سوراخ شدگی و پارگی نبوده و زمانی که شما عزیزان 1000 عدد بادکنک تبلیغاتی سفارش می دهید دقیقا به همان تعداد بادکنک مفید دریافت کرده و می توانید مورد استفاده قرار دهید و هیچ گونه پرتی و هدر رفتگی در بادکنک های خویش نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که شرکت دیبا برای چاپ بادکنک فقط و فقط از کیفیت جنس های مالزی و تایلندی استفاده نموده و طی سالیان گذشته توانسته است که اعتماد تمامی مشتریان خویش را جلب نماید و با ایشان فعالیت مستمر داشته باشد.

همچنین بخوانید: سفارش بادکنک پایه دار برای مراسمات

اشکال و مدل های بادکنک تبلیغاتی

حال نوبت آن است که در مورد اشکال و مدل های مختلف بادکنک تبلیغاتی اطلاعاتی را ارائه نمائیم، شایان ذکر است که برای چاپ بادکنک از مدل های گرد یا گلابی، قلبی و بسیاری دیگر از اشکال مختلف هندسی استفاده می شود.

اما شرکت دیبا در سه سال اخیر به این نتیجه رسیده است که یکی از بهترین مدل های بادکنک که کارایی بیشتری داشته و هدر رفت کمتری نیز دارد مدل گرد و گلابی می باشد که علاوه بر اینکه بیشتر مخاطب پسند بوده در زمان باد شدن و استفاده کردن نیز نمی ترکد و از بین نمی رود.

در صورتی که بادکنک های شکل قلب و یا اشکال هندسی زمانی که برای چاپ استفاده می شود، در همان هنگام چاپ روی بادکنک و زیر دستگاه می ترکد و یا در هنگام باد شدن توسط مشتری با توجه به فرم خاص بادکنک می ترکد که اصلا وجه خوبی نخواهد داشت.

لذا به همین دلیل شرکت دیبا چند سالی است که دیگر از این گونه مدل های بادکنک جهت چاپ استفاده نمی کند و به هیچ عنوان نیز به مشتریان عزیز پیشنهاد نمی دهد که برای تبلیغات برند خود به غیر از بادکنک گرد و گلابی از مدل دیگری استفاده نمایند.

چاپ عکس روی بادکنک فویلی

چاپ لوگو و عکس روی بادکنک فویلی

اما یکی از مدل های هایی که در سال های اخیر بسیار در جشن های تولد و مراسمات متنوع مورد استفاده قرار گرفته است بادکنک های فویلی با چاپ های متنوع بر روی آن می باشد.

لذا با توجه به طرح های گوناگونی مانند شخصیت های کارتنی، تصاویر عروس و داماد، عکس های مختلفی از ماشین و عروسک ها و … چاپ شده است، از این بادکنک ها برای تم های مختلف مراسمات و جشن ها استفاده می شود که بسیار نیز جذاب خواهد بود و چون بصورت فویلی نیز هستند با توجه به عمر مفید زیادی که دارند می توان باد آنها را پس از هر بار استفاده خالی نمود و برای جشن های دیگر جهت دیزاین کردن استفاده کرد.

نکته قابل توجه در خصوص چاپ عکس روی بادکنک فویلی این است که این بادکنک ها در اشکال و مدل های متنوع از کشورهای آسیای شرقی وارد کشور می شوند و با توجه به کیفیت فویلی که دارند چاپ آن در ایران انجام نمی شود و کاملا وارداتی می باشند و همچنین نکته دیگر چاپ چند رنگ آن که مانند عکس می باشد نیز در ایران وجود ندارد و فقط این گونه دستگاه ها در خارج از ایران بوده و به دلیل قیمت بسیار گزافی که دارند اصلا مقرون به صرفه نمی باشد که وارد کشور شده و مورد استفاده قرار گیرند.

لذا از این رو تمامی بادکنک های فویلی با هر نوع چاپی که روی آن قرار دارد کاملا وارداتی بوده و به هیچ عنوان قابلیت آن وجود ندارد که در ایران این کار انجام شود و همان طوری که گفته شد فقط برای چاپ تصاویری مانند شخصیت های کارتنی و … مورد استفاده قرار میگیرد که اصلا جنیه تبلیغاتی نخواهد داشت.

اما لازم به توضیح است شرکت دیبا چاپ عکس های شخصیت های برجسته و همچنین تصاویر شخصیت های کارتنی را در مدل های مختلف اما به صورت تک رنگ و با بهترین کیفیت بر روی بادکنک چاپ می نماید که می توانید مدل های متنوع این گونه چاپ عکس ها را در سایت شرکت دیبا و یا صفحات شبکه های اجتماعی شرکت دیبا ملاحظه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش چاپ بادکنک و یا بادکنک آرایی برای مراسمات و جشن ها با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی و تزیین بادکنک مراسمات

چاپ عکس روی بادکنک فویلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *