جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت چاپ روی تیشرت زنانه و مردانه در رنگ های مختلف+ نمونه

چاپ روی تیشرت

فهرست مطالب

یکی از محبوب ترین لباس هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، انواع تیشرت ها می باشد. این نوع لباس به دلیل راحتی و سبک بودن، به عنوان بهترین گزینه در فصول گرم سال مطرح است. مدل های مردانه، زنانه و بچگانه برای این نوع لباس ها وجود دارد و به نوعی می توان گفت که محدودیت سنی برای آن وجود ندارد.

طرح و رنگ انواع تیشرت های موجود در بازار، از الگو های مختلفی پیروی می کنند که ممکن است این الگو ها، برند یا شرکت تولید کننده و یا شعار خاصی باشد. در هر صورت ممکن است که نوشته و عکس های مختلفی بر روی تیشرت ها حک شود. در این موارد معمولا باید تیشرت هایی را انتخاب کرد که دارای طرحی کاملا ساده هستند و یا این که تیشرت هایی با طرح و رنگ های شلوغ را انتخاب کنید.

قابل ذکر است که این محتوا صرفه آموزشی می باشد

انواع مدل های چاپ روی تیشرت

گاهی اوقات ممکن است که علاقه داشته باشید تا از تیشرت هایی استفاده کنید که مخصوص مراسم یا جمع خاصی باشد و طرح روی تیشرت نیز برای شما مهم می باشد. در این موارد می توانید از روش های مختلف چاپ لیبل و عکس روی تیشرت و لباس خود استفاده نمایید. چاپ روی تیشرت نیز دارای انواع مختلفی است که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  • چاپ سیلک
  • چاپ مستقیم یا DTG
  • چاپ حرارتی
  • چاپ تصعید رنگ

چاپ سیلک

این نوع روش چاپ بر روی تیشرت به عنوان یکی از با کیفیت ترین انواع روش های چاپ شناخته می شود و طرفداران بسیاری نیز دارد. علاوه بر این که چاپ سیلک یک روش قدیمی برای چاپ بر روی تیشرت میباشد، زیبایی و محبوبیت آن همچنان پا برجاست.

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه چاپ لیبل

از مزایای چاپ سیلک، کیفیت بالای رنگ و طرح آن می باشد که می توان مدل های بسیار زیبایی را به دست آورد. علاوه بر این، کیفیت و دوام طرح ایجاد شده بر روی تیشرت نیز بسیار بالا می باشد.

چاپ مستقیم یا DTG

در این روش، بر اساس طرح و نقش های مختلفی که طراحان مد نظر دارند، یک لایه نازک از جوهر را بر روی تیشرت اعمال می کنند که از آن برای تولید تیشرت های با تعداد بالا استفاده می شود.

چاپ مستقیم روی تیشرت

یکی از مزیت هایی که در مورد استفاده از چاپ مستقیم وجود دارد، استفاده از رنگ های متنوع و گرافیک های بسیار پیچیده می باشد. همچنین در این روش، رنگ جوهر تا حدود بسیار زیادی در بافت پارچه فرو می رود که همین امر باعث ماندگاری رنگ و کیفیت بالای طرح مورد نظر می باشد.

چاپ حرارتی

چاپ حرارتی بر روی تیشرت، یکی از ساده ترین روش های چاپ می باشد که به هزینه و زمان آن چنان زیادی نیز نیاز نخواهد داشت. مهم ترین مزیت چاپ حرارتی نیز همین هزینه کم و عدم نیاز به تجهیزات گران قیمت می باشد. استفاده از این روش چاپ علاوه بر سادگی، ماندگاری بالایی نیز دارد.

چاپ تصعید رنگ

این روش یکی از حرفه ای ترین انواع روش های چاپ بر روی تیشرت می باشد. استفاده از این روش بسیار پر هزینه تر از روش های دیگر بوده و بر روی همه نوع جنس لباسی نیز قابل استفاده نخواهد بود. چاپ تصعید رنگ یک روش دائمی و همیشگی برای ایجاد طرح بر روی تیشرت و لباس می باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. در این روش، رنگ جوهر چاپ باعث بسته شدن منافذ لباس نشده و اجازه تنفس و جریان هوا در آن را می دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

چاپ روی تیشرت مشکی

چاپ روی تیشرت مشکی می تواند از روش های مختلفی انجام شود. این رنگ به دلیل زمینه مشکی، قابلیت استفاده از رنگ های مختلف را دارد اما از رنگ های تیره نمی توان بر روی آن استفاده کرد. روش های چاپ بر روی تیشرت مشکی شامل، چاپ لیبل ، چاپ مدیا و چاپ کاتری. هر کدام از این روش ها دارای خصوصیات مربوط به خود می باشند. به طور مثال در چاپ پرسی، عکس و طرح چاپ شده دارای بک گراند گوشه دار می باشد و در آن محدودیتی برای استفاده از انواع رنگ وجود ندارد.

در چاپ کاتری بر خلاف روش قبلی، فقط از یک رنگ استفاده می شود و به عنوان یک نکته ضعیف به حساب می آید. در چاپ مدیا نیز چاپ مورد نظر به صورت لیبل بر روی تیشرت انجام می شود و محدودیتی در اندازه وجود ندارد.

چاپ لیبلی روی تیشرت

چاپ لیبلی یکی از روش های چاپ بر روی تیشرت است که از آن در تیشرت های مشکی و تیره استفاده می شود. در این نوع چاپ، رنگ جوهر دارای مقاومت کمی در برابر شست و شو می باشد. به همین دلیل مقاومت آن بعد از هر بار شست و شو کم شده و کیفیت خود را از دست می دهد.

چاپ روی تیشرت یقه دار

بر روی تیشرت های یقه دار، معمولا از چاپ سیلک استفاده می کنند. بر اساس جنس تیشرت و همچنین مدل و رنگ آن، می توان در قسمت های مختلف، چاپ دلخواه را انجام داد. این نوع تیشرت ها به دلیل رنگ های زیبا و طرح های جذابی که دارند، بسیار جوان پسند بوده و پر طرفدار می باشد. در این نوع تیشرت ها، دکمه و یقه وجود دارد و به همین دلیل نیز چاپ روی قسمت جلو و سمت چپ، کوچک بوده و پشت تیشرت نیز بزرگتر خواهد بود.

چاپ روی تیشرت یقه دار

بیشتر بخوانید: قیمت چاپ پوستر

چاپ روی تیشرت پنبه ای

روش چاپ بر روی تیشرت پنبه ای نیز متفاوت از انواع پارچه های دیگر می باشد. در این نوع تیشرت ها از روش های تصعید رنگ به همراه چاپ مدیا استفاده می کنند. این نوع تیشرت ها نیز به دلیل کیفیت بالا و طرفداران زیادی که دارند، از طرح های مختلفی برای چاپ استفاده می شود. بدیهی است که استفاده از طرح های مختلف، باعث به وجود آمدن قیمت های مختلفی نیز می شود.

چاپ روی تیشرت آستین بلند

در تیشرت های آستین بلند نیز از روش های مختلفی برای چاپ استفاده می شود که چاپ لیبلی به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته می شود. تنوع طرح و رنگ چاپ در این نوع تیشرت ها نیز بالا بوده و می توان مدل های مختلفی را خریداری نمود. هر کدام از انواع روش های چاپ نیز دارای خصوصیات منحصر به فرد خود بوده و جذابیت های خاصی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *