💕 چه نوع پمپ باد بادکنکی بخریم؟

پمپ باد بادکنک

فهرست مطالب

پمپ باد بادکنک چه کاربردی دارد؟

یکی از ملزوماتی که برای برگزاری جشن ها و مراسمات خانوادگی و دوستانه کاربرد فراوان دارد، بادکنک می باشد که در رنگ بندی های متنوع و جهت دیزاین و بادکنک آرایی محل برگزاری مراسم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
حال باید در نظر داشته باشیم که این بادکنک ها را می توان به دو روش استفاده کرد و برای زیبا سازی محیط جشن از آنها بهره برد.

تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک:

اولین روش تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک می باشد که به علت اینکه در هوا و محیط مراسم معلق می باشد بسیار جذاب و چشم نواز به نظر خواهد آمد. اما باید در نظر داشته باشیم که هزینه تزریق گاز هلیوم و یا تهیه کپسول و سلیندرهای مخصوص گاز هلیوم با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی و گرانی قیمت دلار بسیار گزاف بوده و مقرون به صرفه نمی باشد.

استفاده از پمپ باد بادکنک:

دومین روش که توجیح اقتصادی بالایی دارد و علاوه بر آن بسیار راحت و آسان می توان آن را انجام داد، استفاده از پمپ باد بادکنک می باشد که وسیله ای بسیار پرکاربرد در امر باد نمودن بادکنک می باشد.
شما عزیزان می توانید برای بادکنک آرایی در مراسمات خانوادگی خود و یا زمانی که سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی داشته باشید به همکاران ما در شرکت دیبا سفارش پمپ باد بادکنک را داده و سفارش محصول خود را ثبت نمائید.

همچنین بخوانید: فروش پمپ باد برقی بادکنک

چه نوع پمپ باد بادکنکی بخریم؟

چه نوع پمپ باد بادکنکی مناسب تر است؟

امروزه در بازار انواع بسیار متنوعی از پمپ باد بادکنک موجود می باشد که علاوه بر اینکه هر کدام از این پمپ بادها کارایی مختص به خود را دارد، از کیفیت و قیمت متنوعی نیز برخوردار می باشد.
ما در این مقاله قصد داریم که چند نمونه از این پمپ بادها را به شما عزیزان معرفی نمائیم تا شما بتوانید راحتر برای خرید انواع متنوع این محصول تصمیم گیری نموده و اقدام به خرید نمائید، لذا با ما همراه باشید.

انواع پمپ باد بادکنک

لازم به توضیح است پمپ های باد بادکنک در دو نوع دستی و برقی موجود می باشند که شما عزیزان باید بسته به نوع کاری که انجام میدهید، انتخاب درستی نمائید.
مثلا در نظر بگیرید اگر فقط شما برای یک بار میخواهید تعداد بسیار کمی از بادکنک مانند 10 الی 20 عدد بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید و دیگر به هیچ عنوان از پمپ باد استفاده نمی کنید، مقرون به صرفه است که از تلمبه دستی یا پمپ باد دستی استفاده کنید.
اما اگر شما از آن دسته از عزیزانی هستید که طی سال و برای مصارف گوناگون قصد استفاده از بادکنک دارید و یا برای کسب و کار خویش سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی دارید و یا نیاز به بادکنک آرایی برای واحد صنفی خود دارید، بهترین راه حل برای باد نمودن بادکنک ها استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می باشد که در کوتاهترین زمان ممکن و به راحتی هر چه تمام تر بادکنک ها را ظرف چند ثانیه می توانید توسط پمپ باد برقی، باد نمائید و مورد استفاده قرار دهید.

پمپ دستی بادکنک :

یکی از نمونه های ابتدایی پمپ باد بادکنک که از زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت و هزینه بسیار پائینی را در بر دارد پمپ باد دستی بادکنک می باشد. که نحوه ی استفاده آن به این شکل است که شما ابتدا می بایست بادکنک را در دهانه پمپ باد دستی قرار داده و با یک دست بادکنک را بر روی نازل پمپ باد نگه دارید و با دست دیگر کار تلمبه زدن را تا زمان باد شدن کامل بادکنک می بایست انجام دهید.
لذا شایان ذکر است این فرآیند برای تعداد بادکنک های زیاد، کاری بسیار سخت و خسته کننده خواهد بود. اما برای انجام کار و یا راه افتادن کار در تعداد محدودی از بادکنک ها مقرون به صرقه می باشد.

پمپ برقی بادکنک :

باید اذعان نمائیم بهترین وسیله برای باد نمودن بادکنک، پمپ باد برقی بادکنک می باشد که سرعت عمل کار را بسیار بالا برده و به سهولت می توان از این ابزار کارآمد استفاده نمود و فقط کافی است بادکنک را در دهانه نازل پمپ باد قرار دهیم و با فشار دادن نازل به سمت پائین پمپ باد شروع به کار کرده و بادکنک را تا میزان مورد نظر خویش باد نمائید.
لازم به توضیح است پمپ باد برقی بادکنک در دو مدل پمپ باد برقی تک سوپاپه و پمپ باد برقی دو سوپاپه می باشد. نکته ای که در این مورد باید به شما عزیزان گفته شود این است که این پمپ بادها از قدرت خروجی موتور 500 وات تا 680 وات موجود می باشند که قیمت های آن نیز متفاوت می باشد.

همچنین بخوانید: دیزاین و چاپ بادکنک تولد

چه نوع پمپ باد بادکنکی بخریم؟

سفارش پمپ باد برقی بادکنک در شرکت دیبا

شرکت چاپ دیبا طی سالیان گذشته دو مدل پمپ باد برقی را به مشتریان خود عرضه نموده که تا به الان تمامی مشتریان از این پمپ بادها بسیار راضی بوده اند و سبب گردیده که ما در این سالها فقط از این دو مدل برای عرضه به شما عزیزان استفاده نمائیم که در زیر به آنها اشاره مینمائیم .
مدل اول، پمپ باد برقی دو سوپاپه با قدرت 600 وات و به رنگ صورتی می باشد که یک سال گارانتی تعویض نیز خواهد داشت و مدل دوم پمپ باد برقی دو سوپاپه با قدرت 680 وات می باشد و این مدل نیز دارای یکسال گارانتی تعویض می باشد.

این نکته بسیار مهم می باشد که تنها شرکتی که در ایران پمپ بادهای برقی بادکنک را گارانتی تعویض می نماید، شرکت دیبا می باشد که این گارانتی ها تمامأ بدون قید و شرط بوده و هرگونه مشکلی که برای پمپ بادها پیش بیاید ما در کوتاهترین زمان پمپ باد برقی را با یک عدد پمپ باد نو با همان مدل تعویض خواهیم نمود و این یک اطمینان خاطر بسیار زیاد برای استفاده و ثبت خرید برای مشتریان عزیز می باشد که می توانند با خیالی راحت محصول مورد نظر خویش را از شرکت چاپ دیبا با گارانتی تعویض دریافت نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت سفارش پمپ برقی بادکنک، بادکنک آرایی، بالن تبلیغاتی و انجام چاپ بادکنک با کارشناسان ما از طریق چت واتساپ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: رنگ مخصوص چاپ بادکنک

چه نوع پمپ باد بادکنکی بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *