جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیزاین و چاپ بادکنک تولد

فهرست مطالب

تاثیرات تبلیغات بر روی مشاغل

برندها و مشاغل مختلف برای اینکه بتوانند کالا و محصول تولیدی و یا خدماتی خود را به مشتریان عرضه نمایند تا ایشان را برای تهیه و خرید آن کالا ترغیب نمایند باید معرفی درستی از کالا و یا خدمات خود برای مشتریان هدف خویش و همچنین عامه ی مردم داشته باشند.

علت این امر این است اولاً برای مشتری نیاز به استفاده و خرید آن محصول و کالا یا خدمات ایجاد شود و ثانیا علاوه بر افزایش فروش برای صاحبان مشاغل بتوان درآمد را تا میزان قابل توجهی ارتقا دهیم. تا با توجه به هزینه ای که برای تبلیغات از طرف مدیران و صاحبان مشاغل صورت می گیرد، ایشان این هزینه را سرمایه گذاری برای آینده قلمداد کنند تا بتوانند مسیر و چشم انداز ایده آلی را برای شغل و حرفه ی خود پیش بینی نموده و یک بازخورد بسیار مطلوب از برند سازی خود در آینده بدست بیاورند.

لذا این امر موجب می شود شما صاحبان تجارت های متنوع بتوانید این نکته را برای مخاطبین و مشتریان خویش جا بیاندازید که مادامیکه ایشان به یک کالا و محصول و یا یک نوع خدمات فکر نمودند و احساس نیاز نمایند اولین چیزی که در ذهن ایشان تداعی می شود نوع کسب و کار شما و نام برند شما باشد و بتواند خدمات و خرید بسیار مطلوبی را تجربه نمایند و یک تجربه موفق موجب میشود به صورت چشمگیری بر میزان فروش شما در کوتاه مدت و بلند مدت بیافزاید. به عبارت دیگر یک مشتری راضی چندین مشتری بالقوه دیگر را برای تجارت شما به ارمغان خواهد آورد.

در نظر بگیرید بسیاری از برندهای معتبر جهانی با اینکه طیف وسیعی از مشتریان را در کشور های مختلف دارا می باشند باز دست از تبلیغات برنداشته و دائماً در طی سال اقدام به تبلیغات در انواع متنوع و مختلف می نمایند.

از این رو پی به اهمیت تبلیغات در پیشرفت یک برند و یا یک نشان می بریم و لازم به ذکر است که هیچ فرقی نخواهد داشت که این برند تازه تاسیس است یا یک عمر طولانی از تاسیس آن می گذرد.

حال در این مقاله قصد داریم قصد داریم به دو تا از بهترین انواع تبلیغات که در سال های اخیر بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و تمامی گروه های سنی قرار گرفته است را به شما سروران معرفی نماییم و آن چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی می باشد.

همچنین بخوانید: مزایای چاپ بادکنک

کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی

کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی در مشاغل

بادکنک از دیرباز یکی از بهترین ابزارها برای شادی و نشاط بوده است که برای تمامی جشن ها اعم از تولد، نامزدی، عروسی، شب یلدا، کریسمس و بسیار مراسمات دیگر مورد استفاده قرار می گرفته و با توجه به اهمیت بادکنک در بین مردم این دیدگاه به وجود آمد که از این ابزار در تجارت و تبلیغات نیز به صورت بهینه استفاده گردد.
لذا از این رو چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشورهای اروپایی و آسیای شرقی آغاز گردید و کم کم با توجه به استقبال بی نظیر به سایر کشورها نیز ورود پیدا کرد که بادکنک تبلیغاتی حدود ۱۵ سال نیز وارد کشورمان شده است.

یکی از مهمترین کاربردهای بادکنک تبلیغاتی برای معرفی کسب و کارهای متفاوت است که می توان آرم و لوگو و هر آنچه که می تواند برای رشد یک بیزینس مثمر ثمر باشد را روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان و مراجعین آن کسب و کار تحویل داد که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

یکی دیگر از موارد استفاده از چاپ بادکنک این است که می توان برای انواع جشن های خانوادگی به جهت تبریک و عافلگیر نمودن حاضرین در جشن از تصویر و یا متن برای عرض تبریک و شاد باش استفاده نمود که بسیار هیجان انگیز می باشد.

همچنین برای برگزاری مراسمات متنوع مانند اعیاد ملی و مذهبی نظیر نیمه شعبان و سالروز ۲۲ بهمن نیز بسیار کاربرد دارد و یک وسیله چشم نواز برای این گونه مراسمات جهت تبریک همگانی می باشد.

لذا باید اذعان نمود که کاربرد چاپ بادکنک شامل موارد بسیاری می باشد که در بالا به چند مورد آن اشاره نمودیم .

تاثیرات چشمگیر بالن تبلیغاتی در تجارت:

با توجه به مزایای بسیار حائز اهمیتی که در مورد بادکنک تبلیغاتی در این مقاله به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از مدلهای تبلیغاتی که بسیار خاص و چشم نواز خواهد بود بالن تبلیغاتی می باشد.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان می توانید تبلیغات برند و کسب و کار خود را در ارتفاع حدود ۳۰ الی ۵۰ متر از سطح زمین و در بالای واحد صنفی خود نصب نمائید تا در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل این امکان فراهم باشد که معرفی درست و بجایی از فعالیت خود را به دید مخاطب هدف و مشتریانتان برسانید.

باید در نظر بگیرید که چاپ روی بالن با چاپ باذکنک تبلیغاتی تا حدود زیادی متفاوت می باشد و شما عزیزان می بایست در چند کلمه که می تواند بیشترین درک را به مخاطب القا نماید کسب و کار و نوع فعالت خود را به مشتری معرفی نمائید.

به همین جهت باید کلمات در سایز بزرگ بر روی بالن تبلیغاتی چاپ شود تا مخاطب از فواصل دور و نزدیک بتواند به راحتی متوجه منظور تبلیغاتی و نوع تجارت شما گردد.

همچنین بخوانید: کاربرد بالن تبلیغاتی

کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی

مزایای چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات

چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی تنها نوع تبلیغات تاثیر گذار می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در نظر بگیرید با توجه به شرایط اقتصادی موجود، هزینه تبلیغات برای صاحبان کسب و کار بسیار حائز اهمیت می باشد.

از این رو شما عزیزان می توانید در شرکت دیبا تعداد ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی را به همراه گیره و نی بادکنک با یک قیمت باورنکردنی تحویل گرفته و یک تبلیغات کاملا پر بازده را برای شغل خود انجام دهید.

بالن تبلیغاتی هم در ۳ سایز متنوع توسط شرکت دیبا عرضه می گردد که ابعاد آن، قطر ۳ متر، قطر ۳/۵ متر و قطر ۵/۵ متر می باشد که شما عزیزان می توانید بسته به نیازی که دارید و یا میزان هزینه ای که قصد دارید صرف نمائید سایز مورد نظر خویش را برای بالن تبلیغاتی انتخاب نموده و رنگ بالن و همچنین متن چاپ و رنگ چاپ را مشخص نمائید تا فرآیند طراخی، تولید، چاپ و در انتها نصب بالن تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن برایتان صورت پذیرد.

باید توجه داشت که در شرایط فعلی هر نوع تبلیغاتی که بخواهید انجام دهید با یک قیمت بسیار گزاف خواهد بود که مقرون به صرفه نمی باشد.

یکی از مهمترین مزایای چاپ بادکنک این است که این تبلیغات تمامی گروه های سنی را در بر می گیرد و زمانی که به مراجعین خود تحویل دهید مانند یک تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر عمل نموده و بازخورد بسیار خوبی برای برند شما خواهد داشت.

همچنین بالن تبلیغاتی نیز با توجه به میل غریزی تمام انسانها به پرواز و همچنین به هر جسمی که در ارتفاع و در آسمان قرار دارد، می تواند یک تبلیغات تاثیر گذار باشد تا بر عکس بیلبوردهای تبلیغاتی که هزینه بسیار گزافی نیز دارند با یک هزینه مقرون به صرفه و با یک بازخورد چندین برابری بتواند شما را به مخاطب معرفی نماید و بر میزان فروش و سوآوری کسب و کار شما بیافزاید.

همچنین بخوانید: تبلیغات روی بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *