💕 بالن تبلیغاتی ارزان و با کیفیت

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی یک ابزار بسیار کارآمد به جهت تبلیغات در زمینه کاری های مختلف، قابل ارائه و بهره برداری می باشد.

در نظر داشته باشید که هر نوع مشاغل در هر سطح کاری که نیاز به تبلیغات داشته باشد می‌تواند از این مدل تبلیغاتی بسیار چشمگیر و چشم نواز استفاده نموده تا محصول و کسب و کار و برند خود را به راحتی و به بهترین شکل ممکن به دیده مردم برساند و تاثیرات بسیار ایده عالی در زمینه میزان فروش و سودآوری به دست آورد.

تبلیغات هدفمند و ارزان

در نظر داشته باشید در میان انبوهی از انواع متنوع تبلیغات اینکه بتوانیم یک تبلیغات بسیار هدفمند و ارزان قیمت را مورد استفاده قرار دهیم تا تاثیر بسیار مطلوبی در کسب و کار ما ایجاد نماید، امر است که نیاز به بررسی و دقت نظر دارد و با کمی تحقیق این نکته برایتان محرز می گردد که چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی از ارزانترین و پربازده ترین انواع تبلیغات می باشد که لین ظرفیت را دارد که کسب و کار شما را به درستی به عام مردم معرفی نماید.

در نظر داشته باشید شرکت چاپ دیبا ارزانترین نوع بالن تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در یک بازه زمانی کوتاه چاپ نموده و جهت نصب به محل شما سروران در هر نقطه از کشور که باشید ارسال می نماید.

اما این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که برای تولید بالن تبلیغاتی ارزان نباید به هیچ عنوان از متریال و مواد اولیه بی کیفیت در آن استفاده شود. لذا مطلوبترین گزینه این است که با بهترین کیفیت مواد اولیه بتوان نازلترین قیمت را به مشتری ارائه نمود.

لذا از این رو شرکت چاپ دیبا از بهترین نوع پارچه برنی که تولید شرکت مارون صنعت اصفهان می باشد بهره برده و با بهترین ابزار و وسایل فرایند تولید بالن را انجام داده و در انتها با کمترین قیمت ممکن سفارش مورد نظر شما عزیزان در محلتان نصب می گردد و می توانید ارزانترین نوع قیمت بالن را از شرکت دیبا با یک بررسی کلی بدست آورید.

از این رو باید به شما سروران این نکته را بیان نماییم که میتوانید با خیالی آسوده سفارش بالن تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا محول نموده تا تیم طراحی مجرب شرکت دیبا فرایند طراحی بالن تبلیغاتی شما عزیزان را طبق سلیقه شما انجام داده و پس از طراحی به مرحله تولید و اجرا خواهد رسید.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

سایزهای متنوع بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی در سایزهایی نظیر قطر ۳ متر و قطر سه و نیم متر و همچنین قطر پنج و نیم متر در کشور قابل اجرا و عملیاتی شدن می باشد.

به همین دلیل شما سروران باید با توجه به اقتضاء و نوع کاری که انجام خواهید داد سایز بالن خود را انتخاب نموده تا بر اساس اندازه و ابعادی که شما سروران نیاز دارید فرایند طراحی صورت پذیرد.

و همینطور جایگذاری کلمات و لوگویی که شما مشتریان گرامی برای تیم طراحی ما ارسال می‌نماید فرایند طراحی ماکت و پیش تولید برای شما انجام شده تا پس از اینکه شما سروران طراحی را تایید نمودید اقدام به تولید بالن نماییم.

باید به این نکته اشاره نماییم که شما عزیزان می بایست با توجه به موقعیت جغرافیایی و همینطور اینکه خارج شهر هستید یا داخل شهر قرار دارید و اینکه ساختمان های بلند و یا ساختمان کوتاه در اطرافتان می باشد،

نکات ریز و کلیدی را به تیم طراحی و مشاوران ما در شرکت دیبا اعلام نمایید تا بر اساس موقعیتی که شما عزیزان در آن حضور دارید فرایند تولید را انجام دهیم و همچنین با توجه به نکات کلیدی که به آن اشاره نمودیم می توانیم بهترین راهنمایی را در انتخاب سایز و ابعاد بالن به شما سروران اعلام نماییم.

تفاوت قیمت بر اساس کیفیت یا سایز؟

نکته قابل توجه این است که تمامی بالن ها از یک کیفیت و یک نوع متریال و مواد اولیه در تولید آن استفاده می شود و فقط تفاوت قیمت بر اساس نوع سایز و ابعاد بالن می باشد که این تفاوت قیمت را ایجاد می نماید.

شایان ذکر است که باید به شما سروران این نکته را اذعان نماییم که در صورتی که می خواهید بهترین بالن اقتصادی را انتخاب نمایید سایز ۳ و نیم متر با توجه به ابعاد و اندازه و فضای چاپی که دارد، می تواند یک گزینه بسیار مطلوب و جذاب باشد.

مادامی که شما سروران چه در داخل شهر و یا خارج شهر باشید می توانید بهترین نوع تبلیغ را انجام داده و از نظر مالی نیز برایتان توجیه اقتصادی به همراه خواهد داشت و علاوه بر اینکه خود بالن به بهترین شکل ممکن دیده می شود، یک فضای چاپ بسیار مطلوبی نیز در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم تبلیغات شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن و در سایز بسیار مطلوب روی بالن انجام داده و چشم هر بیننده ای را به آن معطوف نماییم.

نکته قابل توجه این است که اگر بحث مبلغ برایتان مطرح نمی باشد بالن تبلیغاتی با سایز ۵ و نیم متر یک گزینه بسیار ایده آل و مطلوب تلقی می شود.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی گازی و بادی

بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

چه بالن تبلیغاتی برای چه محلی مناسب است؟

در نظر داشته باشید که برای نصب بالن تبلیغاتی می‌بایست یک مکان بسیار مطلوب و ایده‌آل را مشخص نمایید که بتوان بالن را به بهترین شکل ممکن به دید عموم رساند تا تبلیغات چاپ شده روی بالن تبلیغاتی بتواند هر مخاطبی را مجذوب نماید و رسالت تبلیغاتی بالن تبلیغاتی نیز به بهترین شکل ممکن ایفا گردد.

به همین منظور زمانی که تیم متخصص نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در محل شما سروران در موقع نصب حضور به هم رساند، بهترین جانمایی به منظور نصب و به اهتزاز درآوردن بالن تبلیغاتی را مشخص می نماید تا بتوانیم از بالن تبلیغاتی بهترین و بالاترین بهره برداری را نمایید.

لازم به ذکر است که بهترین جانمایی برای نصب بالن تبلیغاتی بالای پشت بام محل واحد صنفی و یا جایی که شما سروران قصد نصب بالن تبلیغاتی را دارید می باشد که می تواند با خیالی آسوده بالن را در ارتفاع مناسب نصب نمود تا علاوه بر اینکه خود بالن یک پین و یا یک نشان برای واحد صنفی شما محسوب گردد، بتواند برند و نشان تجاری شما سروران را به عموم مردم معرفی نماید.

شایان ذکر است که در مواقعی که ارگان های اداری و دولتی قصد نصب بالن تبلیغاتی را دارند به همین جهت می توانیم با هماهنگی هایی که صورت گرفته در هر نقطه و محل و یا میدانی که شما سروران مطلوب نظرتان می باشد فرایند نصب بالن تبلیغاتی را انجام داده تا عموم مردم بتوانند از چاپ روی بالن بهره مند شده و استفاده نمایند.

ارتفاع نصب بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی را می توان از ارتفاع ۱۰ الی بیست متری تا ارتفاع ۳۰ الی ۴۰ متری نصب نمود و با توجه به سایز و ابعادی که بالن تبلیغاتی دارد و مورد سفارش قرار می‌گیرد، ارتفاع نصب متغیر می باشد.

علت آن این است که هر چقدر بالن بزرگتر باشد چاپ روی بالن نیز در سایز بزرگ تری صورت می پذیرد و به همین جهت اگر ارتفاع بیشتری برای اوج دهی بالن منظور گردد هیچ مشکلی در بحث دید عموم مردم به وجود نخواهد آمد و عامه مردم به راحتی می توانند چاپ روی بالن را به صورت خوانا مشاهده و ملاحظه نمایند.

لازم به ذکر است که ارتفاع مطلوب برای نصب بالن تبلیغاتی همان ارتفاع ۳۰ متری می باشد که موجب می گردد چشم هر بیننده ای به بالن معطوف و مجذوب گردد و چاپ روی بالن تبلیغاتی به درستی به معرض نمایش گذاشته شود.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که بالن تبلیغاتی را می توان در مدل ها و اشکال متنوع تولید و مورد استفاده قرار داد.

لذا می توان به برخی از این اشکال مانند مدل گرد و کروی، مدل اشک، مدل هواپیما، مدل مکعب مربع و مکعب مستطیل، مدل قارچی و بسیاری دیگر از انواع مدل ها نام برد.

اما این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی، مدل گرد و یا کروی می باشد.

علت آن این است که بالن مدل گرد یک فضای بسیار عالی و مطلوب به جهت چاپ روی بالن در اختیار ما قرار می دهد و در چند سطر مختلف می توانیم روی بالن تبلیغاتی مدل گرد، تبلیغات شما سروران را به بهترین شکل ممکن انجام داده و میسر نمایید و نکته دوم این است که از آنجا که بالن مدل گرد حالت آیرودینامیک دارد می تواند به راحتی باد را از خود عبور داده و تحت تاثیر فشار هوا و وزش باد دچار تکان های ناگهانی و شدید نخواهد شد.

نکته قابل توجه این است که شما عزیزان اگر اشکال مختلف هندسی برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید و می خواهید یک ماکت از محصولی که ارائه می نماید را با بالن تهیه نمایید، این نوید را به شما عزیزان می دهیم که می توانید تصویر محصول مورد نظر خود را به راحتی و با وضوح بالا و در ابعاد بسیار ایده آل بر روی بالن مدل گرد چاپ نموده و علاوه بر این که تصویر مطلوبی را ایجاد می نمایید می توانید از کیفیت بسیار بالای بالن مدل گرد نیز بهره مند شوید.

همچنین بخوانید: رنگبندی بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *