💕 تخفیفات ویژه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی برای عید نوروز

بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

ایام نوروز از مواردی است که شما می توانید تبلیغات کسب و کار خود را به شکل ویژه ای به نمایش بگذارید و برای تبلیغات عید برنامه ریزی داشته باشید تا بهترین بازخورد را دریافت نمایید. در این میان شرکت دیبا نیز در نظر دارد به جهت همراهی شما در این امر، سفارش بالن تبلیغاتی ویژه نوروز را از چند ماه قبل شروع نماید تا مشکلی در ثبت سفارش در روزهای انتهایی سال برای مشتریان پیش نیاید و تبلیغات موثر و با کیفیتی را در انتظار داشته باشند.

سفارش بالن تبلیغاتی ویژه ایام عید نوروز:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می شود که امروزه جایگاه ویژه و خاصی در دید مردم و پیشبرد اهداف تبلیغاتی واحدهای صنفی و کسب و کارهای مختلف بدست آورده است که به هیچ عنوان نمی‌توان از تاثیرات چشمگیر آن چشم پوشی نمود.

در نظر داشته باشید که شما صاحبان مشاغل و برندهای مختلف می توانید به راحتی با استفاده از بالن تبلیغاتی هر آنچه که در ذهن می پرورانید را به جهت تبلیغات کسب و کار خود در آسمان به پرواز در آورده و به بهترین شکل ممکن نشان تجاری خود را به دید عموم مردم برسانید.

در نظر داشته باشید که از بالن تبلیغاتی برای مناسبت های متنوع در سال می توان استفاده نمود که یکی از مهمترین مواقعی که بالن تبلیغاتی می‌تواند اثربخشی چند برابری نسبت به سایر مواقع داشته باشد ایام عید نوروز می باشد.

لازم به ذکر است که ایام شب عید تمامی افراد در سراسر نقاط کشور در حال تکاپو و مقدمه چینی برای برگزاری هرچه بهتر سال تحویل می باشند. لذا در نظر داشته باشید که شما مدیران و صاحبان مشاغل می‌توانید از این ظرفیت و موقعیت بسیار عالی استفاده کرده و برند خود را هر چه بهتر به دید مخاطب برسانید و همچنین باعث می شود که بتوانید تاثیر بسیار ایده آلی در میزان فروش و سودآوری کسب و کار خود ایجاد نمایید.

لذا در نظر داشته باشید که شما عزیزان می توانید از رنگ های بسیار جذاب و شاد و بالن تبلیغاتی به جهت ایام عید نوروز استفاده نموده و با استفاده از تبلیغات با تم ایام عید نوروز می توانید نگاه هر مخاطب و عابر پیاده ایی را به واحد صنفی و بالن تبلیغاتی خویش معطوف نمایید.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

 ثبت سفارش بالن تبلیغاتی برای عید نوروز

تخفیفات باور نکردنی بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی ویژه عید

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که شرکت چاپ دیبا که در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر می‌نماید و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری نیز داشته و دارد، و این نوید را به شما سروران می‌دهد که می توانید از تخفیفات و همچنین فروش ویژه بالن تبلیغاتی شرکت چاپ دیبا در ایام عید نوروز بهترین استفاده را نمایید و با قیمتی بسیار باورنکردنی و جذاب اقدام به ثبت سفارش بالن تبلیغاتی با چاپ اختصاصی خود نمایید.

تولید بالن تبلیغاتی برای مناسبت های مختلف:

لازم به ذکر است که از بالن تبلیغاتی می توانید برای مناسبت ها و ایام مختلف استفاده و بهره برداری نمایید و لوگو و یا هر آنچه که در ذهن می پرورانید و یا نام و نشان تجاری خود را روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده و به معرض دید عموم مردم برسانید.

از آنجا که بالن تبلیغاتی در محل واحد صنفی و تجاری شما نصب می‌گردد و می‌تواند یک دید بسیار عالی از فواصل دور و نزدیک برای تبلیغات برند شما بدست آورد، نقش تابلوی تبلیغاتی را برایتان ایفا نموده که از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.

باید در نظر داشته باشید که از بالن تبلیغاتی صرفاً برای تبلیغات کسب و کارها استفاده نمی شود و این امکان میسر می باشد که تولید بالن تبلیغاتی را برای ایام و مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار داده و به برخی از این ایام مانند دهه فجر و ۲۲ بهمن، بزرگداشت افراد و شخصیت های مهم ملی مانند حاج قاسم سلیمانی، کارهای فرهنگی و اجتماعی نظیر اطلاع رسانی ها به عموم مردم و بسیاری موارد دیگر که قابلیت استفاده از بالن در آن میسر می باشد، که می توان از بالن تبلیغاتی بهره برداری نمود.

بهترین مدل تولید بالن تبلیغاتی

شایان ذکر است بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی مدل گرد و کروی می باشد که علاوه بر فرم ظاهری و شکل بسیار زیبایی که دارد این امکان را برای ما میسر می نماید که یک فضای مطلوب و ایده آل برای چاپ در اختیار داشته باشیم.

از طرف دیگر با توجه به اینکه بالن گرد حالت منحنی دارد، باد را و فشار هوا را به راحتی از خود عبور می دهد که این امر موجب می گردد بالن به راحتی و به بهترین شکل ممکن در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد.

برای مشاهده نمونه کارهای بالن تبلیغاتی به گالری ویدیو بالن تبلیغاتی مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید: مدل ها و انواع مختلف بالن تبلیغاتی

سفارش بالن تبلیغاتی عید

چاپ بادکنک تبلیغاتی به عنوان تبلیغات سیار در شهر:

چاپ بادکنک، تبلیغات بسیار کارآمد و به نوعی درطیف تبلیغات ارزان قیمت می باشد، اما با بازدهی بسیار باور نکردنی که می تواند تمامی اهداف تبلیغاتی و تجاری شما را در بازه زمانی کوتاه مدت و همچنین با استمرار در بلند مدت میسر نماید.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان می توانید از بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه و یا یک گیفت تبلیغاتی استفاده نموده و برند و نشان تجاری خود را با نکاتی ریز و اما بسیار حائز اهمیت مانند شماره تماس و آدرس صفحات مجازی و نشان تجاری به دید مخاطب برسانید.

از آنجایی که بادکنک های تبلیغاتی در دست افراد خردسال و بزرگسال قرار می‌گیرد و این افراد در سطح شهر به عبور و مرور می پردازند لذا بادکنک تبلیغاتی مانند یک تابلو سیار در سطح شهر فرایند تبلیغات شما سروران را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

اجرای بادکنک تبلیغاتی با استفاده از پمپ باد برقی

در نظر داشته باشید که بادکنک های تبلیغاتی در رنگ بندی های بسیار شاد و متنوع در شرکت چاپ دیبا با لوگوی اختصاصی شما سروران چاپ خواهد شد.

شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی خویش را با استفاده از پمپ باد برقی بادکنک که با بهترین کیفیت ممکن توسط شرکت دیبا عرضه می گردد، باد نموده و به گیره و نی بادکنک که به همراه سفارشات برای شما سروران ارسال می گردد وصل نموده و سپس بادکنک های تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خویش ارائه نماید تا ایشان بتوانند به راحتی این بادکنک های تبلیغاتی را حمل نموده و از آن استفاده نمایند.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

 ثبت سفارش بالن تبلیغاتی برای عید نوروز

بهترین مدل چاپ بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که بهترین مدلی که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده می شود مدل بادکنک گرد می باشد که علاوه بر فرم ظاهری و جذابی که دارد یک فضای بسیار ایده آل برای چاپ در اختیار ما و شما سروران قرار می دهد تا بتوانیم لوگوی اختصاصی شما را روی بادکنک چاپ نماییم.

از طرفی بادکنک های تبلیغاتی که شرکت دیبا عرضه می نماید در دو مدل رنگ جور که تلفیقی از رنگ‌های مختلف و شاد می باشد و یا در مدل رنگ اختصاصی که با توجه به تم سازمانی و به سفارش و انتخاب شما عزیزان مورد استفاده قرار میگیرد، چاپ میگردد.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای بادکنک تبلیغاتی به گالری تصاویر بادکنک تبلیغاتی مراجعه نمایید.

صادرات چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی توسط شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده ی داخلی و خارجی در سراسر کشور همکاری مستمر داشته باشد.

لازم به توضیح است که با لطف خدا و استفاده از کادری مجرب و کارآزموده این افتخار را داریم که به اطلاع شما سروران و مشتریان گرامی برسانیم شرکت چاپ دیبا محصولات و کالاهایی را که عرضه و تولید می نماید با بهترین کیفیت ممکن به خارج از کشور نیز صادر نموده است.

لازم به ذکر است که شرکت دیبا محصولات خود را به کشورهایی نظیر سوئد، قرقیزستان، عراق و حتی برای برگزاری مراسم ترویج اعیاد مذهبی در کشور امریکا ارسال داشته است و از محصولات شرکت دیبا در این خصوص استفاده و بهره برداری شده است.

لذا این عوامل موجب می‌شود که شرکت چاپ دیبا با تمام ظرفیت خویش بتواند بهترین کالا و محصول را با کیفیت بسیارعالی ایرانی به تمام دنیا ارسال نماید.

شما می توانید انواع نمونه کارهای شرکت چاپ دیبا را از طریق گالری ویدیو بالن تبلیغاتی و یا در شبکه های اجتماعی زیر مشاهده نمایید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بادکنک تبلیغاتی، بالن تبلیغاتی، پمپ باد بادکنک، چاپ تبلیغاتی و… با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *