جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 تولید بادکنک تبلیغاتی

تولید بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

در چند سال اخیر بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای معتبر برای اینکه بتوانند محصول و کالای خود را به مشتریان هدف معرفی نمایند و بتوانند سهم قابل توجهی از بازار را برای کالای تولیدی خود محفوظ دارند، روی به تبلیغات و معرفی محصول آورده اند .

از این رو تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل می توانند در زمینه های مختلف، تبلیغ محصول خود را انجام داده و کالای تولیدی را به صورت هر چه بهتر به مصرف کنندگان معرفی نمایند. حال با توجه به این مطالب بسیاری از انواع تبلیغات پا به عرصه ظهور گذاشته اند تا این نیاز تولید کنندگان را جامه عمل بپوشانند .

یکی از بهترین انواع تبلیغات که در سال های اخیر بسیار مورد توجه تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات قرار گرفته است تولید و چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی می باشد .

تفاوت تولید و چاپ بادکنک تبلیغاتی با سایر تبلیغات

شما برای اینکه بتوانید یک تبلیغات مثمر ثمر برای محصول خود انجام دهید باید در نظر داشته باشید که آن تبلیغ چه میزان بازدهی و بازخورد برای شما دارد و چه میزان هزینه باید صرف آن نوع تبلیغ گردد

این همان تفاوت تولید بادکنک تبلیغاتی با سایر تبلیغات می باشد زیرا چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که فقط گروه سنی خاصی را معطوف به خود نمی داند و تمامی افراد را با هر سنی به خود جذب نموده و علت آن این است که بادکنک همیشه یک حس خوب و شور و شعف را در انسان ایجاد می نماید.

نکته دوم بحث میزان هزینه برای یک نوع تبلیغات می باشد که شما برای چاپ بادکنک تبلیغاتی با کمترین هزینه میزان قابل توجهی بادکنک تبلیغاتی را سفارش داده و می توانید بادکنک های تولید و چاپ شده با برند و لوگوی اختصاصی خود به مشتریانتان تحویل داده و یک تبلیغات متحرک به صورت یک بنر تبلیغاتی برای معرفی محصول خود ایجاد نمایید.

حال متوجه تفاوت تولید بادکنک تبلیغاتی با سایر انواع تبلیغات شده‌اید و در نظر داشته باشید آیا سایر تبلیغات نیز این بازدهی و نوآوری را دارد یا خیر .

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی ساده و شیک

تولید بادکنک تبلیغاتی

روش تولید و چاپ بادکنک تبلیغاتی

از آنجایی که بادکنک به صورت کلی در ایران تولید نمی شود و کاملاً وارداتی می باشد، لذا تولید خود بادکنک امری است که امکان پذیر نیست اما از طرف دیگر تولید بادکنک تبلیغاتی یا همان چاپ بادکنک تبلیغاتی در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و مخاطبان و مشتریان زیادی را به سمت خود گرایش داده است.

شما برای تولید و چاپ بادکنک تبلیغاتی می توانید هر گونه متن، لوگو، عکس و هر آن چیزی که می تواند محصول و برند شما را به مشتریانتان معرفی نماید بر روی بادکنک چاپ نمایید.

برای تولید بادکنک تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید که بتوانید با کمترین کلمات و نوشته ها، لوگو و عکس و… بیشترین بازدهی را بگیرید و خیلی مهم است که خود را جای مخاطبی بگذارید که قرار است بادکنک تبلیغاتی باعث جلب توجه او گردد. پس بسیار حائز اهمیت است که در نگاه اول مخاطب دیدگاه و منظور تبلیغاتی شما را متوجه شود و بالاترین بازخورد را از تبلیغات بدست آورد .

با توجه به مطالب فوق شما می توانید کلیه اهداف تبلیغاتی خود را از تولید بادکنک تبلیغاتی، با پرسنل کار آزموده و خلاق شرکت چاپ دیبا در میان گذاشته و ما می توانیم با توجه به تجاربی که در چندین سال گذشته از چاپ بادکنک تبلیغاتی و تبلیغات به دست آورده ایم شما را در رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود یاری رسانیم.

همچنین بخوانید: روش چاپ بادکنک به چه صورت می باشد؟

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

لازم به ذکر است هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به شرایط زیر که بیان می شود مبلغ سفارش کاهش یا افزایش پیدا می کند.
در شرایط نرمال و عادی، شرکت دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی از کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ استفاده می نماید و همچنین چاپ روی بادکنک به صورت یک طرف چاپ و یا دوطرف انجام می شود و همچنین سفارشات به همراه گیره و نی برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

نکته قابل توجه در سفارشات چاپ بادکنک در شرکت دیبا هزینه طراحی لوگو و ساخت شابلون می باشد که به صورت رایگان در نظر گرفته می شود. حال با توجه به شرایط فوق شرکت دیبا نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای سفارشات مشتریان گرامی اعمال می نماید که قیمت پکیج فوق به صورت پایه در نظر گرفته می شود.

حال در برخی از مواقع شما سروران اعلام می نمائید که برای سفارش خود نیازی به گیره و نی نخواهید داشت و با روش های دیگر مانند تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک، هدیه تبلیغاتی (بادکنک تبلیغاتی) را به مراجعین و مشتریان خود تحویل می دهید و یا استفاده های دیگر از بادکنک تبلیغاتی انجام می دهید که گل و نی برای این نوع کار شما کاربردی ندارد که این امر سبب می گردد هزینه گیره و نی از سفارش پایه شما کاسته شده و جمع مبلغ نهایی پائین بیاید.

همچنین در برخی مواقع شما عزیزان برای ثبت سفارش خود اعلام می نمائید که می خواهید از چاپ دو طرفه روی بادکنک استفاده نمائید که این امر سبب می شود علاوه بر قیمت پایه چاپ بادکنک، هزینه چاپ برای طرف دوم نیز افزوده شود و حتی در صورت تغییر شابلون برای طرف دوم نیز قیمت یک عدد شابلون اضافی نیز به قیمت نهایی سفارش علاوه بر چاپ طرف دوم افزوده و محاسبه می گردد و هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی به صورت تمام و کمال در فاکتور اعمال شده و برای مشتریان گرامی ارسال می شود.

همچنین بخوانید: همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

تولید بادکنک تبلیغاتی

بهترین سایز بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

شایان ذکر است سایز بادکنک استاندارد برای چاپ بادکنک تبلیغاتی، 12 اینچ یا 30 سانتی متر می باشد که این سایز بهترین اندازه موجود جهت چاپ روی بادکنک را دارا می باشد. اما بعضا برخی از همکاران از بادکنک های با سایز کوچکتر مانند 10 اینچ و یا 11 اینچ برای چاپ بادکنک استفاده می کنند که این امر موجب می شود که لوگو به درستی و با اندازه استاندارد بر روی بادکنک تبلیغاتی نقش نبسته و چاپ نشود و در آخر سبب می شود که جنبه تبلیغاتی بادکنک با توجه به سایز کوچک بادکنک و لوگو چاپ شده روی بادکنک از بین برود و تبلیغات تاثیر خود را بروی مشتریان نگذارد.

حال شرکت دیبا اعلام می دارد از بهترین نوع بادکنک با سایز استاندارد 12 اینچ برای چاپ استفاده نموده که بزرگترین سایز بادکنک برای انجام فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد و همچنین شرکت دیبا فقط از کیفیت و جنس مرغوب بادکنک برای چاپ بهره برده که این امر نیز موجب می شود تا شما عزیزان به راحتی بتوانید در صورت نیاز گاز هلیوم را داخل بادکنک های چاپ شده تزریق نموده و برای دیزاین و تزئینات مختلف از آن استفاده نمائید که این امر جلوه بی نظیری به بادکنک های تبلیغاتی داده و نگاه افراد مختلف را به سمت خود معطوف می نماید و بازخورد ویژه ای را ایجاد می نماید.

اما در نظر داشته باشید که اگر شما نیاز به تبلیغات در ابعاد بزرگ دارید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از بالن تبلیغاتی می باشد. زیرا در قطرهای 3متر، 3.5متر و 5.5متر قابل طراحی و تولید هستند و به خوبی متن تبلیغاتی شما را در آسمان و در بالای واحد صنفی شما به نمایش می گذارند.

همچنین می توانید در نمایشگاه ها، افتتاحیه فروشگاه و یا برای تبلیغات برند خود از این محصول استفاده نمایید که به راحتی از فاصله دور و نزدیک برای شما تبلیغات انجام خواهد داد.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

چاپ روی بادکنک تولد

یکی از کارهایی که برای تولد بسیار خاص و جذاب خواهد بود چاپ روی بادکنک تولد می باشد. که شما سروران می توانید برای اینکه عزیزان خود را در روز تولدشان سورپرایز نمائید از چاپ بادکنک استفاده نمائید. برای انجام این امر تنها کافی است شما سروران لوگو و یا متن مورد نظر خود را به شرکت دیبا تحویل دهید تا طراحان ما بهترین و جذاب ترین طراحی را انجام داده و بعد از تائید نهایی شما سروران اقدام به چاپ لوگو روی بادکنک تولد نمائیم.

نکته قابل توجه این است که شما می توانید از چاپ عکس روی بادکنک نیز برای روز تولد عزیزان خویش استفاده نمائید و با چاپ تصویر ایشان روی بادکنک و تزئین و دیزاین بادکنک های چاپ شده در محیط مراسم، زیبایی مراسم خود را چندین برابر نموده و همچنین فردی را که برایش تولد گرفته اید و عکس ایشان را روی بادکنک چاپ نموده اید به شدت غافلگیر و سورپرایز نمائید.

شرکت دیبا با سابقه دیرینه در امر چاپ بادکنک ویژه روز تولد می تواند سفارش شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن روی بادکنک چاپ نموده و سهم کوچکی در مراسمات شادی و سرور شما سروران داشته باشد.

همچنین می توانید سورپرایز ویژه ی خود را با استفاده از بالن تولد و یا سالگرد نیز انجام دهید. برای مشاهده نمونه بالن تولد، تصاویر موجود در گالری تصاویر بالن تبلیغاتی را مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید: چند ایده برای تولد

تولید بادکنک تبلیغاتی

لیست قیمت بادکنک تبلیغاتی و چاپ

همان طور که در مطالب قبلی اذعان کردیم، بادکنک یک کالای تماما وارداتی می باشد و نرخ فروش آن در کشور رابطه تنگاتنگی با قیمت ارز دارد که با توجه به نوسانات موجود، دائما قیمت بادکنک در بازار ایران در حال افزایش و کاهش می باشد.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به این نوسانات، چاپ روی بادکنک نیز دستخوش این تغییرات قیمت بادکنک می شود و این امر که ما بتوانیم برای یک سال جاری یک لیست قیمت فروش بادکنک و همچنین لیست قیمت چاپ بادکنک را درج نموده و به مشتریان گرامی اعلام نمائیم امکان پذیر نمی باشد و ما نیز در شرکت دیبا مجبور می باشیم که با توجه به نوسانات بازار بادکنک، خود را تطبیق داده و قیمت ها خود را علی رقم میل باطنی خود دستخوش تغییرات نمائیم.

شایان ذکر است در چند سال گذشته چون نرخ ارز یک رقم تقریبا با ثباتی بود، شرکت دیبا نیز در ابتدای سال لیست قیمت فروش بادکنک خام و همچنین لیست قیمت چاپ بادکنک برای یکسال کامل مشخص می نمود و به مشتری گرامی اعلام میداشت، که این امر نیز هم برای ما در شرکت دیبا و هم برای مشتریان گرامی بسیار راحت بود که می توانستیم با خیالی آسوده برای انجام امور تبلیغاتی خود برنامه ریزی نمائیم.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک هلیومی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

تولید بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *