💕 سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

بادکنک تبلیغاتی طرح دار

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می‌توان از زمره بهترین انواع تبلیغات در نظر گرفت که می‌تواند نام و نشان تجاری شما سروران و همینطور کسب و کار شما را به عموم مردم معرفی نموده تا در یک بازه زمانی کوتاه این امکان برایتان میسر باشد تا بتوانید علاوه بر پیشبرد اهداف تبلیغاتی خویش میزان سودآوری و بازخورد قابل توجهی نیز در کسب و کار خود ملاحظه نموده و در مسیر درست و هدفمند شغل و حرفه تان را به سمت نیل به اهداف تجاری خویش سوق دهید.

سفارش بادکنک تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که بادکنک تبلیغاتی با یک هزینه بسیار مقرون به صرفه و با توجیه اقتصادی بی نظیر می تواند در دسترس شما عزیزان قرار گیرد تا با چاپ برند و لوگوی اختصاصی خویش بروی بادکنک تبلیغاتی بتوانید مخاطبین هدف خود را سوپرایز نموده و یک گیفت و یا هدیه ی تبلیغاتی قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه نمایید.

حال این نکته نیز بسیار اهمیت دارد که می بایست از فضای بادکنک تبلیغاتی به منظور چاپ، بهترین بهره وری را به دست آورد و علاوه بر نام و نشان تجاری خویش و لوگوی منحصر به فردتان، بتوانید آدرس صفحات مجازی، آدرس سایت، آدرس محل قرارگیری واحد تجاری تان و شعار تبلیغاتی که دارید، شماره تماس و بسیاری دیگر از موارد مهم را که بازخورد بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت به منظور انجام یک لوگوی اختصاصی و منحصر به فرد خویش و کسب و کارتان و روی بادکنک های تبلیغاتی چاپ نموده و به مشتریان تحویل نمایید.

به همین دلیل برای ثبت سفارش چاپ اختصاصی بادکنک فقط کافی است که با مشاورین مجرب و تیم حرفه‌ای شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و ثبت سفارش خود را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن سفارش بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان با توجه به میل و نظر شما انجام پذیرد و خدمتتان ارسال گردد.

سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

حداقل تیراژ چاپ بادکنک

ازآنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی می تواند برای دراز مدت و همینطور کوتاه مدت مورد استفاده قرار گیرد تا مخاطب بتواند یک درک درست و منطقی از کسب و کار شما عزیزان در ذهن خویش ثبت و یا هک نماید، به همین دلیل می توانید سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را در تیراژ بسیار مطلوب و مناسب ثبت نموده تا به مرحله اجرا و عملیاتی برسد.

در نظر داشته باشید که از آنجا که شما عزیزان در واحد تجاری خود به صورت روزمره با تعداد کثیری از مشتریان و عامه مردم در ارتباط می باشید، اینکه بتوانید یک خاطره جالب توجه برای ایشان رقم بزنید امری است که می تواند در دراز مدت به شما کمک نماید تا کسب و کار شما به درستی در ذهن مخاطب هک شود.

به همین دلیل شرکت چاپ دیبا سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود را در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد برای شما سروران چاپ می نماید تا شما بتوانید بادکنک های تبلیغاتی را در بازه زمانی کوتاه و یا بلند مدت با همان کیفیت روز اول به مشتریان خود ارائه نموده و تحویلشان دهید.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که بادکنک های تبلیغاتی باید در بهترین کیفیت ممکن چه از لحاظ کیفیت جنس بادکنک و همچنین چه از نظر رنگ چاپ مورد استفاده برای چاپ روی بادکنک برخوردار باشد تا این امکان مهیا باشد که بتواند بادکنک ها را برای بلند مدت نیز در اختیار مشتریان قرار دهید و بادکنک ها دچار ترکیدگی نشوند و همینطور چاپ روی بادکنک نیز دچار شکستگی و ریزش نگردد این امر موجب می شود که مخاطب به درستی بتواند مفهوم تبلیغاتی شما عزیزان را متوجه شده و درک درستی به دست آورد.

همچنین بخوانید: انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

چاپ بادکنک تبلیغاتی در رنگ بندی الوان و یا رنگ سازمانی:

در هنگام ثبت سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی مشاورین شرکت دیبا نکات کلیدی و پر اهمیت به شما سروران بیان می نمایند تا بتوانند کمک درست و قابل توجهی در آن به ثبت سفارش بادکنک تبلیغاتی در اختیار شما عزیزان بگذارند.

رنگبندی شاد و الوان:

به همین دلیل به شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارهای مختلف این نکته را بیان می نماییم که اگر هدف از چاپ بادکنک بدین منظور باشد که در محل واحد صنفی خویش بادکنک های تبلیغاتی را به عموم مردم و مشتریان خویش تحویل نمایید بهترین رنگبندی برای چاپ روی بادکنک رنگ جور و یا همان الوان میباشد که با توجه به استفاده از رنگ بندی های شاد و مفرح این امکان فراهم می باشد که هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه خویش هر رنگی را که به آن علاقه مند می باشند را از شما درخواست نموده و شما بتوانید به خواسته‌هایشان عمل نموده و بادکنک تبلیغاتی خود را به مشتری تحویل نمایید.

رنگ اختصاصی و سازمانی:

اما اگر در صورتی که شما عزیزان قصد این را دارید که برای یک همایش و گردهمایی برای شغل و حرفه ای از بادکنک تبلیغاتی استفاده نمایید، بهترین روش استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی با رنگ اختصاصی می باشد بدین منظور که شما عزیزان می توانید از رنگ سازمانی و تم رنگی خود بهره برده و سفارش خود را در شرکت دیبا چاپ نموده تا چاپ بادکنک تبلیغاتی بدین صورت که رنگ بادکنک و همینطور رنگ چاپ روی بادکنک با توجه به خواست و نظر شما عزیزان چاپ گردد و تقدیم حضورتان شود.

سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

استفاده از گیره و نی برای سفارشات بادکنک تبلیغاتی

لازم به ذکر است که این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که برای سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود مادامیکه قصد این را دارید که داخل بادکنک ها را با کمک گرفتن از پمپ باد بادکنک باد نموده و تحویل مشتریان خویش دهید، می بایست حتماً و حتماً بادکنک های تبلیغاتی را پس از باد نمودن به گیره و نی بادکنک متصل نموده و یک پکیج مطلوب و مناسب به وجود آورده و سپس به مشتریان هدف خویش تحویل نمایید.

در نظر داشته باشید که گیره و نی بادکنک موجب می گردد که حمل نمودن چاپ بادکنک تبلیغاتی به سهولت و به راحتی صورت پذیرد تا مخاطب بتواند علاوه بر حمل نمودن صحیح بادکنک ها، یک تابلو تبلیغاتی روان نیز در اختیار داشته باشد و تبلیغات شما عزیزان را به صورت رایگان و با دید درست و منطقی به سایر عموم مردم نیز معرفی نماید.

از طرف دیگر اگر قصد این را دارید که داخل بادکنک های تبلیغاتی خود را با گاز هلیوم پر نموده و سپس به مشتریان تحویل نمایید میتوانید پس از تزریق گاز هلیوم دهانه ورودی بادکنک های تبلیغاتی را با یک ربان و یا یک نخ رنگی بسته و چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به مشتریان هدف تحویل نمایید این امر نیز یک جلوه بصری زیبا و چشمگیر را به وجود خواهد آورد.

نحوه بسته بندی بادکنک تبلیغاتی در شرکت دیبا

شایان توجه می‌باشد که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خویش از به روزترین دستگاه های چاپ بادکنک در کارگاه تولیدی خویش بهره برده تا بتواند بهترین کیفیت چاپ را به شما سروران تحویل نماید.

این نکته نیز اهمیت دارد که در نظر داشته باشید که دستگاه‌های چاپ بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا به صورت تمام اتوماتیک بوده و صفر تا صد کار را به درستی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

لذا منظور از صفر تا صد کار این است که دستگاه چاپ بادکنک بادکنک را باد نموده و سپس فرایند چاپ صورت می پذیرد و در مرحله بعد چاپ روی بادکنک خشک شده و در آخر بادکنک های تبلیغاتی توسط دستگاه شمارش شده و در بسته های ۱۰۰ عددی بسته بندی و وکیوم می گردد.

این امر موجب می گردد که شما عزیزان در هنگام استفاده از بادکنک های تبلیغاتی با سهولت تمام بتوانید ۱۰۰ عدد بادکنک در اختیار داشته و همچنین گیره و نی که در بسته هایی با تعداد مشخص ۱۰۰ عددی می باشند در اختیار شما سروران قرار گیرد و شما بتوانید بادکنک ها را با تعداد مشخص شده به مشتریان خود تحویل نمایید.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *