💕 چاپ بالن تبلیغاتی برای انتخابات

تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی برای تبلیغ تمامی مشاغل و کسب و کارها و همچنین برای مناسبت های متنوع ملی و مذهبی و همچنین به جهت انجام کارهای فرهنگی و نیز به جهت تبلیغات ویژه برگزاری انتخابات مختلف نظیر انتخابات مجلس، شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و غیره برای تبلیغ کاندیدهای شرکت کننده در انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است از آنجا که بالن تبلیغاتی یکی از بهترین انواع تبلیغات زود بازده محسوب می گردد و در بازه زمانی بسیار کوتاهی تاثیر خود را بر روی مخاطب و عامه مردم می گذارد و نیز بازخورد بسیار چشمگیری را نیز به همراه دارد، در سال های اخیر مورد توجه عموم مردم و صاحبان مشاغل و ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز برندهای داخلی و خارجی قرار گرفته است.

از این رو شما مشتریان گرامی می توانید از بالن تبلیغاتی به جهت پیشرفت شغلی خویش و نیز دست یافتن به اهداف کوتاه مدت و همچنین بلند مدت مد نظرتان دست پیدا نمائید.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

استفاده از بالن تبلیغاتی برای کاندیدای انتخابات

به همین جهت از آنجا که انتخابات گوناگون در بازه زمانی کوتاه مدت و در ادوار مختلفی برگزار می شود، از این رو با توجه به اینکه تبلیغات برای تمامی انتخابات و برای کاندیداهای مد نظر در مدت زمان کوتاهی و به صورت هدفمند باید انجام شود تا عموم مردم علاوه بر اینکه بتوانند شناخت کافی از کاندیدای مورد نظر خویش بدست آورند، باید با اهداف و خطی مشی های ایشان نیز تا حد زیادی آشنایی پیدا نمایند.

تا بتوانند علاوه بر اینکه آینده کشور خود را به درستی و با یک تصمیم گیری درست بسازند و همچنین بتوانند با دیدی باز به کاندیدای اصلح خود رای دهند و بهترین انتخاب را برای شهر و کشور خویش انجام نمایند.

از این رو شما کاندیدای محترم و همچنین ستاد انتخاباتی کاندیداها می توانید با توجه به ظرفیت بسیار بالای بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی، تبلیغات و شعارهای تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن بر روی بالن تبلیغاتی و یا بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار قابل توجه و تاثیرگذار به مراجعین خویش و یا عموم مردم در سطح شهر و یا در مکان ستادهای تبلیغاتی تحویل ایشان نمائید.

چاپ بالن تبلیغاتی برای انتخابات

بهترین مدل چاپ روی بالن ویژه انتخابات:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که در ارتفاع بسیار مناسبی از سطح زمین و یا مکانی که بالن در آنجا نصب می گردد و فرآیند اوج دهی در مکان مورد نظر صورت می گیرد، قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است بالن تبلیغاتی با توجه به سایز و اندازه بسیار مطلوبی که دارد، بهترین فضا را برای چاپ در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا بتوانید هر آنچه که بهترین بازخورد را برایتان در بر دارد، بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده تا همگان را شگفت زده نماید.

لازم به توضیح است بالن تبلیغاتی با قطر 3 متر الی 5/5 متر قابلیت تولید را دارا می باشد. به همین جهت در نظر داشته باشید که بالن گرد و یا کروی با قطر 3 متر که از دو طرف آن می توان برای چاپ استفاده نمود، شعاع چاپی در حدود 3.5 الی 4 متر برای هر طرف بالن به جهت چاپ به ما فضا می دهد که به عبارتی فضایی در حدود 7 الی 8 متر برای چاپ روی بالن تبلیغاتی در اختیار داشته باشیم.

شما عزیزان می توانید هر آنچه که مد نظرتان می باشد را اعم از متن و نوشته، لوگو، شعار تبلیغاتی و هر آنچه که مد نظرتان می باشد را بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمائید.

باید اذعان نمائیم با توجه به اینکه شرکت دیبا چندین سال در عرصه تولید و چاپ بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و از تجربه مناسبی در این خصوص بر خوردار است، بهترین گزینه برای تبلیغات کاندیداهای عزیز برای انتخابات، استفاده از نام و کد انتخاباتی ایشان و یا استفاده از شعارهای تبلیغاتی و اهداف بلند مدت ایشان در آینده می باشد که تاثیر بسیار زیادی را بر روی مخاطب ایجاد می نماید و موجب می گردد ایشان با دیدی باز و نگاهی درست تصمیم به انتخاب گرفته و در نهایت رای مورد نظر خویش را در درون صندوق های رای بر اساس شنیده ها و مشاهدات خویش بیندازد.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تبلیغاتی برای انتخابات

چاپ بالن تبلیغاتی برای انتخابات

اقدامات لازم برای سفارش بالن تبلیغاتی:

برای تولید بالن تبلیغاتی زمانی در حدود 5 تا 7 روز زمان نیاز می باشد که این زمان بستگی به میزان سفارشات و پیک های کاری قابل تغییر می باشد. از این رو یکی از دوره هایی که ما به جهت حجم بسیار بالای کار باید برنامه ریزی درستی انجام دهیم، فرآیند انتخابات در ادوار مختلف می باشد که مستلزم این است که بتوانیم تدابیر بسیار مناسبی را در شرکت دیبا برای تولید و چاپ و همچنین نصب بالن تبلیغاتی در نظر گرفته تا به درستی و در زمانی مناسب بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی باشیم.

لذا شرکت دیبا با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در صدد این است تا بتواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. به همین جهت مراحل تولید تا نصب بالن تبلیغاتی را در این مقاله به شما سروران عرض خواهیم نمود تا بتوانید بر اساس زمان بندی درست و مناسب اقدام به سفارش بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا نمائید.

انتخاب لوگو و متن تبلیغاتی

شایان ذکر است در اولین اقدام می بایست متن و یا لوگوی مورد نظر خود را در اختیار تیم طراحی شرکت دیبا قرار دهید تا بر اساس داده ها و اطلاعات ارسالی طراحی مورد نظر را برای شما سروران انجام داده و به تایید شما عزیزان برسانیم.

انتخاب رنگ لوگو و رنگ بالن تبلیغاتی

در گام بعدی با استناد به رنگ مورد نظر شما برای بالن تبلیغاتی و همچنین رنگ مورد پسند شما برای چاپ متن و لوگو روی بالن تبلیغاتی، فرآیند تولید و چاپ بالن تبلیغاتی آغاز خواهد شد.

شروع روند چاپ و آماده سازی سفارش

لازم به ذکر است که شرکت دیبا از بهترین کیفیت جنس برنی ( برنی، پارچه مورد استفاده در بالن می باشد) را به کار گرفته تا بهترین بالن تبلیغاتی را تولید نموده و با استفاده از استیکر و یا همان شبرنگ، فرآیند چاپ صورت گرفته و بعد از تست اولیه و در اصلاح فنی تولید کنندگان بالن تبلیغاتی، عملیات نور گیری انجام می شود تا از نبود هر گونه نشتی و سوراخی در بالن مطمئن شویم و سپس سفارش بالن تبلیغاتی برای نصب آماده می باشد.

اجرا و نصب بالن تبلیغاتی

در انتها تیم نصب شرکت دیبا با چک کردن شرایط آب و هوایی و جوی و مطمئن شدن از پایداری هوا به جهت نصب بالن با هماهنگی صورت گرفته در محل شما عزیزان حاضر خواهند شد.

لذا بعد از اتمام نصب بالن، نصابان شرکت دیبا در حدود 3 الی 4 ساعت پس از نصب بالن در محل نصب حضور خواهند داشت تا از کیفیت نصب در محل اطمینان حاصل نموده و بالن تبلیغاتی را با بهترین کیفیت به شما سروران تحویل نمایند.

شما می توانید برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی با کارشناسان متخصص دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

چاپ بالن تبلیغاتی برای انتخابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *