💕 بالن های گازی تبلیغاتی در چه مدل هایی تولید می شوند

مدل های بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن های گازی را می توان امروزه یکی از بهترین انواع تبلیغات در کشور دانست که علاوه بر بازخورد و بازدهی بسیار مطلوب و بسزایی که دارد، از دید مخاطب یک تبلیغات بسیار جذاب و هیجان انگیز محسوب می‌شود و از دید صاحبان مشاغل یک تبلیغات موثر و کارآمد بوده که نسبت به سایر انواع مدل های تبلیغاتی از هزینه بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و به نوعی صرفه اقتصادی چشمگیری برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.

شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین تولید بالن های گازی تبلیغاتی و همینطور بالن ها و سازه های بادی در کشور فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده افتخار همکاری دارد. و همچنین تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا به تمام نقاط کشور جهت نصب و راه اندازی بالن های تبلیغاتی شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن اعزام خواهد شد تا فرایند تبلیغات شما سروران به بهترین شکل ممکن اجرا و عملیاتی شود.

شایان ذکر است که بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا این قابلیت را دارند که در مدل ها و اشکال متنوع و بسیار شیک تولید و عرضه شود. لذا برخی از انواع مدل های متنوع بالن های گازی تبلیغاتی شامل مدل گرد و کروی، مکعب مربع و مکعب مستطیل، مدل قارچی و انواع مدل های دیگر می باشند که هر کدام به نوعی خاص و چشمگیر خواهند بود.

اما لازم به توضیح است که این سوال در ذهن پیش می‌آید که برای کسب و کار خود و تبلیغات برند شما عزیزان چه مدل بالن گازی بیشتر کاربرد خواهد داشت و کارایی و بازدهی مطلوب‌تری به همراه دارد. لذا باید اذعان نماییم که بهترین مدل بالن گازی تبلیغاتی مدل گرد یا همان کروی می باشد که در رنگ ها و سایز های متنوع تولید و عرضه می شود.

مدل های بالن تبلیغاتی

بالن های گازی چه مدل های دارند؟

حال این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که بالن گازی تبلیغاتی، مدل گرد یا کروی با توجه به فرم ظاهری که دارد، زمانی در ارتفاع نصب می گردد سبب میشود که با توجه به حالت آیرودینامیکی که دارد باد را به راحتی از خود عبور داده و در نهایت مانع جلوگیری از تکان های شدید بالن شده و بالن تبلیغاتی به راحتی و با خیالی آسوده در ارتفاع قرار خواهد گرفت تا فرایند تبلیغاتی شما سروران را به عموم مردم نشان دهد.

حال باید به این نکته نیز اشاره نمایم که با توجه به اینکه همه انسان ها در هر گروه سنی که باشند از خردسالی میل به پرواز در ایشان وجود دارد و با استفاده از این حس غریزی که در تمامی انسان ها موجود است می‌توانیم یک بستر بسیار مطلوب برای تبلیغات به وجود آورده و بالن تبلیغاتی مادامی که در ارتفاع قرار دارد می‌تواند نظر عموم مردم را به خود جلب نموده و فرآیند برندینگ کردن و نمایش دادن نشان تجاری و اهداف تبلیغاتی شما سروران را در آسمان به خوبی ایجاد نموده و میسر نماید.

در نظر داشته باشید که از آنجا که تولید بالن های گازی تبلیغاتی یک کار جدید و نوظهور می باشد تاثیر بسیار شگرفی بر مخاطب گذاشته و با توجه به اینکه همه ما انسانها در زندگی شهری با بسیاری از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در زندگی روزمره مواجه می شویم دیگر تاثیر زیاد و بازخوردی برای کسب و کارها به همراه نخواهد داشت. در صورتی که بالن های تبلیغاتی با توجه به اینکه در سال های اخیر استارت کاری آن در ایران خورده است بسیار مورد توجه عموم مردم و همینطور صاحبان مشاغل قرار گرفته است و از تاثیرگذاری بسیار چشمگیر برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید:بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

مناسب ترین ارتفاع برای نصب بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی از یک فرآیند طراحی، تولید، چاپ و نصب پیروی می نماید. لذا از زمانی که شما عزیزان ثبت سفارش بالن تبلیغاتی با اندازه و رنگ و ابعادی که مورد نظرتان می باشد را در شرکت دیبا انجام می‌دهید فرآیند طراحی و تولید بالن تبلیغاتی استارت خورده و سپس بعد از تولید بالن به شکل و اندازه ای که شما عزیزان مد نظرتان می باشد، فرایند چاپ روی بالن تبلیغاتی آغاز می گردد که با توجه به متن و نوشته ایی که شما عزیزان به صورت سفارشی و مختص به کسب و کار خود در شرکت دیبا ثبت نموده اید چاپ روی بالن صورت خواهد گرفت و در آخرین مرحله نصب بالن تبلیغاتی در محل شما عزیزان در هر نقطه از ایران عزیز که باشید انجام خواهد شد.

حال این سوال در ذهن ایجاد می شود که بالن تبلیغاتی بعد از تولید و چاپ در محل شما سروران تا چه میزان اوج دهی خواهد شد و به نوعی به ارتفاع می رود؟

جواب سوال این است که بالن های تبلیغاتی با توجه به اینکه گاز هلیوم داخل آن تزریق می‌شود و از آنجا که گاز هلیوم یک گاز سبک تر نسبت به هوا بوده، موجب می گردد که بالن در ارتفاع قرار بگیرد و تا هر میزان که شما عزیزان مد نظرتان باشد فرآیند نصب صورت خواهد گرفت و هیچ محدودیتی در میزان ارتفاع و نصب بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا وجود ندارد.

اما این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بالن های تبلیغاتی با توجه به رسالتی که دارند و آن این است که باید فرایند تبلیغات را به درستی اجرا و نمایش دهد باید در ارتفاع مناسب نصب شود تا مخاطب در نگاه اول و در کوتاهترین زمان ممکن بتواند متوجه منظور تبلیغاتی شما سروران شود و به نوعی درک درستی از تبلیغات شما عزیزان به دست آورد. چون این امر منوط به این می باشد که بالن در ارتفاع مطلوب و ایده آلی نصب شده باشد و نوشته و یا چاپ روی بالن به اندازه و ابعادی می‌باشد که به درستی از فواصل دور و نزدیک توسط مخاطب و عموم مردم قابلیت خواندن داشته باشد تا مخاطب درک درستی از مفهوم تبلیغاتی شما به دست آورد.

مدل های بالن تبلیغاتی

بهترین ارتفاع بالن تبلیغاتی حدود چقدر است؟

حال تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا به شما سروران این نکته را بیان می نماید که بهترین ارتفاع برای نصب بالن تبلیغاتی ارتفاع حدود ۳۰ الی ۵۰ متر از سطح زمین می باشد که این امر موجب می شود که چاپ روی بالن نمایش درستی از تبلیغات شما سروران را فراهم آورد.

باید در نظر داشت که اگر شما عزیزان در ساختمان بلندی قرار دارید و بالن باید در آنجا نصب شود به این نکته باید توجه داشت که ارتفاع ساختمان در میزان نصب بالن تبلیغاتی در ارتفاع تأثیر بسزایی خواهد داشت.

بدین صورت که اگر یک ساختمان پنج طبقه یک ارتفاعی در حدود ۱۵ متر دارد بهترین ارتفاع برای نصب بالن تبلیغاتی در حدود ۲۰ تا ۲۵ متر خواهد بود که موجب می‌شود که مخاطب و رهگذران و همینطور عامه مردم که با خودروهای شخصی و عمومی از نقاط دور و نزدیک از محل نصب بالن تبلیغاتی شما عزیزان عبور می کنند به درستی بتوانند تبلیغات شما را بر روی بالن مشاهده نموده تا بازخورد چشمگیری برای شما عزیزان و صاحبان مشاغل به همراه داشته باشد.

شعاع دید بالن تبلیغاتی چند متر می باشد؟

بالن های تبلیغاتی با توجه به اینکه در ارتفاع نصب می شوند از فواصل دور و نزدیک به راحتی و به بهترین شکل ممکن قابلیت دید و رویت عموم مردم را دارند و می توانند تبلیغات شما را به زیباترین شکل ممکن به عامه مردم نشان دهند. حال این نکته نیز حائز با اهمیت می باشد که بالن های تبلیغاتی از چه فواصل و چه شعاع دیدی قابل رویت می باشد و می توان به راحتی آن‌ها را مشاهده نمود.

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی با توجه به سایز و ابعادی که دارند از فواصل دور و نزدیک قابل مشاهده می باشد. مثلاً در نظر بگیرید بالنی که سایز ۳ متر می باشد با بالنی که سایز ۵ و نیم متر می باشد مطمئناً از لحاظ دید و از لحاظ مشاهده تا حدودی تفاوت دارد. برای مثال بدین صورت که بالن سایز ۳ متر از فاصله ۹۰۰ متری چاپ آن رویت میشود و خود بالن از فاصله تقریباً ۲ کیلومتری قابل مشاهده می باشد در صورتیکه بالن سایز ۵ و نیم متر از یک فاصله حدود ۱۵۰۰ متری چاپ دیده می‌شود و قابل رویت میباشد و خود بالن از فاصله ۳ کیلومتری مشاهده می‌شود.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

ابعاد و سایز بالن تبلیغاتی

لذا این نکته حائز اهمیت میباشد که زمانیکه سایز بالن در بزرگ ترین حالت ممکن که سایز ۵/۵ متر می باشد، شعاعی چاپ که روی آن انجام می‌شود در سطر اول در حدود ۵ متر ۵/۵ متر طول و یک متر ارتفاع در یک طرف بالن چاپ میشود که در دو طرف بالن یک چیزی در حدود ۱۰ متر تا ۱۱ متر در یک سطر فضای چاپ وجود دارد. در صورتی که شما در سطر دوم فضایی در حدود سه متر در هر طرف بالن فضا برای چاپ در اختیار دارید که در دو طرف بالن فضایی در حدود ۶ متر در سطر دوم فضا برای چاپ در اختیار می باشد.

شایان ذکر است که برای چاپ روی بالن باید به این نکته نیز بسیار توجه شود که وقتی اندازه و سایز کلمات در بزرگ ترین حالت ممکن طراحی شود که برای چاپ روی بالن استفاده شود، بیشتر بازخورد خواهد داشت تا اینکه بخواهیم از کلمات زیاد استفاده کنیم اما در سایز کوچکتر، چون این امر موجب می شود که مخاطب به راحتی نتواند تمام مطالب روی بالن را بخوانند و جنبه تبلیغاتی کار از بین میرود.

در صورتی که مادامی که شما عزیزان از کلمات و ترام های کم، اما در سایز بزرگ استفاده نمایید موجب می گردد مخاطب از فواصل دور و نزدیک به راحتی متوجه چاپ روی بالن شود و در شعاع حرکتی و فاصله بسیار مناسبی از بالن تبلیغاتی بتواند چاپ روی بالن را بخواند و درک درستی از تبلیغات شما عزیزان به دست آورد.

حال باید به این نکته اشاره نماییم که بالن  سایز ۳ متر از فاصله ۹۰۰ متری چاپ آن قابل خواندن میباشد و از فاصله دو کیلومتری بالن دیده می شود، در صورتی که بالن سایز ۳ و نیم متر از فاصله ۱۲۰۰ متری چاپ آن خوانده می‌شود و خود بالن از فاصله دو و نیم کیلومتری قابل ملاحظه می باشد. و در آخر اینکه بالن سایز ۵ و نیم متری از فاصله ۱۵۰۰ متری چاپ آن خوانده میشود و از فاصله ۳ کیلومتری بالن قابلیت دید خواهد داشت.

شما می توانید برای ثبت سفارش چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی و دیگر خدمات شرکت دیبا اعم از تم تولد و پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

مدل های بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *