💕 اجاره پمپ باد بادکنک

قیمت پمپ باد بادکنک

فهرست مطالب

استفاده از پمپ باد بادکنک برای بادکنک تبلیغاتی

بادکنک از آن دسته از وسایل می باشد که برای تمامی مراسمات شادی و سرور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و شما عزیزان میتوانید از بادکنک برای تزیین و دیزاین نمودن محل برگزاری مراسمات و جشن های خانوادگی و عمومی خویش نیز استفاده نمایید. شرکت چاپ دیبا با سالها تجربه در زمینه چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی بهترین محصولات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.
حال با توجه به اینکه در سال های اخیر از این ظرفیت بالقوه بادکنک که مورد توجه تمامی افراد در همه گروه های سنی قرار گرفته به درستی استفاده کنیم، لذا به همین رو یکی از تاثیر گذارترین روش های تبلیغاتی، چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می باشد که می‌تواند تاثیرات بسیار شگرفی را بر روی مخاطب اعمال نموده و این دسته از تبلیغات مانند یک تابلو روان در مسیر درست و هدفمند تبلیغات کسب و کار و تجارت شما را به بهترین شکل ممکن به دید مخاطب و همچنین عامه مردم میرساند.

سرعت بخشیدن در باد کردن بادکنک ها

با توجه به اینکه برای برگزاری جشن ها و همینطور برای استفاده از بادکنک های تبلیغاتی می بایست از یک وسیله برای باد کردن آن ها استفاده نمود تا علاوه بر سرعت بخشیدن به کار باد نمودن بادکنکها، بتوانیم بادکنک ها را در مقیاس زیاد در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ مشکلی و دغدغه ایی آنها را تنها با استفاده از یک عدد پمپ باد برقی بادکنک باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.
لازم به توضیح است پمپ باد برقی بادکنک یک ابزار بسیار کارآمد برای باد نمودن بادکنک ها میباشند که از زمان تولید و عرضه آن در بازار بسیار مورد توجه عامه مردم و همچنین متخصصان و افراد بادکنک آرا قرار گرفته است، چون کار ایشان را برای باد نمودن بادکنک ها بسیار سهل و آسان می نماید.
همچنین لازم به توضیح است که بسیاری از برندهای معتبر مانند فروشگاه های زنجیره ای و همینطور بانک ها که شعبات زیاد و فراوانی در ساعت کشور دارند از بادکنک تبلیغاتی برای تبلیغات برند خود استفاده می نمایند و نیز از این پمپ باد های برقی بسیار استقبال نموده و بهره برداری می نمایند.

خرید پمپ باد برقی بادکنک

بهترین روش جهت استفاده از پمپ باد برقی بادکنک خرید نمودن یک پمپ باد برقی آکبند و نو می باشد و می توانید با خیال راحت در صورت درست استفاده کردن از پمپ باد برقی به مدت چندین سال از آن استفاده نمایید.
اما بعضا دیده شده که برخی از افراد اقدام به اجاره پمپ باد بادکنک می نمایند که این کار تا حدود زیادی منطق ندارد و علت آن این است که به دلیل استفاده مکرر در دفعات و نوبتهای قبلی توسط افراد گوناگون و همچنین کم شدن طول عمر آن، در صورتی که پمپ باد برقی بادکنک بسوزد، شما می بایست علاوه بر هزینه اجاره ای که پرداخت نموده اید هزینه یک پمپ باد را نیز به شخصی که آن را به شما اجاره داده است بپردازید که عملا کاری با ریسک بالا میباشد.
به‌همین دلیل شرکت دیبا به شما سروران پیشنهاد می دهد بهترین روش برای استفاده و بهره برداری از پمپ باد برقی بادکنک به جای اجاره نمودن آن، می‌توانید یک پمپ باد برقی بادکنک را با قیمت بسیار مناسب از شرکت دیبا تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.
اجاره پمپ باد بادکنک

مدل های متفاوت پمپ باد بادکنک:

شایان ذکر است پمپ بادها در مدل های متنوع و انواع گوناگون در کشور موجود می باشند. لذا می توانیم از انواع مدل های پمپ باد پمپ باد برقی و دستی اشاره نماییم. لازم به توضیح است که پمپ باد های دستی برای باد نمودن بادکنک در مقیاس کم استفاده می‌شود و بیشتر مصارف خانگی دارد که شما می توانید برای تولد ها و جشن های خصوصی و خانوادگی خود از این پمپ بادها استفاده نمایید.
به این صورت که ۱ عدد بادکنک را بر روی دهانه پمپ باد فیکس کرده و با توجه به اهرم و یا همان تلمبه ایی که  روی پمپ تعبیه شده است میتوانید بادکنک ها را باد نمایید.
اما در چند سال اخیر یک مدل از پمپ باد تولید و روانه بازار شده است که به آن پمپ باد برقی بادکنک گفته می شود.
شایان ذکر است پمپ باد های برقی در دو مدل تک سوپاپه و دو سوپاپ که به آن نازل نیز میگویند.

تفاوت پمپ باد تک سوپاپ و دو سوپاپ

باید توجه داشته باشید که تفاوت پمپ باد تک سوپاپ و دو سوپاپ در این است که شما می توانید با پمپ باد تک سوپاپه فقط یک عدد بادکنک را دونه به دونه باد نمایید در صورتی که با پمپ باد دو سوپاپه می توانید همزمان دو عدد بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.
شایان ذکر است شرکت دیبا پمپ باد برقی بادکنک را فقط در مدل دو سوپاپه عرضه می نماید. لذا شرکت چاپ دیبا پمپ باد های برقی دو سوپاپه را در دو مدل ۶۰۰ وات با رنگ صورتی و ۷۰۰ وات در رنگ آبی به مشتریان گرامی عرضه میدارد.
از این رو شما عزیزان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید می توانید سفارش خود را در شرکت دیبا برای خرید پمپ باد برقی بادکنک ثبت نموده و عزیزانی که در تهران حضور دارند در همان روز سفارش خود را تحویل گرفته و از عزیزانی که در شهرستان ها و استان های دیگر زندگی می نمایند می توانند پمپ باد خود را در روز بعد از سفارش خویش و در محل مد نظر خود دریافت نمایند.
باید اذعان نماییم که شرکت دیبا به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های پخش کننده پمپ باد برقی در کشور می باشد که  پمپ باد ها را برای شما عزیزان در هر تعداد که مدنظرتان می باشد با کمترین قیمت ممکن برایتان به سراسر کشور ارسال مینماید.
همچنین بخوانید: سازه های بادی تبلیغاتی
اجاره پمپ باد بادکنک

نحوه استفاده از تلمبه برقی بادکنک

پمپ باد های برقی شرکت دیبا دارای دو نازل مجزا و متحرک است و یک دکمه خاموش روشن بر روی پمپ باد نیز میباشد. برای استفاده از پمپ باد برقی بادکنک به راحتی می توانید با خواندن این مطلب اقدام به باد نمودن بادکنک های خود نموده و از آنها بهره برداری و استفاده نمایید.

روش اول

از این رو فقط کافی است که شما دوشاخه برق پمپ باد را به پریز برق متصل نموده و سپس بادکنک ها را بر روی دهانه پمپ‌ باد قرار دهید، لذا می‌توانید دو عدد بادکنک را همزمان بر روی دو نازل قرار داده و یا در صورت دیگر می توانید تک تک بادکنکها قرار داده و باد نمایید. بعد از قرار دادن بادکنک بر روی نازل می توانید دکمه خاموش روشن را بر روی حالت صفر قرار داده که در این صورت نازلها آماده به کار می باشد و شما با فشار دادن نازل به سمت پایین می توانید به راحتی دو عدد بادکنک را حتی به صورت همزمان با هم باد نموده و وقتی میزان باد بادکنک به آن مقداری که مد نظرتان می باشد رسید می توانید فشار دادن نازل را متوقف نموده و بادکنک خود را از روی نازل برداشته و دهانه آن را ببند و مورد استفاده قرار دهید.

روش دوم

نوع دوم که میتوانید از پمپ باد استفاده نمایید به این صورت است که بادکنک ها را بر روی دهانه نازل ها قرار داده و با حالت تک تک و یا حالت دوتایی با دکمه خاموش روشن بادکنکها را باد نمایید و هر زمان که بادکنک به اندازه مورد نظرتان رسید دکمه روشن را خاموش نمایید تا کار کردن پمپ باد متوقف شود. یک نکته مهم برای افزایش طول عمر پمپ باد های برقی این است که باید بدانید زمانی که تعداد ۲۰ الی ۳۰ عدد بادکنک را با پمپ باد برقی خود به صورت مداوم باد نمودی یک وقفه و یک آنتراک سه دقیقه ای به پمپ باد داده و پمپ باد برقی بادکنک را در حالت خاموش قرار دهید تا حرارت موتور کاسته شود و مجدد اقدام به باد نمودن بادکنک ها نمایید و این امر سبب می‌شود که شما عزیزان بتوانید در مدت زمان بسیار طولانی چندین سال با همان کیفیت روز اول از پمپ باد خود استفاده و بهره برداری نمایید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع تم تولد ، گل و نی بادکنک  یا همچنین  پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مناسب ترین مشاوره را در خصوص اجرای بالن های تبلیغاتی خود دریافت نمایید.
همچنین بخوانید: کاربرد چاپ بادکنک
اجاره پمپ باد بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *