جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها

خرید بالن تبلیغاتی مجموعه سوفیا

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می‌شود که بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند نگاه همگان را به خود جلب نماید. در نظر داشته باشید که تمامی انسان ها در هر گروه سنی که باشند به صورت ناخودآگاه و غریزی به هر جسمی و شئ ای که در آسمان باشد چه به صورت معلق و چه به صورت متحرک، سبب می شود که نگاه ایشان به آن جلب شده و این بهترین ظرفیت ممکن می‌باشد که ما میتوانیم از بالن تبلیغاتی به عنوان یک تبلیغات هدفمند در مسیری درست استفاده و بهره برداری نماییم.

ارتفاع بالن تبلیغاتی از زمین

لازم به توضیح است با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی در ارتفاع حدود ۵۰ از سطح زمین قرار می گیرد و یا از آن محلی که قرار است بر روی آن نصب شود تا ارتفاع ۵۰ متر اوج میگیرد و گازی که داخل بالن تبلیغاتی تزریق می گیرد گاز هلیوم می باشد که سبب می شود بالن به صورت معلق در هوا قرار گرفته فرآیند تبلیغات را به بهترین شکل ممکن میسر سازد.
در سال های اخیر بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و همینطور واحدهای کسب و کار در مقیاس های بزرگ و کوچک در داخل کشور و در نقاط مختلف تاسیس و راه اندازی شده است.
لذا از این رو تمامی این واحدهای صنفی و مشاغل نیاز به تبلیغات هدفمند داشت تا بتوانند کالا و محصولی را که توزیع و یا تولید و عرضه می نمایند به مشتریان هدف خود معرفی نموده و از تبلیغاتی که استفاده میکنند به بهترین شکل ممکن بهره مند شده و بازخورد مطلوبی را دریافت نمایند.
لذا از این رو یکی از بهترین انواع تبلیغات که بسیار مورد توجه مدیران و صاحبان مشاغل قرار گرفته است بالن تبلیغاتی می باشد که در سال های اخیر مورد استقبال هم مدیران برندها و هم عامه مردم قرار گرفته است.

بهترین زمان استفاده از بالن تبلیغاتی

یکی از بهترین مواقعی که از بالن تبلیغاتی می‌توان بهره مند شویم استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها می باشد. در نظر داشته باشید که افتتاحیه هر شغل و کسب و کاری که در کشور قرار است صورت بگیرد باید به نحوی باشد که مخاطب را از روز اول به سمت خود گرایش داده و معرفی درست و منطقی از آن شغل و برند صورت بگیرد.
لذا از این رو شما به کمک بالن تبلیغاتی می توانید به نوعی برند خود را در مکانها و محل های مختلف به اهتزاز در آورده تا هر شخصی که از محل واحد کسب و کار شما عبور میکند بتواند به راحتی تبلیغات شما را ملاحظه نموده و با آن شناخت کافی پیدا نماید.
بدین صورت شما می توان نام و نشان تجاری خود را در دراز مدت در ذهن مخاطب حک نموده و موجب گردید که ایشان با توجه به محصولی که میخواهد خریداری نماید در صورت نیاز و در اولین تصمیم گیری به واحد کسب و کار شما مراجعه نمایند. لذا این امر موجب می گردد فروش بیشتر محصولات و همچنین سودآوری روزافزون برای شما در را بر داشته باشد.
بالن تبلیغاتی مجموعه سوفیا

مزیت بالن تبلیغاتی نسبت به سایر انواع تبلیغات:

امروزه مدل های متنوعی از تبلیغات در کشور وجود دارد که شما عزیزان و سروران میتوانید از هر یک از این تبلیغات استفاده نموده و بهره برداری نمایید.
اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای چه تبلیغی قرار است چه مقدار هزینه انجام دهید و نتیجه آن به چه صورت خواهد بود و یا چه مقدار برای شما بازدهی و بازخورد به همراه خواهد داشت. لازم به توضیح است با توجه به شرایط اقتصادی فعلی که تا حدودی تمامی مشاغل و کسب و کارها را درگیر بحران نموده است این نکته مهم است که بتوانید با حداقل هزینه بهترین بازدهی را به دست آورید و تبلیغاتی درست و منطقی به صورتی که مورد توجه عامه مردم قرار بگیرد انجام نمایید.
لذا شایان ذکر است که بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات هستند که علاوه بر اینکه بازدهی و بازخورد بسیار زیادی را در بر خواهد داشت از قیمت منطقی و بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشد و شما عزیزان میتوانید با کمترین و یا حداقل صرف هزینه یک تبلیغات هدفمند و پر بازده را در اختیار داشته باشید.

تبلیغ پر بازده چگونه است؟

این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از تبلیغات که در سراسر کشور انجام می شود برخی از آن ها بازدهی مطلوبی ندارند و منسوخ شده‌اند و دیگر مورد توجه عموم مردم قرار نمی گیرد و همینطور تعدادی از مدل های متنوع تبلیغات نیز بسیار گران قیمت میباشند که هر فروشگاه و یا واحد تولیدی و تجاری نمی‌توانند از آن استفاده نموده و بهره مند گردد.
لذا از این رو مدیران و صاحبان کسب و کارها با نگاه بیزینسی و همین طور تجاری که دارند می توانند با یک تحقیق و بررسی منطقی با بهترین نوع تبلیغات که باعث برند شدن کالا و محصول ایشان می گردد و در جهت سودآوری و فروش بیشتر به ایشان کمک بسزایی خواهد نمود، آشنا شده و اقدام به استفاده از این تبلیغات نمایند.
شایان ذکر است با یک بررسی اجمالی به این نکته پی خواهید برد که استفاده از بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی در عصر حاضر بهترین و منطقی ترین راه به جهت سودآوری و برندینگ شدن می باشد و موجب می‌گردد که شما عزیزان پا به عرصه تبلیغات هدفمند گذاشته و از فواید آن بهره مند شوید.
همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی بزرگ
بالن تبلیغاتی شیرینی سرا

سایر موارد استفاده از بالن

بالن تبلیغاتی از آن دسته تبلیغات است که برای تمامی مشاغل و تمامی گروه های صنفی قابلیت استفاده و بهره‌برداری نیز دارد.
از این رو شما سروران برای آنکه در هر شغل و کسب و کاری که فعالیت دارید می‌توانید برای تبلیغات برند و محصول خود از بالن تبلیغاتی استفاده نموده و در محیط واحد صنفی خود و شرکت و یا واحد تولیدی همچنین هر محلی که در آن فعالیت می نمایید فرایند نصب و اوج دهی بالن در آنجا صورت گرفته و تحویل شما عزیزان گردد.
لازم به توضیح است که یکی از مواردی که از بالن تبلیغاتی در آن بسیار استفاده می شود در محل نمایشگاه های تخصصی و یا هر نمایشگاهی که به هر منظوری در کشور اقدام به فعالیت می نماید و راه اندازی می گردد نصب می شود.
از این رو واحدهای صنفی و تولیدی که در نمایشگاه ها به منظور معرفی کالا و محصول خود حضور به هم می رسانند،  میتوانند از ظرفیت بالقوه بالن تبلیغاتی در محل غرفه و یا فضای محوطه نمایشگاه استفاده نموده و با توجه به تعداد کثیری از عموم مردم که در این نمایشگاه ها از سراسر کشور بازدید کرده و یا حضور به هم می رسانند، می‌تواند یک بستر بسیار مناسب برای معرفی کالا و محصول شما عزیزان به عامه مردم باشد.

استفاده از بالن تبلیغاتی در زمینه تحقیقاتی

یکی دیگر از موارد استفاده از بالن، به جهت امور پژوهشگاهی و تحقیقاتی می باشد. از این رو بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی که در مرحله تحقیقات و پژوهش فعالیت دارند می توانند از بالن بهره مند شده و کارهای آزمایشگاهی خود را با استفاده از بالن انجام دهند تا نتایج اولیه مطلوبی را به دست آورند.
لازم به توضیح است که یکی دیگر از انواع بالن تبلیغاتی که به صورت ثابت در محل قرار می‌گیرد و به آن سازه های بادی نیز گفته می شود بسیار مورد توجه مدیران و عامه مردم قرار گرفته است.
از این رو شما عزیزان میتوانید با توجه به اشکال مختلفی که می توان از سازه های بادی ساخته شود بهره مند شده و یک کانتر و یا یک محل بسیار شیک و لوکس را برای ارائه محصولات و خدمات به عامه مردم ساخته و از آن به جهت تبلیغات برند و نشان تجاری خود استفاده نمایید.
لازم به ذکر است شرکت چاپ دیبا که به صورت تخصصی در زمینه تولید بالن و چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می نماید این نوید را به شما عزیزان می دهد که هر گونه بالن تبلیغاتی که مدنظر شما سروران میباشد با هر شمایل و اشکالی که در ذهن دارید را تیم طراحی شرکت دیبا آنرا به بهترین شکل ممکن تولید و در محل شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید نصب می نماید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *