💕 بالن تبلیغاتی دست دوم

فروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان

فهرست مطالب

بالن های تبلیغاتی از اثر بخشی بسیار زیادی برخوردار می باشد که در بازه های زمانی کوتاه مدت و همچنین بلند مدت مورد استفاده قرار می گیرد و بازخورد بسیار بالایی را برای سفارش دهنده بالن تبلیغاتی در بر خواهد داشت. حال در نظر داشته باشید که شما سروران میتوانید از بالن تبلیغاتی برای تمامی مشاغل و کسب و کارها استفاده نمایید و یک تبلیغات درست و در مسیر مناسب به جهت بهره وری و دریافت بازخورد تبلیغاتی خود استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که بسیاری از برندهای مختلف چه داخلی چه خارجی، که در کشور عزیزمان ایران فعالیت مستمر دارند و یا شروع به فعالیت نموده اند، از ظرفیت بالقوه بالن تبلیغاتی که در سالیان گذشته برای تمامی صاحبان مشاغل ثابت گردیده است، استفاده نموده و این بالن های تبلیغاتی را به جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود مورد توجه و استقبال قرار می دهند.

چاپ بالن تبلیغاتی با شکل دلخواه:

از این رو شرکت چاپ دیبا به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده و چاپ کننده بالن تبلیغاتی در ایران فعالیت نموده و سالیان دراز در این امر فعالیت می نماید، لذا این نوید را به شما سروران و مشتریان گرامی می دهد که بالن های تبلیغاتی را به هر شکل و با هر ابعادی که مد نظرتان می باشد در کوتاهترین زمان ممکن تولید نموده و با هر لوگو و متنی که مورد توجهتان نیز می باشد فرآیند چاپ صورت گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید فرایند نصب و اجرای عملیاتی بالن تبلیغاتی توسط کادر مجرب نصب شرکت دیبا انجام خواهد گرفت. لازم به توضیح است که باید اذعان نماییم که برخی شرکت‌ها به خاطر بهره‌ وری بالاتر و سود دهی بیشتری که مدنظرشان می باشند، ازبالن های تبلیغاتی دست دوم استفاده می نمایند.

همچنین بخوانید: قیمت اجاره بالن های تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی دست دوم

بالن های تبلیغاتی در سایز های مختلف:

به این صورت که از قبل تعدادی بالن تبلیغاتی را در سایزها و رنگ بندی های مختلف آماده نمود و فقط چاپ‌های آن را تغییر می‌دهند. به این صورت که مثلاً یک مشتری تقاضای نصب بالن برای یک بازه زمانی مشخص را دارد با چاپ مد نظر ایشان که این فرآیند صورت گرفته و طبق توافقی که می کنند بالن مورد نظر را در موعد مقرر نصب نموده و در موعد مشخص شده نیز تحویل می‌گیرند و برای مشتریان بعدی نیز فقط چاپ روی بالن را تغییر داده و مجدد این فرایند انجام می‌شود.

 تفاوت سفارش تولید بالن تبلیغاتی با بالن دست دوم:

لازم به ذکر است تفاوت اینکه بالن تبلیغاتی را به خواست و به سلیقه شما سروران در شرکت دیبا تولید نمایید و با آن رنگ چاپی که مد نظرتان می باشد فرایند چاپ روی آن صورت بگیرد تا این که شما بخواهید یک بالن را به عنوان دست دوم دریافت نمایید بسیار متفاوت است .

چون در صورت تولید به سفارش شما سروران تمامی نکات به خواست شما عزیزان اجرایی و عملیاتی می شود، اما در سفارش بالن تبلیغاتی دست دوم می‌بایست از ظرفیتی که موجود هست و از بالنی را که از قبل تولید شده و کیفیت نامطلوبی نیز به خاطر کثرت نصبهایی که از یک بالن صورت گرفته است به هیچ عنوان بازخورد مطلوبی را برای شما در بر نخواهد داشت زیرا دارای نشتی های بسیار بالایی نیز می باشد و به خاطره قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مثل تابستان و زمستان از بهره وری پایینی نیز برخوردار می باشد و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه مدت به خاطر از بین رفتن کیفیت پارچه در بازه زمانی طولانی مدت، بالن به صورت خودکار گاز را از خود خارج نموده و بالن اصطلاحاً سقوط خواهد نمود.

لذا با توجه به توضیحاتی که خدمت شما سروران عرض گردید، بهترین روش برای استفاده از بالن تبلیغاتی سفارش دادن اختصاصی برای تولید بالن به سلیقه و با مشخصات مد نظر شما سروران میباشد که در بر گیرنده تمامی نکات ریز و درشت با توجه به نکات اعلامی از سمت شما مشتریان گرامی خواهد بود.

همچنین بخوانید: قیمت بالن بر چه اساسی محاسبه می شود

بالن تبلیغاتی دست دوم

 انواع قطر بالنهای تبلیغاتی:

شایان ذکر است بالن های تبلیغاتی در مدل های گوناگون و در رنگ بندی های متفاوت و همچنین در سایزهای متنوع توسط شرکتهای تولید کننده بالن تبلیغاتی تولید و عرضه می گردد. لذا شرکت دیبا به عنوان یکی از برترین و بهترین شرکت های تولید کننده بالن تبلیغاتی در کشورمان ایران می باشد که تمامی سفارشات خود را به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن ارسال و نصب می نماید.

انواع مدل ها و شکل های متنوع بالن:

با توجه به اینکه بالن ها در چه اشکال و مدل های متنوع تولید می شوند مثل مدل گرد یا کروی، مدل مکعب مستطیل یا مکعب مربع، مدل قارچی، مدل هواپیما برای کارهای پژوهشگاهی و سازه های بادی، که این امر سبب می گردد تا آنها را برای عرضه به مشتریان گرامی بر اساس قطر و سایز آن معرفی نمایید. در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی از قطر ۳ متر الی ۵ و نیم متر تولید و برای مشتریان گرامی نصب می گردد

برای این که بتوانیم یک معیار درستی از قطر و سایز و اندازه بالن های تبلیغاتی به شما سروران ارائه نماییم باید اذعان کنیم که هر یک از قطرهایی که با توجه به سفارش مشتری تولید می گردد که میزان مشخصی پارچه مورد استفاده قرار می گیرد که این بالن ها در ابعاد مختلف به میزان مشخصی پارچه که از کیفیت جنس برنی برای شرکت مارون صنعت اصفهان نیز می باشد تولید شده و همچنین هر یک از بالن ها تعداد مشخصی سیلندر گاز هلیوم به جهت اجرای برای آنها استفاده می‌شود که در مدل های مختلف میزان پارچه و میزان سیلندر گاز هلیوم نیز متغیر خواهد بود و با توجه به شرایط سفارش شما مشتریان گرامی قیمت بالن تبلیغاتی به صورت به روز و تمام شده خدمت شما سروران ارائه می گردد. برای مثال در بالن قطر ۳ متر مدل گرد دو عدد سیلندر گاز برای اوج دهی استفاده میشود در صورتی که برای بالن قطر ۵ و نیم متر در همان مدل گرد تعداد ۸ عدد سیلندر گاز برای اوج بدهی استفاده خواهد شد که این امر نیز باعث افزایش چشمگیر قیمت در بالن قطر ۵/۵ متر خواهد بود.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی دست دوم

 نحوه چاپ روی بالن تبلیغاتی:

 در این مقاله قصد داریم توضیحات مفیدی در خصوص نحوه چاپ روی بالن تبلیغاتی به شما سروران ارائه نماییم تا به مقدار کافی با فرایند چاپ روی بالن آشنایی پیدا کرده و راحت تر بتوانید جهت سفارش بالن تبلیغاتی و همچنین نحوه چاپ روی بالن آشنایی پیدا نموده و برای دفعات بعدی از همان بالن تبلیغاتی به منظور سایر تبلیغات خویش بهره ببرید. لازم به توضیح است با توجه به اینکه بالن های تبلیغاتی از جنس برنی تولید می شوند و کیفیت جنس برنی مانند سفره های غذا می باشد که همه ی ما کم و بیش با نوع پارچه سفره آشنایی داریم و به همین صورت چون از ماندگاری مطلوبی برخوردار میباشد به جهت تولید بالن و همچنین چاپ استفاده می .گردد

استفاده از برچسپ یا استیکر ها در تولید بالن تبلیغاتی:

با توجه به اینکه پارچه برنی قابلیت این را ندارد که بتوانیم مانند چاپ بادکنک به روش سیلک روی آن فرآیند چاپ را انجام دهیم، لذا نیاز می باشد که از برچسب یا همان شبرنگ که در اصطلاح تولیدکننده‌های بالن تبلیغاتی آن استیکر نیز گفته می‌شود به جهت چاپ بهره برده و این شب رنگ ها با دستگاههای تمام اتوماتیک با توجه به فونت و مقدار و اندازه ایی که شما عزیزان مد نظرتان می باشد برش خورده و نهایتاً به صورت کاملاً منظم و حرفه ای بر روی بالن تبلیغاتی چاپ صورت خواهد گرفت.

نکته مهم در امر چاپ بالن تبلیغاتی این است که این امکان برای شما سروران وجود دارد که بتوانید به دفعات چاپ روی بالن تبلیغاتی را تغییر داده و یک چاپ جدید یا یک لوگو جدید به صورت استیکر بر روی بالن تبلیغاتی چاپ گردد. به این صورت که استیکر های قبلی با توجه به شرایط خاص از روی بالن برداشته می شود و استیکر های جدید یا همان لوگوی جدید، مجدد روی بالن تبلیغاتی چاپ و نصب می گردد و مجدد قابل بهره برداری خواهد بود.

همچنین بخوانید: بالن تبلغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

بالن تبلیغاتی دست دوم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *