💕 اوج دهی بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

برای اوج دهی بالن تبلیغاتی باید به این نکته اشاره نماییم که پس از اینکه بالن تبلیغاتی مد نظر شما عزیزان، فرآیند تولید مطابق رنگ و چاپ اختصاصی هر یک از شما مشتریان گرامی صورت گرفت، سپس سفارش مورد نظر تحویل به تیم نصب شرکت دیبا می گردد.

با توجه به مکان و شهری که شما عزیزان در هر نقطه از کشور که قرار دارید تیم نصب شرکت دیبا در محل مورد نظر حاضر شده و فرآیند نصب و اوج دهی صورت خواهد گرفت.

حال این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که مادامیکه کارشناسان و تیم نصب شرکت دیبا در محل شما حاضر می‌شوند، بهترین جانمایی و مکان برای نصب بالن تبلیغاتی را با مشورت شما عزیزان و مشتریان گرامی انتخاب نموده و این کار با توجه به تخصص و تجربه کارشناسان صورت می گیرد تا علاوه بر اینکه بهترین دید و بازخورد را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد از سوی دیگر یک نقطه امن و قابل اتکا باشد تا بتوان بالن را در آنجا نصب نمود.

همچنین بخوانید: مجوز بالن تبلیغاتی

نحوه اوج دهی بالن تبلیغاتی توسط تیم اجرایی

شایان ذکر است ابتدا کارشناسان ما بالن تبلیغاتی را به وسیله گاز هلیوم پر و تزریق نموده تا بالن فرم ایده آل خود را به دست آورد، سپس با توجه به جانمایی که صورت گرفته مراحل اوج دهی بالن صورت می پذیرد و در انتها طناب بالن تبلیغاتی در محلی که مشخص شده متصل می‌گردد تا فرایند مهار بالن به درستی انجام گردد.

باید توجه داشته باشید که متخصصان نصب شرکت دیبا در هنگام نصب نیز نکات مفید و کلیدی و همینطور آموزش لازم را به شما عزیزان خواهند داد تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن بالن تبلیغاتی خود را تامین و نگهداری نمایید تا علاوه بر انجام یک تبلیغات پر بازخورد و پر بازدید، بهترین مکان برای نصب را انتخاب نموده و در بازه زمانی طولانی از بالن تبلیغاتی خود بهره وری لازم را نمایید.

اوج دهی بالن تبلیغاتی

طریقه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی:

1.انتخاب مدل بالن تبلیغاتی:

اولین قدم در امر ثبت سفارش بالن تبلیغاتی این است که شما عزیزان باید مدل بالن تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید. بدین صورت که اعلام می کنید بالن گرد یا کروی می خواهید یا بالنی که با اشکال مختلف می بایست تولید گردد، مانند مکعب مربع و مکعب مستطیل تولید شود.

2.انتخاب رنگ بالن:

بعد از اینکه مدل بالن تبلیغاتی مشخص گردید، می بایست رنگ بالن تبلیغاتی و همینطور قطر بالن تبلیغاتی انتخاب شود تا بر اساس سایز مد نظر شما سروران با رنگی که مورد توجه تان می باشد فرآیند تولید صورت گرفته و کار به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای کسب و کار شما عزیزان توسط شرکت چاپ دیبا تولید شود.

3.متن و لوگو اختصاصی:

سپس می بایست متن چاپ و یا لوگویی که باید روی بالن تبلیغاتی به صورت اختصاصی برای شما چاپ گردد را نیز به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل داده تا بر اساس هر آنچه که مد نظر شما سروران می باشد فرایند چاپ صورت پذیرد.

لازم به توضیح است که باید شما عزیزان به این نکته نیز توجه داشته باشید که بهترین روش برای چاپ روی بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی این است که از کلمات کلیدی استفاده شود.

لذا مادامیکه تعداد کلمات روی بالن تبلیغاتی کم اما در سایز بزرگ چاپ گردد، باعث می گردد که مخاطب در ارتفاع به راحتی متن تبلیغاتی شما عزیزان را مطالعه نموده و عموم مردم به بهترین شکل ممکن متوجه منظور تبلیغاتی شما عزیزان گردند.

4.محل نصب و شهر موردنظر

سپس می‌بایست شهر مورد نظر در هر نقطه از کشور که حضور دارید را مشخص نموده و جایی که بالن تبلیغاتی باید در آن نصب شود را نیز اعلام نمایید.

5.طراحی و تولید سفارشات:

مادامیکه ثبت سفارش صورت گرفت، لذا کار به مرحله تولید و چاپ رسیده و طبق زمان بندی که در هنگام ثبت سفارش به شما عزیزان اعلام شده است تیم نصب شرکت دیبا در محل شما سروران به جهت نصب و اجرای بالن حضور خواهد یافت.

سپس در آخرین مرحله بالن تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن نصب و اجرای آن انجام خواهد شد و بالن تقدیم حضورتان می گردد.

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

اوج دهی بالن تبلیغاتی

جدیدترین رنگ بندی های بالن تبلیغاتی:

در سال‌های گذشته با توجه به اینکه شرکت مارون صنعت اصفهان اولین و بهترین تولید کننده پارچه برنی که به جهت تولید بالن استفاده می گردد می باشد، رنگ بندی های پارچه های بالن را در رنگ های اصلی تولید و عرضه می نمود، لذا شرکت دیبا نیز بر اساس رنگ های موجود می توانست فرآیند تولید بالن را نیز صورت داده و به مرحله چاپ رسانده و تقدیم شما سروران نماید.

اما هر چه جلوتر آمدیم با توجه به اینکه استقبال فراوانی از سمت شما مشتریان و سروران گرامی به جهت استفاده و بهره‌برداری از بالن تبلیغاتی به عنوان یک تبلیغات بسیار کارآمد و تأثیرگذار صورت گرفت، لذا با توجه به درخواست هایی که شما عزیزان از ما داشتید.

ما این درخواست ها را با شرکت مزبور در میان گذاشتیم توانستیم این مهم را به مرحله اجرا رسانیم که رنگ بندی های پارچه برنی دارای تنوع زیاد باشد تا بتوانیم بالن های تبلیغاتی را در رنگ‌های شاد و مفرح و با توجه به خواست شما عزیزان تولید و به مرحله اجرا برسانیم.

به همین دلیل در سال ۱۴۰۱ شرکت های تولیدکننده پارچه برنی بر آن شدند که رنگ هایی نظیر کرم، سبز تیره، سبز فسفری، آبی روشن، آبی تیره، نارنجی و بسیاری رنگ های دیگر را در خط تولید خود اضافه نموده تا ما بتوانیم برای تولید بالن تبلیغاتی از این رنگ های بسیار خاص و شکیل برای سفارشات شما عزیزان استفاده و بهره برداری نماییم.

لذا به همین جهت به شما عزیزان این نوید را می‌دهیم که هر رنگ مورد نظری که برای تبلیغات برند خود و تولید بالن تبلیغاتی انتخاب نموده اید (البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بالن باید از رنگی برخوردار باشد که در ارتفاع به خوبی خود را به مخاطب نشان داده و چشم‌هایشان را مجذوب خود نماید) می توانید سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن فرآیند تولید و چاپ آن توسط شرکت دیبا انجام شود و به مرحله اجرا برسد.

لذا به شما عزیزان اعلام می نمایم که در روزهای آتی بسیاری از نمونه‌های تولید شده برای مشتریان گرامی را در صفحات مجازی نظیر اینستاگرام و همینطور سایت رسمی شرکت دیبا و یوتیوپ و فیسبوک و توئیتر بارگذاری خواهیم نمود تا بتوانید نمونه های بصری بالن های مذکور را ملاحظه نموده و تصمیم درستی برای انتخاب رنگ بالن تبلیغاتی داشته باشید.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

اوج دهی بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *