جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک آرایی برای افتتاحیه

چاپ بادکنک ما دوتا

فهرست مطالب

در سال های اخیر بسیاری از برندهای معتبر و صاحبان مشاغل برای معرفی محصول و کسب و کار خود اقدام به برگزاری افتتاحیه در محل واحد تولیدی و یا صنفی خود می نمایند.

در این مواقع مدیران مشاغل، تعدادی زیادی از همکاران، دوستان و… را در روز افتتاحیه برند و کسب و کار خویش دعوت می نمایند تا مراسم با شکوهی برای شغل و محصول خویش برگزار نمایند.

از این رو ایشان اقدام به استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغات اعم از چاپ کاتالوگ و بروشور معرفی محصول و یا کسب و کار جدید، چاپ بنر، قرار دادن استندهای تبلیغاتی، چاپ بادکنک تبلیغاتی، قرار دادن بالن تبلیغاتی در محیط داخلی و خارجی محل کسب و کار و بسیاری انواع گوناگون تبلیغات استفاده می نمایند.

یکی از بهترین انواع تبلیغات که بسیار خاص و چشم نواز بوده و در نگاه اول نگاه مخاطب را به سمت خود جلب می نماید بادکنک آرایی در محل افتتاحیه می باشد.

انواع مختلف بادکنک آرایی برای افتتاحیه ها:

برای انجام بادکنک آرایی در محل افتتاحیه ها می توان از روش های مختلفی استفاده نمود که ما سعی داریم در این مقاله روش هایی که بیشتر مرسوم بوده و توسط صاحبان مشاغل استفاده شده است و نیز بازخورد قابل توجهی را به همراه داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.

یکی از رایج ترین انواع بادکنک آرایی برای افتتاحیه ها قرار دادن طاق بادکنک آرایی در محل ورودی افتتاحیه می باشد که علاوه بر جلوه بصری زیادی که دارد،  بسیاری از عامه مردم را که در آن حوالی مشغول تردد هستند به سمت خود جلب نموده و یک حس کنجکاوی در ایشان بوجود می آورد.

از دیگر روش ها، استفاده از بادکنک های بزرگ تبلیغاتی که می تواند بصورت چاپ شده با نام محصول و برند اختصاصی شما نیز باشد که در فضای داخلی محل افتتاحیه که با گاز هلیوم پر می شود و بصورت معلق در فضا نیز قرار می گیرد که میتوان در چند جای مختلف در محیط کسب و کار قرار گیرد نام برد.

از این رو می توانید برای چاپ بادکنک و هم چنین اجرای استند بادکنک از شرکت های فعال در این زمینه یاری بطلبید. در این میان شرکت چاپ بادکنک دیبا به ارائه انواع با کیفیت ترین محصولات چاپ بادکنک می پردازد.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی با چاپ بادکنک

بادکنک آرایی برای افتتاحیه

چاپ بادکنک تبلیغاتی به همراه بادکنک آرایی:

یکی از بهترین روش های تبلیغات که بسیار مورد توجه برند های معتبر قرار گرفته و همچنین مشتریان به سمت آن گرایش دارند چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که علاوه بر جلوه خاصی که به محل کسب و کار میدهد یک تبلیغات بسیار ارزان قیمت و کار آمد نیز محسوب می شود.

شما عزیزان برای چاپ بادکنک می توانید لوگو و نام تجاری و هر آنچه که مد نظر دارید را با رنگ سازمانی خود بر روی بادکنک چاپ نموده و علاوه بر معرفی شغل، کالا و محصول خود این بادکنک های تبلیغاتی را با کمک افرادی که بادکنک آرایی انجام می دهند در زمان افتتاحیه ها بصورت طاق بادکنکی یا اشکال مختلف بادکنک آرایی استفاده نموده و همچنین در ایام مختلف در طول سال به مشتریان خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارائه نمایید.

بادکنک گازی تبلیغاتی به منظور بادکنک آرایی:

یکی از بهترین روش ها برای بادکنک آرایی این است که داخل بادکنک تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و دهانه ورودی بادکنک را با یک ربان رنگی بسته و سپس در محیط بسته و در محل ولحد تجاری خویش بادکنک ها را رها نمائید تا به سقف بچسبند.

لذا این امر موجب می شود در کنار جلوه بسیار خاصی که ایجاد می نماید، بتواند در اولین نگاه چشم هر بیننده ای را به بادکنک های تبلیغاتی معطوف نموده و مخاطب منظور تبلیغاتی شما را به درستی و با دید باز و به کمک خلاقیتی که بکار برده اید ببیند و مشاهده نماید.

لذا به شما عزیزان این نکته را نیز بیان می نماییم که می توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی با رنگبندی جور و یا الوان بهره ببرید که می تواند بسیار چشم نواز عمل نموده و با توجه به رنگ ترکیب رنگ های شاد مخاطب را بهتر به خود جذب می نماید.

همچنین بخوانید: رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

بادکنک آرایی برای افتتاحیه

چاپ بادکنک با رنگ و تم سازمانی:

برندهای مختلف و صاحبان مشاغل در ادوار گذشته اقدام به انتخاب رنگ و تم سازمانی مختص به خویش نموده اند و کلیه امورات تبلیغاتی را با بکار گیری از رنگ سازمانی خود انجام می دهند.

از این رو شرکت چاپ دیبا که سابقه همکاری با بسیاری از شرکت های معتبر داخلی و خارجی را دارد این نوید را به شما سروران می دهد که چاپ بادکنک تبلیغاتی را با استفاده از بهترین انواع بادکنک با رنگ اختصاصی مد نظر شما انجام می دهد که شما عزیزان می توانید علاوه بر انتخاب رنگ بادکنک متناسب با تم سازمانی خود، رنگ استفاده شده برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را نیز انتخاب نمایید.

پرسنل شرکت چاپ دیبا با استفاده از خلاقیت فردی و تیمی خود و بکارگیری تجارب ارزنده ای که در طی چندین سال فعالیت در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی بدست آورده اند، در تمامی مراحل چاپ بادکنک، مشاوره ای تخصصی و رایگان را به شما سروران ارائه می نمایند.

استفاده از بالن تبلیغاتی برای افتتاحیه واحدهای تجاری:

بالن تبلیغاتی یک تبلیغات خاص و به نوعی بسیار چشمگیر محسوب می شود که می تواند معرف بسیار درستی از نوع کسب و کاری که انجام می دهید و یا محصولی که تولید می نمائید باشد.

باید در نظر داشته باشید که شما عزیزان برای افتتاحیه کسب و کار خود می توانید با توجه به رنگی که مد نظرتان می باشد سفارش بالن تبلیغاتی اختصاصی خود را در شرکت دیبا ثبت نموده و سپس متن مورد نظر خود را برای طراحی و در نهایت چاپ روی بالن به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل نمائید.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که شما عزیزان باید توجه داشته باشید که در زمان افتتاحیه کسب کار خود بهترین روش برای استفاده تبلیغات چشمگیری مانند بالن تبلیغاتی این است که فقط و فقط نام کسب و کار و نوع فعالیت خود را در اندازه ۳ الی ۴ کلمه اما بصورت بسیار بزرگ و چشمگیر بر روی بالن چاپ نمائید.

علت این امر آن است که مخاطب بتواند به راحتی از فواصل دور و نزدیک به تبلیغات شما در ارتفاع دقت نموده و در نهایت متوجه نوع کسب و کار شما و منظور تبلیغاتی شما عزیزان گردد.

همچنین بخوانید: استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبابادکنک آرایی برای افتتاحیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *