جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بالن تبلیغاتی برای تبریک تولد

طراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در ۱۰ روز

فهرست مطالب

از بالن تبلیغاتی علاوه بر جنبه های بیزینسی و تبلیغاتی می توان برای انجام امورات فرهنگی و اجتماعی، اعیاد ملی و مذهبی، تبریک مناسبت های خانوادگی و شخصی مانند تبریک تولد، ولنتاین، سالگرد عروسی و بسیاری دیگر از موارد خاص استفاده و بهره برداری نمود.

کاربرد بالن های تبلیغاتی

لازم به ذکر است از آنجا که بالن تبلیغاتی یک گزینه بسیار ایده آل و تاثیرگذار به منظور انجام امور تبلیغاتی محسوب می شود و در آسمان و در ارتفاع مطلوبی نیز فرآیند نصب آن صورت می پذیرد، به همین دلیل می تواند چشم هر بیننده ای را در فواصل کم و زیاد به خود معطوف نماید و در اولین نگاه چشم هر شخصی به بالن تبلیغاتی خیره خواهد شد.

در سال های اخیر علاوه بر استفاده از بالن تبلیغاتی برای کارهای تجاری، بالن کاربردهای دیگر خود را به عموم مردم نشان داده و این ظرفیت بالقوه خویش را به دید عموم مردم رسانده است، که یکی از بهترین موارد آن تبریک تولد خواهد بود.

از همین رو مادامی که شما عزیزان قصد تبریک گفتن خاص و سوپرایز نمودن افراد مهم زندگی خود را دارید می توانید از بالن تبلیغاتی ویژه تبریک تولد را به شرکت دیبا سفارش داده تا ما بتوانیم بر اساس خواست و نظر شما عزیزان ایده ی تبریک تولد شما رو به بهترین شکل با استفاده از بالن به دید فرد مورد نظر شما عزیزان برسانیم تا میزان علاقه و دوست داشتن شما به ایشان ابراز گردد.

بالن تبلیغاتی برای تبریک تولد

بهترین رنگبندی بالن تولد:

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی برای سفارشات مختص به کسب و کارهای متنوع که جنبه تجاری دارد در رنگبندی های متنوع و خاص انجام می گردد و برای مشتریان گرامی در جای جای کشور عزیزمان ایران به جهت تبلیغات توسط تیم نصب شرکت دیبا نصب می گردد.

اما نکته حائز اهمیت به جهت سفارش بالن تبلیغاتی برای تبریک تولد این است که شما عزیزان می توانید از رنگ های خاص و اختصاصی که مختص به این دست از مراسمات می باشد استفاده نمایید.

لذا برخی از این رنگ ها مانند رنگ صورتی برای تبریک به خانم ها و رنگ آبی جهت تبریک به آقایان موجود می باشد که بسیار چشم نواز و مطلوب می باشد که می توانیم روی این رنگ بالن ها را به بهترین شکل ممکن که دید خوبی داشته باشد چاپ لوگو را انجام دهیم.

حال برای سفارش بالن با رنگبندی های دیگر نیز به شما سروران این نوید را می دهیم که می توانید با توجه به رنگ مورد نظر و سلیقه خود و یا عزیزانتان که قصد تبریک به ایشان توسط بالن را دارید را نیز به شرکت دیبا به جهت تولید بالن سفارش داده، تا فرآیند تولید مطابق به خواست و نظر مستقیم شما عزیزان صورت خواهد پذیرد.

نکته جالب توجه نیز این است که شما عزیزان به جهت چاپ لوگو روی بالن تولد می توانید رنگ چاپ روی بالن را نیز با توجه به نظر خویش انتخاب نمایید.

اما باید در نظر بگیرید که رنگ بالن با رنگ چاپ می بایست تضاد مناسبی داشته باشد تا چاپ به راحتی قابل رویت بوده و خوانا باشد، که البته مشاورین شرکت دیبا در بدو سفارش راهنمایی های لازم را با توجه به سفارش مد نظر شما عزیزان خدمتتان اعلام خواهند نمود تا بهترین کار ممکن خدمتتون ارائه گردد.

همچنین بخوانید: جدیدترین ایده تبریک تولد با بالن تولد

بالن تبلیغاتی برای تبریک تولد

چاپ متن و تصویر برای بالن مناسبتی:

در نظر داشته باشید که از آنجا که سفارش چاپ بالن تبلیغاتی برای واحدهای تجاری و کسب و کارهای مختلف با سفارش بالن برای تبریک تولد متفاوت می باشد باید به برخی نکات توجه لازم را داشته باشید.

بدین منظور که برای سفارشات بالن مختص به واحدهای تجاری بهترین روش چاپ روی بالن استفاده از چندین کلمه کلیدی برای چاپ می باشد که می بایست در سایز بزرگ چاپ گردد، که مخاطب بتواند منظور شما از تبلیغات را متوجه شده و ارتباط درستی با تبلیغات بالن شما بدست آورد و در اولین نگاه عموم مردم بتوانند تبلیغات را مشاهده و ملاحظه نمایند.

اما برای چاپ روی بالن تبریک تولد این اهمیت وجود نخواهد داشت که عموم مردم بخواهند مظور تبلیغاتی شما را متوجه شوند و صرفا سفارش برای یک فرد خاص صورت گرفته و انجام شده است، لذا دست ما را برای انجام چاپ های متنوع بیشتر باز خواهد گذاشت و می توانیم قدرت مانور بیشتری نیز داشته باشیم.

بدین منظور که همان طور که در نمونه کارهای قبلی بالن تبریک تولد شرکت دیبا مشاهده نموده اید، می توانیم از کلمات به مراتب بیشتری برای چاپ استفاده نمائیم تا اصل مطلب را به شخص مورد نظر شما ادا نمائیم.

همین طور دیگر نیازی نیست که بخواهیم از یک لوگو برای دو طرف بالن استفاده نمائیم مانند بالن های تجاری، بدین منظور که می توانیم از دو مدل لوگو برای تنوع بیشتر به جهت تبریک گفتن استفاده کنیم تا شما عزیزان بتوانید تمام احساسات خویش را به عزیزانتان بیان نمائیم و فقط اینکه ایشان چاپ رو ملاحظه نمایند و ببینند کفایت خواهد نمود.

به همن دلیل تفاوت زیادی بین بالن تبلیغاتی تجاری با بالن تبریک تولد و یا به نوعی بالن مناسبتی وجود خواهد داشت .

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

بالن تبلیغاتی برای تبریک تولد

بهترین سایز برای بالن تولد:

لازم به ذکر است که بالن تبلیغاتی ویژه کسب و کارهای متنوع در سایز بندی های متنوع نظیر سایز ۳ متر، سایز 5/3 متر و سایز ۵/۵ متر بنا به خواست و نظر مشتریان گرامی تولید و عرضه می گردد.

اما باید به این نکته اشاره نمائیم که از آنجا که بالن تبریک تولد جنبه سورپرایز دارد و صرفا برای تبریک تولد و یا مراسمات خانوادگی خاص می باشد نیاز به استفاده از سایز ۵/۵ متر نمی باشد، مگر بنا به سفارش شما عزیزان که در صورت لزوم انجام وظیفه خواهیم نمود.

از این رو به شما عزیزان اعلام می نمائیم که بهترین سایز برای سفارش بالن تبریک تولد، قطر 5/3 متر میباشد که علاوه بر اینکه ابعاد بسیار مطلوبی خواهد داشت، یک فضا ایده آل برای چاپ نیز در اختیار ما قرار خواهد داد تا بتوانیم موارد مورد نظر شما سروران را به بهترین شکل ممکن طراحی و چاپ نمائیم.

و چون نیاز به این نیست که بالن تبریک تولد، مانند بالن های تجاری در ارتفاع بالا قرار بگیرد که عموم مردم بتوانند تبلیغات را مشاهده نمایند، لذا از این رو بالن را می توانیم در ارتفاع حدود ۱۵ متری نصب نموده تا به بهترین شکل ممکن شخص مورد نظر شما عزیزان غافلگیر شده و با دیدن چاپ منحصر به فرد و اختصاصی شما عزیزان مجذوب بالن تولد گردد که به همین جهت سایز 5/3 کاملا مطابق با استاندارد فضای لازم برای چاپ متن و لوگوی خاص شما بر روی بالن تولد خواهد بود.

همچنین بخوانید: چند ایده برای تولد

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *