💕 بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی دبستان علامه

فهرست مطالب

امروزه بالن تبلیغاتی از آن دست از تبلیغات محسوب می‌شود که بسیار کاربرد داشته و شمار زیادی از واحدهای کسب و کار به استفاده از بالن تبلیغاتی ترغیب شده اند در نظر داشته باشید هنگامی که یک بالن تبلیغاتی توسط شما که در یک شهر از هر نقطه از ایران که باشید قرار می گیرد، بسیاری از مخاطبین به تبلیغات شما سروران توجه ویژه داشته و موجب می شود که برند شما عزیزان در ذهن مخاطب به بهترین شکل ممکن نقش ببندد. این نکته حائز اهمیت می باشد که بالن های تبلیغاتی امروزه نسبت به بسیاری از تبلیغاتی که با آن همگن می‌باشند مانند تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، بسیار تاثیر بیشتری بر روی عموم مردم خواهد گذاشت و از طرف دیگر بالن های تبلیغاتی هزینه به مراتب پایین تری نسبت به تبلیغات مذکور به همراه دارد.

تولید بالن تبلیغاتی شرکت چاپ دیبا

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید و نصب بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور عزیزمان ایران فعالیت می نمایند و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری داشته است که این نوید را به شما سروران می‌دهد که هر مدل بالن تبلیغاتی که در ذهن داشته باشید طراحی نموده و در کمترین زمان ممکن در محل شما سروران در هر نقطه از ایران که هستید فرایند نصب توسط تیم نصب شرکت دیبا به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و بالن مذکور تحویل شما سروران میگردد. لازم به توضیح است که می توان از مدل های متنوع بالن تبلیغاتی نظیرمدل گرد یا کروی، مدل بیضی، مدل مکعب مربع و مکعب مستطیل، مدل قارچی و بسیاری از اشکال هندسی دیگر نام برد که هر یک به اقتضای شغل و حرفه ای که شما عزیزان دارید به شما سروران پیشنهاد خواهد شد.

همچنین بخوانید: نکات مهم در طراحی بالن تبلیغاتی

بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

بهترین نوع بالن تبلیغاتی کدام است؟

اما این سوال در ذهن پیش می آید که زمانی که میخواهیم سفارش بالن تبلیغاتی را ثبت نمایید بهتر است از چه مدلی برای بالن استفاده و بهره برداری نمایید تا بتوانید یک بازخورد بسیار مطلوب در مدت زمان کوتاه و یا بلندمدت برای شما به همراه داشته باشد؟

حال به شما عزیزان و مشتریان گرامی این پیشنهاد را می دهیم که بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی مدل گرد یا کروی می باشد که با توجه به فرم ظاهری و ابعاد و اندازه های متنوع و مختلفی که دارند این امکان را برای ما میسر می نماید که بتوانیم از فضای بسیار مطلوبی به جهت چاپ بهره برده و تبلیغات شما سروران را در یک بستر بسیار مناسب انجام داده و به جهت نصب در محل شما حاضر شویم.

لازم به توضیح است که علت پیشنهاد مدل گرد و یا کروی برای تولید بالن تبلیغاتی این است که بالن های مدل گرد حالت آیرودینامیک داشته و با توجه به فرم ظاهری که دارد در ارتفاع با توجه به فشار هوا و میزان وزش باد که نسبت به سطح زمین متغیر و متفاوت می‌باشد، باد را به بهترین شکل ممکن از خود عبور داده و سبب می‌شود که بالن دچار تکانهای شدید و ناگهانی نشده و در ارتفاع حدود ۵۰ متری تبلیغات شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن به معرض دید عموم مردم برساند.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

چه سایزی از بالن تبلیغاتی را سفارش دهیم

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی در سایزها و در ابعاد متنوع و بسیار خاص تولید و عرضه می گردد. شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی سالیان متمادی افتخار تولید و عرضه بلون ها در سایزهای متنوع را داشته است این نوید را به شما سروران می‌دهد.

شما می توانید بالن های تبلیغاتی خویش را در ابعاد و یا سایز های ۳ متر، سه و نیم متر و پنج و نیم متر سفارش داده و متن و یا لوگوی مدنظر خویش را به جهت چاپ روی بالن تبلیغاتی برای تیم طراحی و چاپ بالن در شرکت دیبا ارسال نمایید تا پس از تولید بالن تبلیغاتی در سایز و رنگ مد نظر شما سروران و فرایند چاپ روی بالن با توجه به رنگ چاپ موردنظرتان صورت گیرد.

حال برخی از مشتریان گرامی این سوال را از تیم تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا می پرسند که با توجه به محلی که ما قرار داریم که داخل شهر یا خارج شهر می باشد و موارد دیگر که مورد نظر شما عزیزان می باشد، بهتر است از چه سایز و چه قطر بالن تبلیغاتی به جهت تبلیغات استفاده نماییم؟

لذا باید به شما سروران این نکته را بیان نماییم که با توجه به اینکه بالن های تبلیغاتی در ارتفاع حدود ۵۰ متر قرار می گیرد این که چه سایزی بخواهید استفاده کنید یک امر سلیقه‌ای بوده و با توجه به میزان هزینه ای که شما به جهت تبلیغات در نظر گرفته اید می توانید ابعاد و اندازه بالن تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید.

حال باید به این نکته نیز اشاره نماییم که اگر شما سروران در داخل شهر می باشید می‌توانید از سایز ۳ و نیم متر و یا سایز ۵ و نیم متر استفاده نمایید که فقط در مورد استفاده از بالن تبلیغاتی میزان هزینه مورد نظر شما مد نظر خواهد بود. لذا در نظر داشته باشید که وقتی سایز بالن تبلیغاتی بزرگتر می شود علاوه بر اینکه از شعاع و فاصله دورتری قابلیت دید خواهد داشت، فضای چاپ بیشتری نیز در اختیار ما قرار می‌دهد که بتوانیم متن و لوگوی خود را در سایز بزرگتر و ابعاد بسیار بهتر و بیشتری بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نماییم.

در نظر داشته باشید مثلاً بر روی سایز ۳ متر یک فضای چاپ حدود ۷ متر در دو طرف بالن برای چاپ در اختیار داریم، در صورتی که در سایز ۳ و نیم متر این فضا به ۸ و نیم متر در دوطرف بالن تبلیغاتی ارتقا می یابد. اما در سایز پنج و نیم متر، بالن تبلیغاتی فضایی در حدود ۱۵ متر در دوطرف بالن تبلیغاتی در اختیار خواهیم داشت که میتوانیم لوگوی مورد نظر شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نماییم.

همچنین بخوانید: تولید بالن تبلیغاتی به همراه دید در شب

بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

بهترین ارتفاع برای نصب بالن تبلیغاتی چقدر است؟

بالن های تبلیغاتی با توجه به نوع و مدلی که ساخته می‌شوند در ارتفاع های متنوع و مختلف نصب می شود که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم نمود. شایان ذکر است که بالن های بادی که در قسمت زیرین بالن دستگاه دمنده قرار می گیرد و بر روی سطح صاف بر روی زمین یا بر روی پشت بام یا هر محلی که یک سطح صاف در آن قرار داشته باشد نصب می شود و عملیات اوج دهی و یا ارتفاع دادن به آن به هیچ عنوان صورت نمی گیرد. لذا داخل بالن تبلیغاتی با دستگاه دمنده باد تزریق میشود و فرآیند تبلیغات را انجام خواهد داد. مدل دیگر از بالن های تبلیغاتی بدین صورت است که بر روی یک میله فلزی قرار گرفته و حالت گردان دارد که بدین صورت که بالن در ارتفاع حدود ۵ متر از سطح زمین نصب می شود و یک دستگاه دمنده زیر آن قرار می‌گیرد و فرآیند گردش باد داخل بالن را انجام می دهد و با توجه به حالت مکانیکی که وجود دارد بالن به صورت چرخشی عمل نموده و می چرخد.

بالن های پر شده با گاز هلیوم

مدل دیگر که بسیار پرکاربرد بوده و حدود ۹۰ درصد از مشتریان از آن استفاده می نمایند بالن هایی است که در ارتفاع و در آسمان نصب می گردد. بدین صورت که داخل بالن را با گاز هلیوم پر نموده و یا تزریق می نمایید و پس از فرایند تزریق گاز، بالن به وسیله یک طناب قطور که به آن متصل شده است در ارتفاع حدود ۴۰ تا ۵۰ متر از سطح زمین نصب می گردد که این امر موجب می‌شود از فواصل دور و نزدیک بالن به بهترین شکل ممکن فرآیند تبلیغات را به عموم مردم نشان داده و یک تبلیغات درست در مسیر ایده آل و مناسب، با بازدهی بسیار مطلوب برای شما صاحبان مشاغل و برندهای مختلف ایجاد خواهد نمود.

لازم به توضیح است که بالن ها با توجه به جایی که قرار است نصب شود باید متناسب با فضای مذکور در ارتفاع مناسبی قرار بگیرند تا علاوه بر آنکه از فواصل دور و نزدیک قابلیت دید داشته باشد، لذا باید این امکان نیز میسر باشد که تبلیغات و چاپ روی بالن تبلیغاتی نیز به درستی و بهترین شکل ممکن خوانا و در معرض دید باشد.

حال اگر بخواهیم با یک مثال ساده این فرایند را توضیح دهید بدین شکل است که اگر بالنی قرار است بر روی یک ساختمان ۵ طبقه نصب شود بهترین حالت این است که با توجه به اینکه ارتفاع ساختمان حدود ۱۵ متر می باشد باید بالن از سقف ساختمان در حدود ۲۰ الی ۲۵ متر اوج دهی آن صورت بگیرد تا هم خود بالن به درستی دیده شود و هم چاپ روی بالن به بهترین شکل دیده شود.

در صورتی که اگر بالن بخواهد از روی سطح زمین به ارتفاع رود باید به این صورت عمل نمود که بعد از فرایند تزریق گازهلیوم داخل بالن تبلیغاتی، می بایست طناب آن در حدود ۴۰ تا ۵۰ متر از سطح زمین باشد تا بالن در ارتفاع مذکور قرار بگیرد که این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که ارتفاع ۴۰ تا ۵۰ متری از سطح زمین هم برای مخاطب که می‌خواهد نوشته روی بالن و یا چاپ روی بالن تبلیغاتی را بخواند راحت خواهد بود و هم از فواصل دور که عامه مردم و یا خودروها در حال حرکت میباشند در اولین نگاه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متوجه منظور تبلیغاتی شما سروران خواهند شد که این بهترین حالت برای نصب بالن تبلیغاتی در ارتفاع می باشد.

همچنین بخوانید: مدل ها و انواع مختلف بالن تبلیغاتی

قیمت بالن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *