جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بهترین مکان برای بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی از آن دست از تبلیغات محسوب می شود که میتوان برای تبلیغات تمامی مشاغل و برندها به جهت تبلیغات و دیده شدن ایشان استفاده نمود و مورد بهره برداری قرار داد.

این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت دیبا که بعنوان یکی از بهترین تولید کننده های بالن تبلیغاتی در سال های اخیر شناخته شده است و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی همکاری مستمر می نماید به شما عزیزان که در هر نقطه ای از کشور می باشید این نوید را می دهد که می توانید برند و نشان تجاری خود را به پرواز در بیاورید و در ارتفاع بالا و در آسمان به دید همشهریان و عموم مردم برسانید تا ایشان به صورت مستمر نام و نوع کسب و کار شما را به مرور زمان مشاهده نمایند و همین امر موجب می شود که بر میزان بهره وری و همچنین سود آوری شغلی شما افزوده شود.

بهترین مکان برای نصب بالن تبلیغاتی:

لازم به ذکر است که بهترین مکان برای نصب بالن تبلیغاتی محلی می باشد که این امکان را فراهم نماید تا عموم مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی و در یک افق مناسب بالن تبلیغاتی را به صورت کامل مشاهده نمایند تا علاوه بر جلب نظر ایشان، متن چاپ شده روی بالن تبلیغاتی نیز به طور صحیح قابل خواندن باشد.

از این رو بهترین مکان برای بالن تبلیغاتی بالای پشت بام واحد تجاری و صنفی شما عزیزان می باشد تا علاوه بر نگهداری از بالن در حیطه و محیط تحت تصرف خویش، بتوانید بالن را در ارتفاع مناسب به معرض دید عموم مردم برسانید.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

بهترین مکان برای بالن تبلیغاتی

چه سایز بالنی برای چه مکانی مناسب است؟

در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی در سه نوع سایز و یا قطر تولید و عرضه می شود که الگوهای آن در کشور موجود می باشد تا بصورت استاندارد و ایده آل توسط شرکت دیبا تولید و به مرحله چاپ و سپس برای شما عزیزان در محل مورد نظرتان نصب گردد.

در نظر داشته باشید که تفاوت بالن های تبلیغاتی در سایزهای مختلف فقط از نظر حجم و اندازه آنها با یکدیگر می باشد و به هیچ عنوان از نظر کیفیت متریال و مواد اولیه با یکدیگر متفاوت نمی باشند.

لذا به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که با توجه به موقعیت مکانی و محلی که قرار است بالن تبلیغاتی در آنجا نصب گردد، ابتدا با مشاوران ما در شرکت دیبا در خصوص سایز و اندازه بالن تبلیغاتی مشورت نموده تا بتوانید بهترین تصمیم گیری در خصوص اندازه و سایز بالنی سفارشی خود را اتخاذ نمایید.

برای مراسمات و همایش های کوتاه مدت:

حال با توجه به مطالب فوق و به صورت کلی به شما عزیزان این نکته را بیان مینمائیم که اگر قصد این را دارید که برای یک افتتاحیه و یا یک همایش در مدت زمان کوتاه از بالن تبلیغاتی استفاده نمایئد، بهترین سایز بالن، قطر 3 متر می باشد که میتواند به نیاز شما جامه عمل بپوشاند.

اگر در داخل شهر هستید:

حال اگر شما مشتریان گرامی در داخل شهر هستید و می خواهید از تبلیغات بی نظیر بالن تبلیغاتی بهره مند شوید تا عموم مردم شما را ببینند بهترین سایز بالن، بالن تبلیغاتی با قطر و سایز 3.5 متر می باشد.

اگر در خارج از شهر و یا فضای باز هستید:

و در آخر اگر محلی که شما عزیزان قصد استفاده از بالن را دارید، یک فضا و محل باز در داخل شهر و یا محلی در خارج از شهر می باشد که نیاز به تبلیغات در سایز و اندازه بزرگ می باشد، بهترین قطر و سایز بالن تبلیغاتی، بالن سایز 5.5 متر می باشد که می تواند تبلیغات شما سروران را در بزرگترین حالت ممکن به دید عموم مردم برساند و چشم هر ببینده ای را به خود معطوف نماید.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

بهترین مکان برای بالن تبلیغاتی

رنگبندی های چشم نواز برای تولید بالن تبلیغاتی:

همان طور که در مقالات قبلی به شما عرض نمودیم، پارچه بالن از جنس برنی می باشد که مانند سفره های غذا می باشد و از استقامت بسیاری در مقابل گرما و سرما برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که پارچه برنی در بهترین نوع آن توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می شود که در رنگبندی های بسیار خاص و چشمگیر در بازار عرضه می گردد.

برخی از رنگ های بسیار ایده آل نظیر پارچه با رنگ زرد، سفید، قرمز، سبز، کرم، بنفش یاسی، آبی، مشکی می باشد که در ماه های اخیر رنگ نارنجی نیز مجددا در چرخه تولید قرار گرفته است که خواهان و مشتریان منحصر به فرد خود را دارد.

از این رو می توانیم به این نکته اشاره نماییم که چاپ با رنگ سفید، مشکی، آبی بسیار ایده آل و چشم نواز بر روی پارچه نارنجی خواهد بود که می تواند نگاه هر ببینده ای را به خود جلب نماید.

ارتفاع ایده آل نصب بالن تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که بالن تبلیغاتی را می توانیم در هر شهر با هر نوع شرایط آب و هوایی و اقلیم های متنوع نصب نموده و به مشتریان گرامی تحویل نمائیم.

در نظر داشته باشید که بالن تبلیغاتی را می توان در ارتفاع ۳۰ الی ۵۰ متری از سطح زمین نصب نمود، اما این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که باید توجه داشته باشیم که چاپ روی بالن نیز باید به شکل صحیح و با دید بسیار عالی توسط مشتریان گرامی و عامه مردم خوانده شواد تا رسالت تبلیغاتی بالن نیز حفظ شود تا مخاطب متوجه منظور تبلیغاتی شما عزیزان نیز شود.

حال به همین خاطر به شما عزیزان اذعان می نمائیم که بهترین سایز و مطلوب ترین ارتفاع برای نصب بالن تبلیغاتی، ارتفاع ۳۰ متری از سطح زمین می باشد تا مخاطب علاوه بر اینکه بتواند به درستی بالن را ببیند، این امکان برایشان نیز فراهم باشد که بتواند به راحتی متن و لوگوی چاپ شده روی بالن را نیز بخواند و ملاحظه نماید.

همچنین بخوانید: از بالن تبلیغاتی در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

بهترین مکان برای بالن تبلیغاتی

متن مناسب برای چاپ روی بالن تبلیغاتی:

مهمترین نکته در امر سفارش بالن تبلیغاتی این است که چه لوگویی و یا چه متنی بهتر است بر روی بالن چاپ شود.

لذا از این رو شرکت دیبا همیشه و همیشه به مشتریان خود این نکته را بیان می نماید که بهترین نوع چاپ روی بالن، استفاده از متن می باشد.

بدین منظور که چند کلمه کلیدی و مهم از کسب و کار خود را انتخاب نمایید و سپس در یک یا دو خط بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید.

برای مثال اگر شما برای یک فروشگاه و یا هایپر مارکت هستید و قصد تبلیغ روی بالن تبلیغاتی را دارید بهترین متن این است که در خط اول از کلمات هایپر مارکت و یا فروشگاه زنجیره ای استفاده کنید و در خط پایین از اسم و یا برند خود بهره ببرید تا مخاطب بتواند یک ارتباط درست و معقول با تبلیغات شما برقرار نموده و موجب بازدهی بهتر و در آخر سود آوری بیشتر برای شما عزیزان خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *