جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بهترین کیفیت پمپ باد بادکنک کدام است؟

پرینت بالن و بادکنک

فهرست مطالب

برای اینکه بتوانیم بادکنک های تبلیغاتی را ظرف مدت بسیار کوتاهی و به بهترین شکل ممکن باد نمایید و از ترکیدن بادکنک ها در هنگام باد شدن تا میزان قابل توجهی بکاهید، استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می تواند یک وسیله بسیار کارآمد در امر باد نمودن بادکنک ها باشد.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که شما صاحبان مشاغل برای عرضه چاپ بادکنک تبلیغاتی خود نیاز به ابزاری دارید که بتوانید ظرف چند ثانیه بادکنک های تبلیغاتی خود را باد نموده و مشتریان هدف خویش تحویل دهید، به همین جهت پمپ باد برقی بادکنک می‌تواند در این امر بسیار به شما کمک نموده تا شما بتوانید به صورت مطلوب و در کمترین زمان بادکنک های تبلیغاتی را باد کرده و آماده عرضه نمایید.

انواع مدل های پمپ بادکنک:

باید توجه داشته باشید که پمپ باد های برقی در مدل ها و اشکال مختلف در بازار عرضه می شود که بهترین نوع این پمپ باد بادکنک می تواند پمپ باد های برقی دو سوپاپه(نازله) باشد.

همیشه و در همه حال شرکت چاپ دیبا به تمامی مشتریان این نکته را گوشزد می نماید که حتماً و حتماً از پمپ باد های برقی دو سوپاپه برای باد نمودن بادکنک های خود استفاده و بهره برداری نمایید.

به این علت که این پمپ باد ها دارای دو موتور مجزا می باشند که یک گزینه بسیار منطقی و ایده آل برای شما بوده و این امکان را فراهم می‌نماید که بتوانید در یک بازه زمانی بلند مدت با طول عمر بالا از پمپ باد خود به درستی و با کیفیت بالا استفاده نمایید.

حال شما سروران باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که پمپ باد های برقی دو سوپاپه در دو مدل ۶۰۰ وات و ۷۰۰ وات در کشور عرضه می گردد که از نظر کارایی تا حدود بسیار زیادی با یکدیگر شباهت دارند.

این دستگاه می تواند به درستی و به بهترین شکل نیاز شما عزیزان را در مراسمات خانوادگی و جشن ها و همینطور در مناسبات تجاری در واحدهای صنفی مرتفع نموده تا شما عزیزان بتوانید بادکنک های خام و بدون چاپ و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به راحتی بدون هدر رفت زمان باد نموده و مراسمات خویش را دیزاین و بادکنک آرایی نمایید.

حال همانطور که در مقالات قبلی و همچنین در این مقاله به آن اشاره نمودیم بهترین نوع پمپ بادکنک، دو مدل پمپ بادی که در بالا ذکر شد می باشند که بسیار پر فروش بوده و مورد توجه عموم مردم قرار دارد.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

بهترین کیفیت پمپ باد بادکنک

از چه نوع پمپ بادی برای چه مصرفی استفاده کنیم؟

باید در نظر داشته باشید که در هنگام خرید هرنوع ابزار و یا کالایی باید به مشخصات فنی آن دقت داشته باشید و به این مورد نیز توجه نمایید که آن محصول مطابق با کاری که شما می خواهید با آن انجام دهید کمکتان خواهد نمود یا خیر.

به عبارت دیگر برای خرید پمپ باد برقی بادکنک باید توجه داشته باشید که برای کدام یک از موارد زیر به آن نیاز دارید؟

1. مصارف شخصی و خانگی
2. و یا برای مصارف تجاری و یا کاری

حال برای این امر این نکته مهم می باشد که بتوانیم پمپ باد خود را به درستی انتخاب نموده و با توجه به نیازی که دارید و میزان هزینه‌ای که برایتان مطلوب می باشد را انجام دهید و از صرف هزینه بیشتر خودداری نمائید.

1.مصارف خانگی:

به همین جهت باید به شما سروران این نکته را گوشزد نماییم که اگر قصد شما از خرید پمپ باد برقی بادکنک برای مصارف خانگی و خصوصی می باشد حتماً و حتماً از پمپ باد برقی دو سوپاپه با رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارد بهره برداری نموده و آن را خرید نمائید.

2.مصارف تجاری و کاری:

در حالیکه اگر قصد شما عزیزان از خرید پمپ باد برقی بادکنک برای مصارف تجاری مانند بادکنک آرایی و یا باد نمودن بادکنک تبلیغاتی برای واحد صنفی و تحویل آن به مشتریان می باشد، حتماً از پمپ باد برقی دو سوپاپه ۷۰۰ باد با رنگ آبی استفاده نمایید که می‌تواند در یک بازه زمانی چند ثانیه ای بادکنک های شما را باد نموده و آنها را آماده عرضه برای شما عزیزان نماید.

لازم به ذکر است که قدرت و پرتاب باد در پمپ باد 600وات و 700وات متفاوت از یکدیگر می باشد.

به همین جهت اگر موارد بالا را در هنگام خرید پمپ باد خود رعایت نمائید، موجب می گردد که یک خرید بسیار درست و منطقی انجام داده و بتوانید برای مدت بسیار طولانی با کیفیت و ایده آلی که مد نظرتان می باشد از پمپ باد خود استفاده نمایید بدون آنکه خدشه ای هرچند کوچک به فعالیت مورد نظر شما وارد گردد.

همچنین بخوانید: سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

بهترین کیفیت پمپ باد بادکنک

پمپ بادهای برقی بادکنک ساخت چه کشوری است؟

باید در نظر داشته باشید که بیشتر محصولات برقی و الکتریکی که در ایران وجود دارد از کشورهای دیگر وارد ایران می گردد و مورد عرضه قرار می گیرد.

به همین جهت پمپ باد های برقی بادکنک نیز از این قضیه مستثنی نبوده و این پمپ باد ها در هر نوع شکل و شمایلی که باشد و با هر کیفیتی که در بازار عرضه گردد از کشورهای دیگر وارد ایران شده و به دست شما عزیزان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که از آنجا که کشورهایی نظیر چین در سال های گذشته بسیاری از محصولات را تولید و عرضه می نمایند و توانستند به نوعی غول صنعتی دنیا محسوب شوند و به همین جهت باید به این نکته نیز اشاره نماییم که پمپ باد های برقی بادکنک نیز در کشور چین تولید و عرضه می گردد و سپس توسط وارد کنندگان، وارد کشور شده و در نهایت به دست مصرف کنندگان عزیز خواهد رسید.

اما این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که محصولاتی که در کشور چین تولید می گردد دارای رتبه بندی های متنوع از لحاظ کیفیت می باشند و این محصولات از درجه یک تا درجه ۲ و ۳ در یک شکل و یک مدل خاص می باشند و عرضه می شود.

به همین دلیل می بایست این نکته را بیان نماییم که شرکت چاپ دیبا تمامی پمپ باد هایی را که عرضه می نماید تا یکسال گارانتی نموده و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که شما مشتریان گرامی با یکبار خرید می توانید برای سالیان متمادی از پمپ باد برقی خود با همان کیفیت روز اول استفاده و بهره برداری نمایید.

علت این امر آن است که پمپ باد های برقی شرکت دیبا بهترین و باکیفیت ترین نوع پمپ باد موجود در کشور می باشد که از کشور چین وارد ایران گردیده، با همان کیفیت درجه یک و بسیار عالی وارد و در کشورعرضه می گردد.

لذا این وجه تمایز محصولاتی است که در شرکت دیبا عرضه می شود و باعث می شود که مشتری با توجه به رضایتی که از پمپ باد و یا دیگر محصولاتی که از شرکت دیبا تهیه می نماید، ما را مورد لطف خویش قرار داده و برند شرکت دیبا را به دوستان و آشنایان خود معرفی نموده و از ما حمایت کنند.

عرضه عمده و خرده پمپ باد بادکنک در کشور توسط شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور عرضه پمپ باد بادکنک برقی فعالیت دارد این نوید را به شما عزیزان می‌دهد که از سه سال گذشته علاوه بر فروش عمده پمپ باد برقی بادکنک، عرضه خرده پمپ باد را نیز شروع نموده و شما عزیزان در هر نقطه از کشور قرار داشته باشید می‌توانید از طریق مجاری ارتباطی و شبکه های اجتماعی با پرسنل شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

به همین منظور این امکان میسر می باشد که پس از ثبت سفارش پمپ باد برقی با توجه به خواست و نظر شما سروران و هر مدلی که مورد پسندتان قرار دارد، پمپ باد از طریق تیپاکس به شهر و استان محل سکونت شما ارسال شده و درب منزل و یا محل واحد صنفی شما تقدیم حضورتان خواهد.

لذا با توجه به پیشنهاد مشتریان گرامی و درخواست هایی که ایشان در زمینه فروش خرده پمپ باد نیز داشته اند به همین دلیل ما بر آن شدیم که بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب نموده و این امکان را میسر نماییم که پمپ باد برقی بادکنک در تعداد یک عدد نیز به محل شما سروران ارسال گردد تا شما بتوانید کیفیت بی نظیر از پمپ باد را با قیمت بسیار استثنایی تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: خرید عمده پمپ باد بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

بهترین کیفیت پمپ باد بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *