💕 به پرواز در آوردن بادکنک بدون گاز هلیوم

بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک بدون گاز هلیوم

امروزه بادکنک ابزار بسیار کارآمد برای دیزاین و تزئین مراسمات مختلف تجاری و مناسبات خانوادگی و خصوصی میباشد که مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به رنگ بندی های بسیار شاد و مفرحی که دارد این امکان را برای شما عزیزان میسر می نماید که بتوانید محل مراسمات خویش را به بهترین شکل ممکن تزیین نموده تا تمام حاضرین در مراسم از رنگ بندی های بسیار خاص این بادکنک ها به وجد آمده و سوپرایز شوند. لازم به توضیح است که شما به کمک بادکنک می‌توانید جلوه های بسیار زیبا و همینطور دیزان های بسیار حرفه‌ای در اشکال و مدل های متنوع ایجاد نموده تا چشم هر بیننده ای را به یک اثر هنری که به جای گذاشته اید جلب نمایید.

بادکنک ها در رنگ بندی های مختلف

از این رو باید اذعان نماییم که بادکنک ها در مدلها و در رنگ بندی های متنوع و در اشکال بسیار گوناگون در کشور موجود می باشند و از آنجا که تمامی این بادکنک ها وارداتی بوده و از کشورهای دیگر وارد بازار ایران می گردد و به دست مصرف کنندگان می رسد باید به این نکته توجه نمایید که هر یک از این بادکنک ها که در یک کشور خاص تولید می گردند، یک کارایی منحصر به فرد داشته و شما سروران میتوانید با توجه به نیازی که دارید تین پیش‌بینی را از قبل انجام داده و بادکنک مورد نظر خویش را در بازار به راحتی تهیه نمایید. شایان ذکر است که بادکنک ها از کشورهایی مانند مالزی، چین، ترکیه، امریکا، تایلند، مکزیک و سایر کشورهای دیگر که تولید کننده بادکنک میباشند وارد بازار ایران می‌شوند و هر یک از این بادکنک ها مصارف مشخص خود را خواهند داشت.

چاپ بادکنک ها در مدل های مختلف

لازم به توضیح است که بادکنک ها در مدل های گرد، قلب، ماری، پاستیلی، فویلی، اعداد، شخصیت های کارتونی و بسیاری مدل های متنوع دیگر در بازار موجود هستند.لذا باید به این نکته توجه داشته باشیم که در سال‌های اخیر استفاده از بادکنک هلیومی بسیار مورد توجه عامه مردم و افراد متخصص بادکنک آرایی قرار گرفته است که بتوانند بادکنکی را تهیه نمایند که به راحتی داخل آن را گاز هلیوم تزریق نموده و با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد در مدت طولانی از گاز هلیوم داخل بادکنک به‌خوبی بهره برده و بادکنک را به صورت معلق در محیط باز و بسته در اختیار داشته باشند.
یکی از کارهای بسیار جذاب که در سال های اخیر در بسیاری از مراسم شاهد آن بوده ایم، به پرواز درآوردن بادکنک می باشد.
لذا برای اینکه بتوانیم بادکنک ها را در آسمان مشاهده نمایید نیاز است که داخل آن گاز هلیوم تزریق نموده و زمانیکه بادکنک ها را رها کنیم و به جایی بسته نشده باشند به راحتی به آسمان رفته و می‌توانیم از جلوه بسیار زیبایی که برای ما به وجود می آورد لذت ببریم.

همچنین بخوانید: ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی

آیا امکان به پرواز در آوردن بادکنک بدون گاز هلیوم نیز میسر می باشد؟

برای توضیح این سوال به خاطرات بسیار شیرین کودکی که داشته ایم بر می گردیم. در نظر داشته باشید در سال های نه چندان دور که گاز هلیوم به راحتی در دسترس نبود ما از گاز سی ان جی یا شهری برای تزریق داخل بادکنک استفاده می‌کردیم و با توجه به این که گاز سی ان جی سبکتر از هوا بود موجب می‌شد که بادکنک به سمت آسمان پرواز نماید.
اما این نکته خیلی حائز اهمیت می باشد که گاز شهری یا سی ان جی گازی قابل اشتعال و سمی می باشد و برای انسان مضر بوده و در صورت استشمام موجب عوارض تنفسی می‌گردد.
لذا از این رو بهترین راه برای به پرواز درآوردن بادکنک استفاده از گاز هلیوم می باشد که علاوه بر سبک بودن نسبت به هوا هیچگونه خطر جانی برای ما به همراه نخواهد داشت و به سهولت در هر مغازه و یا واحد تجاری عرضه کننده لوازم بادکنک و تم تولد قابل خریداری خواهد بود.

ثمرات استفاده از بادکنک تبلیغاتی

شایان ذکر است در سال های اخیر یکی از مواردی که بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و برندهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است و یک تبلیغات بسیار کارآمد با بازدهی بسیار مطلوب خواهد بود، چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد. لازم به توضیح است است که شما سروران با چاپ بادکنک تبلیغاتی می توانید به راحتی کالا و محصولی را که تولید و عرضه می نمایید به مشتریان هدف و بالقوه خود معرفی نموده و از تاثیرات بسیار بالای آن در کوتاه مدت و بلندمدت بهره‌برداری و استفاده نمایید. شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی، در سال های اخیر اقدام به تولید بالن تبلیغاتی نیز نموده است.
از این رو شما عزیزان که قصد انجام تبلیغاتی بسیار کارآمد و موثر را دارید، به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که چه نوع تبلیغاتی علاوه بر بازدهی بسیار مطلوب، صرفه اقتصادی زیادی برایتان به همراه داشته و به نوعی هزینه زیادی را برای انجام آن پرداخت نکنید، لذا بهترین گزینه چاپ بادکنک می باشد.

همچنین بخوانید: آیا گاز هلیوم بادکنک خطرناک است؟

به پرواز در آوردن بادکنک بدون گاز هیلیوم

سفارش بادکنک دلخواه با کمترین هزینه

از این رو شما عزیزان با حداقل هزینه می توانید تعداد ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی را که با لوگوی اختصاصی شما سروران چاپ خورده است در اختیار داشته باشید و به راحتی در واحدهای تجاری و صنفی خود به مشتریان و عموم مردم تحویل داده تا این بادکنک های تبلیغاتی مانند یک تابلو و بنر و یا بیلبورد در سطح شهر فرآیند تبلیغات برند شما عزیزان را انجام دهند.
باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بادکنک های تبلیغاتی علاوه بر تاثیر بسیار زیادی که بر روی مخاطب خواهد گذاشت بسیار مورد توجه کودکان و خردسالان قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند یک بستر بسیار ایده آل برای تبلیغات شما سروران به همراه داشته باشد و شما از سنین پایین می توانید برندسازی کالا و محصول خود را روی عموم مردم انجام دهید.
نکته قابل توجه در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی در شرکت دیبا این است که تمامی بادکنک هایی که شرکت دیبا برای چاپ استفاده می نماید قابلیت تزریق گاز هلیوم داشته و از کیفیت بسیار ایده‌آلی برخوردار می باشد که شما علاوه بر استفاده از پمپ باد برقی بادکنک برای باد نمودن بادکنک ها، می توانید از گاز هلیوم برای تزریق داخل بادکنک نیز استفاده نموده و این امکان برای شما میسر خواهد بود.

امکان استفاده از گاز هلیوم در داخل بادکنک تبلیغاتی میباشد

شایان ذکر است از آنجا که شرکت دیبا با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی و نیز بسیاری از واحدهای صنفی که در سراسر ایران شعبات متعدد دارند و یا واحدهای تجاری که در نقاط مختلف کشور فعالیت می نمایند همکاری مستمر دارد، و همچنین با توجه به نیاز شما سروران و صاحبان مشاغل که این امکان برایتان موثر باشد که در صورت لزوم داخل بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نموده و برای مصارف بادکنک آرایی و یا دیزاین و همینطور برای ارائه به مشتریان هدف خود این بستر برایتان وجود داشته باشد که بتوانید گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نمایید و از آن بهره برداری نموده و به راحتی در اختیار عموم مردم قرار دهید، شرکت چاپ دیبا به همین منظور تنها از کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ بهره برداری نموده و با توجه به متریال بسیار عالی که در تولید بادکنک مالزی استفاده می‌شود و همین طور با توجه به دقت در تولید بادکنک مالزی که منافذ بسیار بسته‌ای که در بادکنک های مالزی وجود دارد امکان خالی شدن گاز هلیوم در کوتاه مدت به کلی از بین رفته و شما عزیزان میتوانید به راحتی در مدت زمان طولانی از بادکنک های تبلیغاتی که با گاز هلیوم پر شده اند استفاده و بهره برداری نمایید.

همچنین بخوانید: جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک

به پرواز در آوردن بادکنک بدون گاز هیلیوم

اهمیت جنس در تولید بادکنک های تبلغاتی

شایان ذکر است با توجه به اینکه برخی از همکاران ما در شرکت های دیگر از کیفیت جنس چینی برای چاپ روی بادکنک استفاده می نمایند تا مقداری حاشیه سود خود را در امر چاپ بادکنک بیشتر نمایند، این امر موجب می شود که علاوه بر این که بادکنک های چینی از کیفیت نامرغوب برخوردار بوده و سوراخ شدگی در آن زیاد است به هیچ عنوان امکان تزریق گاز هلیوم داخل این بادکنک ها وجود نخواهد داشت و به نوعی شما سروران برای صرف مقدار کمتری هزینه، سرمایه خود را هدر خواهید داد و یک بادکنک بی کیفیت در اندازه کوچک در اختیار خواهید داشت که به هیچ عنوان نیاز تبلیغاتی شما عزیزان را مرتفع نخواهد کرد.
به همین دلیل شرکت چاپ دیبا از زمان تاسیس خود به هیچ عنوان از بادکنک های بی کیفیت برای چاپ روی بادکنک استفاده نکرده و همینطور نخواهد کرد و ما بر این باور هستیم که باید یک کیفیت درجه یک به مشتریان عزیز ارائه دهیم تا محصول ما بهترین تبلیغات ما باشد. به همین دلیل شما عزیزان بادکنک های تبلیغاتی شرکت دیبا را در سایز استاندارد ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت در اختیار خواهید داشت و به راحتی علاوه بر تزریق هوا داخل بادکنک های تبلیغاتی، می توانید گاز هلیوم را نیز با خیالی آسوده داخل بادکنک ها تزریق نموده و استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *