جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی

تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی از آن دست تبلیغات محسوب می‌شود که چندین سال است به صورت خاص و ویژه مورد توجه تمامی کسب و کارها در هر گروه شغلی که باشند قرار گرفته است و به خوبی در بلند مدت و کوتاه مدت می تواند تبلیغاتی ایشان را به بهترین شکل ممکن انجام نماید. با توجه به اینکه بادکنک ابزار و یک وسیله بسیار نشاط آور و برای دیزاین و تزیین مراسمات مختلف و افتتاحیه کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. لذا این نکته به ذهن تمامی افراد خطور می‌کند که چرا نخواهیم یک لوگو اختصاصی از آن چیزی که در سر داریم بر روی بادکنک چاپ نماییم. لذا به همین جهت شرکت چاپ دیبا از چند سال پیش به صورت اختصاصی فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی را آغاز نموده است. به همین صورت شما سروران میتوانید لوگو و برند خود را به همراه هر آنچه که در ذهن می پرورانید بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نمایید و برای دیزاین مراسمات خویش و یا به جهت ارائه یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان هدف خود تحویل نمایید.

کاربرد بالن تبلیغاتی در مشاغل مختلف

لازم به توضیح است که باید به این نکته نیز اشاره نماییم که شرکت دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی اقدام به تولید بالن تبلیغاتی نیز نموده است. باید توجه داشت که بالن تبلیغاتی علاوه بر مصارف تجاری برای کارهای پژوهشگاهی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کل ماهیت آن به این صورت است که شما برای تبلیغات برند و کسب و کارهای مختلف و یا برای انجام کارهای آزمایشگاهی و پژوهشگاهی مورد استفاده قرار گرفته و یک بازخورد بسیار مطلوب برای تمامی مشاغل به همراه خواهد داشت. لذا این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی در چه چیزی خواهد بود؟ به همین جهت باید به شما سروران و مشتریان گرامی اذعان نمائیم که شما عزیزان میتوانید از بادکنک تبلیغاتی برای مراسمات خصوصی و خانوادگی خود با چاپ اختصاصی روی بادکنک برای تبریک تولد و یا مراسمی از این دسته قبیل برای سوپرایز نمودن عزیزانتان استفاده نموده و همینطور برای کارهای تجاری و به جهت تبلیغات برند و کسب و کار خویش از چاپ بادکنک استفاده نمایید.
اما در صورتی که بالن تبلیغاتی چون یک کالای تجاری می باشد و فقط و فقط برای مصارف تجاری و تبلیغات کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد، اگر نگوییم به هیچ عنوان برای مصارف شخصی قابل بهره برداری نمی باشد باید بیان نماییم که تا حدود زیادی به غیر از مصارف تجاری و پژوهشگاهی کاربرد دیگری نخواهد داشت. به همین دلیل شما عزیزان می‌توانید از بالن تبلیغاتی که یک تبلیغات بسیار نو و جدید محسوب می شود برای به احتزاز در آوردن برند و نشان تجاری خود بهره برداری نمایید.

همچنین بخوانید: بالن هیدروژنی

تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی

مزیت بادکنک تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می‌شود که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید تمامی افراد بزرگسال از دیرباز و از زمان کودکی با یک ابزار بسیار کارآمد و مفرح به نام بادکنک ارتباط برقرار نموده و مورد استفاده قرار می دادند و همچنین کودکان امروزی که در کنار این همه ابزار الکترونیکی برای بازی کردن، مجدد بادکنک را به عنوان وسیله ی بازی خود انتخاب می نمایند پس این فکر در ذهن نقش می بندد که بادکنک یکی از بهترین ابزار برای شادی و نشاط بزرگسالان و خردسالان می باشد و همچنین برای بزرگسالان یک حس نوستالژی نیز به همراه خواهد داشت. لذا از همین رو شما عزیزان می توانید از این ظرفیت بالقوه بادکنک استفاده نموده و هر آنچه که برای کسب و کار و برند خود نیاز دارید بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و تعداد حداقل هزار عدد بادکنک تبلیغاتی در اختیار داشته باشید و بتوانید این بادکنک ها را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و اشانتیون تبلیغاتی به مراجعین خود و عموم مردم تحویل نمایید.

بازخورد تبلیغات در مدت زمان کوتاه

لازم به ذکر است این بادکنک ها مانند یک تابلوی روان و متحرک در سطح شهر فرایند تبلیغات شما عزیزان را به خوبی و به درستی انجام داده و یک بازخورد بسیار مطلوب در کوتاه مدت و همچنین بلند مدت برای شما به همراه خواهد داشت. نکته قابل توجه در امر چاپ بادکنک این است که شما می توانید بادکنک های تبلیغاتی خود را به کمک پمپ باد برقی بادکنک باد نموده و سپس بادکنک ها را به گیره و نی بادکنک وصل نموده و به مشتریان خود تحویل نمایید و یا در مدل دوم می توانید داخل بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و با کمک یک ربان دهانه ورودی بادکنک را بسته و این بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خویش ارائه نمایید.
لازم به توضیح است که مزیت بادکنک تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات این است که علاوه بر این که قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع تبلیغات دارد و شما با صرف هزینه بسیار ناچیز تعداد حداقل هزار عدد بادکنک تبلیغاتی در اختیار دارید و می توانید به مشتریانتان ارائه دهید، این تبلیغات به هیچ عنوان مثل اغلب تبلیغاتی که منسوخ شده اند و هیچ کارایی مثبتی دیگری ندارد و فقط باعث هدر رفت هزینه میشود، نمیباشد و به نوعی مخاطب را با خود همراه نموده و موجب می گردد که ایشان نشان تجاری شما را که بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شده است را در ذهن شان حک نموده و به نوعی ملکه ذهن ایشان شود و این رسالت اصلی تبلیغات در هر حوزه‌ای که باشد، خواهد بود که مشتری را با خود همراه نماید.

همچنین بخوانید: پارچه ضد آب در ساخت بالن

تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی

مزیت و بازخورد بالن تبلیغاتی

حال در این مقاله قصد داریم از مزیت ها و بازخورد بسیار فراوان بالن تبلیغاتی برای شما عزیزان صحبت کنیم در صورتی که تا حدودی در مقالات قبلی که توسط شرکت چاپ دیبا ارائه شده است شما سروران با تعداد بیشماری از مزیت‌های بالن تبلیغاتی آشنا شده اید. شایان ذکر است بالن تبلیغاتی یکی از آن دسته از تبلیغات است که چند سالی است وارد کشور شده و توسط تعداد معدودی از شرکتهای تبلیغاتی در ایران انجام می گردد و فرآیند طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی توسط شرکت چاپ دیبا صورت میگیرد.
لذا باید توجه داشت که از دیرباز تمامی افراد در هر گروه سنی که باشند به هر جسم و یا شی ایی که در آسمان باشد توجه نموده و نگاه ایشان را به خود معطوف می نمایند. از این رو ما بالن تبلیغاتی، به این احساس درونی در تمامی افراد جامعه عمل پوشانده و موجب میشود که بتوانیم ذهن ایشان را و برای یک بازه زمانی بسیار کوتاه به تبلیغات و نشان تجاری شما سروران که توسط بالن تبلیغاتی به اهتزاز درآمده و در آسمان نصب شده است جلب نماییم.

جلب توجه و تاثیر بالن تبلیغاتی

نکته بسیار مهم در امر بالن تبلیغاتی این است که باید توجه داشت که وقتی یکی از اعضای خانواده و یا یک نفر در یک گروه چندین نفره به بالن تبلیغاتی شما عزیزان که در محل کسب و کارتان نصب شده است توجه می نماید و به نوعی چشم ایشان به بالن افتاده است موجب می گردد که به سایر اعضای خانواده و یا نیز افرادی که در آن گروه قرار دارند اطلاع داده تا ایشان نیز بالن تبلیغاتی را مشاهده نمایند. پس به همین دلیل به این نکته پی می بریم که حس به پرواز و قرار گرفتن در آسمان در تمامی انسان ها موجب می شود که بتوانیم بازخورد بسیار مطلوب و شگفت‌انگیزی از بالن تبلیغاتی به دست آورده و عموم مردم و تمامی افراد و اشخاصی که از فواصل دور و نزدیک از محل نصب بالن تبلیغاتی برند شما عزیزان عبور می نمایند مطلع نموده و بازخورد ایده آلی را از این توجهات و دیده شدنها بدست آوریم. نکته قابل تامل در امر بالن تبلیغاتی این است که با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی در نقاط مختلف و به صورت مکرر دیده نمی شود، پس از این رو برای تمامی افراد یک حس تازگی به همراه داشته و رضایت خاطر ایشان را نیز جلب می نماید.

همچنین بخوانید: ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *