💕 تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی به صورت مستمر در کشور فعالیت دارد. ما در شرکت چاپ دیبا مفتخر هستیم که با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور فعالیت مستمر داشته و توانسته ایم نیازهای تبلیغاتی شما عزیزان را در زمینه چاپ بادکنک و تولید بالن تبلیغاتی مرتفع نماییم. لازم به توضیح است با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات بسیار موثر با بازخورد بسیار بالا می باشد و میتواند در یک بازه زمانی کوتاه نیاز تبلیغاتی شما سروران را مرتفع نموده و همینطور بالن تبلیغاتی این امکان را دارد که به بهترسن شکل ممکن رسالت تبلیغاتی خود را برای شما عزیزان ایفا نماید.

تولید بالن های دید در شب

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا در سال‌های گذشته بالن های تبلیغاتی را در مدل ها و اشکال مختلف تولید و چاپ نموده است. اما از آنجا که نیاز های تبلیغاتی برند ها و صاحبان مشاغل هر سال نسبت به سال گذشته متغیر خواهد بود پس ما بر آن شدیم که بتوانیم در زمینه تولید بالن تبلیغاتی به نوآوری‌های بسیار مطلوبی دست پیدا کرده و این امکان را برای شما عزیزان میسر نماییم که بالن های تبلیغاتی را در بهترین فرم ممکن در اختیار داشته باشید تا بتوانید تبلیغات خود را به درستی به مشتریان خود و همینطور عامه مردم نشان دهید.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا بالن های تبلیغاتی خود را در سال‌های گذشته بدین صورت تولید نموده است که شما عزیزان می توانستید در طول روز از این بالنها به بهترین شکل استفاده نموده و تبلیغات خود را به معرض دید مشتریان عزیز نشان دهید. اما از آنجا که در یکی دو سال گذشته بسیاری از مشتریان این تقاضا را از شرکت چاپ دیبا داشتند که بالنی برای ایشان تولید شود که حالت دید در شب را نیز داشته باشد و بتوانند همانطور که در طول روز بالن فرآیند تبلیغات صاحبان مشاغل را انجام می دهد به همان شکل نیز در هنگام شب، بالن تبلیغاتی، دید بسیار مطلوبی داشته باشد.

لذا این این امر ما را بر آن داشت که به صورت تخصصی محاسبات مهندسی کار را انجام داده و بتوانیم بالنی را تولید نماییم که در هنگام شب دید بسیار ایده آلی داشته باشد و از فواصل دور و نزدیک به رویت کامل مشتریان و عامه مردم برسد. حال این نوید را به شما سروران می دهیم که با اطمینان خاطر می توانید بالن های تبلیغاتی شرکت دیبا را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با همان بازخورد مطلوب و دید مناسب در اختیار داشته باشید تا بتوانید تبلیغاتی بسیار اثربخش و موثر برای مشتریان خود اجرا نمایید و از تاثیرات شگرف آن در زمینه کاری خود بهره مند شوید. لذا در ادامه مطلب مدل های متنوع تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب را به شما سروران معرفی نماییم تا شما عزیزان بتوانید با توجه به نیاز خود و امکاناتی که در دسترس دارید مدل مطلوب خود را انتخاب نموده و از آن استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: استفاده از بادکنک در جشن تعیین جنسیت

تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

مدل های متنوع روشنایی برای بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا با استفاده از پرسنل و کادر بسیار مجرب و تحصیل کرده محاسبات دقیق تولید بالن تبلیغاتی با روشنایی در شب را انجام داده و با آزمون و خطا های بسیار به بهترین شکل ممکن بالن تبلیغاتی دید در شب دست یافته است. از این رو باید به شما سروران اذعان نماییم شرکت دیبا در دو مدل متفاوت، تولید بالن تبلیغاتی با قابلیت دید در شب را برای شما سروران انجام خواهد داد که در ادامه مطلب در مورد دو مورد فوق اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. اولین مدل به این صورت است که بعد از فرآیند تولید بالن تبلیغاتی در شرکت چاپ دیبا به جای اینکه بخواهیم از چاپ نرمال و همیشگی خود استفاده نماییم، می‌توانیم از چاپ بلک لایت  بهرمند شویم. لازم به توضیح است همانطور که در مقالات گذشته اشاره نمودیم فرایند چاپ بالن تبلیغاتی توسط استیکر یا همان شبرنگ صورت می گیرد و با مثال ساده می توانیم بدین صورت بیان نماییم که همان نوشته‌ها و شبرنگ هایی که روی شیشه های مغازه ها درج می شود، برای این که ماهیت آن واحد صنفی را مشخص نماید استیکر و یا شبرنگ گفته میشود و برای چاپ روی بالن از همان استیکر ها استفاده می شود.
حال این استیکرها در دو مدل ساده و مدل بلک لایت در بازار موجود میباشد. لذا شرکت چاپ دیبا از استیکر های بلک لایت برای دید در شب استفاده نموده که این قابلیت را دارند که اگر مقدار کمی نور به چاپ روی بالن و یا همان استیکر های بلک لایت تابیده شود، نوشته روی بالن و یا چاپ آن بازتاب بسیار عالی و دیده ‌العاده‌ای در شب به همراه خواهد داشت. همان طور که از اسم بلک لایت مشخص است، این استیکرها با مقداری تابش نور می تواند بازتاب بسیار مطلوب و فوق‌العاده‌ای از چاپ برای دید در شب به جهت ملاحظه عموم مردم به همراه داشته باشد.

استفاده از لامپ در بالن ها

لذا مدل دوم بدین صورت است که تیم مهندسی شرکت دیبا داخل بالن تبلیغاتی را یک محفظه بسیار مطلوب ایجاد نموده که بتوانیم از یک لامپ اس ام دی در داخل بالن تبلیغاتی استفاده نماییم و با یک رشته سیم سبک این قابلیت برای ما به وجود خواهد آمد که سیم مذکور را به برق متصل نموده و از نور بسیار عالی و مطلوب لامپهای اس ام دی استفاده نماییم.
حال این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که شرکت دیبا در زمینه استفاده از لامپ به جهت روشنایی در شب برای بالن های تبلیغاتی با مهندسی که انجام داده است، لذا ما تمامی جوانب را سنجیده تا بتوانیم یک کار مطلوب و ایده آل را با استفاده از لامپهای پر نور و به کمک برق انجام دهیم. بدین شکل که هم دید بسیار مطلوب و خوبی در اختیار داشته باشیم و همین که با توجه به استفاده از یک جسم خارجی مثل لامپ، مشکلی برای بالن و یا گاز داخل بالن به هیچ عنوان به وجود نیاید.
لذا شرکت چاپ دیبا قبل از اینکه دو مدل بالن تبلیغاتی با روشنایی و دید در شب را به چرخه تولید خود اضافه نماید فرایند آزمون و خطای آن را به صورت کامل در کارگاه شرکت دیبا انجام داده است و بعد از تستهای لازم بالن های مذکور به چرخه تولید اضافه شده اند.

همچنین بخوانید: از بالن آرزوها می توان برای تبلیغات استفاده کرد؟

تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

خدمات پس از فروش شرکت دیبا برای بالن تبلیغاتی

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید و سفارشات خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می‌نماید، این نوید را به شما عزیزان می دهد که پس از سفارش بالن تبلیغاتی و یا بادکنک تبلیغاتی، شرکت دیبا به صورت کامل خدمات پس از فروش کالاهای مذکور را به شما عزیزان به بهترین شکل ممکن ارائه نماید.
لازم به توضیح است از آنجا که شرکت دیبا مشتریان بسیاری از نقاط مختلف کشور از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور دارد لذا بعد از فرایند طراحی، تولید و چاپ بالن تبلیغاتی، در آخرین مرحله تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا از تهران به سمت هر نقطه‌ای از کشور که شما عزیزان باشید اعزام شده تا فرآیند نصب را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان اجرا نماید و همینطور در زمان نصب نکات کلیدی و آموزش لازم در زمینه استفاده از بالن تبلیغاتی را به شما سروران اعلام می نماید.

خدمات پس از فروش

شایان ذکر است که بعضا در برخی از موارد شاید در محل و نقطه که شما عزیزان قرار دارید نیاز به خدمات پس از فروش به هر دلیلی وجود داشته باشد که با اعلام قبلی آن به شرکت دیبا و طبق زمان بندی و جدول کاری که تیم نصب شرکت دیبا دارد در یک بازه زمانی که از قبل خدمت شما عزیزان اعلام می گردد تا در زمان مذکور به جهت مرتفع نمودن مشکل شما عزیزان و یا ارائه خدمات پس از فروش، کادر نصب ما خدمت شما سروران رسیده و نیاز به خدمات پس از فروش شما عزیزان را انجام نمایند.

یکی از عمده ترین خدمات پس از فروش شرکت چاپ دیبا که به شما عزیزان ارائه میگردد و بسیار مورد توجه قرار گرفته است این است که با توجه به اینکه چاپ روی بالن تبلیغاتی قابلیت تعویض دارد و شما عزیزان می توانید در بازه های زمانی مختلف نوشته و چاپ روی بالن را تغییر دهید به همین جهت این امکان برای شما عزیزان میسر می باشد که از قبل و طبق اعلام صورت گرفته متن چاپ و لگویی که مد نظرتان می باشد را برای اینکه روی بالن تبلیغاتی تغییر کند و مجدد انجام شود را به شرکت چاپ دیبا اعلام نموده و پس از تولید استیکر مذکور، تیم نصب ما در محل شما عزیزان حاضر شده و فرآیند تعویض چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

تولید بالن تبلیغاتی به همراه روشنایی در شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *