💕 خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی؟

قیمت بالن تبیلغاتی

فهرست مطالب

خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی؟ کدام را انتخاب کنیم؟

بالن تبلیغاتی در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه و قابل قبولی در عرصه تبلیغات در سراسر ایران به دست آورد.

در نظر داشته باشید که شما سروران میتوانید با خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی، برند و نشان تجاری خود را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین بازدهی و تاثیرگذاری به دید عموم مردم رسانده و در میزان فروش و همینطور سودآوری شغلی خود بیافزاید.

در نظر داشته باشید که امروزه اینکه صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارها بتوانند تبلیغاتی هدفمند و تاثیرگذار را استفاده نمایند با یک هزینه بسیار مطلوب با صرفه اقتصادی بالا، عملاً منطقی ترین راه برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی و تجاری می باشد.

از این رو بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه در ارتفاع و در آسمان نصب می گردد می تواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما سروران را به معرض دید عموم مردم رسانده و به گونه‌ای عمل نماید که از شعاع و فواصل دور و نزدیک قابلیت دید توسط عامه مردم را داشته باشد.

حال در نظر داشته باشید که سایر تبلیغاتی که همگن بوده و در یک ردیف تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی می باشند، می توان از بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی نام برد.

اما در نظر داشته باشید که در کلان شهرها و یا سایر نقاط کشور اگر مبنا بر این باشد که یک بیلبورد تبلیغاتی و یا تابلوی تبلیغاتی نصب گردد یک هزینه بسیار گزاف برای کوتاه مدت برای شما در بر خواهد داشت، در صورتی که شما می توانید از بالن تبلیغاتی مانند همان تابلو و بیلبورد تبلیغاتی استفاده نموده با این تفاوت که هزینه بسیار ناچیزی نسبت به موارد ذکر شده به همراه خواهد داشت.

با توجه به شرایط ذکر شده در بالا، نتیجه گیری می‌توان کرد که بالن تبلیغاتی یک تبلیغات زودبازده با قیمت بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی

 

اجاره بالن تبلیغاتی در تهران:

لازم به توضیح است از آنجا که بسیاری از مشاغل در مقاطع و در فواصل زمانی گوناگون نیاز به بالن تبلیغاتی دارند و می خواهند برند و نشان تجاری خود را در آسمان به دیدم مردم برسانند لذا به این فکر می‌افتند که بالن تبلیغاتی را اجاره نمایند.

شایان ذکر است با توجه به اینکه چاپ روی بالن تبلیغاتی به صورت استیکر و یا همان شب رنگ می باشد و این قابلیت را دارد که لوگو و چاپ روی آن را تعویض نمایید، لذا به همین دلیل برخی از شرکت ها اقدام به اجاره بالن تبلیغاتی در تهران و یا شهرستان می نمایند.

اما این نکته حائز اهمیت می باشد که بالن تبلیغاتی اجاره‌ای با توجه به اینکه مشخص نیست چه بازه زمانی از آن استفاده شده است و یا آن کیفیت مطلوب را دارا می باشد به همین دلیل شرکت دیبا به هیچ عنوان به شما سروران پیشنهاد نمی دهد که از بالن اجاره‌ای استفاده نمایید.

اما شرکت چاپ دیبا به شما سروران اعلام می نماید که می توانید با هزینه ای بسیار مطلوب یک بالن تبلیغاتی با رنگ و چاپ اختصاصی خود سفارش داده و در ادوار و فواصل زمانی گوناگون از آن استفاده نمایید و این قابلیت وجود دارد که اگر نیاز به تغییر چاپ نیز داشته باشید می توانید با تیم طراحی شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و چاپ روی بالن تبلیغاتی خود را مجدداً تعویض نموده و مورد استفاده قرار دهید.

این در صورتی است که در بالن تبلیغاتی اجاره‌ای، که فقط برای یک بازه زمانی بسیار محدود در اختیار شما خواهد بود و آن هم مشخص نیست که با چه کیفیتی تحویل شما سروران می گردد و آیا می تواند آن بازدهی و نمایش درست از تبلیغات شما را به دید مردم برساند که مطمئناً پاسخ آن خیر خواهد بود.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی دست دوم

بالن تبلیغاتی صنایع پمپ آبارا

بالن تبلیغاتی ارزان:

همه ما در هر گروه شغلی و صنفی که باشیم به این نکته توجه می نماییم که اگر قرار است هرگونه کالا و اجناس را تهیه نماییم، می‌بایست در ابتدا بهترین کیفیت را داشته باشد و در وهله دوم از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار باشد و این امر موجب رضایت و خرسندی ما در خرید کالایی که داریم خواهد شد.

حال در امر تبلیغات این نوید را به شما سروران می دهیم که شرکت چاپ دیبا که با یک رزومه بسیار قوی و قابل ارائه در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی در کشور عزیزمان ایران فعالیت می نماید و این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای معتبر و بزرگ همکاری مستمر داشته است.

حال شما سروران می توانید بالن تبلیغاتی مورد نظر خود را در هر شکل و ابعادی که می باشد و با هر رنگ و همینطور لوگو و چاپی که مورد نظر شما سروران است به شرکت چاپ دیبا سفارش داده و در یک بازه زمانی کوتاه در هر نقطه از کشور که باشید تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در محل شما سروران حاضر شده و فرایند نصب و تحویل بالن تبلیغاتی را برایتان انجام خواهند داد.

مهمترین نکته وجه تمایز شرکت دیبا با سایر شرکت هایی که در زمینه تولید و نصب بالن تبلیغاتی فعالیت می نمایند این است که شما می توانید از یک پکیج مقرون به صرفه برای سفارش بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا استفاده نموده، تا علاوه بر یک خرید مناسب بتوانید از کیفیت بسیار مطلوب بالن نیز در زمینه تبلیغات خود بهره مند شوید.

نکته حائز اهمیت در مورد سفارش به شرکت چاپ دیبا این است که شرکت دیبا به صورت دسته اول و فروش مستقیم به مشتریان گرامی کالاهای خود نظیر چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی و همینطور پمپ باد برقی بادکنک را در اختیار مشتریان عزیز می گذارد که این امر موجب می شود دست واسطه ها در امر خرید شما عزیزان حذف شده و شما بتوانید سفارش خود را بصورت دسته اول تهیه نمایید.

همچنین بخوانید: سفارش چاپ بادکنک مناسبتی

خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی

 

بالن تبلیغاتی دست دوم:

همانطور که در ابتدای مطلب و مقاله فوق به آن اشاره نمودیم، استفاده از بالن تبلیغاتی دست دوم عملاً کاریست غیر منطقی با ریسک بالا، که شرکت دیبا به هیچ عنوان این کار را انجام نداده و نخواهد داد و به شما سروران نیز پیشنهاد نمی دهد که از بالن تبلیغاتی دست دوم استفاده نمایید.

با توجه به اینکه برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می شود و همانطور که شما عزیزان مستحضر می باشید هر نوع پارچه ای که در معرض شرایط جوی گوناگون قرار بگیرد به مرور زمان و بعد از یک بازه زمانی یک سال و نیمه از کیفیت اولیه آن کاسته می شود.

لذا با توجه به اینکه شرکت های تبلیغاتی که از بالن تبلیغاتی دست دوم استفاده می نمایند و برای این امر یک حاشیه سود بسیار بالا نیز برای خود در نظر گرفته‌اند، لذا بحث کیفیت را فراموش نموده و فقط صرفاً به این فکر می کنند که بتوانند بالن تبلیغاتی خود را به شما عزیزان اجاره دهند.

لذا از همین رو به شما سروران با صراحت اعلام می نماییم که به هیچ عنوان از بالن تبلیغاتی اجاره‌ای استفاده نکنید و پول خود را هدر ندهید.

در صورتی که می توانید با یک مقدار هزینه بیشتر و منطقی تر یک بالن تبلیغاتی با توجه به فرم و ظاهر مورد علاقه خویش و با رنگ و چاپی که مختص به شما صورت گرفته است، بالن تبلیغاتی نو و دست اول در اختیار داشته باشید که به سفارش شما تولید شده است و برای همیشه در اختیار شما خواهد بود.

مزایای خرید بالن تبلیغاتی:

با توجه به اینکه در روزگار فعلی در هر نقطه از شهر که قدم می گذاریم و یا با هر وسیله ارتباطی که در اختیار داریم، می توانیم طیف گسترده‌ای از تبلیغات در مشاغل و صنوف مختلف را ملاحظه و مشاهده نماییم.

اما اینکه برای تبلیغات محیطی خود به بتوانیم از تبلیغات کارآمد با بازدهی بالا و تاثیر فراوان استفاده نمایید امری است که نیاز به بررسی کامل خواهد داشت.
لذا یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات محیطی می تواند چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی باشد.

از مزایای خرید بالن تبلیغاتی می‌توانیم به این نکته اکتفا نماییم که زمانیکه بالن تبلیغاتی در محیط شما و همینطور محلی که قرار دارید نصب می گردد، در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تمامی افرادی که در شهر و یا اطراف شما می باشند تبلیغات شما را ملاحظه نموده و عملاً برند و نشان تجاری شما سروران در ذهن ایشان ثبت می گردد.

لازم به توضیح است که در تمامی تبلیغات این نکته حائز اهمیت می باشد که رسالت مدل های مختلف تبلیغاتی ثبت نمودن و یا حک نمودن برند و نشان تجاری شما عزیزان در ذهن عموم مردم می باشد و بالن تبلیغاتی این رسالت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و گواه آن این است که شما سروران در یک بازه زمانی کوتاه تاثیر چشمگیر آن را در شغل و حرفه ای که دارید ملاحظه خواهید نمود.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی چیکا چوب

قیمت بالن تبلیغاتی:

قیمت بالن تبلیغاتی بستگی به عوامل مختلف و گوناگونی دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره می نماییم.

از آنجا که کشور عزیزمان ایران دچار تورم بسیار بالا می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نمی‌توان برای یک بازه زمانی مشخص یک قیمت ثابت را معین نمود. لذا باید به این نکته توجه نمایید که از آنجا که برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می شود و با توجه به آنکه متریال و مواد اولیه مورد استفاده در تولید این پارچه دچار نوسان شدید می باشد لذا از این رو قیمت پارچه به صورت روزانه مشخص می گردد.

از طرف دیگر چون برای به پرواز درآوردن و به آسمان فرستادن بالن تبلیغاتی باید از گاز هلیوم استفاده شود و از آنجا که این گاز تا حدودی کمیاب می باشد لذا قیمت گاز هلیوم نیز با توجه به شرایط گوناگون دچار نوسان خواهد شد.

این دسته از عوامل که به آنها اشاره نمودیم موجب می گردد که نتوانیم یک قیمت ثابت برای یک فصل یا چند فصل مختلف در طی سال مشخص نموده و به ناچار می‌بایست قیمت گذاری با توجه به شرایط روز مشخص و اعلام گردد.

اما شرکت چاپ دیبا این نوید را به شما سروران می‌دهد که شما عزیزان می توانید با نازلترین قیمت بالن تبلیغاتی خود را به شرکت چاپ دیبا سفارش داده و بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی را از ما دریافت نمایید و این رسالت شرکت دیبا از بدو تاسیس بوده است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

خرید یا اجاره بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *