جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 صادرات بالن تبلیغاتی

صادرات بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی افتخار همکاری با خیلی از برندهای معتبر و به نام کشور، چه داخلی چه خارجی را دارد و فرایند نصب بالن تبلیغاتی را در سراسر کشور انجام می دهد.

همچنین این افتخار را داریم که در سال های اخیر به صادرات بالن تبلیغاتی پرداخته و مورد توجه و عنایت برندهای گوناگون که در خارج از مرزهای این کشور هستند قرار گرفته و توانسته است سفارشات ایشان را طراحی و تولید و چاپ نموده و به مقصد مورد نظر ایشان در هر نقطه ای که از خارج از کشور باشند ارسال خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای ایشان فیلم های آموزشی ارسال خواهد شد و مراحل نصب بالن به صورت کامل برایشان توضیح داده می‌شود و به صورت صوتی و تصویری، فرایند نصب را انجام داده و از بالن تبلیغاتی خود به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری و استفاده نمایند.

سابقه شرکت دیبا در صادرات بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که صادرات بالن تبلیغاتی توسط شرکت دیبا تقریباً از چند سال پیش استارت خورده و به همین دلیل شرکت دیبا توانسته است به لطف خدا برای کشورهایی نظیر سوئد، شهرهای مختلف عراق نظیر نجف، کربلا و اربیل، تاجیکستان و همینطور چند کشور دیگر ارسال سفارش را انجام دهد.

لازم به توضیح است که تنها کافی است شما عزیزان سایز و ابعاد و اندازه بالن تبلیغاتی و همینطور رنگ مورد نظر برای بالن را انتخاب نموده و سپس طرح مد نظر خویش را با هر لوگو و هر زبانی که می باشد برای ما ارسال کرده تا پس از انجام طراحی و به تایید رسیدن شما عزیزان فرآیند تولید و چاپ صورت گیرد.

و در کمترین زمان ممکن سفارش مورد نظر شما سروران به صورت وکیوم شده برایتان ارسال گردد و همین طور فیلم های آموزشی و فایل های صوتی نیز از طریق شبکه های اجتماعی مانند واتساپ خدمتتان ارسال شده تا بتوانید به راحتی و با استفاده از آموزش قدم به قدم، فرآیند نصب بالن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و از بازخورد بی نظیر بالن تبلیغاتی بهرمند شوید.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

صادرات بالن تبلیغاتی

کیفیت جنس و متریال مورد استفاده در تولید بالن:

شایان ذکر است جنسی که برای تولید بالون از آن استفاده می شود، پارچه برنی می باشد که توسط شرکت مارون صنعت اصفهان در داخل کشور تولید شده که از کیفیت مطلوب و بسیار خوبی برخوردار می باشد.

لذا باید توجه داشته باشید که پارچه برنی مانند سفره می باشد و این قابلیت را دارد که گازهلیوم را به راحتی و به بهترین شکل ممکن درون خود نگه داشته و با توجه به اینکه منافذ پارچه برنی تا میزان زیادی بسته می باشد، ماندگاری گاز داخل بالن بسیار مطلوب خواهد بود.

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که پارچه برنی در رنگ های متنوع تولید می‌شود و شما عزیزان با هر رنگی که مد نظرتان می باشد می توانید فرآیند تولید بالن تبلیغاتی را با توجه به تم سازمانی و رنگ اختصاصی خود به شرکت دیبا سفارش دهید.

بدین ترتیب، برای صادرات بالن تبلیغاتی در کمترین و کوتاهترین زمان ممکن فرایند طراحی، تولید و چاپ صورت گرفته و سپس بالن تبلیغاتی شما عزیزان در محل مورد نظرتان در هر نقطه از کشور که باشید نصب و به مرحله اجرا خواهد رسید.

پیشنهاد بهترین رنگ بالن:

اما باید به این نکته نیز اشاره نماییم که بهترین رنگ هایی که برای تولید بالن می توان از آن استفاده نمود رنگ سفید، زرد و قرمز می‌باشد و از آنجا که رنگ های مذکور بسیار مورد توجه قرار می گیرد و چشم هر بیننده و مخاطبی را در ارتفاع به خود معطوف و جذب می نماید.

از طرف دیگر با توجه به اینکه رنگ های مذکور از کیفیت پارچه بسیار بالاتری نیز برخوردار است لذا تقریباً ۸۰ الی ۹۰ درصد مشتریان شرکت دیبا از این رنگ ها استفاده و بهره برداری می نمایند که در ارتفاع این رنگ ها به خوبی تبلیغات شما سروران را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی از تولیدکننده

صادرات بالن تبلیغاتی
بالن دو رنگ و دو طرفه تعمیرگاه تخصصی عارفیان

جذابترین شکل و مدل بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر می باشد که بالن تبلیغاتی را می توان در مدل ها و طرح های متنوع و گوناگون تولید نموده و با توجه به سلیقه شما عزیزان اشکال مختلف برای بالن تبلیغاتی جهت تولید و اجرا مورد استفاده قرار گیرد.

اما نکته قابل توجه این است که در امر تولید بالن تبلیغاتی باید به این مورد توجه داشته باشیم که بالن باید فضای بسیار مطلوب و ایده آلی را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم فرایند چاپ را که مهمترین امر در بحث تولید بالن تبلیغاتی می باشد در اختیار قرار دهد.

از این رو شرکت چاپ دیبا جذاب ترین و بهترین مدل بالن تبلیغاتی را به شما عزیزان معرفی می نماید، که بهترین مدل گرد و یا کروی می باشد که موجب می گردد یک فضای ایده آل و مطلوب برای چاپ در اختیار داشته باشیم.

در نتیجه بتوانیم لوگوی شما عزیزان را روی آن چاپ نماییم و این امر می تواند به صورت یک الی دو و یا سه خط انجام شود و هر چقدر کلمات کمتر باشد سایز چاپ نیز بزرگتر می شود که موجب می گردد دید بهتری نیز به مخاطب داده شود.

از طرف دیگر بالن تبلیغاتی مدل گرد مادامیکه در ارتفاع قرار می گیرد می تواند به راحتی باد را از خود عبور داده و با توجه به این امر که فشار هوا بر روی سطح زمین با ارتفاع حدود ۴۰ متری که بالن در آن نصب می گردد متفاوت بوده و در اثر وزش باد، از تکان های شدید بالن جلوگیری می شود و مشکلی برای آن به وجود نمی آید.

به همین دلیل بهترین شکل و جذاب ترین مدل برای بالن تبلیغاتی مدل گرد و یا کروی خواهد بود که چشم هر بیننده ای را در اولین نگاه به خود معطوف می نماید و بازخورد و بازدهی بسیار حیرت آوری برای شما مدیران و صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف به همراه خواهد داشت.

چه مدل طرحی برای تبلیغات روی بالن بیشتر تاثیرگزار خواهد بود؟

در نظر داشته باشید که فرایند چاپ روی بالن تبلیغاتی با بحث چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار متفاوت خواهد بود.

بدین صورت که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می توانید از اشکال و طرح های گوناگون برای چاپ استفاده نمایید و یا هر مدلی که مد نظرتان می‌باشد نیز برای چاپ مورد استفاده قرار گیرد.

لذا این فرآیند می‌تواند در چندین خط صورت گیرد و با توجه به این نکته که بادکنک تبلیغاتی از فاصله نهایتاً چند متری از ما به نمایش گذاشته می شود، می‌تواند مانند یک کاتالوگ و بروشور عمل نموده و همینطور مانند یک تابلوی روان در سطح شهر به حرکت درآمده و چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نماید.

اما از آنجا که بالن تبلیغاتی در ارتفاع بالا نظیر ۵۰ متری نصب می شود باید متن چاپ شده روی بالن تبلیغاتی به گونه‌ای باشد که مخاطب در نگاه اول متن روی بالن را خوانده و متوجه منظور تبلیغاتی شما گردد.

پس با توجه به شرایطی که به آن اشاره نمودیم، این که شما عزیزان از یک یا نهایتاً سه الی چهار کلمه که به آن کلمات کلیدی برای شغل شما گفته می‌شود، استفاده و بهره برداری کنید، می توانید تاثیر بسیار بیشتری از بالن تبلیغاتی خود دریافت نمایید زیرا مخاطب می تواند به راحتی نوشته را در ارتفاع بخواند.

و از آنجا که متن و نوشته شما در سایز بزرگ چاپ می گردد می تواند به راحتی مفهوم تبلیغاتی شما را به هر بیننده ای القا نماید که این بهترین گزینه برای چاپ روی بالن تبلیغاتی می باشد و بیشتر از هر طرح یا شکل و یا شمایلی بازخورد و بازدهی به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

صادرات بالن تبلیغاتی
بالن تبلیغاتی magush coffee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *