💕 طراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در ۱۰ روز

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز نمود و به امید و یاری خدا توانست رزومه بسیار قوی و قابل ارائه ای در خصوص بادکنک تبلیغاتی فراهم و ایجاد نماید، لذا با گذشت زمان و با توجه به استقبال مشتریان گرامی از بالن تبلیغاتی بر آن شدیم که بتوانیم تولید بالن تبلیغاتی را در کشور به بهترین شکل ممکن ایجاد نموده و به معرض ظهور بگذاریم.

ارائه بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی:

به همین دلیل شرکت چاپ دیبا ارکان مختلف تولید بالن تبلیغاتی را ایجاد نمود تا بتواند با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای و بهره گیری از دستگاه های به روز دنیا بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی را تقدیم حضور مشتریان گرامی نماید.

لازم به توضیح است شرکت دیبا این امکان را برای شما سروران در هر نقطه از کشور فراهم نموده است که بتوانید سفارش بالن تبلیغاتی خود را ثبت نموده و ظرف مدت چند روز در محل واحد صنفی خویش و یا هر نقطه که مد نظرتان می باشد فرایند نصب صورت پذیرد.

باید به این نکته نیز اشاره نمایید که شرکت چاپ دیبا از زمان ثبت سفارش شما سروران فرایند طراحی بالن تبلیغاتی شما را آغاز نموده و پس از تایید طراحی شما عزیزان فرایند تولید و چاپ و در انتها نصب در محل مورد نظرتان صورت خواهد پذیرفت.

لذا در نظر داشته باشید که نهایت زمان مورد نیاز از مرحله طراحی بالن تبلیغاتی برای شما سروران با نصب در شهر و محل مورد نظر شما ۱۰ روز کاری می باشد.

به همین دلیل شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید برنامه کاری خود را مهیا نموده تا یکی از بهترین انواع تبلیغات در عصر حاضر که موجب می شود چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب نماید را در اختیار داشته باشید و یک تبلیغات مثمرثمر با بازدهی بالا برای کسب و کار خویش ایجاد نمایید تا بتوانید از بازخورد و رونقی که در کسب و کارتان به عمل می آورد بهترین بهره وری را نمایید.

همچنین بخوانید: نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

طراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در ۱۰ روز

تولید بالن تبلیغاتی فوری:

از آنجا که فرایند تبلیغات برای بالن تبلیغاتی یک بازه زمانی ده روزه را نیازمند می باشد اما در مواردی ایجاب می نماید که بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به درخواست مشتریان گرامی و به صورت موردی فرآیند طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی را در یک بازه زمانی کوتاه میسر نموده و انجام دهیم.

به همین دلیل در برخی از مواقع با توجه به اینکه یک همایش و یا یک سمینار و یا یک برنامه خاص و از قبل برنامه ریزی نشده برای شما مشتریان گرامی پیش خواهد آمد به همین دلیل شرکت چاپ دیبا در این مواقع خیال شما عزیزان را از بحث بالن تبلیغاتی آسوده خواهد نمود و در کمترین زمان ممکن فرایند نصب در محل مورد نظرتان صورت می پذیرد.

به همین جهت فقط کافی است که شما عزیزان و مشتریان گرامی نهایت همکاری را با شرکت دیبا داشته باشید تا ما بتوانیم در کوتاهترین زمان طراحی را انجام داده و سپس فرایند تولید و چاپ صورت پذیرد.

حتی این نوید را به شما سروران می دهیم که این امکان در شرکت دیبا با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که وجود دارد مهیا می باشد که بتوانیم بالن تبلیغاتی را به صورت فوری و حتی یک روزه برای شما عزیزان در استان تهران نصب نماییم.

و نیز این امکان مهیا می باشد که برای شما عزیزان که در خارج از تهران و سایر استان ها قرار دارید، می‌توانیم فرایند نصب را نهایتاً دو روزه برایتان انجام دهیم تا شما عزیزان بتوانید از پتانسیل بالن تبلیغاتی در محل واحد صنفی خویش و یا هر جشن و مراسمی که پیش رو دارید بهره‌برداری و استفاده نمائید.

اعزام تیم نصب بالن تبلیغاتی به نقاط مختلف کشور:

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که برای تولید بالن تبلیغاتی و نصب آن در محل مشتریان گرامی باید یک چرخه زنجیر وار در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم با استفاده و بهره گیری از کادری بسیار حرفه‌ای و متعهد نهایت استفاده را نموده تا این امکان میسر باشد که بالن تبلیغاتی از بدو سفارش تا پایان نصب به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده در محل شما عزیزان به اهتزاز در آید.

لذا همانطور که شرکت دیبا در کارگاه تولیدی خود از پرسنل کار بلد و حرفه ای جهت تولید بالن تبلیغاتی و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی بهره می برد، به همان مراتب نیز تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا بسیار مجرب و متخصص می باشند.

بدین منظور که با توجه به روز و ساعت هماهنگ شده در محل شما سروران در جای جای ایران که قرار داشته باشید حاضر شده و فرایند جانمایی و نصب بالن را برای شما عزیزان در محیط کسب و کارتان انجام داده و سپس با خواست و نظر شما و همینطور مشورتی که با شما صورت می گیرد فراینده به اهتزاز درآمدن بالن تبلیغاتی با توجه به جانمایی که صورت گرفته است انجام می پذیرد و سفارش بالن تبلیغاتی تقدیم حضورتان می گردد.

لذا پس از تولید نهایی بالن تبلیغاتی کار تحویل نصابان شرکت دیبا می گردد تا به محل مورد نظر شما عزیزان اعزام شده و بالن تبلیغاتی اختصاصی شما را در محل کسب و کارتان نصب نمایند

همچنین بخوانید: چاپ فوری بادکنک

طراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در ۱۰ روز

شرایط نصب بالن تبلیغاتی در محل مشتریان:

در نظر داشته باشید که از آنجا که برای نصب بالن تبلیغاتی فقط اینکه بتوانیم طناب قطور بالن را به یک محل مناسب ببندیم و یا متصل نمائیم کفایت می نماید.

لذا باید در نظر داشته باشید که نصب بالن تبلیغاتی برای شما صاحبان و مدیران کسب و کارها باید به این منظور صورت پذیرد که بالن در بالای پشت بام واحد صنفی شما نصب گردد و با توجه به جانمایی که صورت می‌گیرد این امکان را میسر نماید که عموم مردم در هر نقطه و یا هر زاویه ایی که قرار دارند از فواصل دور و نزدیک بتوانند تبلیغات شما سروران را به راحتی ملاحظه نموده و متن چاپ روی بالن را نیز مشاهده نمایند و منظور تبلیغاتی شما عزیزان را به درستی و در اولین نگاه درک کنند.

لذا این سوال بسیار از طرف شما عزیزان پرسیده می شود که آیا برای نصب بالن تبلیغاتی نیاز به فراهم نمودن ادوات خاصی می باشد؟

پاسخ این سوال این است که به هیچ عنوان نیاز به تعبیه نمودن و یا فراهم نمودن ادوات خاصی برای بالن در محل واحد صنفی شما عزیزان نخواهد بود و صرفاً نصابان شرکت دیبا در محل مورد نظر شما با توجه به زاویه ی دیدی از طرف مخاطبین شما نیاز است که بالن به درستی و به بهترین شکل ممکن بتواند بالن را مشاهده نماید و همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی محل واحد صنفی شما بهترین جانمایی صورت می گیرد و بالن تبلیغاتی به راحتی نصب می گردد.

لذا نیاز به هیچ گونه پیش بینی از قبل تعیین شده برای نصب بالن تبلیغاتی از طرف شما سروران نخواهد بود و فقط کافی است که یک نفر از پرسنل شما مشتریان گرامی در زمان نصب بالن تبلیغاتی در کنار نصابان شرکت دیبا حضور داشته باشد تا آموزش لازم به ایشان داده شود تا بتوانید به راحتی بهره برداری بسیار با کیفیتی از بالن تبلیغاتی داشته باشید.

همچنین بخوانید: ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیباطراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در ۱۰ روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *