💕 قیمت بادکنک هلیومی در بازار

قیمت بادکنک هلیومی در بازار

فهرست مطالب

کاربرد بادکنک هلیومی چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا حد امکان شما سروران را با گاز هلیوم و نحوه ی استفاده آن در بادکنک هلیومی و همچنین قیمت بادکنک هلیومی در بازار آشنا کنیم که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه عموم مردم برای برگزاری جشن های خانوادگی، افتتاحیه کسب و کارهای جدید، اعیاد ملی و مذهبی و… قرار گرفته است.

در ابتدا می خواهیم در مورد گاز هلیوم این توضیح را دهیم که گاز هلیوم سبک ترین گاز موجود در جهان می باشد که غیر قابل اشتعال بوده و هیچ گونه ضرری برای انسان نخواهد داشت. زمانی که این نوع گاز را داخل بادکنک هلیومی تزریق می نمائیم سبب می شود با توجه به اینکه وزن گاز هلیوم نسبت به هوا سبکتر میباشد، بادکنک حالت معلق به خود گرفته و به سمت آسمان برود.

لذا زمانی که این بادکنک ها، که گاز هلیوم داخلش تزریق شده است را به کمک ربان، نخ های فانتزی و ابزاری از این دست مهار نمائید و در محلی که قرار است از بادکنک هلیومی استفاده شود نصب نمائید، جلوه ی بسیار چشم نوازی را ایجاد نموده و نگاه همگان را به خود جلب خواهید نمود.

استفاده از بادکنک هلیومی در جشن ها

لازم به ذکر است شما مشتریان گرامی میتوانید برای تمامی جشن ها و مراسمات خود برای بهره برداری بیشتر از بادکنک هلیومی و تاثیر گذاری فروان این نوع محصول از چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز بهره برید که علاوه بر زیبا سازی محیط مراسم خود می توانید متن، لوگو، عکس و در آخر اهداف تبلیغاتی خود را نیز بروی بادکنک تبلیغاتی چاپ نمائید.

شایان ذکر است که جنس بادکنک هلیومی نیز مانند بادکنک معمولی از لاتکس می باشد. اما با این تفاوت که بادکنک های هلیومی دارای منافذ باز بسیار کمی بوده و به همین جهت گاز هلیوم را داخل خود به راحتی نگه می دارد.

از این رو شرکت دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی خود فقط از بادکنک های هلیومی با کیفیت بهره برده و شما عزیزان می توانید از هوا و یا از گاز هلیوم برای تزریق داخل بادکنک استفاده نمائید.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی و تزیین بادکنک مراسمات

قیمت بادکنک هلیومی در بازار

تاثیر بالن تبلیغاتی در مراسمات و جشن های مختلف:

یکی دیگر از ابزار تبلیغاتی که بسیار پر کاربرد می باشد و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره نماید، بالن تبلیغاتی می باشد.

در نظر داشته باشید که مادامیکه بالن تبلیغاتی را در آسمان به اهتزاز در می آورید و در بالای واحد تجاری و محل کسب و کار خود و یا هر نقطه ای که از قبل مشخص نموده اید و تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا فرآیند نصب آنرا انجام می دهد، موجب می گردد که تمامی افرادی که در شهر و منطقه ای که شما عزیزان در آن می باشید به بهترین شکل ممکن و به جدیدترین سبک تبلیغات در ایران، نام و نشان تجاری شما عزیزان را مشاهده نموده و این دیده شدن کسب و کارتان سبب می گردد که بر میزان فروش و جذب مشتری توسط شما مدیران مشاغل بسیار کمک نماید.

به همین جهت بالن تبلیغاتی در کنار بادکنک تبلیغاتی از آن دست از تبلیغات محسوب می شوند که در کنار صرفه ی اقتصادی بسیار مناسب به جهت تبلیغات، می توانند برند شما را به زیباترین شکل ممکن به عموم مردم معرفی نمایند.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که صرفا انجام دادن یک نوع تبلیغ تهمیت چندانی ندارد و آن نکته مهم است که ببینید که چه نوع تبلیغاتی می تواند بیشترین تاثیر گذاری را برای شما به همراه داشته باشد.

لذا مثال بسیار واضح این موضوع، استفاده از بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی در ساخت تیزر تبلیغاتی در صدا و سیما برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می باشد که در تلوزیون ملی کشور عزیزمان ایران در این ایام به دفعات پخش شده است و تمامی شما سروران در کل کشور به دفعات آنرا ملاحظه نموده اید و از جذابیت این دست از تبلیغات لذت برده اید.

گاز مورد استفاده در بالن تبلیغاتی رو اضافه کنید:

باید به این نکته اشاره نمائیم که بالن تبلیغاتی نیز مانند بادکنک تبلیغاتی به کمک گاز در مدل های متنوع در ارتفاع قرار می گیرد.

لذا شایان ذکر است که برای به اهتزاز در آوردن بالن تبلیغاتی و نصب آن در محل شما سروران می توانیم از دو نوع گاز بهره ببریم و استفاده نمائیم.

۱- گاز هلیوم:

اولین گاز هلیوم می باشد که در ابتدای این مطلب توضیحات کاملی راجع به آن خدمتتان عرض نمودیم. اما این نکته حائز اهمیت می باشد که گاز هلیوم با توجه به میزانی که لازم است داخل بالن تزریق گردد و با توجه به هزینه نسبتا بالایی که این نوع گاز در کشور دارد تا حدودی مقرون به صرفه نمی باشد و شما مشتریان گرامی را متحمل پرداخت هزینه گزافی خواهد نمود.

۲- گاز ترکیبی و بادکنکی:

گاز ترکیبی و یا گاز بادکنکی که ترکیبی از چند نوع گاز مانند گاز هلیوم می باشد که باتوجه به همان کاری که گاز هلیوم انجام می دهد و این گاز نیز همان کارایی را همان کیفیت برای شما سروران به همراه دارد، این مهم را که هزینه بالایی برای شما به هراه ندارد و مقرون می باشد را برای شما سروران به ارمغان خواهد آورد تا شما بتوانید با صرف مبلغ بسیار نازلی، بالن خود را در اختیار داشته باشید و مورد استفاده و بهره وری قرار دهید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

قیمت بادکنک هلیومی در بازار

قیمت انواع بادکنک هلیومی در بازار

شایان ذکر است بادکنک های هلیومی در کیفیت های متفاوت در بازار موجود می باشند که برای مصارف متفاوت مورد نیاز است.

در نظر بگیرید اگر فقط از بادکنک هلیومی خام بخواهید استفاده نمائید می توانید از بادکنک های هلیومی چینی نیز بهره برید که این نوع بادکنک بخاطر کیفیت بسیار پائین مدت زمان خیلی کمی گاز هلیوم را داخل خود نگهداری می کند و فقط برای یک یا دو ساعت مورد استفاده قرار می گیرد، آن هم در صورتی که قبل از تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک را آغشته به چسب مایع مخصوص گاز هلیوم نمایند تا بتواند منافذ باز بادکنک چینی را تا حدودی پوشش دهد و سپس گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق می نمایند.

از همین رو قیمت بادکنک چینی بسیار پائیین بوده و به راحتی در هر واحد صنفی در سطح شهر مانند تم های تولد ، خرازی ها ، لوازم قنادی ها و … به فروش میرسد .

چاپ بر روی بادکنک هلیومی

شرکت دیبا خود را ملزوم می داند تا برای چاپ بادکنک از بادکنک هلیومی با کیفیت استفاده نماید. آن هم به این جهت که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی ابتدا می بایست بادکنک باد شده سپس فرآیند چاپ روی بادکنک صورت گیرد که اگر کیفیت بادکنک ضعیف باشد، بادکنک در هنگام چاپ ترکیده خواهد شد.

لذا شرکت دیبا فقط از کیفیت جنس مالزی و تایلندی برای چاپ بادکنک بهره برده تا شما عزیزان بتوانید یک محصول با کیفیت را در اختیار داشته باشید که علاوه بر پر کردن بادکنک با هوا و متصل نمودن آن به گیره و نی بادکنک بتوانید گاز هلیوم را نیز داخل بادکنک چاپ شده تزریق نموده و یک هدیه و گیفت تبلیغاتی با کیفیت را به مشتریان و مراجعین خود تحویل دهید.

به هیمن جهت این نکته حائز اهمیت است که بادکنک های هلیومی مالزی و تایلندی با قیمت به مراتب بالاتری در بازار به فروش می رسد، اما با کیفیت بسیار عالی و در رنگ های متنوع در دسترس خواهد بود.

لازم به توضیح است شرکت دیبا، بادکنک های تبلیغاتی و سایر محصولاتی که عرضه می نماید را با نازل ترین قیمت تحویل مشتریان گرامی خواهد داد تا ایشان علاوه بر در اختیار داشتن یک کالای مرغوب، هزینه به مراتب معقولی را صرف نمایند.

همچنین بخوانید: تبلیغات روی بادکنک تبلیغاتی

قیمت بادکنک هلیومی در بازار

قیمت بادکنک هلیومی عددی

بسیار از خانواده ها یا زوج های جوان برای مصارف شخصی و دیزاین نمودن محیط مراسمات مختلف خود نظیر جشن های تولد، نامزدی، سالگرد ازدواج و… از بادکنک هلیومی به شکل عدد استفاده می نمایند که به میهمانان یک پیام مهم را در رابطه تاریخ تولد و یا میزان سال ازدواج و … برسانند.
حال باید اعلام نمائیم که جنس بادکنک های هلیومی عددی از فویل مخصوص بوده و در رنگ های متنوع مانند طلایی، قرمز، آبی و بسیاری رنگ های شاد و متنوع دیگر تولید و عرضه می شود.

لذا شما عزیزان می توانید داخل این بادکنک های عددی فویلی را از محل ورودی که برای آن در نظر گرفته شده است را با گاز هلیوم پر نموده و بعد از محکم کردن و فشردن سوپاپ ورودی هوا و گاز هلیوم که روی بادکنک هلیومی قرار دارد می توانید این بادکنک ها را به کمک ربان های رنگی در نقاط مختلف مراسم خود وصل نموده تا بصورت معلق در هوا قرار گیرد و چشم حاضرین را به خود خیره نماید.

نکته قابل تامل در خصوص قمیت بادکنک فویلی عددی این است که با توجه به اینکه این بادکنک ها در ایران تولید نمی شود و کاملا به صورت وارداتی می باشد، لذا با توجه به نوسانات شدید ارزی در کشور هر روز قیمت این محصول در حال تغییر می باشد و قیمت ثابتی ندارد که بخواهیم به شما سروران اعلام نمائیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از محصولات و خدمات چاپ دیبا اعم از چاپ بادکنک، بالن تبلیغاتی و یا خدمات بادکنک آرایی و هزینه های به روز آن با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی در تهران

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *