جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی را می‌توان از زمره بهترین و چشم نواز ترین انواع تبلیغات در کشور تلقی نمود که می‌تواند دید بسیار مناسب و ایده آلی برای کسب و کار و تجارت شما سروران به وجود آورد و موجب می گردد که عموم مردم بتوانند به بهترین شکل ممکن با برند و کسب و کار شما آشنا شده و درک درستی نسبت به شغلتان به دست آورند.

باید در نظر داشته باشید که قیمت بالن تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف با توجه به متریال و مواد اولیه ای که استفاده می‌کنند متغیر میب اشد.

به همین جهت شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت گسترده ای در کشور دارد و این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای خارجی و داخلی همکاری می نماید، به همین جهت به شما سروران این نکته را بیان می نماییم که می توانید بالن تبلیغاتی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت دیبا تهیه نموده و مورد استفاده و بهره برداری قرار دهید.

هزینه تولید و نصب بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان:

حال این نکته نیز حائز اهمیت می‌باشد که شرکت چاپ دیبا قیمت های اعلامی را بر اساس طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی یعنی صفر تا صد کار به شما سروران ارائه و اعلام می نماید.

لذا از آنجا که کارگاه تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در تهران و در شهرک صنعتی بهارستان واقع می باشد به همین جهت تمام نصب هایی که در استان تهران صورت می گیرد بدون دریافت هیچ گونه هزینه رفت آمد و نصب به شما عزیزان اعلام می گردد.

اما شما سرورانی که در استان ها و شهرستان های مختلف کشور حضور دارید و چون بنای کار ما بر این می باشد که بالن تبلیغاتی در شهر مورد نظر شما نصب گردد، به همین جهت با توجه به میزان مسافتی که وجود دارد، قیمت نهایی را به شما عزیزان اعلام می نماییم و هزینه نهایی سفارش با احتساب تمامی مراحل محاسبه خواهد شد.

این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که شرکت چاپ دیبا یک هزینه بسیار ناچیز بابت هزینه رفت و آمد به شهر مورد نظر شما با توجه به میزان مسافت در نظر خواهد گرفت، در صورتی که هزینه نصب در استان تهران و در سایر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور رایگان خواهد بود و هیچ هزینه‌ای بابت نصب بالن تبلیغاتی پرداخت نخواهد شد.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی سفارشی

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

پارچه با کیفیت در تولید بالن تبلیغاتی:

برای تولید بالن تبلیغاتی، شرکت های مختلف از پارچه های گوناگون استفاده و بهره برداری می نمایند.

اما از آنجا که شرکت چاپ دیبا بنای کار خود را بر کیفیت و دوام سفارش شما عزیزان بنا نموده است به همین خاطر به شما سروران این نوید را می‌دهیم که ما برای تولید بالن تبلیغاتی از بهترین جنس پارچه که نام آن پارچه برنی می باشد به منظور تولید استفاده می نماییم.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که از آنجا که بسیاری از شرکت های مختلف در داخل کشور فرآیند تولید پارچه برنی را انجام می دهند به همین جهت بهترین کیفیت پارچه توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید و عرضه می شود که تمامی سفارشات بالن تبلیغاتی شرکت دیبا توسط پارچه های تولید شده شرکت مارون صنعت ساخته خواهد شد.

وجه تمایز پارچه برنی که در شرکت مارون صنعت تولید می شود با سایر شرکت های دیگر عرضه کننده این دسته از پارچه ها می باشند این است که میکرون و خلوص بیشتری در تولید پارچه های شرکت مارون صنعت وجود دارد که موجب می شود بالن با کیفیت بهتری و با حالت بسیار شکیل تری در ارتفاع قرار بگیرد و در اثر سرما و گرما دچار مشکلات فنی نگردد.

از طرف دیگر باید به این نکته نیز اشاره نماییم که شرکت مارون صنعت اصفهان پارچه های برنی را برای فصول گرم و همچنین فصول سرد سال به صورت متفاوت و با میکرون های متنوعی عرضه می‌کند که این امر موجب می‌شود که ما در شرکت دیبا بتوانیم با توجه به میزان شدت سرما و گرما در محلی که شما عزیزان در آن حضور دارید از پارچه متناسب با شرایط جوی حاکم بر استان شما بهره برده و بالن تبلیغاتی را با کیفیتی بسیار بی نظیر تقدیم حضورتان نماییم.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

اندازه و ابعاد متنوع در ساخت بالن تبلیغاتی:

باید به این نکته اشاره نماییم که بالن تبلیغاتی در مدل های گوناگون و در اشکال مختلف تولید و عرضه می شود که این امکان میسر می باشد که شما سروران با خواست و نظر خویش مدل درخواستی خود را اعلام نموده و همچنین رنگ بالن تبلیغاتی خود را نیز انتخاب نمایید.

اما بر اساس تخصص و تجربه ای که پرسنل و کادر فنی شرکت دیبا دارند به شما عزیزان این نکته را بیان می نماییم که بهترین نوع بالن تبلیغاتی مدل گرد می باشد که با توجه به شرایط جوی می تواند به راحتی بالن را از خود عبور داده و همچنین یک فضای چاپ بسیار مطلوب و ایده آل در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم چاپ شما عزیزان را با هر لوگو طرحی که مدنظرتان می باشد میسر نموده و انجام دهیم.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که بالن های تبلیغاتی در سایز ها و ابعاد گوناگون تولید می گردد که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات بالن تبلیغاتی از سه سایز قطر 3متر، قطر 3.5 متر و قطر 5.5 متر تولید و عرضه میدارد.

به همین جهت شما مشتریان گرامی می توانید با توجه به میزان هزینه ای که در نظر دارید انجام دهید و همینطور با توجه به ابعاد و اندازه که مد نظرتان می باشد که این ابعاد متنوع بالن تبلیغاتی در دید آن نیز تاثیر خواهد داشت گزینه مطلوب خود را انتخاب نموده تا شرکت دیبا با توجه به خواست و نظر شما سروران فرایند تولید بالن اختصاصی تان را انجام داده و کار به صورت نهایی تقدیم حضورتان گردد.

حال به این نکته نیز اشاره می نماییم که شما عزیزان در هنگام ثبت سفارش ابتدا با مشاوران ما در شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و با توجه به محل و نقطه ای که در آن قرار دارد و قصد تبلیغاتی نظیر بالن تبلیغاتی را دارید ابتدا یک مشاوره درست و حرفه‌ای به شما داده می‌شود تا بتوانید بهترین سایز بالن تبلیغاتی و رنگی که مورد نظرتان می باشد را انتخاب نموده و سپس کار به مرحله تولید و چاپ خواهد رسید.

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

نصب بالن تبلیغاتی و اعزام تیم اجرایی به کل کشور:

نکته حائز اهمیت در امر سفارش بالن تبلیغاتی به شرکت دیبا با سایر شرکت ها این است که شما عزیزان می توانید کار بالن تبلیغاتی را به صورت صفر تا صد از شرکت دیبا تهیه نمایید، بدین معنی که شرکت دیبا از مرحله طراحی و ارسال ماکت بالن تبلیغاتی به دست شما عزیزان این کار را انجام داده تا مرحله به اهتزار در آمدن بالن توسط تیم نصب شرکت دیبا کار انجام خواهد گرفت.

باید در نظر داشته باشید شما عزیزان که در استان تهران حضور دارید ظرف مدت سه روز الی یک هفته بالون تبلیغاتی شما سروران آماده خواهد شد و سفارش در محل مورد نظرتان نصب می شود.

اما مادامیکه شما مشتریان گرامی در خارج از استان تهران حضور دارید سفارش در مدت مذکور آماده می‌شود و تحویل تیم نصب شرکت دیبا می گردد و ایشان نهایت ظرف دو الی سه روز پس از تحویل سفارش به محل مورد نظر شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید اعزام شده و بعد از انجام جانمایی برای نصب بالن تبلیغاتی فرایند به اهتزاز درآوردن و نصب بالن در ارتفاع را انجام خواهند داد و کار به صورت نهایی تقدیم حضورتان می شود.

به همین سبب شما عزیزان در سایر نقاط کشور می توانید نهایتاً ظرف مدت ۱۰ روز از زمان ثبت سفارش بالن تبلیغاتی مورد نظر خویش را تحویل بگیرید و فرآیند نصب آن انجام پذیرد.
حال باید به این نکته اشاره نماییم که اگر زمانی که شما عزیزان یک برنامه فوق العاده و ضروری دارید که می بایست فرایند تولید و نصب بالن تبلیغاتی در یک بازه زمانی کوتاه انجام شود به راحتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می نماییم که بتوانید با خیالی آسوده در بازه زمانی مطلوب خویش، بالن تبلیغاتی را در محل تحویل گرفته و با خیالی آسوده به سایر کارهای خویش بپردازید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و نمونه کار پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *