جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی یک تبلیغات محیطی کار آمد

فهرست مطالب

از چند سال گذشته یکی از بهترین تبلیغاتی که در کشور ما رواج پیدا کرده و بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای معتبر به سمت استفاده از این تبلیغات گرایش پیدا نموده اند، چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد.

چاپ بادکنک تبلیغاتی با توجه به اینکه که در آن از بادکنک که برای تمامی افراد در سنین مختلف جذابیت و یک حس نشاط و شادی را به هم همراه دارد استفاده می شود و می تواند علاوه بر ایجاد یک حس مطلوب و احساس شگفت انگیز درونی در هر فردی، تاثیر بسزایی را برای ایشان ایجاد نماید تا بتواند لوگو و یا متنی که بر روی بادکنک چاپ خورده است را به خوبی در ذهن و خاطر خویش نگه داری نماید و یا به عبارت دیگر ملکه ذهن خود نماید.

چاپ لوگوی سفارشی

شرکت چاپ دیبا که چندین سال است در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی را به صورت تخصصی در کنار چاپ بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور عزیزمان ایران فعالیت دارند،  همکاری می نماید. لذا از این رو شما سروران و مدیران و صاحبان مشاغل می توانید هر نوع لوگو و یا متن، نوشته و هر آنچه که در تبلیغات روی بادکنک تبلیغاتی مدنظرتان می باشد را با خیالی آسوده و راحت به شرکت دیبا تحویل داده تا تیم طراحی چاپ دیبا بهترین طراحی لگو جهت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را برایتان انجام نموده و سپس بعد از تایید نهایی شما عزیزان فرآیند چاپ بادکنک آغاز می شود.

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا هر نوع لوگوی که شما عزیزان برای چاپ روی بادکنک بخواهید استفاده نمایید را برایتان با بهترین کیفیت انجام وظیفه نموده و به هیچ عنوان بر اساس میزان متن و لوگوی که قرار است روی بادکنک چاپ شود هیچ گونه  افزایش قیمتی نخواهیم داشت و هدف شرکت چاپ دیبا فقط پیاده سازی اهداف تبلیغاتی شما سروران روی بادکنک تبلیغاتی و یا بالن تبلیغاتی با بهترین کیفیت می باشد.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

چاپ لوگو بر روی بادکنک

عوامل موثر بر قیمت چاپ لوگو

باید اذعان نماییم که قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی در ادوار مختلف با توجه به متریال و مواد اولیه در آن زمان مشخص، معین و خدمت شما سروران اعلام می گردد. لازم به توضیح است که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و همینطور به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جهان قیمت اجناس وارداتی نرخ ثابت و مشخصی ندارد. از این رو از آنجا که بادکنک های لاتکسی یک کالای وارداتی بوده و قیمت آن رابطه تنگاتنگ  با نرخ ارز خواهد داشت به همین دلیل در دوره‌های مختلف زمانی قیمت‌ها متغیر و دارای نوسان میباشند.

لذا این یکی از از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی می باشد به همین دلیل شرکت چاپ دیبا به اقتضای زمان و با توجه به شرایط متریال و مواد اولیه در بازار، به ناچار قیمتها را به روز به مشتریان گرامی اعلام می نماید. لذا به همین دلیل است که برعکس سوابق و ادوار گذشته، شرکت دیبا نمی‌تواند برای یک فاصله زمانی شش ماهه و یکساله قیمت چاپ بادکنک و یا بالن تبلیغاتی را مشخص نموده و به شما سروران اعلام نماییم.

 بهترین لوگو جهت چاپ بادکنک:

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان بهترین لوگو جهت چاپ بادکنک تبلیغاتی را پیشنهاد داده و یا اعلام نماییم که شما عزیزان میتوانید بر اساس مطالبی که در این مقاله مطالعه می نمایید این امکان برایتان میسر می باشد که بتوانید بهترین تصمیم را به جهت چاپ لوگو بر روی بادکنک گرفته و اتخاذ نمایید. در ابتدا باید اذعان نماییم که بهتر است برای چاپ روی بادکنک از لوگویی استفاده کنید که با کمترین کلمات و اشکال و ترام ها و یا اعداد بتوانید بهترین بازخورد را دریافت نمایید و اصل مطلب را به مشتریان خود القا نموده تا ایشان در نگاه اول بتوانند منظور و مفهوم تبلیغاتی شما را درک نموده و با آن ارتباط برقرار نمایند.

از این رو باید در نظر داشته باشید که وقتی که تبلیغاتتان به صورت طولانی در معرض دید مخاطب قرار بگیرد علاوه بر این که با آن توجه نمی نمایند، به هیچ عنوان وقت و فرصت خود را به جهت خواندن تمام مطالب مندرج در تبلیغات استفاده نمی نمایند. لذا باید در نگاه اول چشم مخاطب را به سمت تبلیغات خود معطوف نمایید که ایشان با یک هیجان و علاقه بتوانند به تبلیغات شما توجه نموده و در یک نگاه مفهوم تبلیغاتی خود را به مشتریان خویش القا نمایید.

همچنین بخوانید: کاربرد چاپ بادکنک

چاپ لوگو بر روی بادکنک

استفاده از نشان تجاری یا نام کسب و کار در چاپ

حال نکته دوم که بسیار حائز اهمیت نیز می‌باشد این است که بتوانید از نشان تجاری و یا نام کسب و کار خویش در طراحی لوگو استفاده نموده و همینطور از آدرس شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که بسیار پرمخاطب و پربازدید نیز می‌باشد استفاده نموده و یا آدرس وب سایت  کسب و کارتان را در لوگو استفاده نمایید. نکته دیگر این است که اگر قرار است که مشتریان شما بتوانند با شما در ارتباط باشند و یا یک شماره تماس ثابت یا همراه را می توان بر روی بادکنک درج نمایید که حتما از این گزینه به جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود نیز می توانید استفاده نموده و یک کانال ارتباطی قوی بین خود و مشتریانتان ایجاد نمایید. لذا این بهترین حالت به جهت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی می باشد که بازخورد بسیار مطلوب و ایده آلی را در کوتاه مدت و یا دراز مدت برای شما سروران به همراه خواهد داشت.

حداقل تعداد برای چاپ روی بادکنک:

لازم به توضیح است که شما سروران که برای کسب و کار و برند تجاری خویش قصد چاپ  روی بادکنک تبلیغاتی را دارید باید در نظر داشته باشید که حتماً میبایست تعداد معقول و منطقی را به جهت چاپ روی بادکنک سفارش دهید تا بتوانید به تعداد کثیری از مشتریان خود از این هدایای تبلیغاتی و یا گیفت های تبلیغاتی که بسیار ارزان قیمت و همچنین مقرون به صرفه نیز می باشد، بهره مند نموده و بازخورد بسیار مطلوبی را دریافت نمایید.

لذا از آنجا که شرکت چاپ دیبا فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به صورت صنعتی و تعداد حداقل هزار عدد به مشتریان خود ارائه می نماید شما می توانید با سفارش حداقل تیراژ شرکت چاپ دیبا از این هدایای تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار بهره مند شده و استفاده نمایید تا بتوانید بر میزان فروش و سودآوری خویش حساب ویژه و منحصر به فردی نمایید.

همچنین بخوانید: برای تبلیغات چه تغداد بادکنک چاپ کنیم؟

چاپ لوگو بر روی بادکنک

بازه زمانی استفاده از بادکنک

بعضا بسیاری از صاحبان مشاغل که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اند این سوال را از ما می نمایند که تعداد ۱۰۰۰ عدد بادکنک را تا چه بازه زمانی می‌توانند نگهداری نموده و از آنها استفاده نمایند. لذا باید به شما سروران اذعان نماییم شرکت چاپ دیبا از بهترین کیفیت بادکنک مالزی به جهت تبلیغات استفاده نموده که عمر طولانی به جهت نگهداری خواهد داشت و همچنین مرغوب ترین رنگ را برای چاپ روی بادکنک استفاده می نماید که می توانیم این نوید را به شما سروران بدهیم که اگر بادکنک های تبلیغاتی را در جای خشک و دور از نور خورشید نگهداری نمایید می‌توانید به مدت دو سال از زمان تحویل، بادکنکها را مورد استفاده قرار دهید و به هیچ عنوان چاپ روی بادکنک می شکند و یا می ریزد و مانند روز اول با همان کیفیت در اختیار شما سروران خواهد بود تا بتوانید تبلیغاتی ایده آل و به صرف را در اختیار داشته باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *