💕 مدلها و انواع متنوع بالن تبلیغاتی

مدلها و انواع متنوع بالن

فهرست مطالب

مدل های بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار مورد توجه عموم مردم و مصرف کنندگان و مشتریان مختلف قرار می‌گیرد و در هر جایی از سطح شهر که نصب شود بازخورد خوبی در بر خواهد داشت.

در نظر داشته باشید شما می توانید هر آنچه که مد نظرتان می‌باشد را روی بالن تبلیغاتی اعم از نشان تجاری، لوگو، شعار تبلیغاتی و هر آنچه که می‌تواند روی پیشرفت شغلی شما تاثیر چشمگیری بگذارد چاپ نمایید. این نکته حائز اهمیت است که شما روی بالن تبلیغاتی و هر هردوطرف بالن میتوانید به شعاع سه و نیم تا چهار متر، متن و لوگوی خود را چاپ نمایید که جمعا در حدود شعاع ۸ متر فضا برای چاپ در اختیار دارید.

در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی در مدل ها و انواع مختلف تولید و عرضه می گردند. حال در این مقاله قصد داریم که تعدادی از این انواع متنوع بالن را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با توجه به نوع فعالیت و شغلی که دارید بهترین مدل که برای شما بازخورد مناسبی نیز در بر خواهد داشت را انتخاب نموده تا تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا بر اساس سفارش شما سروران بهترین نوع و کیفیت بالا و تبلیغاتی را تولید و در محل شما نصب نماید.

از انواع مدل های مختلف بالن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • _سازه های بادی
  • _سازه های گازی
  • _بالن های کروی
  • _بالن بیضی شکل
  • _بالن های پژوهشگاهی

بالن های مدل هندسی لازم به توضیح است که از سازه های بادی و گازی میتوانید در مکان هایی که بر روی سطح زمین میباشد قرار بگیرد و شما از آن استفاده نمایید، مثلا از سازهای بادی می توانید برای ایجاد کانتر جهت فروش محصول یا معرفی محصولات مختلف استفاده نمایید.

بالن های تبلیغاتی در مدل کروی یکی از پرمصرف ‌ترین انواع بالا می باشد که با توجه به فرم آیرودینامیک و گردی که دارد سبب می‌شود که باد را از خود به راحتی عبور داده و مدت زمان بیشتری به صورت معلق در هوا فعالیت تبلیغاتی خود را برای شما عزیزان انجام نماید.

این نکته نیز شایان ذکر است که شرکت دیبا سفارشات بالن تبلیغاتی را بر اساس خواست شما عزیزان و به شکلی که مد نظرتان می باشد تولید و نصب می نماید.

همچنین بخوانید: چاپ بالن تبلیغاتی برای انتخابات

مدلها و انواع متنوع بالن تبلیغاتی

کاربرد بالن های تبلیغاتی:

تبلیغات در عصر امروز یکی از ارکان جدانشدنی از فعالیت‌های تجاری و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می باشد. لذا در نظر داشته باشید که هر چقدر شما هزینه برای تبلیغات نمایید به همان مقدار نیز سرمایه گذاری برای کسب و کار و شغل خود انجام داده اید.

امروزه شما در نظر داشته باشید که اگر بهترین کالا و محصول را تولید نمایید اما معرفی درستی از آن به مشتریان هدف و بالقوه خود نداشته باشید مطمئناً پیشرفت چشمگیری نیز در فروش محصول خود نخواهید داشت.

لذا علت موفقیت بسیاری از برندهای معتبر در تولید محصولات مختلف این است که به موازات تولید محصول با بهترین کیفیت، به عرضه آن نیز فکر نموده و از همان ابتدا شروع به معرفی و مزایا و امتیازات کالا و محصول تولیدی خود می نمایند.

این امر سبب می شود که در زمان عرضه ی محصول، مشتری به راحتی با کالا و محصول موردنظر آشنا شده و بتواند با دیدی باز خریدی خوب و قابل توجه داشته باشد و همین طور سبب می‌شود که کسب و کار شما رشد کرده و باعث سودآوری برای شما می گردد.

در میان مدلهای بسیار زیاد تبلیغات یکی از بهترین انواع تبلیغات که در سال های اخیر بسیار مورد توجه عامه مردم و همینطور صاحبان کسب و کار قرار گرفته است بالن تبلیغاتی می باشد.

مهمترین کاربرد بالن تبلیغاتی این است که در ارتفاع ۳۰ تا ۶۰ متری از سحطی که نصب میگردد به اوج رفته و تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن به احتزاز در می آورد.

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که بالن تبلیغاتی با توجه به سطح بسیار بالایی که نصب شده و قرار می گیرد سبب می گردد تمام عابرین پیاده و کسانی که در خودروهای شخصی خود از محل های دور و نزدیک نسبت به جایی که بالن قرار دارد عبور میکنند، بتوانند به راحتی بالن تبلیغاتی را مشاهده نموده و تبلیغات شما که بر روی بالن تبلیغاتی چاپ گردیده است را به راحتی و به درستی ملاحظه نمایند.

یکی دیگر از مزایای که بالن تبلیغاتی نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد این است که بالن به خودی خود باعث جلب توجه شده و تمامی افراد به صورت ناخودآگاه به هر چیزی که در آسمان قرار داشته باشد توجه می نمایند و این علاقه ذاتی سبب می گردد که شما بتوانید تبلیغات خود را در آسمان و در ارتفاع مناسب بر روی بالن چاپ نموده و از کیفیت بسیار بالای تبلیغاتی آن بهترین بهره برداری را نمایید.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

مدلها و انواع متنوع بالن تبلیغاتی

بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که برای نصب بالن تبلیغاتی شما عزیزان می توانید هر محلی که مورد نظرتان می باشد را به نصابان و متخصصین شرکت دیبا که جهت نصب و تحویل بالن تبلیغاتی به محل شما مراجعه می نمایند معرفی نموده تا به بهترین شکل ممکن فرآیند نصب و تحویل بالن تبلیغاتی برای شما صاحبان مشاغل و ارگانهای دولتی و نهادهای خصوصی انجام گردد.

شایان ذکر است که با توجه به تجربه ای که تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در سالیان متمادی به دست آورده است این است که بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی جایی است که یک ساختمان بلند باشد که علاوه بر اینکه اطراف آن، ساختمان بلندتر از آن وجود نداشته باشند تا اولا بالن به خوبی از فواصل دور و نزدیک قابل مشاهده باشد و دوماً سبب می گردد که بالن تبلیغاتی در اثر شرایط جوی و وزش باد و حرکتی که به این علت پیدا می نماید به جایی و یا جسم تیزی برخورد نکرده و باعث آسیب دیدگی به بالن نگردد.

حال بهترین راه حل این است که شما عزیزان محلی را در نظر داشته باشید که دارای شرایط فوق باشد تا فرآیند نصب بالن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

البته این نکته را نیز باید اذعان نماییم که نصابان بالن تبلیغاتی شرکت دیبا با توجه به گزارش هواشناسی و شرایط جوی برای یک هفته آینده نسبت به نصب بالن تبلیغاتی شما عزیزان اقدام می نماید. تا این اطمینان را داشته باشند که شرایط جوی در حالت نرمالی قرار خواهد داشت و هیچ ریسکی در هنگام نصب بالن وجود ندارد.

شایان ذکر است شما عزیزان در هنگام سفارش بالن تبلیغاتی نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که محلی که بالن تبلیغاتی قرار است در آنجا نصب گردد نباید نزدیک به پادگانهای نظامی و فرودگاه باشد.

از این رو اگر محل نصب به محلهای فوق نزدیک باشد حتما و حتما میبایست قبل از سفارش بالن تبلیغاتی مجوز نصب بالن را اخذ نمایید تا دچار مشکلی نشوید.

لذا در صورتی که محل نصب شما به مکان‌های فوق نزدیک نباشد به هیچ عنوان نیاز به مجوز از ارگان و نهادی برای نصب بالن تبلیغاتی نخواهد بود و براحتی میتوانید بالن را در محل کسب و کار خویش نصب نموده و به احتزار در بیاورید.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

مدلها و انواع متنوع بالن تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *