💕 هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

تبلیغات در عصر حاضر یکی از عناصر جدا نشدنی برای گسترش و پیشرفت برندها و شغلهای گوناگون محسوب می شود. در نظر داشته باشید که اگر بهترین و کامل ترین کالا و محصولی را در سراسر جهان تولید کنید که مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت را نیز داشته باشد اما کسی کالای شما را نشناسد هیچ وقت کالای عرضه شده در بازار توسط شما با استقبال روبرو نخواهد شد و اصطلاحا فروش نخواهد داشت.

علت این امر این است که برای اینکه بتوانید سهم خوبی از بازار را جذب نمایید، علاوه بر فاکتورهای فوق باید تبلیغات محصول خود را به بهترین شکل و در سطح وسیع و از راه ها و شاخه های مختلف انجام دهید تا به این مهم دست یابید.

حال امروزه تبلیغات دارای طیف وسیع و گسترده ای می باشد که چاپ بادکنک تبلیغاتی یکی از محبوب ترین و مخاطب پسند ترین انواع تبلیغات می باشد که در حوزه برندسازی بسیار کاربرد داشته و مورد توجه مدیران و صاحبان مشاغل قرار گرفته است.

برای چاپ بادکنک تبلیغاتی می توان از هر لوگویی که مد نظرتان می باشد استفاده نمایید که ما در شرکت چاپ دیبا همیشه به مشتریان خود این را توضیح می دهیم که بهترین لوگو زمانی به وجود می آید که شما علاوه بر استفاده از نشان تجاری بتوانید کلمات کلیدی و مفاهیمی که برای جذب مخاطب کاربرد دارد را مورد استفاده قرار دهید و از به کار بردن حروف و کلمات اضافی و اشکال غیر ضروری خوداری نمایید تا در امر چاپ بادکنک به بالاترین بهره وری دست یابید.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی چقدر است؟

برای اینکه بتوان هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی را محاسبه کرد باید چند فاکتور اساسی را در نظر بگیریم که قیمت چاپ بادکنک را تحت تاثیر قرار می دهد که این فاکتورها شامل قیمت بادکنک خام، قیمت رنگ مورد استفاده شده برای چاپ، هزینه گیره و نی بادکنک، هزینه طراحی لوگو و ساخت شابلون برای چاپ، هزینه بسته بندی سفارش می باشد.

مجموع این آیتم ها سبب می گردد قیمت تمام شده بادکنک تبلیغاتی را بدست آوریم که البته تمامی المان های فوق بر اساس قیمت روز محاسبه می گردد و با توجه به تورم و شرایط اقتصادی موجود در جامعه این قیمت ها دارای ثبات خاصی نبوده و دائما در حال تغییر می باشند.

البته باید در نظر داشت که شرکت های مختلف که در امر چاپ بادکنک فعالیت دارند قیمت های متنوعی را نیز به مشتری اعلام می نمایند که این تفاوت قیمت بستگی به کیفیت بادکنک مورد استفاده برای چاپ و نیز همچنین مرغوبیت رنگ مصرفی در چاپ بادکنک دارد که این خود یک امر تخصصی می باشد که اکثر مشتریان از آن آگاهی ندارند و به همین دلیل مورد سوء استفاده افراد سود جو قرار می گیرند.

شما مشتریان عزیز نوجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای سفارش چاپ بتدکنک خود از بادکنک بی کیفیت چینی استفاده نکنید و ثبت سفارش رو انجام ندهید که این امر موجب میشود به دلیل مقدار ناچیزی قبمت کمتر بادکنک تبلیغاتی کیفیت را فدای کمیت نمایید و لذا باعث از بین رفتن هزینه تبلیغات شما میشود و شما را نسبت که کار تبلیغاتی ایی که انجام داده اید دلسرد می نماید

کیفیت چاپ بادکنک دیبا

حال با توجه به مطالب ذکر شده، شرکت چاپ دیبا همیشه اصل رضایت مشتری را در نظر دارد و از بهترین کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ استفاده می نماید و همچنین شرکت دیبا ضمانت دو ساله برای رنگ چاپ مصرفی خود را به مشتری می دهد و مرغوب ترین گیره و نی را به مشتریان تحویل داده و خواهیم داد.

لذا شایان ذکر است شما عزیزان با یک بررسی ساده و دیدن نمونه کارها و رزومه شرکت های مختلف متوجه خواهید شد که قیمت های اعلام شده در شرکت چاپ دیبا نسبت به سایر رقبا بسیار مناسب و مطلوب تر بوده است.

نکته قابل توجه این است که در شرکت دیبا هیچ گونه وجهی برای طراحی لوگو و ساخت شابلون اختصاصی و همچنین هزینه بسته بندی از مشتریان اخذ نخواهد شد که این امر در حدود 120 هزار تومان صرفه جویی اقتصادی برای شما عزیزان خواهد داشت.

همچنین بخوانید: قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

مدت زمان تحویل سفارش بادکنک تبلیغاتی در شرکت دیبا

هر شرکتی که در هر شغلی مشغول به فعالیت می باشد دارای یک ظرفیت تولید منحصر به فرد بوده که روزانه می تواند تا یک اندازه مشخص از آن کالا را تولید و به بازار مشتریان تحویل دهد.

در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز این امر کاملا برای شرکت های مختلف صدق می نماید، هر شرکتی با تعداد دستگاه های مشخصی که دارد و همچنین پرسنلی که در اختیارش می باشد می تواند تا یک میزان خاصی فرایند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را انجام دهد.

حال با توجه به اینکه شرکت چاپ دیبا از به روز ترین دستگاه های موجود در ایران بهره برده و مجرب ترین نیروهای کار آزموده را در اختیار دارد می تواند سفارش های بادکنک تبلیغاتی را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن چاپ نموده و تحویل نماید.

لازم به توضیح است که مدت زمان اعلام شده توسط گروه چاپ دیبا برای تحویل سفارش ۳ روز می باشد که در بعضی از مواقع اضطراری و در شرایطی که پیک کاری نباشد نیز این قابلیت را داریم که حتی یک روزه سفارش شما عزیزان را آماده نموده و برایتان ارسال نماییم.

شما عزیزان می توانید سفارشات خود را به صورت یک طرفه و یا دو طرق چاپ، انتخاب نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که می توانید به دو صورت رنگبندی بادکنک تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید:

یا به صورت رنگ اختصاصی با تم اختصاصی و سازمانی شماو یا به صورت رنگ های جور با ترکیب رنگی شاد

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک برای تم تولد

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *