جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 پمپ باد برقی بادکنک دست دوم

قیمت پمپ باد بادکنک

فهرست مطالب

تلمبه برقی بادکنک یا همان پمپ باد برقی بادکنک در مدل های متنوع و با کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشند که هریک از فروشندگان این نوع از محصول یک سری اطلاعات را به خواست خود و بر خلاف واقعیت به مشتریان گرامی ارائه می دهند و ایشان را نسبت به خرید مناسب و تهیه این نوع از محصول تا حدودی سر در گم کرده و قدرت تصمیم گیری درست را از ایشان در این خصوص سلب می نمایند. این امر سبب می گردد تا تعداد کثیری از مشتریان عزیز نتوانند به راحتی به فروشندگان و عرضه کنندگان واقعی پمپ باد برقی اطمینان و اعتماد نمایند.

لذا از این رو شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و فروش محصولات و ملزومات چاپ بادکنک نظیر تلمبه برقی بادکنک فعالیت می نماید، قصد دارد دراین مقاله اطلاعات مفید و کاربردی را به جهت خرید تلمبه برقی بادکنک به شما سروران ارائه نماید تا بتوانید با دیدی باز و با اطلاعات درست خرید خود را انجام دهید.

انواع تلمبه برقی بادکنک:

لازم به ذکر است که پمپ باد برقی بادکنک در دو مدل تک سوپاپه و یا دو سوپاپه تولید و عرضه می گردند که سوپاپ های این نوع از محصول را نیز نازل و یا خروجی می نامند.

باید اذعان نمائیم که تلمبه های برقی بادکنک از قدرت 500 وات برای مدل تک سوپاپه تا قدرت 600 الی 700 وات برای مدل دو سوپاپه تولید شده است. لذا شایان ذکر است که بدانید که برای تولید تلمبه های برقی بادکنک از سیستم جارو برقی الهام گرفته شده است که مهندسی معکوس جارو برقی شده است و به جای مکنده بودن، پرتاب باد خواهد داشت البته با موتور کوچکتر که به راحتی قابلیت حمل داشته باشد.

نکته دیگر در این نوع از محصول این است که بعضا برخی از فروشندگان به مشتریان اطلاعات خلاف واقعیت نسبت به قدرت پمپ های باد برقی می دهند که لازم است بدانید با توجه به حجم موتور این نوع پمپ ها که همان 500 الی 700 وات می باشد موجب می گردد که قدرت پرتاب باد بیشتر شود و هر چقدر این قدرت افزایش یابد، مدت زمان کمتری برای باد شدن بادکنک صرف خواهد شد و در واقعیت تنها تفاوت این پمپ بادها بر اساس قدرتشان همین موضوع می باشد.

و یک نکته دیگر این است که مدل 500 وات تنها یک سوپاپ دارد و مدل های 600 وات و 700 وات هر دوی آنها دوسوپاپه می باشند. اما در مدل 700 وات هر دو نازل متحرک بوده که در اثر فشار دادن هر یک از نازل ها به پائین جریان برق در پمپ باد وصل شده و پمپ شروع به کار می نماید و میتوانید بادکنک را باد نمائید در صورتی که در مدل 600 وات فقط یکی از نازل ها متحرک بوده و نازل دیگر با دکمه خاموش و روشن شروع به کار می نماید.

همچنین بخوانید: پمپ بادبرقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

پمپ باد برقی بادکنک دست دوم

مزایای پمپ باد برقی بادکنک:

لازم به ذکر است که پمپ باد برقی بادکنک که چند سالی است در مدل های متنوع روانه بازار شده است، سبب گردیده تا استفاده از بادکنک بسیار سهل و آسان شود و باد کردن بادکنک در مدت زمان خیلی کوتاهی انجام گردد.

برای استفاده از پمپ باد برقی تنها کافی است از محفظه کناری پمپ باد که برای قرار دادن و جمع کردن سیم برق می باشد را باز کرده و دوشاخه برق این محصول را بیرون آورد و به پریز برق متصل نمائید تا بتوانید به خیالی آسوده تعداد کثیری از بادکنک های خویش را در مدت زمان بسیار اندکی باد نموده و استفاده نمائید.

نکته قابل تامل در امر تلمبه های برقی بادکنک این است که این محصول در حدود 1 الی 2 کیلو بیشتر وزن ندارد و می توانید به راحتی آن را حمل نموده و در محیط های متنوع و مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

برخی از شما مشتریان گرامی از همکاران ما در شرکت دیبا این سوال را می پرسید که آیا این نوع پمپ بادها به صورت شارژی هم موجود می باشند که باید اذعان نمائیم که فقط پمپ بادهای برقی با اتصال دوشاخه به پریز برق قابل استفاده خواهند بود و به هیچ عنوان به صورت شارژی تولید و عرضه نشده است.

بهترین موضوع در مورد استفاده از تلمبه برقی بادکنک این است که در وقت و زمان شما برای باد کردن بادکنک ها به طرز بسیار چشمگیری صرفه جویی خواهد کرد و شما در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید تعداد کثیری بادکنک را به راحتی هر چه تمام تر باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: برای تبلیغاتی چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

پمپ باد برقی بادکنک دست دوم

پمپ باد برقی بادکنک به صورت دست دوم:

در مورد خرید پمپ بادهای برقی بر حسب تجربه به شما عزیزان اذعان می کنیم که به هیچ عنوان پمپ باد برقی بادکنک دست دوم را به دلیل قیمت مناسب تر آن تهیه نکنید.

علت این امر این است که شما نمی دانید شخص قبلی که این پمپ را خریداری نموده است چند سال از آن استفاده کرده و به چه نحوی بادکنک ها را باد می نموده، چون ما همیشه به مشتریان خود میگوئیم که زمانی که 20 الی 30 عدد بادکنک را به صورت پشت سر هم باد نمودید برای اینکه عمر دستگاه خود را افزایش دهید و به پمپ باد خویش فشار نیاورید حتما یک وقفه دو الی سه دقیقه ای دهید تا پمپ یک استراحت کوتاه کرده و مجددا با همین روش شروع به کار با پمپ باد نمائید. این امر سبب می شود تا پمپ باد تا سالیان طولانی برای شما کار کرده و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمائید.

از سوی دیگر بعضا شنیده ایم که برخی از مشتریان می خواهند این پمپ بادها را اجاره کنند که این امر هم امری اشتباه خواهد بود. زیرا با توجه به شرایط فوق امکان دارد پمپ با توجه به فشارهای زیاد قبلی که به آن آمده است دچار مشکل باشد که در زمان استفاده شما از آن بسوزد و این امر موجب می گردد علاوه بر پرداخت اجاره بهاء پمپ باد، یک عدد پمپ باد برقی هم خریده و جایگزین آن نمائید که این امر به هیچ عنوان منطقی نمی باشد.

لذا از این رو شرکت دیبا بهترین نوع تلمبه برقی بادکنک را در مدل های متنوع و با یک سال گارانتی تعویض با نازلترین قیمت را به شما سروران عرضه می نماید که می توانید در صورت استفاده درست از این محصول تا سالیان طولانی از آن بهره ببرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتردر خصوص انواع دستگاه های پمپ باد بادکنک و دریافت خدمات بالن تبلیغاتی، بادکنک آرایی و چاپ بادکنک تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: چاپ سفارشی بادکنک

پمپ باد برقی بادکنک دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *